Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Fibosl
Καλησπέρα παιδια!!! Πριν μερικούς μήνες όταν το αυτοκίνητο ήταν παρατημένο αρκετές ώρες (24 περίπου) και πήγαινες να το ξεκινήσεις έκανε σαν να πνίγετε..αφού ξεκινούσε όλα καλα (το έσβηνες, το άναβες και όλα ok έπρεπε πάλι να το αφήσεις πολλές ώρες για να ξανασυμβεί). Αλλάχτηκε ο MAF και το προβλημα διορθώθηκε (έτσι φαίνετε τουλάχιστον). Τον τελευταίο καιρό όμως έχω παρατηρήσει ότι ενω είναι σταματημένο σε φανάρι και ζεστό το μοτέρ με το που βάλεις 1η για να ξαναξεκινήσεις, μέχρι να αρχίσει να ανεβάζει στροφές και να πάρει δύναμη να προχωρήσει και να τσουλήσει νορμάλ θέλει αρκετό χρόνο κάνει λες και γυρνάς μανιβέλα (δεν θέλω να πω τι γίνετε σε λίγο ανηφορικό δρόμο). Παρατήρησα ότι αν του πατήσω 2 φορές το γκάζι πέρνει δύναμη και δουλεύει κανονικα με νεύρο αλλιώς ανεβάζει πάαααρα πολύ αργά. Δοκίμασα σήμερα να το ξεκινήσω από στάση και με κλιματισμό ενεργοποιημένο και το μοτέρ σερνόταν ακόμα πιο πολύ μέχρι να πάρει δύναμη. Έχουμε καμια ιδέα τι μπορεί να είναι (μπεκ; αντλία βενζίνης- την άλλαξα πριν κανα 4αρι χρόνια- μπουζί; κανα φίλτρο;; ) δεν ξέρω από που να ξεκινήσω να κοιτάω και ο μηχανικός μου δεν φαίνεται να το πολυ έχει... του είχα κάνει και παλαιότερα παράπονα αλλά δεν πηρα και καμια απάντηση της προκοπής. Βενζίνη βαζω 100αρα BP και κανα 2 φορές ΕΤΕΚΑ 100αρα αλλά κατα καιρούς δοκίμασα διάφορες με μικρές διαφορές στην απόδοση. Παρατήρησα επίσης ότι ενώ οι στροφές στο ρελαντί είναι σταθερές περίπου 650 αν πατήσω με νεκρά ελαφρά το γκάζι ώστε να ανέβουν λίγο κάνει μία στιγμιαία βουτιά το στροφόμετρο περίπου στις 610 - 590 και κάνει σαν να πάει να σβύσει και μετά ανεβαίνουν ξανά ...πάει πουθενά το μυαλό σας γιατί έχω πελαγώσει;;;; confused
|
καλησπέρα! εγω θα σου πω τι θα εκανα εγω αμα μου τυχαινε, αν και εχω διαφορετικο μοτερ και καποια πραγματα στους αισθητηρες βασικα ειναι αλλιωτικα.
Καταρχην θα αλλαζα ολα τα σχετικα αναλωσιμα που μπορει να επηρεαζουν. Δλδ μπουζι, φιλτρο λαδιου, αερα και βενζινης, καθως και λαδια. Βενζινη μονο καποια καλη και ΜΑΚΡΙΑ απο ΕΤΕΚΑ οτι χειροτερο εχω δει στην ζωη μου!!!
Εφοσον συνεχισει να τα κανει τοτε θα εψαχνα τους αισθητηρες.
Δεν ξερω το δικο σου τι βαλβιδα ρελαντι εχει, αλλα στο δικο μου μοτερ τετοια κολπα τα κανει μια χαλασμενη βαλβιδα ρελαντι που λεγετε ICV (idle control valve) και μου εχει τυχει να εχει θεματα και στην ρυθμιση του ρελαντι με ηλεκτρικα φορτια γιατι αυτη ειναι η δουλεια της.
Επισης θα ελεγα να τσεκαρεις με καρτα καυσαεριων αν ειναι οκ ολα, πχ λαμβδα και την αναλογια μειγματος.
Δυστυχως αυτα τα προβληματα εφοσον δεν σου βγαζει διαγνωση πρεπει να πας με δοκιμες για να το βρεις.
Κατα την γνωμη μου και διαφοροι αλλοι αισθητηρες μπορει να φταινε.