Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #41  
Παλιά 04-09-18, 19:46
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Ταπα ψυγειου απο τα πρωτα που αλλαξα δεν ειναι γνησια αλλα δεν αλλαξε κατι. Μου εχει τυχει να σπασει εντελώς να μην μεινει τπτ απο κατω και δεν εχει καμια τετοια συμπεριφορα, απλα τα νερα τα περνουσε στο δοχειο και χυνονταν απεξω, ουτε θερμοκρασιες ουτε τιποτα και εκανα 45χλμ ετσι. Παει πολυς καιρος.

Εμενα μου ηρθε αλλη ιδεα, ειναι λιγο πεδεμα αλλα δεν παει και χαμενη. Η βαση θερμοστατη αλλα και το καπακι του ειναι σε αθλια κατασταση.
Οσα καθαριστικα και να ειχα βαλει ειναι χαλια ολοκληρα τοιχωματα εχουν απο κολλημενη σκουρια, τα σωληνακια δε στην βαση σε αυτο το μοτερ εχει πανω 6 σωληνακια!!! ειναι σαν μια καρδια οπως του ανθρωπου, την θεωρω σε αυτο το μοτερ πολυ σημαντικη, καθως βουλωματα θα μπορουσαν να προκαλεσουν εμφραγμα σε ολο το κυκλωμα ψυξης!
Μπορω να δοκιμασω και αν δεν φτιαξει δεν παει χαμενη γιατι θα μπει στην αλλη κεφαλη και θα ηθελα και καπακι και αυτο χαλια ειναι.
Εχει πανω την σωληνα που δινει στο καλοριφερ (στην τριοδη βαλβιδα του), σωληνακια τουρμπινας εισαγωγη και επιστροφη, ενα του ψυγειου δεν θυμαμαι ποιο, η επιστροφη της πεταλουδας επισης, και εχει πανω και την βαλβιδα βεντιλατερ (στο καπακι), ενα κολαρο του ψυγειου (στο καπακι), βαλβιδα ψυχρης εκκινησης και αισθητηρας θερμοκρασιας οργανου ταμπλο.

Ενω τα εχω αλλαξει ολα τα αλλα δεν εχω αλλαξει το βασικο, την βαση θερμοστατη! επισης καποια σωληνακια απο την σκουρια σαπισαν και εχουν κοπει οι ακρες και ειναι αιχμηρα, και τα κομματια τους τι να εγιναν αραγε?

Μερικες φωτος ακομα, το ψυγειο οταν το ανοιξα το πανω μερος ολοκληρο, με zoom φαινονται κατι σαν πετραδακια!!! μαλλον αλατα?
Μετα ειναι ο αισθητηρας θερμοκρασιας ταμπλο τελικα εχει 2 συστολες ειναι η τρυπα 3/8' και εχω βαλει 3/8" Χ 1/4" και 1/4" Χ 1/8" δεν βρηκα αλλον να κανει ή απευθειας συστολη, αν αλλαξω βαση θερμοστατη θα μπει στην σωστη θεση. Δεν μπαινω στην διαδικασια για κολαουζο κτλ. Η πρασινη φυσα ειναι η βαλβιδα ψυχρης εκκινησης που δινει στην ECU την πληροφορια της θερμοκρασιας των νερων.
Τα κολαρα ψυγειου μια μερα αναροφηθηκαν!!!! και μαλλον εσπασαν τα λινα γιατι μαλακωσαν γιαυτο τα αλλαξα και δευτερη φορα.
Και η βαση θερμοστατη καινουρια που φαινονται πανω αναμονες για αισθητηρες και τα σωληνακια.

Nα και η βαση γνησια μονο υπαρχει : https://www.japansparecenter.gr/basi...333-11140.html
και το καπακι εχει και ιμιτασιον https://www.japansparecenter.gr/anta...?s=16321-11011
ειναι απο 4EFE γιατι αυτο βγαζει το κολαρο μπροστα ενω του 4EFTE βγαινει απο το πλαι και δεν κανει το κολαρο το πανω του ψυγειου.

Εβαλα και φωτο με το ισιο καπακι πανω όπως είναι σε starlet με 4eFTE.
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_20180616_115859.jpg
Εμφανίσεις:  40
Μέγεθος:  138,8 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_20180623_123400.jpg
Εμφανίσεις:  40
Μέγεθος:  59,7 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_20180617_084205.jpg
Εμφανίσεις:  39
Μέγεθος:  70,3 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_20180621_084949.jpg
Εμφανίσεις:  37
Μέγεθος:  74,8 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_20180617_084209.jpg
Εμφανίσεις:  37
Μέγεθος:  72,0 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_20180616_164956.jpg
Εμφανίσεις:  9
Μέγεθος:  93,2 KB  

Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  4eftetstathsgtgtt.jpg
Εμφανίσεις:  6
Μέγεθος:  29,4 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_0694_zpsijlbxs4e.jpg
Εμφανίσεις:  7
Μέγεθος:  103,4 KB  

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 05-09-18 στις 07:22.
Απάντηση με παράθεση
  #42  
Παλιά 05-09-18, 08:59
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Νικηφορε δεν γινεται να ανοιγεις το καπακι κ να βγαζει μπορμπουλιθρες. Κανενα αμαξι δε βγαζει μπουρμπουλιθρες, σου καναν μαλακια με τη φλατζα. Υπαρχει και tester που εντοπιζει το καυσαεριο των μπουρμπουλιθρων στη ταπα του ψυγειου...99,99% προβλημα φλατζας μη παιδευεσαι αδικα...Εκτος αν εχει και ριγμα...Ενα απ τα δυο ειναι...
Απάντηση με παράθεση
  #43  
Παλιά 05-09-18, 09:26
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Νικηφορε δεν γινεται να ανοιγεις το καπακι κ να βγαζει μπορμπουλιθρες. Κανενα αμαξι δε βγαζει μπουρμπουλιθρες, σου καναν μαλακια με τη φλατζα. Υπαρχει και tester που εντοπιζει το καυσαεριο των μπουρμπουλιθρων στη ταπα του ψυγειου...99,99% προβλημα φλατζας μη παιδευεσαι αδικα...Εκτος αν εχει και ριγμα...Ενα απ τα δυο ειναι...
Καλημέρα, Σπυρο τα εχω πει από την αρχη αυτά, τα ειπα και σε αυτόν που το εφτιαξε και δεν το παραδεχεται, είναι και φιλος…
τι να κανω δλδ τωρα να τον δειρω?

Και γιαυτο κιολας ειπε ότι όλα ετσι είναι. Το ξερω ότι δεν είναι ετσι αφου παλια δεν το εκανε ΠΟΤΕ!!!
Το τεστερ που το βρίσκεις? πως είναι αυτό?
ρηγμα που στην κεφαλη εννοεις ή στο μπλοκ ?
γιατι κεφαλη οκ βρισκω ευκολα άλλη, εχω ένα μοτερ θα ξηλωσω την κεφαλη να την δω πως είναι, αν είναι οκ δλδ. Το εχω εξω από το σπιτι κουκουλωμενο αλλα την εχει ακουσει από υγρασίες κτλ γενικα και είναι λιγο χαλια.

Δεν ξερω μου μπαινει η ιδεα να παρω ένα καλο μοτερ μαμα από αξιοπιστο μαντρά μαμισιο 4EFTE και να το αλλαξω, ετσι κι αλλιως πρεπει να αλλαξω σετ συμπλεκτη οποτε θα κατεβει το σασμαν, μπορω να τα συνδυασω….
Αν υπολογισω κεφαλη αν δεν κανει η δικια μου που εχω στο παλιο μοτερ, και βαλε εργασιες και όλα αυτά, ότι δεν ξερουμε αν θα φτιαχτει σιγουρα, και ότι μετα θελω και κατεβασμα σασμαν για σετ συμπλεκτη ισως περισσοτερο συμφερει….
αν υπολογισω κιολας ότι η πολλαπλη μου εχει καποιο ρηγμα που όμως τωρα δεν αποτελει πρόβλημα, όπως επισης και η τουρμπινα ένα μικρο που δεν περναει το κλαπετο αλλα καιει λιγα λαδακια μου φαινεται τελικα ιδανικη λυση!

Εχει καποιος γνωμη γιαυτο?
Τι συμφερει περισσοτερο οικονομικα? με υπολογισμο και το βγαλε-βαλε σασμαν για αλλαγη σετ συμπλεκτη χωρις κοστος υλικου.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 05-09-18 στις 09:43.
Απάντηση με παράθεση
  #44  
Παλιά 05-09-18, 09:58
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 208
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πάρε ένα άλλο καλό μοτέρ άλλαξε και πλεξούδα γιατί είπες αυτή είναι χάλια και βάλε και δισκο πλατό να είσαι κομπλέ.
Απάντηση με παράθεση
  #45  
Παλιά 05-09-18, 10:03
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από preatorian Εμφάνιση μηνυμάτων
Πάρε ένα άλλο καλό μοτέρ άλλαξε και πλεξούδα γιατί είπες αυτή είναι χάλια και βάλε και δισκο πλατό να είσαι κομπλέ.
καλημέρα, θελει ψαξιμο το πραγμα και ελεγχο τιμης, βρηκαν έναν μαντρα ετσι προχειρα που κοιταξα και θα ρωτησω.
Εν τωμεταξυ εχει μαζι ότι βλεπω πανω???? https://www.car.gr/parts/view/130334...-engines-motor
γιατι πχ εμενα χανει λιγο λαδι η αντλια υδραυλικου και κακως εχει αφησει αυτος που εκανε την μετατροπή την μαμα Ε11 και όχι του GT και επισης χανω φρεον και στον κομπρεσορα A/C και καποια στιγμη θα θελει.
Αν τα δινουν κομπλε όπως τα βλεπω τοτε σιγουρα αξιζει αν βαλουμε μεσα και αυτά τα κοστη και σιγουρα μετα δεν θα εχω και θεματα.
Μια χαρα μου εβγαλε αξιοπιστα 15 χρονια το μοτερακι, 5 στο starlet gt και 10 στην Ε11.
Ε ποσα χρονια ακομα θα την εχω, να μην εχουμε κριση και παμε για αλλα μετα….Αν μπορουσα θα επαιρνα ένα νέο αμαξι να τελειωνω αλλα τι να κανουμε τωρα δεν γινεται, οποτε ασχολουμε με αυτην τωρα να βγαλει οσο γινεται περισσοτερο χρονο.

Την πλεξουδα μαζι την δινουν με τα μοτερ? Αν είναι ετσι ακομα καλυτερα!!!

Ρωτησα αυτόν από πανω ειπε 1000 ευρω κομπλε το μοτερ με όλα πανω ΔΕΝ τα σπαει, εχει μαζι δυναμο, μιζα, κομπρεσορα A/C, αντλια υδραυλικου, τουρμπινα, καταλυτη, ιντερκουλερ, αν θελω και πλεξουδα-εγκεφαλο παει 1200.
ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ!!!! δεν συμφερει σε καμια περιπτωση και θες μετα και κοστος εργασιας.
Λεει ότι δεν δινει εγγυηση αλλα είναι ελεγμενο και αν θελω μπροστα μου επιτοπου μετραμε συμπιεση.

Καποιος χτες μου ειπε και επεμενε ότι ολοι δινουν ΓΡΑΠΤΗ εγγυηση! έναν πηρα και ειπε δεν δινει….
ξερει κανεις αν δινει καποιος τετοια εγγυηση για μοτερ εισαγωγης?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 05-09-18 στις 10:27.
Απάντηση με παράθεση
  #46  
Παλιά 05-09-18, 11:22
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 208
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πάρε ένα τηλέφωνο τον Αντωνόπουλο στην Ρούμελης στον αγ.δημητριο αν θυμάμαι καλά.
Μοτέρ αστέρια.
Αν θες να είσαι σίγουρος πας με μηχανικό ανοίγεται Κάρτερ και βλέπετε τι γίνεται.
Να ξέρεις ότι αυτός έχει πολύ καθαρα μοτερ αλλά ακριβά.
Υπάρχει και ο Φιλίππου αν θυμάμαι καλά και αυτόν στο Κορωπί για ποιο οικονομικά.
Απάντηση με παράθεση
  #47  
Παλιά 05-09-18, 12:43
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Ξερω και εγω πολλους και ποιο κοντα.
Το θεμα είναι να το δινουν και σκετο αντε με τουρμπινα πανω.
είναι περιττο να τα παρω με όλα πρεπει να δωσω κανα 1000αρικο και μετα να πουλαω ότι μεινει, και είναι πολύ μανουρα αυτό βαριέμαι να ασχολουμε με πωλήσεις πραγματων τα εχω φαει στην μαπα όλα αυτά με το σταρλετ όταν το εκανα βιδες.

Θα μιλησω με τον αλλον να δω ποσο παει η ιστορια, θα δω πρωτα το ΣΚ σε τι κατασταση είναι η κεφαλη που εχω αν μπορει να χρησιμοποιηθεί να δουμε αυτό το κοστος και μετα θα δω για άλλο μοτερ.

Με δυο δεκατα κατεβασμα κεφαλης μαλλον λογικα θα θελει άλλη, αλλιως θα ανεβει πολύ η συμπιεση με δευτερο πλάνισμα ετσι δεν είναι ?

και εχω και άλλο θεμα….
το παλιο μοτερ ΔΕΝ είναι το δικο μου δλδ αυτό που ειχε η Ε11, γιατι εμεινε στον μηχανικο που εκανε την μετατροπή και μετα όταν πηγαμε να το παρουμε με τον αδερφο μου ελειπαν όλα τα περιφερειακα και εδωσε ένα άλλο. Το θεμα είναι ότι το καταλαβα χρονια μετα και τα εξαρτήματα τα εφαγε, τωρα τι να λεμε….
το θεμα είναι ότι το μοτερ αυτό είναι 4EFE αλλα ΔΕΝ είναι της Ε11 γιατι εχει πανω στην κεφαλη υποδοχη για διανομεα.
Οποτε είναι ειτε από starlet ep91, ειτε από Corolla EE101.
Στο Toyodyi ειδα ότι εχει 2 κωδικούς κεφαλων και είναι αναλογα την χρονολογια και τον μηνα. Δλδ δεν είμαι 100% σιγουρος ότι θα κανει στο 4EFTE (εμενα είναι του 1994) και οι κωδικοι αλλαζουν στην ιδια χρονια αναλογα τον μηνα!! και ετσι δεν ξερω.
Eμφανισιακα εμενα ιδια μου φαινεται παντως.

Aπο τους αριθμούς των κινητηρων μπορω να μαθω από καπου στοιχεια τους? χρονολογια και σε τι μοντελο ηταν?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 05-09-18 στις 13:04.
Απάντηση με παράθεση
  #48  
Παλιά 05-09-18, 13:34
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 208
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αν σκεφτείς να αλλάξεις μοτέρ πλεξούδα δίσκο πλατό κτλ δεν συμφέρει να ρίξεις αλλά 1500ευρω σε καρότσα 24 ετών.
Μια παροιμία λέει γριά γ@μας σπόρο χάνεις.
Εσύ έχεις το καρπούζι εσύ και το μαχαίρι βέβαια.
Απάντηση με παράθεση
  #49  
Παλιά 05-09-18, 14:15
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από preatorian Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν σκεφτείς να αλλάξεις μοτέρ πλεξούδα δίσκο πλατό κτλ δεν συμφέρει να ρίξεις αλλά 1500ευρω σε καρότσα 24 ετών.
Μια παροιμία λέει γριά γ@μας σπόρο χάνεις.
Εσύ έχεις το καρπούζι εσύ και το μαχαίρι βέβαια.
Εννοείτε ότι δεν συμφερει σε καμια περιπτωση, καποια στιγμη θα παρω άλλο αμαξι, και τωρα μπορω αλλα δεν θελω να ριξω λεφτα σε αμαξι εχουν προτεραιοτητα αλλα πραγματα.
Οποτε δε νομιζω ότι αξιζει να ριξω πολλα και για επισκευες μονο τα βασικα να μην μεινει στον τοπο.
Για αλλαγη μοτερ, πλεξούδες κτλ δεν αξιζει με τιποτα.
γιαυτο λενε η γρια και αν στολίζεται στον ανηφορο γνωρίζεται...
ταιριαζει για την δικια μου τωρα! ΧΑΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
μην ξεχναμε αμαξι του 1997 και με αλλα κουσούρια εμφανισης-φανοποιιας και μοτερ του 1994 εχει καπου 228.000χλμ+
Απάντηση με παράθεση
  #50  
Παλιά 05-09-18, 21:02
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 319
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
το οργανο το εβαλα μετα εφόσον ειχα πρόβλημα για να ξερω τι παιζει από θερμοκρασίες, το μαμα είναι η γνωστη βελονα που δειχνει παντα στην μεση! για να αρχισει να ανεβαινει το άλλο οργανο πρεπει να δειξει 140 και παραπανω. Όταν παει τερμα 150 εχει αρχισει το μαμα οργανο να παιρνει σιγα σιγα την ανηφορα και δεν ξερω και ποσο είναι για στα 150 τερματιζει!
Δεν παρακολούθησα τις τεχνικές λεπτομέρεις κι ούτε έχω αντίστοιχη γνώση, αλλά διαβάζοντας το παραπάνω σκέπτομαι ότι αν είχαμε όργανο μέτρησης της θερμοκρασίας μπορεί να είχαμε αγχωθεί πολλοί σαν κι εσένα. Ενώ τώρα είμαστε ευχαριστημένοι που ο δείκτης μας μένει στη μέση.

Πάντως και η TS σε μεγάλα ζόρια έχει ανέβει πάνω από τη μέση. Δεν έχει γίνει καμιά καταστροφή, δεν ξέρω μόνο μήπως σχετίζεται με τη διαρροή λαδιού από το καθρέπτη μηχανής.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Υψηλές θερμοκρασίες νερών & υδρατμοί στην εξάτμιση vega SUPPORT 7 20-03-15 10:56
Θόρυβος στις υψηλές στροφές lamprosck SUPPORT 6 15-02-15 20:29
A/c valve 4efte tonybrand SUPPORT 3 25-06-14 19:01
Θερμοκρασίες antonios7 TOYOTA COROLLA 111(G6) 47 08-12-09 22:48
4efte ΜΟΤΕΡ ΣΕ ΠΟΙΑ COROLLA...? mlab SUPPORT 21 29-08-08 17:18



Page generated in 0,18700409 seconds (82,82% PHP - 17,18% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:18.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)