Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Μετρήσεις επιδόσεων και Ιπποδύναμης με Gtech
  #1  
Παλιά 22-10-05, 03:00
syele Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 15-11-2003
Μοντέλο: 2005 Corolla TS
Περιοχή: Λαγονήσι
Μηνύματα: 184
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 275
syele είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μετρήσεις επιδόσεων και Ιπποδύναμης με Gtech

Καλησπέρα παιδιά,

Έχω στην κατοχή μου ένα Gtech και είπα να σας παραθέσω τις μετρήσεις που έχω κάνει, έτσι για να έχουμε μια ένδειξη με πραγματικά νούμερα. Σημειώνω εδώ ότι οι παρακάτω μετρήσεις έγιναν με σκοπό τις επιδόσεις κι έτσι η μέτρηση ιπποδύναμης έχει νόημα μόνο ώς προς τη μέγιστη τιμή της και όχι σαν καμπύλη σε όλο το φάσμα των στροφών.

Συνθήκες: Θερμοκρασία 13 βαθμοί, άπνοια, βάρος (1 άτομο, γεμάτο βενζίνη) εκτιμούμενο βάρος 1310 κιλά, εξαιρετική άσφαλτος, κάπου στην Αττική

Επιδόσεις:
0-60: 3.742
0-100: 7.503
0-160: 16.825
0-200: 27.918
0-20μ:3.071
0-400μ: 15.543 @ 153 χμ/ωρα
0-1000μ: 27.6 @ 199 χμ/ωρα

Σχόλια:

Από το διάγραμμα των στροφών μπορούμε να βγάλουμε τα ακόλουθα συμπεράσματα. Η εκκίνηση έγινε με 5000 στροφές, υπήρξε ελάχιστο σπινάρισμα (λόγω πολύ καλής ασφάλτου), ενώ από το 1,8 ως το 2,8 δευτ παρατηρήθηκε πατινάρισμα του δίσκου, που προφανώς επηρέασε και τα αποτελέσματα των μετρήσεων προς το χειρότερο. Γεγονός είναι ότι δεν έγινε και η καλύτερη εκκίνηση, πράγμα που επιβεβαιώνεται και από το χρόνο στα 20 μέτρα που είναι μεγαλύτερος των 3 δευτ. Ένας καλός χρόνος θα ήταν μεταξύ 2,8 και 2,9 δευτ.
Η αλλαγή από 1η σε 2α κράτησε 0,6 δέκατα και είναι πολύ μέτρια αλλαγή, αφού και μάλλον αργή ήταν στην κίνηση του χεριού αλλά και άφησα γκάζι. Η αλλαγή από 2α σε 3η κράτησε 0,45 δευτ σαφώς καλύτερη και με το γκάζι στο πάτωμα, ενώ από 3η σε 4η και από 4η σε 5η οι αλλαγές έγιναν στον εξαιρετικό χρόνο των 0,3 δευτ.
Επίσης, στη 2α οι στροφές έπεσαν στις 5750, λογικό αφού έχασα 0,3 δέκατα, ενώ στην 3η έπεσε σχεδόν πάνω στο Lift στις 6150 (εδώ έχασα 0,15 δευτ). Επομένως, ο χρόνος των 0-100 θα μπορούσε να ήταν 0,3-0,4 καλύτερος (λόγω αλλαγών, στροφών, εκκίνησης που ίσως έπρεπε να γινόταν σε ψηλότερες στροφές και πατιναρίσματος), και ο χρόνος του χιλιομέτρου 0,5-0,6 καλύτερος (για τους ίδιους λόγους).



Από το διάγραμμα των g βλέπουμε τα ακόλουθα. Μέγιστη επιτάχυνση 0,53g με την 1η (μάλλον αρκετά καλή αφού σε μπροστοκίνητα αυτοκίνητα μια εξαιρετική τιμή είναι από 0,55 έως 0,6). Στην αλλαγή από 4η σε 5η, το αυτοκίνητο επιβράδυνε στην πραγματικότητα για περίπου 0,1 με 0,2 δευτ αφού είχαμε αρνητικό 0,25g !!
Βλέπουμε επίσης, ότι από 6000 μέχρι τον κόφτη, παρόλο που ο κινητήρας είναι μέσα στο lift οι τιμές της επιτάχυνσης πέφτουν, ιδίως από τις 7800 και μετά. Όμως αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να αλλάξουμε νωρίτερα ταχύτητα αφού η επιτάχυνση με την επόμενη σχέση είναι ακόμα μικρότερη.



Κατά τη διάρκεια της μέτρησης η μέγιστη ιπποδύναμη εμφανίστηκε φυσιολογικά με τη 2η ταχύτητα και έφθασε τα 139 HP στις 7489 ενώ η ροπή έφθασε τα 140,3 Νm στις 6701. To spike της ιπποδύναμης στα 146 άλογα αμέσως μετά την αλλαγή από 2α σε 3η δεν υπολογίζεται γιατί δεν αποτελεί μέτρηση συνεχόμενης ισχύος, αλλά μάλλον αφορά ενέργεια που αποθηκεύτηκε στο βολάν κατά τη διάρκεια της αλλαγής.
Η ιπποδύναμη είναι στον τροχό και εν κινήσει και επομένως η πραγματική ιπποδύναμη που εμφανίζει το αυτοκίνητο στο δρόμο (συμπεριλαμβάνονται τριβές και αεροδυμανική αντίσταση). Δυστυχώς δε γνωρίζω το μέγεθος της μετωπικής επιφάνειας του αυτοκινήτου για να υπολογίσω τις απώλειες από την αεροδυναμική αντίσταση.

ΥΓ: Δεν μπορώ να βάλω πάνω από 2 εικόνες σ' ένα μήνυμα. Θα μπουν σε άλλα μηνύματα
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Auris D4D αύξηση ιπποδύναμης manolisaurisd4d TOYOTA AURIS 1 29-03-09 17:40
Μέτρηση επιδόσεων με GPS pavlosTS ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 5 28-04-08 22:06
Μέτρηση Ιπποδύναμης NyO ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 16 02-04-08 17:19
Μετρήσεις... F1Circus SUPPORT 0 30-08-06 10:15
Μετρήσεις Σύγκλισης, Ανάρτησης Και Φρένων CTS03 TOYOTA COROLLA T-SPORT 10 27-10-05 15:29



Page generated in 0,23362708 seconds (86,32% PHP - 13,68% MySQL) with 57 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:43.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)