Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > OFF TOPIC

OFF TOPIC Εδώ μπορείτε να γράφετε ό,τι θέλετε!! Από ειδήσεις μέχρι τι φαγητό έχετε σπίτι!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Η Toyota Supra επιστρέφει εντυπωσιακά και με 340 ίππους μετά από 17 ολόκληρα χρόνια
  #1  
Παλιά 19-01-19, 19:49
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Η Toyota Supra επιστρέφει εντυπωσιακά και με 340 ίππους μετά από 17 ολόκληρα χρόνια

Ακριβώς πέντε χρόνια μετά την αποκάλυψη του πρωτοτύπου FT-1, η Toyota παρουσίασε μία ολοκαίνουργια Supra, η οποία θα συνεχίσει το θρύλο του προηγούμενου μοντέλου.

Ήταν μια μακρά περίοδος κύησης, αλλά δηλώνουμε πως η πέμπτη γενιά Supra (με κωδικό A90) αξίζει την αναμονή. Μέχρι τώρα έχετε δει το σχήμα και τις αναλογίες του μοντέλου από τις αναρίθμητες διαρροές φωτογραφιών και τα επίσημα teaser, οπότε εμείς θα επικεντρωθούμε στα σημεία που δεν έχουν γίνει γνωστά.

Οι επιδράσεις από το πρωτότυπο “FT-1” είναι προφανείς στο εξωτερικό, καθώς η Supra έχει πολύ δυναμική εμφάνιση. Το εσωτερικό, ωστόσο, έχει ένα πολλά στοιχεία από την BMW Ζ4 με την οποία μοιράζεται την πλατφόρμα. Σίγουρα, μια καμπίνα εμπνευσμένη από το FT-1 Concept θα ήταν πιο εντυπωσιακή αλλά η υλοποίηση του θα την έκανε πολύ ακριβή.

Η Supra είναι ως τώρα το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής της Toyota με 0-100 σε 4,3” δευτερόλεπτα. Καρδιά του μοντέλου αποτελεί ο υπερτροφοδοτούμενος εξακύλινδρος κινητήρας 3000 κ.εκ. με στροβιλοσυμπιεστή BMW που αποδίδει 340 ίπποους με ροπή 500 Nm.

Το μοτέρ συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων, με paddles στο τιμόνι και τελική ταχύτητα, που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ.

Η Toyota (με την βοήθεια της Gazoo Racing) υπόσχεται πως η Supra θα προσφέρει: “Ένα συναρπαστικό μείγμα ισχύος, ακρίβειας και ευελιξίας”, χάρη στο σχεδιασμό και τις ρυθμίσεις της πίσω ανάρτησης, του χαμηλού κέντρου βάρους και της 50:50 κατανομής βάρους.

Δύο προγράμματα οδήγησης είναι προεπιλεγμένα και διαθέσιμα για τον οδηγό της Supra, κανονικό και Sport. Το τελευταίο μειώνει την παρέμβαση των λειτουργιών ελέγχου πρόσφυσης και ευστάθειας, κάνει άμεση την απόκριση στο γκάζι και αυξάνει το βάρος στο σύστημα διεύθυνσης. Επίσης, οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται πιο γρήγορα και ενισχύει τον ήχο εξάτμισης.

Μιλώντας για το ενεργό διαφορικό, χρησιμοποιεί ηλεκτρικό μοτέρ και συμπλέκτες πολλαπλών πλακών για καλύτερο έλεγχο λειτουργίας και αντοχή.

Μεταβάλλει τη κατανομή ροπής μεταξύ των πίσω τροχών στις στροφές με επιτάχυνση και επιβράδυνση και εξασφαλίζει επίσης ουδέτερες αντιδράσεις μειώνοντας τόσο την υποστροφή όσο και την υπερστροφή, σύμφωνα με την Toyota.

Η Supra διαθέτει εμπρός ανάρτηση με αμορτισέρ και ελατήρια και πολλαπλών συνδέσμων πίσω, που λέγεται ότι ευνοούν τον ακριβή χειρισμό και την ποιότητα οδήγησης.

Οι τροχοί της είναι από κράμα αλουμινίου (σφυρήλατο) 19 ιντσών, ως πρότυπο με ελαστικά Michelin Pilot Super Sport μεγέθους 255/35 R19 μπροστά και 275/35 R19 πίσω.

Πέρασαν 17 ολόκληρα χρόνια, ωστόσο έφτασε η ώρα που ο θρύλος της Toyota επιστρέφει για να μας θυμίσει το 2000GT και να προκαλέσει καρδιοχτύπια, βγάζοντας τον γκαζιάρη που κρύβουμε μέσα μας. Η πέμπτη γενιά του εμβληματικού μοντέλου, το Toyota Supra GR παρουσιάστηκε στην έκθεση του Ντιτρόιτ, μαζί και όλα τα υπερσύγχρονα χαρακτηριστικά με τα οποία σχεδιάστηκε. Με έναν 6-κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα, κοινό με εκείνον που εξέλιξε η BMW αλλά προσαρμόστηκε από την Toyota, με 340 ίππους, με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και με αισθητική που ακολουθεί τις καταβολές του.

Όσο για τη χρήση και τα εσωτερικά του χαρακτηρστικά; Μπροστά από τον οδηγό θα δεσπόζει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 8.8 ιντσών, μία οθόνη 8.8 ιντσών που θα χρησιμοποιείται για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης και με στοιχεία που κάνουν τη Supra να μοιάζει με... ξαδερφάκι της BMW Z4.

Το μοντέλο θα κυκλοφορήσει στα τέλη του καλοκαιριού, σε τρεις εκδόσεις, το βασικό μοντέλο 3.0, το 3.0 Premium και το 3.0 Launch Edition. Σύμφωνα με την Toyota, μόλις 900 Supra θα φτάσουν στην Ευρώπη κατά τον πρώτο χρόνο παραγωγής με τους πρώτους αγοραστές να απολαμβάνουν και ειδικών προνομίων. Αρκεί βέβαια, να δώσουν τα 43.000 ευρώ που χρειάζονται για να το αγοράσουν.

Η κυκλοφορία της νέας γενιάς του κορυφαίου σπορ μοντέλου της Toyota, της Supra, πρέπει να είναι από τις μεγαλύτερες σε διάρκεια παγκοσμίως. Όχι μόνο γιατί η άμεση προκάτοχός της, αυτή της 4ης γενιάς, έχει σταματήσει να παράγεται από το 2002 αλλά και γιατί οι φήμες, οι διαρροές και τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα έδιναν και έπαιρναν εδώ και κάμποσα χρόνια.

Πλέον οι Ιάπωνες έδωσαν ένα τέλος στην αναμονή παρουσιάζοντας την ολοκαίνουργια, 5η κατά σειρά γενιά της Supra στο Ντιτρόιτ και την έκθεσή του, ενώ σε ότι αφορά την εμφάνισή της προσπάθησαν να συνδυάσουν στοιχεία τόσο από την αμέσως προηγούμενη όσο και από το πιο εμβληματικό, σπάνιο και πανάκριβο σπορ μοντέλο στην ιστορία της μάρκας.

Φυσικά ο λόγος για το 2000GT, από το οποίο προέρχεται το μακρύ καπό και η double bubble οροφή. Αυτή με τα διπλά εξογκώματα δηλαδή, που πέρα από το στυλ κολακεύει και την αεροδυναμική μιας και με τον τρόπο αυτό μειώνεται η μετωπική επιφάνεια χωρίς να περιορίζεται ο «αέρας» για τα κεφάλια οδηγού και συνοδηγού. Αν συνέβαινε το τελευταίο σίγουρα θα δημιουργούσε αίσθηση κλειστοφοβίας μιας και το συνολικό ύψος δεν ξεπερνά τα 1,29 μέτρα. Στην προηγούμενη γενιά παραπέμπει το αρκούντως επιθετικό εμπρός μέρος, καθώς και το πίσω που μπορεί να μη διαθέτει «φτερούγα» αλλά έχει ένα εξίσου χαρακτηριστικό σπόιλερ.

Πάντως στην όλη δυναμική εικόνα της Supra, που πάντως έχει πάνω της έντονα το ιαπωνικό στοιχείο, συμβάλλουν και οι μικρές της εξωτερικές διαστάσεις μιας και το μήκος της είναι μόλις 4,38 μέτρα. Ακόμα πιο εντυπωσιακό νούμερο είναι αυτό του μεταξονίου, που με 2,47 μέτρα είναι κατά 10 ολόκληρα εκατοστά πιο μικρό από αυτό του βασικού σπορ μοντέλου της μάρκας, του GT86. Η επιλογή αυτή έγινε και για χάρη της ευελιξίας και της αμεσότητας των αντιδράσεων, κάτι που ισχύει και για την εξίσου, 50:50, κατανομή του συνολικού βάρους των 1.570 κιλών στους δύο άξονες.

Για πρώτη φορά στην ιστορία της η Supra είναι αυστηρά διθέσια και αυτό πρέπει να αποδοθεί στην από κοινού εξέλιξή της με τη BMW Z4, με την οποία μοιράζεται πλαίσιο και πολλά άλλα. Πάντως οδηγός και συνοδηγός απολαμβάνουν και άνεση και πολυτέλεια, ενώ η διαμόρφωση του εσωτερικού είναι εμπνευσμένη από μονοθέσια. Αγωνιστικά και μη, με αποτέλεσμα ο χώρος που αντιστοιχεί στον οδηγό να είναι οριοθετημένος και αυτός να έχει στην διάθεσή του τόσο HUD (Head Up Display) όσο και έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγώνιο 8,8 ιντσών. Αντίστοιχο μέγεθος έχει και οθόνη της κεντρικής κονσόλας, ενώ η όλη εικόνα ολοκληρώνεται από τα πολύ καλά σπορ καθίσματα.

Για την αρχή και για την Ευρώπη νέα Supra θα εφοδιάζεται από έναν εξακύλινδρο σε σειρά 3.000 κυβικών, προέλευσης BMW, ο οποίος αποδίδει 340 ίππους και 500 Nm, συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και φυσικά κινεί τους πίσω τροχούς. Με τη χρήση launch control το 0-100 χλμ./ ώρα έρχεται σε μόλις 4,3 δεύτερα.

Πάντως για τη GR Supra -αυτή είναι η επίσημη ονομασία της μιας και θα είναι και το πρώτο παγκόσμιο σπορ μοντέλο παραγωγής της Gazoo Racing- υπάρχουν διαθέσιμα και τετρακύλινδρα σύνολα 2.000 κυβικών και 197 και 258 ίππους που κάποια στιγμή θα έρθουν και στην Ευρώπη.

Για τη Γηραιά Ήπειρο πάντως και για τον πρώτο χρόνο -οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν προς τα τέλη του καλοκαιριού- έχουν προγραμματιστεί 900 νέες Supra -θα κατασκευάζονται στο Γκρατς της Αυστρίας από την Magna Steyr παράλληλα με τη BMW Z4- καθώς και 90 μονάδες από την φουλ εξτρά ειδικά έκδοση Α90. Οι οποίες έχουν όλες πουληθεί.

Μερικα βιντεος : https://youtu.be/53ouG1S5CG4 και https://youtu.be/4-BXpnAM0PQ

ΠΗΓEΣ : https://www.msn.com/el-gr/autos/news...eos/ar-BBSeV9O

https://www.msn.com/el-gr/autos/news...mage=BBSmwyF|3

https://www.msn.com/el-gr/autos/news...mage=BBSgNzz|2
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  33$.jpg
Εμφανίσεις:  59
Μέγεθος:  21,1 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  222$.jpg
Εμφανίσεις:  58
Μέγεθος:  21,8 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  $333.jpg
Εμφανίσεις:  56
Μέγεθος:  46,4 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  $ee.jpg
Εμφανίσεις:  55
Μέγεθος:  19,8 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  $22.jpg
Εμφανίσεις:  56
Μέγεθος:  27,1 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  $2.jpg
Εμφανίσεις:  13
Μέγεθος:  36,3 KB  

Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  $.jpg
Εμφανίσεις:  13
Μέγεθος:  32,2 KB  
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 19-01-19, 20:47
Black3539 Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 26-04-2018
Μηνύματα: 4
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Black3539 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ίδιο το BMW Z4 και εμφανισιακά και σχεδόν μηχανικά
__________________
Sports Mind Powered By Corolla Sport
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 19-01-19, 21:19
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
ποιο ειναι ιδιο? για δες εδω https://www.iefimerida.gr/news/43919...-beach-eikones
εμενα γιατι μου φαινεται διαφορετικο εντελως?
ναι για το μοτερ ακουσα οτι ειναι ιδιο για εμφανιση δεν ειναι ομως.
Ισως μερικα κοψιματα αλλα μεχρι εκει.

Kαι βρηκα και αυτο https://urbankenyans.com/bmw-and-toy...ra-and-bmw-z4/ ιδια δεν τα λες, λιγες ομοιοτητες ναι εχουν.

και εδω https://drivemag.com/news/2019-bmw-z...9-toyota-supra και https://www.topgear.com/car-news/la-...k-so-different

και εδω το μοτερ https://www.whichcar.com.au/news/201...gine-uncovered

και τελος αλλη μια ομοιοτητα εκει τα δυο κοκκινακια....

Βρηκα μια αναλυτικη παρουσιαση : https://www.youtube.com/watch?v=Ka4Vo_ZvUaM

και βιντεο σε εκθεση : https://www.youtube.com/watch?v=cPOAf0Us06s
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  2019-Toyota-Supra-Engine.jpg
Εμφανίσεις:  47
Μέγεθος:  108,7 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  Toyota-Supra-Rendering-1.jpg
Εμφανίσεις:  46
Μέγεθος:  72,4 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  2019-Toyota-Supra-01.jpg
Εμφανίσεις:  41
Μέγεθος:  316,6 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  maxresdefault.jpg
Εμφανίσεις:  41
Μέγεθος:  113,9 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  2020-Toyota-Supra-vs-2019-Porsche-718-Cayman.jpg
Εμφανίσεις:  44
Μέγεθος:  246,3 KB  

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 20-01-19 στις 19:37.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 23-01-19, 00:02
Black3539 Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 26-04-2018
Μηνύματα: 4
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Black3539 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δεν είμαι κάποιος hater της supra, αντιθέτος πιστεύω οτι είναι το καλύτερο lineup της toyota, αλλα λίγο ο κινητήρας της BMW λίγο το πίσω μέρος να μοιάζει με Ζ4 με κάνει να την αντιπαθώ. Μόλις δώ την πιθανή αλλαγή κινητήρα με 2JZ εκεί θα αποκτήσει την εκτίμηση μου
__________________
Sports Mind Powered By Corolla Sport
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 23-01-19, 00:06
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Θα συμφωνήσω και προσωπικά προτιμώ άπειρες φορές skyline ακόμα και Ford mustang ακόμα και βασικές εκδόσεις αλλά για Shelby gt500 Πεθαίνω... Αυτό δεν μπορώ να το πω δυστυχώς για τη νέα supra! Απλά τονισα ότι δεν είναι ίδια με την z4.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 23-01-19, 13:32
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Από τη στιγμή που έχει Γερμανικό μοτέρ, γερμανικό εσωτερικό και δεν βγαίνει και σε manual... για εμένα δεν είναι supra... sorry...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 24-01-19, 07:48
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Από τη στιγμή που έχει Γερμανικό μοτέρ, γερμανικό εσωτερικό και δεν βγαίνει και σε manual... για εμένα δεν είναι supra... sorry...
καλημέρα, αστα ξενερωσα ταμαλα! τι να πω πολύ κριμα!!!!
αμα δουμε τα σχολια παντου τα περισσοτερα είναι αρνητικα.
Οι supra fans εχουν ξενερωσει οσο δεν παει.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 24-01-19, 16:46
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 301
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Από τη στιγμή που έχει Γερμανικό μοτέρ, γερμανικό εσωτερικό και δεν βγαίνει και σε manual... για εμένα δεν είναι supra... sorry...
Ήθελε να μου την κάνει δώρο ο πεθερός μου, αλλά του είπα: "πάρτο το ρημάδι από μπροστά μου!!"

Πέρα από την πλάκα... συμφωνώ απόλυτα με τον Μιχάλη.
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 26-01-19, 23:12
Nick_linea terra Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-11-2017
Μηνύματα: 36
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 90
Nick_linea terra είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ρε παιδια μονο εγω δεν θα την επαιρνα που να μου την χαριζανε; Η πρωτη φωτο που ειδα ηταν απ το εσωτερικο...γκαζι στο πατωμα...φωτοχρωματικος καθρεφτης αλα BMW..infotaintment που φωναζει Βαυαρια και οτι εχει απομεινει απο λεβιε ο ο ποιος ειναι σαν να βλεπεις Χ3...και εν τελει τι ειναι toyota; Το τιμονι...τα καπακια στις ζαντες και το πορτ μπαγκαζ; Πλεον νοιωθω πολυ προνομιουχος που εχω JAPAN 100% και με multi link πισω...86 ιπποι; 86...με τγν ελπιδα να μπει καποτε πανω ο μαυροκαπακος 4A-GE !
__________________
find what you love and let it kill you
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 27-01-19, 19:09
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπέρα, χαχχααχχαχα αμα μου την χαριζανε οπως και οτιδηποτε αλλο σχετικο δεν θα το επαιρνα γιατι δεν θα μπορουσα να την εχω απλα, οικονομικοι λογοι καθαρα. Αλλιως θα ειχα τωρα Ford Mustang Shelby αν οχι την GT500 την προηγουμενη σιγουρα! :Ppp
Eιμαι αναμεσα σε αυτην και την Supra του 93-94 αλλα καλυτερα Supra! αλλα μονο εκεινη!!!
αντε το λιγοτερο GT86 που ειναι και φτηνο....μονο 33500 ευρω στην Toyota στο site ετσι λεει αν θυμαμαι καλα.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > OFF TOPIC

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Τί εξάτμιση μετά τον υπερκυβισμό; Manaraki TOYOTA COROLLA 111(G6) 36 13-07-15 13:26
Το θρυλικό Pony επιστρέφει στους δρόμους! NikiforosGT ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 7 25-11-11 21:57
μετά απο 3,5 χρόνια Theosss ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 20 20-10-09 13:09
Θόρυβος μετά από alarm! antonios7 TOYOTA COROLLA 111(G6) 7 05-02-09 13:14
σφύριγμα μετά τις 4.000 madvinegar TOYOTA COROLLA E 12 45 28-08-07 01:21



Page generated in 0,20174909 seconds (84,52% PHP - 15,48% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:02.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)