Υψηλές θερμοκρασίες νερών και υδρατμοί στην εξάτμιση, σε ένα πράγμα μόνο μπορεί πάει ο νούς μου.......ραγισμένο κεφαλάρι, για γρήγορο εγκεφαλικό
η κάψιμο φλάντζας για εμφραγματάκι.
Ολα ξεκίνησαν αρχές του χειμώνα όταν τρύπησε ένα μεταλλικό σωληνάκι που βρίσκεται επάνω στο καπάκι του θερμοστάτη των νερών. Η πρώτη διαρροή νερών στο corolla μας ήταν πλέον γεγονός.
Το σωληνάκι επισκευάσθηκε και το αυτοκίνητο ξαναβγήκε στους δρόμους. Γρήγορα όμως [μετά από 100 χιλιόμετρα περίπου και αφού μεσολάβησε ένας βαρύς χειμώνας με πολύ χαμηλές θερμοκρασίες χωρίς αντιψυκτικό στο κύκλωμα] η θερμοκρασία ξαφνικά χτύπησε στο δόξα πατρί την βελόνα [ελπίζοντας να το έχω αντιληφθεί έγκαιρα] όπου και σταμάτησα να αναπληρώσω τα χαμένα νερά του ψυγείου.
Στην συνέχεια μέχρι να φτάσω στην έδρα μου [ταξίδι γαρ] κάθε 20 χιλιόμετρα γέμιζα το ψυγείο νερό και επίσης διαπίστωσα ότι σε κάποια διαστήματα και στο ξεκίνημα κυρίως, από την εξάτμιση έβγαιναν υδρατμοί και μύριζε το γνωστό παραφλού.
Τι λέτε εσείς βρε παλικάρια ?
Να συμπληρώσω ότι έπεσε πολύ χαμηλά το ρελαντί, και στις χαμηλές στροφές ο κινητήρας "ρετάρει"
ενώ στα ψηλά "καθαρίζει"