Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 03-03-15, 20:59
vega Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 03-03-2015
Μηνύματα: 16
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
vega είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Υψηλές θερμοκρασίες νερών και υδρατμοί στην εξάτμιση, σε ένα πράγμα μόνο μπορεί πάει ο νούς μου.......ραγισμένο κεφαλάρι, για γρήγορο εγκεφαλικό η κάψιμο φλάντζας για εμφραγματάκι.

Ολα ξεκίνησαν αρχές του χειμώνα όταν τρύπησε ένα μεταλλικό σωληνάκι που βρίσκεται επάνω στο καπάκι του θερμοστάτη των νερών. Η πρώτη διαρροή νερών στο corolla μας ήταν πλέον γεγονός.

Το σωληνάκι επισκευάσθηκε και το αυτοκίνητο ξαναβγήκε στους δρόμους. Γρήγορα όμως [μετά από 100 χιλιόμετρα περίπου και αφού μεσολάβησε ένας βαρύς χειμώνας με πολύ χαμηλές θερμοκρασίες χωρίς αντιψυκτικό στο κύκλωμα] η θερμοκρασία ξαφνικά χτύπησε στο δόξα πατρί την βελόνα [ελπίζοντας να το έχω αντιληφθεί έγκαιρα] όπου και σταμάτησα να αναπληρώσω τα χαμένα νερά του ψυγείου.

Στην συνέχεια μέχρι να φτάσω στην έδρα μου [ταξίδι γαρ] κάθε 20 χιλιόμετρα γέμιζα το ψυγείο νερό και επίσης διαπίστωσα ότι σε κάποια διαστήματα και στο ξεκίνημα κυρίως, από την εξάτμιση έβγαιναν υδρατμοί και μύριζε το γνωστό παραφλού.

Τι λέτε εσείς βρε παλικάρια ?

Να συμπληρώσω ότι έπεσε πολύ χαμηλά το ρελαντί, και στις χαμηλές στροφές ο κινητήρας "ρετάρει" ενώ στα ψηλά "καθαρίζει"

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 03-03-15 στις 22:12. Αιτία: Συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 03-03-15, 21:44
Το avatar του χρήστη iempan
iempan Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 27-03-2011
Περιοχή: Θεσσαλονικη,Ελλαδα
Μηνύματα: 325
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 200
iempan είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Κατι παρομοιο ειχα βιωσει και εγω με το παλιο μου αμαξι αλλα σε εμενα ειχε ανακατεψει λαδια νερα και ηταν ενα χαλι,φαντασου στο δοχειο του νερου λαδια και παραφλου ανακατεμενα,σε εσενα συμβαινει το ιδιο?εμενα τοτε ηταν φλαντζα κεφαλης....
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 03-03-15, 22:10
vega Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 03-03-2015
Μηνύματα: 16
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
vega είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Οχι...εγώ δεν έχω λάδια στα νερά.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 03-03-15, 22:18
Το avatar του χρήστη iempan
iempan Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 27-03-2011
Περιοχή: Θεσσαλονικη,Ελλαδα
Μηνύματα: 325
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 200
iempan είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
δεν μπορεις να ξερεις αν εχεις ραγισμενο καπακι-κεφαλαρι αν δεν βγει απο επανω και στην συνεχεια να πρεσαριστει.
Εγω πιστευω πως απλα εχει καψει φλατζα κεφαλης.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 04-03-15, 18:57
vega Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 03-03-2015
Μηνύματα: 16
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
vega είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σήμερα έβγαλα τα μπουζί και είδα ότι το 2ο από αριστερά ήταν βρεμένο και μαυρισμένο, ενώ τα υπόλοιπα 3 είχαν κανονικό χρώμα και ήταν ξερά.

Επίσης έβγαλα και τον θερμοστάτη και διαπίστωσα [βράσιμο] ότι άνοιγε στις μεγάλες θερμοκρασίες αλλά κρύος δεν έκλεινε τελείως.

Συνεχίζω να είμαι προβληματισμένος γιατί ξερνάει τα νερά από την τάπα [ψυγείο] και από το παγούρι, πράγμα που δεν έχει σχέση με την υποτίθεται καμένη φλάντζα.

Να έχω ταυτόχρονα 2 προβλήματα ? ......στο αυτοκίνητο. Δεν μου φτάνουν τα άλλα 20 που έχω στην καθημερινότητα ?

Κανένας μηχανικός να βοηθήσει ρε παιδιά ?
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 04-03-15, 21:34
Το avatar του χρήστη kostas_8
kostas_8 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή: Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 33 male
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 211
kostas_8 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Η κεφαλη δε ραγιζει τοσο ευκολα. Πιο ευκολα πας σε φλατζα. Σε οποια απο τις 2 περιπτωσεις, τη στιγμη που υπαρχει τετοιο προβλημα, βγαζεις κεφαλη και ελεγχεις φλατζα, που ουτως η αλλως θα αλλαχθει, και κεφαλη γιατι σηκωσες θερμοκρασιες.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 18-03-15, 13:40
vega Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 03-03-2015
Μηνύματα: 16
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
vega είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ναι τελικά υπάρχουν 2 ταυτόχρονα προβλήματα.

1] Δεν δουλεύει.......δεν δούλεψε ο ανεμιστήρας με αποτέλεσμα να ανεβάσει θερμοκρασία, που δεν το αντιλήφθηκα σύντομα με αποτέλεσμα να καεί η φλάντζα κοντά στον 2ο κύλινδρο και τώρα...

2] καίει και νεράκι μαζί με το καύσιμο.

Πιθανολογώ όλα τα παραπάνω.

Τώρα προσπαθούμε [με την δική σας βοήθεια]



να φτιάξω τον ανεμιστήρα για να μπορέσει να κυκλοφορήσει έστω λίγο το όχημα αφενός για να κατέβω στην πόλη γιατί βρίσκομαι εκγλωβισμένος στο χωριό, και αφετέρου να περάσει ένα μικρο χρονικό διάστημα για να βρούμε τα χρήματα που θα απαιτηθεί για την επισκευή του.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 20-03-15, 10:56
vega Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 03-03-2015
Μηνύματα: 16
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
vega είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Γνωρίζουμε ρε παιδιά πόσο κοστίζει η αλλαγή φλάντζας στο κεφαλάρι ?
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Υψηλές θερμοκρασίες σε μοτερ 4EFTE NikiforosGT TOYOTA COROLLA 111(G6) 60 08-11-18 20:43
Φούσκα [αισθητήρας] θερμοκρασίας νερών vega SUPPORT 8 24-03-15 20:32
Θόρυβος στις υψηλές στροφές lamprosck SUPPORT 6 15-02-15 20:29
Εξάτμιση gio911 TOYOTA COROLLA T-SPORT 18 04-04-12 10:51
Θερμοκρασίες antonios7 TOYOTA COROLLA 111(G6) 47 08-12-09 22:48



Page generated in 0,15662003 seconds (79,03% PHP - 20,97% MySQL) with 37 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:11.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)