Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 20
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 227
Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού
Επειδή το ψάχνω καιρό, είπα να καταγράψω τα ευρήματα μου σχετικά με την κατανάλωση λαδιού με τον κινητήρα 1NR-FE 1.33 auris / yaris γιατί δεν τα έχω βρει κάπου συγκεντρωμένα.
Αρχικά ο μόνος τρόπος να αποφύγει κάποιος την κατανάλωση λαδιού είναι να αλλάζει εξαρχής λάδια το μέγιστο ανά 7500χμ και να βάζει λάδια ιξώδους 5-30 και όχι πιο χοντρά ή ημισυνθετικά.
Το σίγουρο είναι πως θα εμφανιστεί σε όποιον βάζει 10-40 ή κάνει αλλαγές λαδιών / 15.000χμ όπως προτείνει για επικοινωνιακούς λόγους η αντιπροσωπεία.
Έχει βγει απο την TOYOTA TSB (Technical Service Bulletin) που περιγράφει το serial number του κινητήρα και τι αλλαγές πρέπει να γίνουν για να διορθωθεί το οποίο και επισυνάπτω.
Συνοπτικά όλοι οι κινητήρες 1NR-FE που βγήκαν έως τις αρχές του 2013 έχουν λανθασμένη σχεδίαση.
Οι αλλαγές των προβληματικών μερών, μαζί με την εργασία πάνε 2500€ και ίσως διορθώσουν το πρόβλημα. Ο αριθμός του TSB για όποιον το ψάχνει είναι EG-0095Τ-1112. TSB είναι τεχνική οδηγία. Δεν είναι ανάκληση. Ανακλήσεις γίνονται μόνο σε προβλήματα που βάζουν σε κίνδυνο τη ζωή του επιβάτη. Η οικονομική ζημία λόγω λανθασμένου σχεδιασμού, δεν εμπίπτει στις ανακλήσεις. Εντός εγγύησης και εφόσον η κατανάλωση είναι >1l/1000km φυσικά γίνεται. Στην πληθώρα των περιπτώσεων όμως το πρόβλημα εμφανίζεται μετά το τέλος της εγγύησης και το 1l/1000km αργεί να έρθει. Συνήθως έχει πεθάνει πιο νωρίς το μοτέρ.
Μοναδικός προκαταβολικός έλεγχος για την αγορά μεταχειρισμένου, είναι αν είναι λαδωμένα τα μπουζί και η μέτρηση συμπίεσης των κυλίνδρων.
Το πρόβλημα δημιουργείται γιατί βουλώνουν οι τρύπες επιστροφής λαδιού και τα ελατήρια των πιστονιών απο άνθρακα απο το θάλαμο καύσης, το λάδι δεν μπορεί να επιστραφεί στο κάρτερ και καίγεται στα τοιχώματα των κυλίνδρων. Απο τη στιγμή που ξεκινήσει η κατανάλωση λαδιού ο κινητήρας έχει περίπου 40.000χμ ζωής.
Η επισκευή σύμφωνα με την ΤΟΥΟΤΑ περιλαμβάνει ψευτοκάπακο, πιστόνια, μπιέλες, ελατήρια και σε ορισμένες περιπτώσεις αντλία λαδιού. Επισυνάπτω και αναλυτική προσφορά όπως και το TSB που γράφει συγκεκριμένα τα part numbers που πρέπει να αλλαχθούν και με τι να αλλαχθούν.
Η αντικατάσταση με άλλον κινητήρα, μελλοντικά πάλι θα δημιουργήσει πρόβλημα εφόσον και αυτός θα ανήκει στην προβληματική παρτίδα.
Παραθέτω και σχετικά συνημμένα για όποιον θέλει να μάθει περισσότερα
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 208
Από το 2000 και μετά η toyota πήρε την κάτω βόλτα.
Τα χάλια που είχαν οι ΖΖ κινητήρες συνεχίζεται και στους καινούριους.
Καλός η κακός η σχέση μου με την toyota διακόπηκε πριν λίγους μήνες και δεν νομίζω να τα ξαναβρούμε στο μέλλον.
Μηνύματα: 3.441
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 537
Επειδή και εγώ το ψάχνω σε yaris της οικογένειας, προς το παρόν είμαστε στα 200ml ανά 1000 χιλιόμετρα. Αν δεχτούμε ότι βούλα-βούλα στο δείκτη λαδιού είναι ένα λίτρο.
Μηνύματα: 58
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 89
Σχετικά με την απορία μου ,το πρόβλημα με την κατανάλωση λαδιού πότε εμφανίζεται? Στον δικό μου κινητήρα 1ZR-FE ,16/124hp ,επειδή δεν κάνω πολλά χλμ περίπου 5.000 τον χρόνο κάνω μια αλλαγή και χρησιμοποιώ τα Eni FE 5W30 .Ρωτάω απλώς για να το έχω υπόψιν μου μια και το έχω 9 χρόνια στην κατοχή μου με περίπου 50.000χλμ.
Μηνύματα: 4.504
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
το προβλημα εμφανιζεται μονο σε αυτοκινητα που κανουν service σε αντιπροσωπεια κανουν αλλαγη λαδιων καθε 15000χλμ και κυκλοφορουν μεσα σε πολη οποτε τα χλμ ειναι επι 3 λογω πολλων ωρων λειτουργειας και ξεκιναει στα 90000χλμ περιπου ...οποτε μιλαμε για το 90 % των αυτοκινητων ..
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663
Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..
Μηνύματα: 58
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 89
Καλημέρα,σε ευχαριστώ για την απορία που μου έλυσες.Στην αντιπροσωπεία δεν πάω λόγω μιας " μαγκιάς "που νόμιζαν ότι θα μου κάνανε, οπότε τους έχω ξεκόψει.Τις αλλαγές τις κάνω εγώ και για τις εσωτερικές μετακινήσεις μου έχω το παπί.Αν χρειαστεί να αλλάξω κάτι πάντοτε κοιτάζω την ποιότητα και όλα γίνονται στην ώρα τους .
Μηνύματα: 20
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 227
Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης κάνουν Service βάσει ορών λειτουργίας / engine load και πολλές άλλες παραμέτρους. Σε ορισμένα μοντέλα υπάρχει μετρητής ιξώδους που ανάλογα με τη χρήση προτείνει και τις αλλαγές λαδιών.
Τα αυτοκίνητα απευθύνονται σε καθημερινούς οδηγούς που δεν έχουν ιδέα απ' όλα αυτά και θέλουν απλά να πηγαίνουν από το σημείο Α στο σημείο Β. Έρχονται λοιπόν και τους λένε οι αυτοκινητοβιομηχανίες κάνε αλλαγή λαδιών / 15.000χμ είτε είσαι στην Ελλάδα είτε στον Καναδά είτε στη Σαχάρα. Κάποιες εταιρίες μάλιστα προτείνουν ακόμα περισσότερα χμ για τις αλλαγές λαδιών. Χονδρικά οι εταιρείες υπολογίζουν παγκοσμίως την μέση ωριαία τα ταχύτητα στα περίπου 60χμ/ώρα και βάσει αυτής της ταχύτητας προτείνουν τα service (με τη μετατροπή χρόνου σε χμ). Στην Αθήνα η μέση ταχύτητα είναι 20χμ/ωρα. Αυτό αυτομάτως σημαίνει πως τα λάδια έπρεπε να αλλάζονται στο 1/3 των προτεινόμενων χιλιομέτρων.
Αν μια εταιρία ζητήσει αλλαγές ανά 7500χμ, κανείς δεν θα αγοράζει αμάξια της, γιατί θα θεωρούν ότι τους κλέβει και δεν φτιάχνει καλά αυτοκίνητα.
Αν το συνεργείο ζητήσει 80€ για το καλύτερο 5/30 συνθετικό λάδι, ο μέσος οδηγός θα τον πει κλέφτη και ο οδηγός θα επιλέξει το 10/40 ημισυνθετικό γιατί έχει 45€. Παίζει να μην αλλάξουν και φίλτρο για μεγαλύτερη οικονομία.
Εν ολίγοις έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που παίζουν πολλοί οι παράγοντες οι οποίοι κάνουν αναλώσιμα τα αυτοκίνητα με περιορισμένο χρόνο ζωής και ο κύριος είναι η παντελής έλλειψη γνώσης απο τους οδηγούς (που στην τελική δεν χρειάζεται να είναι και μηχανικοί) σε συνδυασμό με τους πιο αυστηρούς κανονισμούς ρύπων που τα κάνουν πιο πιεσμένα και πιο ευάλωτα με μεγαλύτερες θερμοκρασίες λειτουργίας.
Προσωπική άποψη? Αλλαγές το αργότερο ανά 7500χμ με 5-30 ή ανά 1 χρόνο. Ότι έρθει πρώτο. Όποιος δεν το κάνει, όσα χρήματα γλιτώνει τώρα, θα τα πληρώσει πολλαπλάσια στο μέλλον.