Πρόβλημα με ρελαντί και πετάλ φρένου
Η ιστορία έχει ξεκινήσει δυο εβδομάδες τώρα.
Μόλις ζεσταθεί και το αφήσω στο ρελαντί κάνει στις 800rpm ένα βύθισμα το πολύ στις 770rpm και τρέμει το αυτοκίνητο όχι όμως σε σημείο να σβήσει.
Σύγχρονος αν ακουμπάω το πετάλ φρένου ..τρέμει σαν να αυξομειώνει πίεση.
Μοιάζει με την αίσθηση όταν ενεργοποιείται το ABS άλλα με πολύ λιγότερη πίεση.
Είναι σπαστικό σε ένα φανάρι να έχεις αυτό το τρεμούλας
Καμιά ιδέα πριν πάω να το κοιτάξω?
Σημάδια γήρανσης λίγο πριν το κατώφλι των 100000χλμ?
|