Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 315
Re: Ατμοσφαιρικες Βελτιωσεις Σε 20ν
παιδια το 6ρι του G6 πρεπει να ειναι πιο κοντο απο του λεβιν το 6ρι ο μηχανικος μου ειπε το πρωτο(G6) βγαζη 80 η 2ρα το εχει βαλει πολλες φορες σε 20ν και ξερει. mechanicaf ειπε οτι το 6ρι του απο το λεβιν η 2ρα βγαζη 95 περιπου οποτε πως ειναι τα ιδια?
παντος για μενα το ιδανικο σασμαν ειναι το εξεις 1τη 65 2ρα95 3τη 140 4τη 180-190 5τη αν ειναι 5ρι το σασμαν πολυ μακρια οποτε στα ταξιδια να πηγενεις ανετα και οικονομικα αν ειναι 6ρι η 5τη 220 και 6τη μακρια .εχετε να πρωτινετε τιποτα α ...και αν γινετε να κανω ανταλαγη με το δικο μου
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...