Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 07-03-20, 13:03
SkidRaw Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 20-01-2020
Μοντέλο: E11 4A-FE
Περιοχή: Αθηνα
Μηνύματα: 25
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 62
SkidRaw είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλημερα!


Σχετικα με τον εγκεφαλο ψαχνουμε καποιον συγκεκριμενο; Εχω δει οτι υπαρχουν 3 διαφορετικοι αν δεν κανω λαθος. Υπερεχει καπου-καποιος ή οποιοδηποτε εγκεφαλος μας κανει αρκει να ειναι σε καλη λειτουργικη κατασταση;
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 07-03-20, 19:09
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλησπερα, νομιζω οτι μας μπερδεψες λιγο!
καταρχην λες Ε11 και δηλωνεις μοτερ 4A-FE, τι εχεις το 1300 ή το 1600?
γιατι η Ε11 ειναι με το 4E-FE 16V 1332cc, με το 4A-FE ειναι το 1600cc και την λενε ΑΕ οχι ΕΕ.

Σχετικα με τον εγκεφαλο τωρα γιατι θες να τον αλλαξεις ποιος ο λογος?
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 08-03-20, 00:36
SkidRaw Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 20-01-2020
Μοντέλο: E11 4A-FE
Περιοχή: Αθηνα
Μηνύματα: 25
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 62
SkidRaw είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπερα, νομιζω οτι μας μπερδεψες λιγο!
καταρχην λες Ε11 και δηλωνεις μοτερ 4A-FE, τι εχεις το 1300 ή το 1600?
γιατι η Ε11 ειναι με το 4E-FE 16V 1332cc, με το 4A-FE ειναι το 1600cc και την λενε ΑΕ οχι ΕΕ.

Σχετικα με τον εγκεφαλο τωρα γιατι θες να τον αλλαξεις ποιος ο λογος?



Καλησπερα,


Ειναι η ΑΕ 1,6 Νικηφορε αλλα λιγη σημασια εχει μιας και αν διαβασεις τα μηνυματα ενδιαφερομαι για μετατροπη του μοτερ, οποτε μαζι με το μοτερ θα χρειαστω και εγκεφαλο και συζηταγαμε τι πρεπει να προσεξω κατα την αγορα.
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 08-03-20, 11:16
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από SkidRaw Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπερα,


Ειναι η ΑΕ 1,6 Νικηφορε αλλα λιγη σημασια εχει μιας και αν διαβασεις τα μηνυματα ενδιαφερομαι για μετατροπη του μοτερ, οποτε μαζι με το μοτερ θα χρειαστω και εγκεφαλο και συζηταγαμε τι πρεπει να προσεξω κατα την αγορα.
καλημερα, ειχα προβλημα στον browser δεν μου εδειχνε ποιο πισω! και ειδα απο τον εγκεφαλο γιαυτο ρωτησα!
Επειδη δεν εχω χρονο αυτη την στιγμη να διαβασω οτι εχουν γραψει τα παιδια θα πω λιγο περιληπτικα.
Καταρχην απο 1600 σε 1300 δεν πας απαγορευεται ρητως και εκτος αυτου δεν λεει κιολας, οποτε 4EFTE το ξεχνας.
Σου μενουν 4A-GE με τα τετραπεταλουδα 20V και το 4AGZE 16V με κομπρεσορα μαμα που εχει μαλιστα και ιντερκουλερ απο πανω.
Αν θυμαμαι καλα δλδ 165 και 175 αλογα?
Αναλογα τι σου αρεσει καλυτερα. Το δευτερο πολλοι βγαζουν τον κομπρεσορα και το κανουν τουρμπο και παει πολλα.

Απλα να ξερεις γιατι με εχει προβληματισει και εμενα οτι εχει αλλαξει τα τελευταια χρονια η νομοθεσια και τα ψαχνουν τωρα.
Δεν δηλωνεται κανενα μοτερ που απο την αρχη υποδυναμη περναει το 25% στο αλλο μοτερ. Το ιδιο ισχυει και για τα κυβικα.
Υπολογισετα να δεις αν καποιο ειναι μεσα στα ορια αλλιως δεν μπορει να δηλωθει.

Περσι τον ιανουαριο μαλιστα στο ΚΤΕΟ εμενα μου την ειπαν με το 4EFTE οτι ειναι παραπανω αλογα απο τα επιτρεπομενα. Εγω τωρα θα κανω μερικες πατεντες για αποκρυψη του ιντερκουλερ να μην κανει μπαμ εμφανισιακα.
Δεν ξερω αν τα εχουν κανει ακομα αλλα θα αρχισουν ελεγχοι και στα ΚΤΕΟ και καποιος μου ειπε και για δυναμομετρο στο κτεο Ελληνικου, δεν ξερω αν ισχυει.
Τωρα οτι θες κανεις, απλα να ξερεις για αδηλωτο μοτερ μιλανε για κατασχεση, μετα πρεπει να πας στο μαμα παλι, και περσι το επαθε ενας με Μ3 που ειδα καπου.

Αμα θες να σου στειλω εγραφα σχετικα κτλ πες μου.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 08-03-20 στις 11:23.
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 08-03-20, 16:50
SkidRaw Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 20-01-2020
Μοντέλο: E11 4A-FE
Περιοχή: Αθηνα
Μηνύματα: 25
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 62
SkidRaw είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
καλημερα, ειχα προβλημα στον browser δεν μου εδειχνε ποιο πισω! και ειδα απο τον εγκεφαλο γιαυτο ρωτησα!
Επειδη δεν εχω χρονο αυτη την στιγμη να διαβασω οτι εχουν γραψει τα παιδια θα πω λιγο περιληπτικα.
Καταρχην απο 1600 σε 1300 δεν πας απαγορευεται ρητως και εκτος αυτου δεν λεει κιολας, οποτε 4EFTE το ξεχνας.
Σου μενουν 4A-GE με τα τετραπεταλουδα 20V και το 4AGZE 16V με κομπρεσορα μαμα που εχει μαλιστα και ιντερκουλερ απο πανω.
Αν θυμαμαι καλα δλδ 165 και 175 αλογα?
Αναλογα τι σου αρεσει καλυτερα. Το δευτερο πολλοι βγαζουν τον κομπρεσορα και το κανουν τουρμπο και παει πολλα.



Νικηφορε καλημερα.


Το ψαχνω καθημερινα το θεμα με τη μετατροπη,διαβαζοντας ο,τι βρω στο ιντερνετ, γιαυτο χρειαζομαι και τις γνωσεις αλλα και εμπειριες σας πανω στο θεμα. Η αληθεια ειναι οτι γουσταρω τρελα το 4πεταλουδο, εχει στροφαρισμα και τρελο ηχο, απο την αλλη ειναι δυσκολο και ακριβο στην βελτιωση του, κατι που θα ηθελα να εχω σαν επιλογη αφου βαλω το μοτερ πανω.


Απο την αλλη το κομπρεσορατο θα παιρνει αλογα πολυ πιο ευκολα και φθηνοτερα αλλα το 20βαλβιδο βγαζει περισσοτερη τρελα, οποτε οπως καταλαβαινεις η επιλογη ειναι δυσκολη.



Σχετικα με τα δηλωματα, ειτε βαλω καποιο απο τα δυο 4age-4agze μοτερ δεν νομιζω να εχω κανενα θεμα... τωρα αυτο με τα 25% παραπανω ιπποδυναμη που ειπες, αν το ψαχνανε θα επρεπε να κανουν κατασχεση στα μισα αυτοκινητα που κυκλοφορουν στους δρομους της Ελλαδας.




Με το αυτοκινητο αυτη τη στιγμη ασχολουμαι με το στησιμο του και μετα να μπει ο,τι ειναι να μπει απο μοτερ, οποτε εχω χρονο να το σκεφτω, να παρω γνωμες, να παρω προσφορες και να τα βαλω κατω.


Εχω βρει επισης καμπεροβιδες μπρος-πισω, ειδα το συζηταγατε σε ενα θεμα, αν θες σου στελνω το λινκ. Επισης, θα μπει πισω αντιστρεπτικη χοντρη aftermarket και μπαρες θολων μπρος πισω. Στην μπροστα αντιστρεπτικη αξιζει να ασχοληθω ή θα βγαζει πολλα μουτρα μετα στις στροφες; Το αυτοκινητο καθεται πανω σε 15αρες με ημισλικ λαστιχα , και χρυσα kyb.


Αν δω οτι δεν μου φτανουν τα kyb στις στροφες το πολυ πολυ τα πουλαω (δεν εχουν ουτε 6,000χλμ. πανω) μαζι με τα ελατηρια χαμηλωματος και βαζω coilover.



Επισης εχω βρει και ενα ΚΙΤ με συνεμπλοκ πολυουρεθανης που αντικαθιστα ολα τα συνεμπλοκ κατω απο το αυτοκινητο. Ο,τι θες απο στησιμο, απο αυτα που ανεφερα μου λες και σου στελνω λινκ, γιατι τα του στησιματος τα εχω ψαξει αρκετα και εχω καταληξει στο τι θα βαλω.
Απάντηση με παράθεση
  #16  
Παλιά 08-03-20, 18:28
Το avatar του χρήστη Γιαννης20v
Γιαννης20v Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 12-02-2007
Μοντέλο: ΑΕ101si 20vt
Περιοχή: ΚΟΛΩΝΙΑ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 997
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 317
Γιαννης20v είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από SkidRaw Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλημερα!


Σχετικα με τον εγκεφαλο ψαχνουμε καποιον συγκεκριμενο; Εχω δει οτι υπαρχουν 3 διαφορετικοι αν δεν κανω λαθος. Υπερεχει καπου-καποιος ή οποιοδηποτε εγκεφαλος μας κανει αρκει να ειναι σε καλη λειτουργικη κατασταση;
3;;;;εγω ηξερα για manual k auto...δε ξερω αν υπαρχει κ 3ος.εμενα ενας απτους 2 ηταν auto παντως.πρεπει να τσεκαρεις με τν ηλεκτρολογο σου οτι δουλευει τωρα απο κει κ περα δε ξερω αν εχουν διαφορες λειτουργικα.
__________________
οπως λεει κ ο φιλος MITSOS .....
387 και 37 κιλά ροπής στα 1600 είναι υπέροχα!
Απάντηση με παράθεση
  #17  
Παλιά 08-03-20, 19:29
SkidRaw Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 20-01-2020
Μοντέλο: E11 4A-FE
Περιοχή: Αθηνα
Μηνύματα: 25
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 62
SkidRaw είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Γιαννης20v Εμφάνιση μηνυμάτων
3;;;;εγω ηξερα για manual k auto...δε ξερω αν υπαρχει κ 3ος.εμενα ενας απτους 2 ηταν auto παντως.πρεπει να τσεκαρεις με τν ηλεκτρολογο σου οτι δουλευει τωρα απο κει κ περα δε ξερω αν εχουν διαφορες λειτουργικα.



Αυτο που εχω διαβασει και δει εγω ειναι οτι υπαρχουν 3.
Το αυτοματο οπως λες, ο 5ταχυτος και 6ταχυτος.


Η μεγαλη διαφορα του 6ταχυτου ecu ειναι στον κοφτη που παει μεχρι 8400.


Auto : 8200RPM

5Spd: 8200RPM

6Spd : 8400 RPM


https://www.youtube.com/watch?v=Ii70dfEYwxk


Οριστε και το λινκ απο το βιντεο, περισσοτερες λεπτομερειες λεει στην περιγραφη. (Λεπτομερειες αυτα που λεμε βεβαια, αλλα ο,τι μαθαινεις καλο ειναι.)
Απάντηση με παράθεση
  #18  
Παλιά 08-03-20, 20:50
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Κωνσταντίνε δε ξέρω στην Αθήνα τι γίνεται ,καλά ξέρω αλλά το προσπερνω,απλά δεν ισχύει αυτό που λες για τα μοτέρ και ειδικά τα μισά που ανέφερες.....
Είμαι στο χώρο του tuning και τα ποσοστά αλλαγής μοτέρ και ειδικά σε παράνομα επίπεδα δεν είναι ούτε 5% και πάλι πολύ λέω.....
Για να καταλάβεις στον Βόλο που μένω ξέρω ΜΟΝΟ ένα αμαξι με παράνομο μοτέρ δηλαδή πάνω από 25% .....και είμαστε μεγάλη πόλη....επίσης ο ιδιοκτήτης του είναι ιδιαίτερος και ΔΕΝ προκαλεί......
Για να μην παρεξηγηθω μιλάμε για αλλαγμένα μοτέρ και όχι για μετατροπές στα υπάρχον που και και παλι αν κυκλοφορούν 6.000.000 αυτοκινητα δεν είναι παράνομα τα 3.000.000,δεν ξέρω αν είναι καν τα 100.000 και μιλάμε για ποσοστα κάτω του 2%.
Τελοσπαντων πέρα από τα νούμερα και το τι κάνουν οι άλλοι ,εσύ πρέπει να σκεφτείς αν εσύ θέλεις ναμπεις στην διαδικασία να γίνεις συνειδητά παράνομος .....
Εγώ δεν το έκανα ούτε στα 20 μου και σε πιο εύκολα χρονια .....τώρα τα ψάχνουν πολλοί και αν εμπλακείς σε σοβαρό ατύχημα τσεκαρουν μέχρι και τις βαλβίδες από τα ελαστικά που φοράς ,χωρίς υπερβολή αν έχεις σύστημα ειδοποίησης πίεσης ελαστικών.....

Αυτά από εμένα και με διάθεση μόνο να βοηθήσω.....
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #19  
Παλιά 09-03-20, 04:15
SkidRaw Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 20-01-2020
Μοντέλο: E11 4A-FE
Περιοχή: Αθηνα
Μηνύματα: 25
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 62
SkidRaw είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτά από εμένα και με διάθεση μόνο να βοηθήσω.....

Γιαννη, εθιξες σημαντικο θεμα ειναι η αληθεια. Δεν ξερω τι ακριβως ισχυει αυτη τη στιγμη που μιλαμε περι μετατροπων στο νομικο κομματι. Διαβαζω αλλου οτι αυτο το 25% αναφερεται για την ιπποδυναμη, αλλου οτι αναφερεται για τον κυβισμο.



Επισης καπου αναφερθηκε οτι μπορει να μιλαμε και για μειωση 25%, οχι μονο για αυξηση. Παντως ειναι σημαντικο να ξερουμε αν το 25% αναφερεται οντως στον κυβισμο ή στην ιπποδυναμη, γιατι στην περιπτωση που μιλαμε για κυβισμο με αυτο το 25% στα 1600 που ειμαι εγω μπορω να παιξω μεχρι 2λιτρο.


Ενα ακομα θεμα ειναι πως ειχα σιγουρο, απο τα λεγομενα διαφορων, οτι με τον 4age δεν θα ειχα κανενα απολυτως προβλημα λογω του οτι τα πρωτα 2 γραμματα στον κωδικο του κινητηρα ειναι ιδια με το μαμα μοτερ (4afe).


Τελος, δεν νομιζω να υπονοησα πουθενα οτι οτιδηποτε και να αλλαξω στο αυτοκινητο θα το αφησω αδηλωτο/παρανομο και στην τυχη του ετσι!

(στο προηγουμενο μου μηνυμα το οτι "τα μισα αυτοκινητα ειναι μετατροπες" που ανεφερα ηταν σχημα λογου , επισης εβαλα και ολα τα βελτιωμενα με μαμα μοτερ μεσα, αν και με αυτα δεν φαινεται να ασχολειται η νομοθεσια παρα μονον αν εχεις αλλαξει τελειως την μηχανη)



Φιλικα παντα,Γιαννη!!


Και ευχαριστω!
Απάντηση με παράθεση
  #20  
Παλιά 09-03-20, 14:10
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλημέρα, η νομοθεσια εχει αλλαξει, το 25% είναι και για ιπποδυναμη και για κυβισμο, δεν πρεπει να περναει κατά 25% του αρχικου.
Παλια ελεγε μονο κυβισμο, και ανεφερε ρητως ότι αν είναι ιδιου τυπου δεν θελει δηλωμα, γιατι δεν θεωρείτε αλλαγη κινητηρα….
Εχω και χαρτια που τα λενε.
όταν το ειχα βαλει στο starlet ep82 το μοτερ 4ΕΦΤΕ το ειχα δηλωσει κανονικα γιατι ειχα 2Ε-Ε.
Επισης η αποδειξη αγορας μου λεει μηχανή Toyota 4E δεν λεει FTE ή τούρμπο.
Όπως και να εχει δεν πρεπει να δινουμε δικαιώματα, γιατι εχουν αρχισει να τα ψαχνουν.
Γενικα όμως ότι είναι παραπανω είναι παρανομο.
Εγω απλα το αναφερω τωρα ότι θες και νομιζεις κανεις.

Να εχεις υποψην ότι το 4AGZE εχει ιντερκουλερ από πανω, θες αεραγωγο στο καπο ή το κατεβάζεις κατω.
Το καθενα εχει την πορωση του.
Εγω προτιμω τούρμπο φυσικα. :P που δεν είναι κανενα από τα 2 από μαμα. Γιαυτο πηγαινε σε 3SGTE :Pppp

Σχετικα με την αναρτηση εχω μια 4αδα koni sport και kyb AGX, εδώ και καιρο εχω μπροστα Koni πισω AGX, ΧΩΡΙΣ χαμήλωμα, μαμα ελατήρια πισω, μπροστα από 4AGZE μαμα υψους αλλα είναι ποιο χοντρα και δεν εχω κανενα θεμα, τωρα παω ποιο ηρεμα αλλα όταν το εσκιζα και παλι μια χαρα και οι 2 τετράδες στα κρατήματα και μαλακες ρυθμισεις όχι σκληρες.
Τωρα αναλογα πως παει ο καθενας δεν πηγαινα και στο οριο.

Το θετικο στα δικα μας τοσο στην ΕΕ111 οσο και στην ΑΕ111, επειδή ο τυπος είναι ιδιος δλδ 4Ε-FE, FTE και 4A-FE, GE, GZE αλλαζουμε κινητήρες αλλα φαινεται ο τυπος δλδ 4E, 4A κτλ οποτε ειμαστε καπως καλυμενοι. Αλλα ειπαμε δεν σημαινει ότι δεν είναι παρανομο η παραπανω υποδυναμη και ας είναι στα ιδια κυβικα.
Άλλο όμως καποιος πχ από 4ΕFE να εχει 3SGTE και άλλο στα δικα μας. Εδώ κλεβει και το δημοσιο λογω μη δηλωσεις κυβικων και δεν πληρωνει τα τελη που του αναλογουν.

Επισης σε περιπτωση ατυχήματος και αδηλωτου μοτερ αν το καταλαβει η ασφαλεια δεν πληρωνει καστανο….εχω φιλο ασφαλιστη και μου τα εχει πει και εχουν τυχει τέτοιες περιπτώσεις όχι μονο μια φορα. Μεχρι και το ιντερκουλερ μπροστα τους ενοχλεί. Τα παντα κανουν να μην πληρωσουν.

Και τελος αν δεν ειχα το μοτερ από πριν, ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν θα εμπαινα σε τετοια διαδικασια παλι. Απλα θα επαιρνα άλλο αμαξι.
Τωρα ο καθενας κανει τις επιλογες του, ότι νομιζεις και σου αρεσει

Δεν επιτρεπεται η μειωση κυβισμου δυστυχως σε καμια απολυτως περιπτωση.
Από 1600 δεν μπορεις να πας σε 1300, αυτό το κανουν φυσικα για να μην πληρωνεις λιγοτερη τελη!

Υ.Γ αν θες να σου στειλω τα αρχεια με τις νομοθεσίες να δεις τι λενε να φριξεις! Φαντασου εγω θα βαλω μαυρη σιτα στο προφ και θα βαψω μαυρο το ιντερκουλερ να μην κανει μπαμ!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 09-03-20 στις 14:27.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
φωτα jason TOYOTA COROLLA 111(G6) 34 23-06-23 20:38
φωτα ομιχλης basilakiscorolla TOYOTA COROLLA E 12 25 04-10-14 10:39
Φωτα george diver TOYOTA COROLLA E*101 30 13-07-09 18:35
Τα φωτα σας miller TOYOTA COROLLA E 12 10 15-09-07 19:42
Τα φωτα σας...... Hlektrologos SUPPORT 8 17-04-07 15:34



Page generated in 0,19052911 seconds (84,08% PHP - 15,92% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:49.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)