Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
08-10-18, 20:51
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-11-2005
Μηνύματα: 45
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ευχαριστω για την απαντηση. Θα αλλαξω λαδια προσεχως (5--35 θα βαλω) και θα με φερουν και ενα καθαριστικο αλλα θα μπαινει στο λαδι μεσα νομιζω. Διαρροες δεν εχω σιγουρα. Ας ελπισω να ειναι κολλημενα τα ελατηρια και με το καθαριστικο να γινει κατι!!!
|
|
|
|
09-10-18, 20:11
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-10-2011
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από alexx
Ευχαριστω για την απαντηση. Θα αλλαξω λαδια προσεχως (5--35 θα βαλω) και θα με φερουν και ενα καθαριστικο αλλα θα μπαινει στο λαδι μεσα νομιζω. Διαρροες δεν εχω σιγουρα. Ας ελπισω να ειναι κολλημενα τα ελατηρια και με το καθαριστικο να γινει κατι!!!
|
Που το ακούσατε αυτό για κολλημένα ελατήρια ρε παιδιά?
Έχεις κινητήρα 3ΖΖ και όλοι αυτοί(1ΖΖ,3ΖΖ και 4ΖΖ) καιγανε λάδια λόγο αστοχίας στα πιστόνια και συγκεκριμένα λίπανσης τους.ειχαν λίγες τρύπες περιμετρικά με συνέπεια την κακή λίπανση.
Πριν χρόνια άλλαζε short block η toyota σωρηδόν.
Εκεί έχεις το πρόβλημα φίλε μου και θα φτάσει σε σημείο να θες 1κιλο λάδι ανά 1000χλμ.
Μια λύση είναι η επισκευή άλλη λύση είναι στα μεταχειρισμένα να βρεις ένα μοτέρ με αλλαγμένο block.
Το καταλαβαίνεις από τον μετρητή του λαδιού.
Τα επισκευασμένα μοτέρ έχουνε μια πράσινη τελεια πάνω στο μετρητή του λαδιού.
|
10-10-18, 16:42
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-06-2007
Περιοχή:
Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από alexx
... Θα αλλαξω λαδια προσεχως (5--35 θα βαλω) και θα με φερουν και ενα καθαριστικο αλλα θα μπαινει στο λαδι μεσα νομιζω. Διαρροες δεν εχω σιγουρα. Ας ελπισω να ειναι κολλημενα τα ελατηρια και με το καθαριστικο να γινει κατι!!!
|
To 10w-40 δεν είναι λάθος για τις θερμοκρασίες Ελλάδας. Άλλωστε, το προτείνει και η ΤΟΥΟΤΑ. Αν χρησιμοποιήσεις το 5w-30, θα διαπιστώσεις μεγαλύτερη κατανάλωση λαδιού, διότι είναι πιο λεπτό από το 10w-40.
Sorry, αλλά συμφωνώ με τον Preatorian. Πιστεύω ότι με το καθαριστικό δεν θα καταφέρεις απολύτως τπτ. Το μπλοκ μάλλον, έχει "ανοίξει". Σύνηθες πρόβλημα στα vvti του 2000.
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
|
10-10-18, 18:18
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-10-2011
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τα λάδια δεν τα αλλάζουμε για κανένα λόγο.
Ξεκινάμε με χαμηλό ιξώδες όταν είναι καινούργιος ο κινητήρας και με τον καιρό αλλάζουμε σε λίγο ποιο υψηλό λόγο των ανοχων που έχει πάρει ο κινητήρας.
Πχ από 5-30 πας σε 10-40 το ανάποδο μόνο λάδια θα καίει.
|
|
Α |
|
14-10-18, 08:28
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Α
Η πρακτικη εμπειρια σ αυτες τις μηχανες εδειξε οτι οσοι εβαζαν απο καινουργιο 10w40 μεχρι τις 160.000-170.000km ειχαν πεταξει τη μηχανη...Οσοι εβαζαν 5w30 με αλλαγες στα 7500km εκαναν 250.000+km...
Δε ξερω γιατι, αλλα η δικη μου εξηγηση ειναι οτι επειδη ειχαν ελλειπεις τρυπες τα εμβολα, το 5w30 ως πιο λεπτορρευστο περναγε καλυτερα μεσα απ τις τρυπες...
Αμα ξεκινησει να σου καιει τοσο πολυ οτι λαδι και να βαλεις πλεον ειναι αργα, θελει επισκευη/αλλαγη...
Το μυστικο για αυτες τις μηχανες ηταν αυτο το λαδι που λεει το βιβλιο και το αναγραφει "συνιστομενο" στο πινακακι, το 5w30 δηλαδη...
Οσοι βαζαμε απο καινουργιο τ αμαξι 5w30 και αλλαγες στα 7500χλμ το ψιλοσωσαμε το αδυνατο του σημειο και καναμε αρκετα χιλιομετρακια...Και 280.000χλμ εχω ακουσει με παλια εμβολα και 1λτρ/5000χλμ καταναλωση...
Οσοι βαζαν 10w40 στου παλιου τυπου εμβολα το κατεστρεψαν.
|
|
|
|
14-10-18, 10:41
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 09-10-2010
Περιοχή:
ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 64
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi
Η πρακτικη εμπειρια σ αυτες τις μηχανες εδειξε οτι οσοι εβαζαν απο καινουργιο 10w40 μεχρι τις 160.000-170.000km ειχαν πεταξει τη μηχανη...Οσοι εβαζαν 5w30 με αλλαγες στα 7500km εκαναν 250.000+km...
Δε ξερω γιατι, αλλα η δικη μου εξηγηση ειναι οτι επειδη ειχαν ελλειπεις τρυπες τα εμβολα, το 5w30 ως πιο λεπτορρευστο περναγε καλυτερα μεσα απ τις τρυπες...
Αμα ξεκινησει να σου καιει τοσο πολυ οτι λαδι και να βαλεις πλεον ειναι αργα, θελει επισκευη/αλλαγη...
Το μυστικο για αυτες τις μηχανες ηταν αυτο το λαδι που λεει το βιβλιο και το αναγραφει "συνιστομενο" στο πινακακι, το 5w30 δηλαδη...
Οσοι βαζαμε απο καινουργιο τ αμαξι 5w30 και αλλαγες στα 7500χλμ το ψιλοσωσαμε το αδυνατο του σημειο και καναμε αρκετα χιλιομετρακια...Και 280.000χλμ εχω ακουσει με παλια εμβολα και 1λτρ/5000χλμ καταναλωση...
Οσοι βαζαν 10w40 στου παλιου τυπου εμβολα το κατεστρεψαν.
|
Καλημέρα.
Οπως τα λες είναι. Τους κινητήρες αυτούς τους "έφαγε" το ακατάλληλο λιπαντικό και τα μεγάλα διαστήματα αλλαγής του που έδινε η τουοτα.
Το σωστό ιξώδες για τους κινητήρες αυτούς (έχοντας και τις υπόλοιπες προδιαγραφές του κατασκευαστή) είναι το 5w-30. Το λιπαντικό πρέπει να είναι λεπτόρευστο (5) για γρήγορη κυκλοφορία και λίπανση των εκκεντροφόρων και της βαλβίδας vvti και να έχει τις λιπαντικές ιδιότητες και την αντοχή στη ζέστη σαν 30αρι.
Η συχνότητα αλλαγής του καθορίζεται καθαρά από την χρήση και το περιβάλλον κίνησης του αυτ/του.
Για κίνηση 70% 80% και πάνω εντός πόλης ξεχάστε την αλλαγή λιπαντικού λόγω χιλιομέτρων. Οι ώρες λειτουργίας του κινητήρα δεν έχουν καμιά σχέση με τα χιλιόμετρα που γράφει το κοντέρ.
Ενα λιπαντικό που έχει καταπονηθεί /μολυνθεί από πολλές εκκινήσεις -κυρίως τον χειμώνα- και έχει φτάσει λίγες φορές στην θερμοκρασία λειτουργίας του μην περιμένετε να παρέχει την ιδανική λίπανση και το καλοκαίρι με 38+ βαθμούς.
|
|
Α |
|
15-10-18, 02:13
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Α
Λυσσας σε ποιο βιβλιο της TOYOTA προτινεται το 10w40????????
Εχω βιβλια κατασκευαστη απο οοοολα τα corolla απο το 1992 και μετα, απο 20v, απο οοοολα τα starlet, απο rav4 και απο celica....Σε κανεναν βενζινοκινητηρα η TOYOTA δε δινει 10w40....Το 10w40 μονο για τα ντηζελ το δινει, καθως και σε ενα ξεχωριστο μανιουαλ επισκευων βενζινοκινητηρων ΖΖ και μονον μεχρι τους 34 βαθμους περιβαλλοντος.
Το 10w40 το δινουν μονο οι μαστορες των συνεργιων-αντιπροσωπειων, η TOYOTA MOTOR CORPORATION ποτε...
Αν επιμενεις στην αποψη σου, ανεβασε φωτο απο επισημο εγγραφο της TOYOTA MOTOR CORPORATION για να το δω.
Επισημο ομως, του εργοστασιου κατασκευης.
|
|
Α |
|
15-10-18, 02:28
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Α
Σορρυ μια διορθωση...
Το εδινε για βενζινομηχανη το 10w40, αλλα για μηχανες πριν το 1992 κατασκευη...Πχ corolla e90 carburator και παλαιοτερα...
Αν εχεις κανενα εγγραφο παντως που να δινει 10w40 για οχηματα 1992 και μετα ανεβασε φωτο, πραγματικα ειμαι πολυ περιεργος και θα εντυπωσιαστω να το δω.
|
|
λαδια |
|
15-10-18, 10:49
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 21-10-2003
Περιοχή:
Nikaia
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 4.504
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
λαδια
το ιξωδες του λαδιου ειναι καθαρα με την θερμοκρασια λειτουργιας της περιοχης που κινειτε το αυτοκινητο ..
στις παρακατω εικονες εχω στοιχεια απο corolla dual vvti και απο corolla e12 1.6
και στις 2 αναφερει τα λαδια που πρεπει να χρησιμοποιηθουν αναλογα με την θερμοκρασια περιβαλλοντος αναλυτικα ..
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663
Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..
|
15-10-18, 11:04
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi
Αν εχεις κανενα εγγραφο παντως που να δινει 10w40 για οχηματα 1992 και μετα ανεβασε φωτο, πραγματικα ειμαι πολυ περιεργος και θα εντυπωσιαστω να το δω.
|
http://toyota-club.net/files/2007/eg6020-toy.pdf
Μάιος του 2006. Σελίδα 3, πίνακας ENGINE OIL SPECIFICATION, στη στήλη SAE Viscosity (reccomended)...
Και τα service bulletings επίσημα έγραφα της ΤΟΥΟΤΑ είναι. Όντως, το 10-40 το δίνει μέχρι 35 βαθμούς. Αλλά αν είναι να λάβουμε υπόψη το range που δίνει, τότε και το 5-30 οριακά καλύπτει την χώρα μας, αφού δεν είναι λίγες οι φορές που βαράμε 40+ βαθμούς το καλοκαίρι.
__________________
Lift, lift, lift...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 15-10-18 στις 11:09.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17653704 seconds (82,06% PHP - 17,94% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:12. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|