Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Re: Διαφορές σε Κόντρες
  #11  
Παλιά 15-05-06, 21:27
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 520
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Διαφορές σε Κόντρες

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από endurasKE-30";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
οσο αυξάνει η διαμετρος της ζαντας τοσο δυσκολευεται να τη γυρισει το μοτερ επειδη η δυναμη του εφαρμοζεται στο κεντρο της και οχι στην περιφερεια της.
Απο τα λιγα που θυμαμαι απο το σχολειο(περασαν και κατι χρονια )οσο πιο μεγαλη ειναι η ακτινα περιστροφης ενος σωματος τοσο πιο μεγαλη η αδρανεια, λογικο ειναι( με τις ιδιες σχεσεις ομως)μια 18"ζαντα να θελει πιο μεγαλη ροπη για να γυρισει απο οτι μια 13", χωρις να ειναι δικαιολογια για τον Νικο. Οταν βαλεις 195-55-15(50 μην βαλεις, ειναι μ@λ@κι@, μην το ξεφτυλισεις κιολας) ο δημητρης σε περιμενει.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Διαφορές G6 και G6R στο αμάξωμα και στην ανάρτηση Vasilis G6 TOYOTA COROLLA 111(G6) 1 15-02-15 20:47
Διαφορές στην Τελική&Στροφές!!! Ζήσης TOYOTA COROLLA 111(G6) 33 26-02-10 19:35
Διαφορές σε μπεκ και πεταλούδα γκαζιού ltsantar SUPPORT 3 26-05-09 14:10
διαφορές σε e11 και e11 facelift giannis_k1452 TOYOTA COROLLA 111(G6) 5 10-11-08 16:34



Page generated in 0,67052293 seconds (89,43% PHP - 10,57% MySQL) with 107 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 01:14.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)