Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από leon74";p="
Μπορώ τώρα να εκφράζω την άποψή μου για το ποιο από όλα τα Toyota μου άρεσε περισσότερο?
|
Δε σου απαγόρευσε κανένας να πεις την άποψη σου, ούτε υπήρχε διάθεση ειρωνείας και ούτε και γνώριζα τη σχέση σου με την Toyota (γι'αυτό και το "μάλλον"). Το γεγονός βέβαια οτι η δικιά σου TS δεν τρίζει είναι ευχάριστο. Ανήκεις στα 2 από τα 10 TS που
δεν τρίζουν. Από τη μεριά των υπόλοιπων 8 TS που είναι κουδουνίστρες (ανήκω σε αυτό το γκρουπ-δυστυχώς) έχω να σου πω τα εξής:
1. Είναι
απαράδεκτο για ένα αυτοκίνητο 25.000€ να τρίζει. Άσχετα με το αν ενοχλεί ή όχι τον οδηγό. Δείχνει κακή επιλογή υλικών, κακή συναρμολόγηση. Δείχνει επίσης μια προχειρότητα ανάρμοστη για την Toyota. Να μη μιλήσουμε για το θέμα εργοστασιακού στησίματος του αυτοκινήτου, που θα ήταν αντικείμενο για ανέκδοτο, εάν δεν κινδύνευε η σωματική μας ακεραιότητα ή και η ζωή μας ακόμα. Και πραγματικά δεν έχω καταλάβει ακόμα γιατί έπρεπε να δώσω επιπλέον 2.200€ (Ανάρτηση- μπροστά μπάρα θόλων - ελαστικά) για να πάρω το αυτονόητο: Σωστό στήσιμο, και παράλληλα να τρέμω μην ακουμπήσω με κανένα ζώο και τρέχω μετά σε ευθυγραμμίσεις-καλίμπρες (άσε που καμία ασφάλεια δε σου καλύπτει αντικατάσταση των aftermarket extras) . Είτε σ'αρέσει είτε όχι έδωσες 25.000€ για ένα πολύ καλό μοτέρ και
τίποτα παραπάνω.
2. Δε μπορώ να καταλάβω επίσης γιατί προσπαθείς να δικαιολογήσεις την πατάτα της Toyota που λέγεται CTS. Για λόγους καθαρά εγωιστικούς ίσως; Ούτε και στη facelift δεν έλυσαν τελείως τα προβλήματα της. Δηλαδή πόσα χρόνια χρειάζονται τα σαίνια της Toyota για να στήσουν σωστά τη CTS και να την κάνουν να βγάλει επιτέλους το σκασμό από τα τριξίματα; Λίγο know-how δε μπορούσαν να δανειστούν από τη Celica;
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από s.nikolopoulos";p="
Με τη μπάρα απο την FACELIFT TS πιστεύω οτι το αυτοκίνητο δεν θα γίνει τόσο άκαμτο όσο με την μπάρα της ΤΤΕ και μια που έχω ανάρτηση KW και 17' ζάντες,πιστεύω οτι θα είναι λίγο πιο προοδευτικό.Με αυτές τις ζάντες είναι πολύ σφιχτό στο δρόμο αν θα βάλω και άκαμτη μπάρα θα γίνει σαν τραπέζι πράγμα ότι χειρότερο για τους πολύ καλούς δρόμους που έχουμε!!
|
Πόσες φορές θα πρέπει να πούμε ρε παιδιά οτι η μπάρα θόλων
δεν επηρεάζει την άνεση; Απλά δένει καλύτερα τα "μούτρα" του αμαξιού μην επιτρέποντας ανομοιογενείς κινήσεις των θόλων. Παράγοντες που επηρεάζουν είναι η ρύθμιση της ανάρτησης, η διάσταση της ζάντας σε συνάρτηση με το προφίλ του ελαστικού, όπως επίσης και η πίεση των ελαστικών. Με τις 17'' φίλε μου θα πρέπει να ξεχάσεις το θέμα άνεση. Προσωπικά θεωρώ τη facelift CTS top strut bar ένα όμορφο καλαμάκι του καφέ, τίποτα άλλο.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από syele";p="
Ερώτηση προς όλους όσους έχουν τριγμούς (όντως ενοχλητικό για όσους έχουν συνηθήσει αλλιώς).
Τα αυτοκίνητά σας είναι Made in UK ή Made in Japan ?
|
Το δικό μου δυστυχώς είναι από τους κωλο-Άγγλους...
Υ.Γ. Sorry για το μακροσκελές post....Ο liquid με κάλυψε πλήρως στα υπόλοιπα...