Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Τί εξάτμιση μετά τον υπερκυβισμό;
  #1  
Παλιά 30-03-15, 00:16
Manaraki Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 18-04-2013
Μοντέλο: Corolla G6 1.4 VVTI
Περιοχή: Γλυφαδα
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 97
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 152
Manaraki είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Τί εξάτμιση μετά τον υπερκυβισμό;

Καλησπέρα παιδιά,
μετά από πολύ καιρό,είμαι πολύ κοντά στο να ολοκληρώσω το project 'υπερκυβισμός' για το Corollάκι μου (Ε11).
Άρχισα να σκέφτομαι αν μετά την τοποθέτηση του κινητήρα,θα πρέπει να κάνω κάτι με την εξάτμιση,(τώρα είναι η εργοστασιακή).
Θα ήθελα λοιπόν γνώμες από φίλους που έχουν ήδη υπερκυβίσει Ε11,τί έκαναν με εξάτμιση,αν είδαν διαφορά στην απόδοση,κόστος κλπ...
Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων,
Σταύρος.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 30-03-15, 09:57
Το avatar του χρήστη χρηστος
χρηστος Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 28-01-2014
Μοντέλο: avensis t22 vvti
Περιοχή: ευβοια αρτακη
Μηνύματα: 209
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 154
χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλημερα.οι αποψεις ποικιλουν σε αυτο το θεμα...εγω για παραδειγμα στο avensis οταν αλλαξα την εργοστασιακη εξατμιση με ολοσωμη ανοξειδωτη μαζι με χταποδι ειδα αρκετη διαφορα στο αυτοκινητο.βεβαια δεν εχω προλαβει να δυναμομετρησω για να σου πω τις διαφορες με απολυτα νουμερα.για κοστολογιο τωρα για φουλ εξατμιση με καταλυτη απο rav 4 για να μην εχεις θεμα check χωρις μεσαιο καζανι και ενα καλο τελικο υπολογισε περιπου 650 με 750 μαζι με χταποδι.εγω την δικη μου την πληρωσα 600 αλλα ειχα καταλυτη απο πριν οταν ημουν 1600.
__________________
  • Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
  • Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
  • Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
  • Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 30-03-15, 22:07
Το avatar του χρήστη kostas_8
kostas_8 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή: Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 33 male
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 211
kostas_8 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Βρες χταποδι απο σελικα (οχι ts) και κανε την υπολοιπη εξατμιση σου 50αρα-55αρα μαξ. Και αν θες να δεις το μεγιστο που μπορεις, το οποιο δεν ειναι ωραιο σε αισθηση και βγαζει τρελη βαβουρα, την κανεις 55αρα με τελικο group N. Εκει παιρνει τα μεγιστα.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 30-03-15, 22:44
Manaraki Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 18-04-2013
Μοντέλο: Corolla G6 1.4 VVTI
Περιοχή: Γλυφαδα
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 97
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 152
Manaraki είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από χρηστος Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλημερα.οι αποψεις ποικιλουν σε αυτο το θεμα...εγω για παραδειγμα στο avensis οταν αλλαξα την εργοστασιακη εξατμιση με ολοσωμη ανοξειδωτη μαζι με χταποδι ειδα αρκετη διαφορα στο αυτοκινητο.βεβαια δεν εχω προλαβει να δυναμομετρησω για να σου πω τις διαφορες με απολυτα νουμερα.για κοστολογιο τωρα για φουλ εξατμιση με καταλυτη απο rav 4 για να μην εχεις θεμα check χωρις μεσαιο καζανι και ενα καλο τελικο υπολογισε περιπου 650 με 750 μαζι με χταποδι.εγω την δικη μου την πληρωσα 600 αλλα ειχα καταλυτη απο πριν οταν ημουν 1600.
Χρήστο ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες,αρκετά τα χρήματα για την εξάτμιση τελικά...
Βλέποντας και κάνοντας,γιατί τα 600+δεν μαζεύονται από την μια μέρα στην άλλη...
Ευχαριστώ και πάλι!
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 30-03-15, 22:53
Manaraki Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 18-04-2013
Μοντέλο: Corolla G6 1.4 VVTI
Περιοχή: Γλυφαδα
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 97
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 152
Manaraki είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kostas_8 Εμφάνιση μηνυμάτων
Βρες χταποδι απο σελικα (οχι ts) και κανε την υπολοιπη εξατμιση σου 50αρα-55αρα μαξ. Και αν θες να δεις το μεγιστο που μπορεις, το οποιο δεν ειναι ωραιο σε αισθηση και βγαζει τρελη βαβουρα, την κανεις 55αρα με τελικο group N. Εκει παιρνει τα μεγιστα.
Γειά σου Κώστα,50άρα μου φαίνεται μια χαρά,δεν θα σκεφτόμουν για μεγαλύτερη...και βέβαια δεν κυνηγάω να κερδίσω και το μάξιμουμ...Ήθελα να σε ρωτήσω..πράγματι το χταπόδι του Celica μπαίνει στην 11άρα;..έχω την εντύπωση ότι το χταπόδι της Ε11 είναι πιο κάθετο,ενώ της Celica βγαίνει κάπως πιο ξαπλωτό;;...
Σε ευχαριστώ πάντως για την παράθεση,
Σταύρος.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 30-03-15, 23:16
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 509
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
55αρα οπωσδηποτε!!!Η 50αρα ειναι μικρη!!!
Επισης στο θεμα χταποδι ψαξτο μετα την ολοκληρωση της εξατμισης!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 30-03-15, 23:51
Το avatar του χρήστη philippos
philippos Offline:

Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 17-12-2005
Μοντέλο: corolla 1.8 vvti f/l
Περιοχή: kavala
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 325
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 265
philippos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
θα πω για μένα , χταπόδι μαμά. 60ρα σωλήνα μέχρι καταλύτη , καταλύτης μαμά από 1,4, υπόλοιπη 50ρα και τελικό από corolla diesel 2.0 . κόστος πριν 4 χρόνια όλα μαζί 350ε. το τουτου έβγαζε τότε 151 άλογα κ 18 ροπή. τώρα δεν ξέρω ,μετά την επισκευή πάει καλύτερα.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 31-03-15, 11:12
Το avatar του χρήστη χρηστος
χρηστος Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 28-01-2014
Μοντέλο: avensis t22 vvti
Περιοχή: ευβοια αρτακη
Μηνύματα: 209
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 154
χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kostas_8 Εμφάνιση μηνυμάτων
Βρες χταποδι απο σελικα (οχι ts) και κανε την υπολοιπη εξατμιση σου 50αρα-55αρα μαξ. Και αν θες να δεις το μεγιστο που μπορεις, το οποιο δεν ειναι ωραιο σε αισθηση και βγαζει τρελη βαβουρα, την κανεις 55αρα με τελικο group N. Εκει παιρνει τα μεγιστα.
Ακριβως ετσι ειναι η δικη μου εξατμιση.χταποδι 4-2-1 αρκετα μακρυ καταλυτης ελευθερος μεταλλικος 300αρης 3 χωρις μεσαιο καζανακι με τελικο ημιελευθερο group n και 55αρες σωληνωσειςδεν ειναι οτι καλυτερο οπτικα αλλα κανει καλη δουλεια.
__________________
  • Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
  • Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
  • Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
  • Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 31-03-15, 22:15
Manaraki Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 18-04-2013
Μοντέλο: Corolla G6 1.4 VVTI
Περιοχή: Γλυφαδα
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 97
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 152
Manaraki είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
55αρα οπωσδηποτε!!!Η 50αρα ειναι μικρη!!!
Επισης στο θεμα χταποδι ψαξτο μετα την ολοκληρωση της εξατμισης!!!
Γιάννη ευχαριστώ,
πιο λογικό το να ασχοληθώ πρώτα με την εξάτμιση και στο τέλος με χταπόδι...
Πιστεύεις θα αξίζει κάποια χρήματα για χταπόδι,ή τελικά θα είναι μικρό το όφελος;
Ευχαριστώ και πάλι,
Σταύρος.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 31-03-15, 22:21
Manaraki Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 18-04-2013
Μοντέλο: Corolla G6 1.4 VVTI
Περιοχή: Γλυφαδα
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 97
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 152
Manaraki είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από philippos Εμφάνιση μηνυμάτων
θα πω για μένα , χταπόδι μαμά. 60ρα σωλήνα μέχρι καταλύτη , καταλύτης μαμά από 1,4, υπόλοιπη 50ρα και τελικό από corolla diesel 2.0 . κόστος πριν 4 χρόνια όλα μαζί 350ε. το τουτου έβγαζε τότε 151 άλογα κ 18 ροπή. τώρα δεν ξέρω ,μετά την επισκευή πάει καλύτερα.
Φίλιππε καλησπέρα,
πληροφοριακά,από ποιά γενιά πετρέλαιο είναι το τελικό σου;ξέρεις την διάμετρο της σωλήνας;
Ευχαριστώ!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Εξάτμιση 1.3 G6 antonios7 TOYOTA COROLLA 111(G6) 9 11-08-15 23:26
Ποιο σασμάν λειτουργεί καλύτερα σε 1zz-υπερκυβισμό ? giannisaug ΦΟΡΟΥΜ 22 30-06-13 00:41
εξάτμιση antonios7 TOYOTA COROLLA 111(G6) 16 11-07-12 14:14
Εξάτμιση gio911 TOYOTA COROLLA T-SPORT 18 04-04-12 10:51
Βελτίωση ( Ισως και Υπερκυβισμό ) σε 4e-fte. LoVis SUPPORT 3 12-03-06 02:43



Page generated in 0,16518497 seconds (81,61% PHP - 18,39% MySQL) with 41 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 01:44.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)