Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #61  
Παλιά 25-02-19, 17:21
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tselosaggelos Εμφάνιση μηνυμάτων
παρατηρω σημερα τη λειτουργεια του ρελαντι σε ενα starlet που πηραμε για τη δουλεια με 4efe μοτερ οτι οταν αναβω φωτα το ρελαντι του ανεβαινει καμια 100αρα στροφες ενω στην corolla μου g6 '98 με 4efe παλι μοτερ συμβαινει το αντιθετο οι στροφες πεφτουν καθως κ η ταση του ρευματος που την βλεπω σε οργανακι μηπως εχει χαλασει κατι στο δικο μου?
Καλησπέρα, καταρχην να τονισω οτι το θεμα το ειχα κανει μονο για μοτερ 4EFTE και την συγκεκριμενη βαλβιδα που εχω αναφερει στο θεμα πολλες φορες την εχει μονο αυτο το μοτερ και το 4EFE αλλα ΜΟΝΟ αυτο που ηταν στην Corolla 101!
Kατα περιεργο τροπο ακομα και το starlet ep91 αυτο που προφανως αναφερεις με 4EFE εχει διαφορες στην πολλαπλη εισαγωγη απο το ιδιο μοτερ στην 101 και του starlet δεν την εχει!
επισης το μοτερ 4EFE στην Ε11 εχει εντελως διαφορετικη πολλαπλη εισαγωγη απο ολα τα αλλα και επισης δεν εχει τετοια βαλβιδα.
Δεν ξερω τι αλλο εχει στην θεση της καπου αλλου γιατι εκει αριστερα δεν εχει.
Το ειχα πολυ λιγο καιρο το μοτερ επειδη εβαλα 4EFTE και δεν τα εμαθα αυτα, αλλα εχω ακομα στην ακρη την πολλαπλη εισαγωγη του.

Στην δικια μου περιπτωση λοιπον η συγκεκριμενη αυτη βαλβιδα ανεβαζει το ρελαντι με τα ηλεκτρικα φορτια.
Ομως μου εχει τυχει να εχω προβλημα και να ειναι το δυναμο (η ηλεκτρονικη του) που ειναι η πλακετα που εχει μεσα και το ειχα αλλαξει ολοκληρο με του gt 4EFTE που ειναι παραπανω Αμπερ.

Σχετικα με το δυναμο πρεπει να δεις τι ταση εχεις οταν δουλευει το αμαξι, αν εχει σωστη ταση ιμαντα, δλδ ο ιμαντας του να μην ειναι πολυ χαλαρος, ουτε πολυ σφιχτος γιατι επηρεαζει την ταση.
Και μετα βλεπεις με τα ηλεκτρικα φορτια.
Οταν φορτιζει την μπαταρια σε λειτουργια χωρις ηλεκτρικα φορτια δλδ να τα εχεις ολα κλειστα θα πρεπει να εχει το πολυ καπου 13.8-14 αντε 14.2 volts (δεν τα θυμαμαι ακριβως πρεπει να ψαξω σε βιβλια). Αλλα καπου εκει.
Αν δεις να εχεις χαμηλη ταση πχ κατω απο 13-13.5 τοτε υπαρχει προβλημα.
Αν το δυναμο φορτιζει επαρκως τοτε κατι αλλο εχει θεμα, δεν ξερω το συγκεκριμενο μοτερ (με αυτη την πολλαπλη εισαγωγη) τι βαλβιδες σχετικες εχει. Γνωριζω μονο για την αντλια του υδραυλικου επειδη εχω την ιδια και σηκωνει λιγο το ρελαντι οταν στριβεις τερμα το τιμονι.
Σαν του 4EFTE δεν εχει παντως.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 25-02-19 στις 19:35.
Απάντηση με παράθεση
  #62  
Παλιά 25-02-19, 19:16
Το avatar του χρήστη tselosaggelos
tselosaggelos Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-02-2012
Μοντέλο: toyota corolla g6
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 55
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 162
tselosaggelos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
το εγραψα εδω για να μην ανοιξω καινουριο θεμα μιας και ειναι παρεμφερες
Απάντηση με παράθεση
  #63  
Παλιά 25-02-19, 19:35
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tselosaggelos Εμφάνιση μηνυμάτων
το εγραψα εδω για να μην ανοιξω καινουριο θεμα μιας και ειναι παρεμφερες
Ενταξει δεν πειραζει. Για τσεκαρε και αυτο με το δυναμο με ενα πολυμετρο απο τους πολους της μπαταριας να εισαι σιγουρος και δες και τον ιμαντα μην ειναι χαλαρος.
Ειπες εχεις οργανακι τι ταση δειχνει?
Απάντηση με παράθεση
  #64  
Παλιά 25-02-19, 20:05
Το avatar του χρήστη tselosaggelos
tselosaggelos Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-02-2012
Μοντέλο: toyota corolla g6
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 55
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 162
tselosaggelos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
οταν βαζω το πρωι μπροστα το αμαξι κρυο εχω ρελαντι περιπου 1300rpm μετα καθως ζεσταινεται σταθεροποιηται στις 650 περιπου. ταση ρευματος μονο με ραδιο ανοιχτο 14 με 14.2 volt . με φωτα αναμενα 500rpm και 13 volt αν βαλω και καλοριφερ πρωτη σκαλα 12volt αμα δωσω λιγο γκαζι παει 14 . μπαταρια εχω καινουρια 2εβδομαδων και δυναμο απο επισκευη .ο ιμαντας ειναι καινουριος .αν ηταν χαλαρος δεν θα ακουγοταν? μηπως δουλευει ετσι το αμαξι ρελαντι και δεν εχει σχεση με τη λειτουργια του starlet?
Απάντηση με παράθεση
  #65  
Παλιά 25-02-19, 20:10
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tselosaggelos Εμφάνιση μηνυμάτων
οταν βαζω το πρωι μπροστα το αμαξι κρυο εχω ρελαντι περιπου 1300rpm μετα καθως ζεσταινεται σταθεροποιηται στις 650 περιπου. ταση ρευματος μονο με ραδιο ανοιχτο 14 με 14.2 volt . με φωτα αναμενα 500rpm και 13 volt αν βαλω και καλοριφερ πρωτη σκαλα 12volt αμα δωσω λιγο γκαζι παει 14 . μπαταρια εχω καινουρια 2εβδομαδων και δυναμο απο επισκευη .ο ιμαντας ειναι καινουριος .αν ηταν χαλαρος δεν θα ακουγοταν? μηπως δουλευει ετσι το αμαξι ρελαντι και δεν εχει σχεση με τη λειτουργια του starlet?
Σιγουρα ετσι δεν δουλευει, καπου υπαρχει προβλημα.
Σε ολα οταν εχεις ηλεκτρικα φορτια ή γενικα αλλα φορτια με διαφορους τροπους ανεβαζουν λιγο το ρελαντι.
Καταρχην γενικα εχεις πολυ χαμηλο ρελαντι 650 ειναι πολυ λιγες στροφες, δεν σου τρεμει ολο μεσα?
Αυτο παντως το να πεφτει τοσο πολυ το ρελαντι εμενα τα εκανε ειδικα με το δυναμο, γιαυτο το αλλαξα.
Νομιζω οταν ειχα αυτο το μοτερ κανα 800αρι στροφες ειχα ρελαντι ζεστο χωρις φορτια.
Στο δυναμο τι επισκευαστηκε και γιατι?
Ο ιμαντας δεν ακουγεται αν ειναι χαλαρος, δεν εννοω να ειναι εντελως χαλαρος να κοντευει να φυγει. Απλα αν ειναι χαλαρος μπορει να μην φορτιζει επαρκως. Αν ειναι πολυ τεντωμενος δινει παραπανω ταση που παλι δεν πρεπει. Πρεπει η ταση χωρις ηλεκτρικα φορτια να ειναι καπου στα 13.8-14.4 V.
Απάντηση με παράθεση
  #66  
Παλιά 25-02-19, 20:50
Το avatar του χρήστη tselosaggelos
tselosaggelos Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-02-2012
Μοντέλο: toyota corolla g6
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 55
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 162
tselosaggelos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
το ρελαντι μπορω να το ανεβασω απο μια βιδα που εχει. στον δυναμο ρουλεμαν αλλαχτηκαν κ καρβουνακια μηπως υπαρχει καμια βαλβιδα που σηκωνει το ρελαντι για να ανταπεξελθει ο δυναμος στη ζητηση ρευματος η το κανει απτον εγκεφαλο?
Απάντηση με παράθεση
  #67  
Παλιά 25-02-19, 22:44
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tselosaggelos Εμφάνιση μηνυμάτων
το ρελαντι μπορω να το ανεβασω απο μια βιδα που εχει. στον δυναμο ρουλεμαν αλλαχτηκαν κ καρβουνακια μηπως υπαρχει καμια βαλβιδα που σηκωνει το ρελαντι για να ανταπεξελθει ο δυναμος στη ζητηση ρευματος η το κανει απτον εγκεφαλο?
Το ρελαντι δοκιμασε να το ανεβασεις τοτε καμια 800αρια στροφες να ειναι. 650 ειναι υπερβολικα λιγες!
Αυτα που εφτιαξες στο δυναμο δεν εχουν καμια σχεση με το προβλημα ομως.
Αυτο που λεω εγω οτι επαθα ειναι η πλακετα του δυναμο που σαν ανταλλακτικο υπαρχει γνησια και ειναι πανακριβη, με 60 ευρω πηρα δυναμο του 4EFTE που ειναι αρκετα αμπερ παραπανω απο το μαμα.
Τι βιδα εννοεις? αυτη στην πολλαπλη εισαγωγη για το ρελαντι μονο.
Στο δυναμο αν δεν εχει προβλημα η πλακετα του και ειναι ο ιμαντας σωστα τεντωμενος δεν εχει προβλημα τοτε.
Δεν ξερω στην δικια σου πολλαπλη εισαγωγη τι αλλο εχει για την αυτοματη ρυθμιση του ρελαντι αναλογα με τα φορτια. Εμενα εχει μια βαλβιδα αριστερα που την λενε ICV (idle control valve).

Δυστυχως το photobucket μας τα εκανε χαλια τα πραγματα εχει ριξει ολα τα links, εχω ανεβασει ποσες φωτος και εδω και σε αλλα θεματα και δεν παιζουνε!

Σε εμενα ειναι αυτη εδω και στο 4EFE που εχει η Corolla EE101 http://www.toyotagtturbo.com/communi...leaning.59034/
σε corolla EE111 με 4EFE και starlet ep91 με 4EFE δεν υπαρχει! δεν ξερω με τι αλλο την εχουν αντικαταστησει! με λιγα λογια στα νεοτερα 4EFE.

Βρηκα τωρα στο προγραμμα της Toyota (Toyodyi) οτι ειναι κατω απο την πολλαπλη εισαγωγη κατω απο το σωμα της πεταλουδας.
22270 VALVE ASSY, IDLE SPEED CONTROL(FOR THLOTTLE BODY)
22270-11020
ετσι σαν αυτο στο βιντεο πρεπει νανε https://www.youtube.com/watch?v=BI07ACbjzJQ και https://www.youtube.com/watch?v=VOUB1UiDkKc

και εδω ενα ωραιο αρθρο https://wheelzine.com/symptoms-of-ba...-control-valve

Προτεινω καθαρισμο της βαλβιδας με λιγα λογια αν μπορεις να το κανεις. Δειχνει στα βιντεος πως.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 25-02-19 στις 23:06.
Απάντηση με παράθεση
  #68  
Παλιά 26-02-19, 00:18
Το avatar του χρήστη tselosaggelos
tselosaggelos Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-02-2012
Μοντέλο: toyota corolla g6
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 55
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 162
tselosaggelos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
η βιδα που λεω ειναι μια μικρη αλενοβιδα με κοντρα παξιμαδι που ανοιγει την πεταλουδα βιδωνοντας την συνεπως κ τις στροφες του ρελαντι . θα κανω κ εναν καθαρισμο στην βαλβιδα του ρελαντι που λες κ βλεπουμε .οταν αναβω aircondition συμπεριφερεται κανονικα το ρελαντι ανεβαζει στροφες μονο στα φωτα πεφτουν
Απάντηση με παράθεση
  #69  
Παλιά 26-02-19, 07:19
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tselosaggelos Εμφάνιση μηνυμάτων
η βιδα που λεω ειναι μια μικρη αλενοβιδα με κοντρα παξιμαδι που ανοιγει την πεταλουδα βιδωνοντας την συνεπως κ τις στροφες του ρελαντι . θα κανω κ εναν καθαρισμο στην βαλβιδα του ρελαντι που λες κ βλεπουμε .οταν αναβω aircondition συμπεριφερεται κανονικα το ρελαντι ανεβαζει στροφες μονο στα φωτα πεφτουν
καλημέρα, στο δικο μου μοτερ και σε 2ΕΕ (starlet ep82 μαμα) ειχε βαλβιδα ξεχωριστη και εκανε bypass στο σωμα της πεταλούδας και ανοιγε το ρελαντί, αστο αυτό εχει άλλη βαλβιδα γιαυτο σου δουλευει.
Το πρόβλημα με τα ηλεκτρικα φορτια αφορουν φωτα, καλοριφέρ-ανεμιστηρα, θερμανση πισω τζαμιου κτλ. Αν τα βαλεις όλα αυτά μαζι θα γονατιζει.
Δες την βαλβιδα που σου ειπα εκεινη είναι υπευθυνη. Μπορει να θελει απλα καθαρισμα.
Τωρα κοιταξα το δικο μου εχω ρελαντί 750στροφες (μετα από ρυθμιση από επισκευες που εγιναν) και όταν αναψω αυτά τα πραγματα πεφτουν για 1sec και μετα σηκώνονται και μενουν οσες εχω ρυθμισει από την βιδα.
Επισης η βιδα που λες είναι για την θεση της πεταλούδας, πρεπει να εχει άλλη που ρυθμιζει το bypass της.
Καλο είναι να μην την πειράζεις αυτην, απλα θα την αφησεις ποιο ανοιχτη που δεν είναι σωστο για πολλους λογους.
Όταν δουλευουν όλα σωστα το ρελαντί ρυθμίζεται αυτόματα στην πραγματικοτητα. Αν τα πειράζουμε χειροκίνητα δεν σημαινει ότι εχουμε φτιαξει το πρόβλημα, απλα θα εχεις πολλες στροφες χωρις φορτια από οσες πρεπει, παραπανω θορυβο, καταναλωση κτλ κτλ.

Και τελος να πω ότι αν εχουμε ενισχυτή με subwoofer θελουμε πυκνωτή αλλιως εχουμε τρελα βυθμισματα στροφων και τασης. Καποτε ειχα και αυτό το θεμα και τα φορτωσα στο δυναμο και την βαλβιδα που λεμε, αλλα όταν εβαλα πυκνωτή δεν κανει κιχ οσο δυνατα να το εχω.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 26-02-19 στις 10:13.
Απάντηση με παράθεση
  #70  
Παλιά 26-02-19, 12:29
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 09-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 64 male
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 187
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tselosaggelos Εμφάνιση μηνυμάτων
η βιδα που λεω ειναι μια μικρη αλενοβιδα με κοντρα παξιμαδι που ανοιγει την πεταλουδα βιδωνοντας την συνεπως κ τις στροφες του ρελαντι . θα κανω κ εναν καθαρισμο στην βαλβιδα του ρελαντι που λες κ βλεπουμε .οταν αναβω aircondition συμπεριφερεται κανονικα το ρελαντι ανεβαζει στροφες μονο στα φωτα πεφτουν

Καλημέρα
Την βίδα με κόντρα παξιμάδι που ανοίγει την πεταλούδα δεν την πειράζουμε γιατί θα χάσουμε την ρύθμιση του αισθητήρα θέσης πεταλούδας. Ο κινητήρας σου σε φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργίας θα πρέπει να έχει 700 με 750 rpm με καταναλώσεις κλειστές. Ανάβοντας φώτα ή καλοριφέρ ή όποια άλλη κατανάλωση "ζορίζει" τον κινητήρα ανεβαίνει το ρελαντί κατά 100 rpm περίπου. Για την άνοδο αυτή του ρελαντί υπεύθυνη είναι η βαλβίδα ρελαντί που στο μοτέρ της δικής σου χρονολογίας βρίσκεται στο κάτω μέρος της πολλαπλής εισαγωγής. Στον δικό σου κινητήρα δεν μπορείς να ρυθμίσεις ρελαντί γιατί δεν υπάρχει η βίδα της παράκαμψης του αέρα που είχαν οι 4e-fe μέχρι τα μέσα του 1995 με τους 88hp. Κάνε ένα καλό καθάρισμα την εισαγωγή σου γιατί πολλές φορές οι αναθυμιάσεις στενεύουν την διάμετρο της τρύπας που στέλνει αέρα η βαλβίδα στην εισαγωγή με αποτέλεσμα λιγότερος αέρας / χαμηλό ή όχι σταθερό ρελαντί. Αν δεν πετύχει αυτό ψάξου με την βαλβίδα.
Ελπίζω να βοήθησα.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Πρόβλημα Ρελαντί Corolla E-12 nikola TOYOTA COROLLA E 12 44 27-11-16 15:38
Πρόβλημα με στροφές ρελαντί!!!! Makis-corollag6 TOYOTA COROLLA 111(G6) 31 31-03-16 00:18
Ξαφνικό πρόβλημα αστάθειας ρελαντί DeathDealer SUPPORT 33 25-10-12 15:06
Πρόβλημα με ρελαντί και πετάλ φρένου OxygeN TOYOTA COROLLA E 12 28 13-10-07 15:50
Ρελαντί teoNOKIA SUPPORT 52 05-04-06 23:15



Page generated in 0,18838096 seconds (83,70% PHP - 16,30% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:58.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)