Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
4E-FE πυράκια
  #1  
Παλιά 24-05-17, 03:52
Shadowjump Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 26-03-2009
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 58
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 197
Shadowjump είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
4E-FE πυράκια

Καλημερα σε ολους. 4E-FE σε Ε110 Japan.

Επειδη ερχεται παλι καλοκαιρι, αρχισαν παλι να εμφανιζονται τα πυρακια!

Αυτο ξεκινησε πριν 2 καλοκαιρια σιγα σιγα και πλεον, ακομα και με 30C δινει ρεστα.

Σε ανηφορες ακουγεται πολυ, κρ κρ κρρρρ κρ κρ κρ ρρ οπως επισης σε πολυ επιταχυνση. (αλλαγη στις 5.500) Η 1η δεν το κανει σχεδον καθολου, 2α και 3η πολυ, λιγο λιγοτερο η 4η και σχεδον καθολου η 5η.

Επισης, οταν επιταχυνω στην Εθνικη απο τα 60 εως τα 140 π.χ., μυριζει αρκετα. Οπως και οταν απλα πηγαινω με 5η και 4000+ στροφες. Καταλυτης ειναι αυτο;

Καποια στιγμη (πριν 2 μηνες) στην Εθνικη μου ειχε βγαλει το check engine, αλλα οταν εσβηνα την μηχανη και την ανοιγα, κανενα προβλημα, μεχρι παλι να ανεβω στις 3800-4000 στροφες. Εβαλα ενα καθαριστικο Wurth και εκτοτε δεν το εβγαλε ξανα.

Τελος, εχω αλλαξει μπουζι πολυ προσφατα, λαδια, φιλτρο λαδιου/αερα και χρησιμοποιω μονο Shell 97αρα. Τα μπουζοκαλωδια ειναι ολα γνησια, πλην ενος που ειναι ιμιτασιον.


Καμια ιδεα με το τι μπορω να ξεκινησω να κοιταω;

Ευχαριστω!
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 24-05-17, 04:04
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 208
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πολλα μπορεί να ειναι.
Κακη ποιότητα βενζίνης.
Καταλύτη έχεις αλλάξει ποτέ η έχει καμοια 500.000χλμ στην πλάτη του?
Μπουζί βάζεις τα σωστά?αν θυμάμαι καλά τα 4Ε 4Α βάση κατασκευαστή δουλεύουν μόνο διακιδα.
Και τέλος μπεκ έχεις καθαρίσει ποτέ?

Υ.Γ το βάζω shell μην το λες με καμάρι.μονο η racing αξίζει οι άλλες 2 είναι νεροπλυμα.Εκο και έχεις το κεφάλι σου ήρεμο.
Επίσης αν δεν κάνω λάθος πολλά 4Ε και 4Α είχαν το ίδιο θέμα μεταξύ αυτών και εγώ πριν χρόνια και στο βιβλιαράκι είχα δει περίεργα νούμερα στα ρον οποίος θυμάται ας μας πει.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη preatorian : 24-05-17 στις 04:11.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 24-05-17, 07:37
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Shadowjump Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλημερα σε ολους. 4E-FE σε Ε110 Japan.

Επειδη ερχεται παλι καλοκαιρι, αρχισαν παλι να εμφανιζονται τα πυρακια!

Αυτο ξεκινησε πριν 2 καλοκαιρια σιγα σιγα και πλεον, ακομα και με 30C δινει ρεστα.

Σε ανηφορες ακουγεται πολυ, κρ κρ κρρρρ κρ κρ κρ ρρ οπως επισης σε πολυ επιταχυνση. (αλλαγη στις 5.500) Η 1η δεν το κανει σχεδον καθολου, 2α και 3η πολυ, λιγο λιγοτερο η 4η και σχεδον καθολου η 5η.

Επισης, οταν επιταχυνω στην Εθνικη απο τα 60 εως τα 140 π.χ., μυριζει αρκετα. Οπως και οταν απλα πηγαινω με 5η και 4000+ στροφες. Καταλυτης ειναι αυτο;

Καποια στιγμη (πριν 2 μηνες) στην Εθνικη μου ειχε βγαλει το check engine, αλλα οταν εσβηνα την μηχανη και την ανοιγα, κανενα προβλημα, μεχρι παλι να ανεβω στις 3800-4000 στροφες. Εβαλα ενα καθαριστικο Wurth και εκτοτε δεν το εβγαλε ξανα.

Τελος, εχω αλλαξει μπουζι πολυ προσφατα, λαδια, φιλτρο λαδιου/αερα και χρησιμοποιω μονο Shell 97αρα. Τα μπουζοκαλωδια ειναι ολα γνησια, πλην ενος που ειναι ιμιτασιον.


Καμια ιδεα με το τι μπορω να ξεκινησω να κοιταω;

Ευχαριστω!
καλημερα! επειδη μπορει να ειναι πολλα πραγματα και εχουν δει πολλα τα ματια μου ειδικα στα αμαξια της δουλειας μου, θα πω μερικα πραγματα να δοκιμασεις.

1. Καταρχην βενζινη βαλε καλη, καλυτερα vpower racing αλλα αν ειναι κατι λαθος συμπιεση κτλ μπορει μονο απο αυτο να βαραει, οποτε μην βαλει αυτη αλλα λιγο κατωτερη, οποτε πας σε vpower την βαζω χρονια τωρα και ειναι οτι καλυτερο εχω δοκιμασει EVER! μετα την racing ομως.
Τις ελεγχω και με οργανο (AEM wideband) και ξερω οτι δεν ειναι νοθευμενες πλεον οτι βαζω και βαζω ΜΟΝΟ Shell που την θεωρω την καλυτερη βενζινη απο ολες που εχω δοκιμασει και εχω τα καλυτερα αποτελεσματα που εχω δει ποτε απο το 4EFTE.
Αν θες δοκιμασε μια αλλη μαρκα απλη μην βαρας πειρακια απο παραπανω οκτανια.
Βαζω απο ΠΟΛΥ συγκεκριμενα βενζιναδικο ομως και ΚΑΡΑΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΑ οτι δεν κλεβουν και δε νοθευουν. Δεν σημαινει οτι επειδη ειναι SHELL δεν το κανει κανεις!!! οπως ισχυει για ολες τις μαρκες.

2. Νεα μπουζι, φιλτρα κτλ θα ελεγα αλλα τα εχεις αλλαξει ηδη.

3. Πας σε μηχανικο και σου ελεγχει το avans (προαναφλεξη) αν ειναι λαθος αυτο απο μονο του βαραει πυρακια.
Στο δικο σου μοτερ δεν ξερω πως ρυθμιζεται στο δικο μου εχει διανομεα και το ειχα κανει λαθος και βαραγε συνεχεια, γιατι ειχα βγαλει διανομεα να αλλαξω ενα oring που εχανε λαδια και δεν ειχα σημειωσει την θεση. Τελικα το βρηκα που θελει με την βοηθεια φιλου.
Τι εχει το μοτερ σου διανομεα? ή πολλαπλασιαστες?

4. Πριν ειπα για αμαξια της δουλειας, 3 αυτοκινητα που βαραγανε πυρακια ειχαν τα ιδια προβληματα, πτωση δυναμης αυτα που λες, δεν θελω να σε στεναχωρησω αλλα και στα 3 ειναι τα ελατηρια πιστονιων αλλα καινε και λαδια, δλδ συμπληρωνουμε συνεχεια.
Ενα απο αυτα εκαψε και φλατζα και πριν την αλλαξουμε και μυριζε και βαραγε συνεχεια πειρακια και μπαινανε νερα σε εναν κυλινδρο, 2 αλλοι ειχαν γινει ενας κτλ.
Μολις του αλλαξαμε φλαντζα μηχανης τελος τα πυρακια.

Με λιγα λογια αν εχεις αλλαξει οτι μπορεις εσυ τοτε πας σε μηχανικο για παραπανω ελεγχους, ακομα και με συμπιεσομετρο για ελεγχο συμπιεσης σε καθε εναν κυλινδρο ξεχωριστα.

Eρωτηση : Συμπληρωνεις λαδια ή νερα? δλδ να τα χανει συχνα? εχεις δει διαρροες? λαδια δεν ειναι απαραιτητο αμα τα καιει να βλεπεις καπνους, σε 3 αμαξια δεν βλεπουμε αλλα τα λαδια κανουν φτερα και δεν χυνονται καπου.
Κανει αρυθμιες σε ρελαντι? οταν επιταχυνεις κανει αρυθμιες σε στροφες? ρεταρει? δλδ πατας γκαζι και δεν παει?

Αν ηταν καταλυτης δεν θα εβγαζες καρτα καυσαεριων, εχεις μετρησει προσφατα? μπορει ομως να εχει σπασει μεσα, το εχω παθει και το αμαξι δεν παει και δεν τραβαει αλλα πυρακια δεν βαρας απο αυτον.

το ΚΡΡΡ κρρρ τι ειδους θορυβος ειναι? απο που ακουγεται? ειναι σιγουρα πυρακια ή κατι αλλο? γιατι εμενα δεν μου μοιαζει για πυρακια αυτο....αλλα ξερεις οταν γραφουμε δεν μπορει ο αλλος να καταλαβει τι ηχο εχει οποτε ολα μεταφραζονται λαθος.
Αν ειναι ομως εφοσον το κανει μονο με ζεστες μιλαμε οτι το προβλημα του ειναι φτωχο μιγμα μαλλον, που μπορει να προκληθει απο πολλα πραγματα.

Ακομα και ενας αισθητηρας μπορει να το κανει ισως.
Πρεπει να τσεκαρεις ακομα και τον λαμδα και οτι αλλο εχει σχεση με αερα, ογκο αερα και θερμοκρασια εισερχομενου αερα (MAF) κτλ οτι εχει το μοτερ σου.

για καθαρισμα μπεκ κτλ δοκιμασε super dynamic και κανε και εναν καθαρισμο πεταλουδας με ειδικο σπρευ για καρμπυρατερ τα κανει ολα γυαλουμπο!

Με λιγα λογια δοκιμασε πρωτα τα ευκολα και οτι μπορεις να κανεις εσυ και αμα δεν αλλαξει κατι, πας σε μηχανικο για τους παραπανω ελεγχους γιατι απαιτουν ειδικα εργαλεια κιολας.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 24-05-17 στις 11:31.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 24-05-17, 17:27
Το avatar του χρήστη antonios7
antonios7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-11-2006
Μοντέλο: Corolla 1.3 G6
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 326
antonios7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
κι εμένα το κάνει τώρα τελευταία. κρακρακρα
είμαι με αυτά τα λάδια.
castrol-magnatec-5w40-1l-c3

συνθετικά γράφουν στο κουτί, τώρα τι έχει μέσα δεν ξέρω.
βενζίνες πάντως βάζω ότι πιο φτηνό υπάρχει, θα αλλάξω σε VPower και θα δω τι γίνεται.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 24-05-17, 17:40
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπέρα, ρε παιδια δεν καταλαβαινω τι ηχος ειναι αυτος το κρα κρα κρα?
για μεταλλικος που μοιαζει οπως το διαβαζω.
Ειναι σιγουρα πυρακια? απο το μοτερ ακουγεται?
και ξαναρωταω οταν το κανει αυτο, εχετε αρυθμιες σε ρελαντι?
τρεμοπαιζουν στροφες πανω κατω? ρεταρει? πατατε γκαζια και δεν τραβαει?
ακουγεται σαν να μπερδευει το μοτερ? εχει διαφορετικο ηχο?
αν μπορει καποιος να ανεβασει ενα βιντεο στο youtube να ακουσουμε καλα θα ηταν!
με ενα ΚΡΑ ΚΡΑ ΚΡΑ που γραφουμε και διαβαζουμε μετα οι αλλοι δε νομιζω οτι μπορουμε να κρινουμε αν ειναι πυρακια ή οχι μιας και δεν αναφερει κανεις τπτ σχετικο με αυτα!

πυρακια σημαινει οτι ρεταρει, δεν τραβαει καλα, χανει δυναμη, μεγαλυτερη καταναλωση, μεγαλυτερη θερμοκρασια στο μοτερ κτλ.
Οι ποιο μεγαλοι λογοι που εχω δει να φταινε ειναι : 1. Νοθευμενη βενζινη. 2. Λαθος προαναφλεξη 3. καμμενη φλαντζα μηχανης και πανε νερα σε καποιον κυλινδρο ή σε περισσοτερους οποτε ειναι φτωχο το μιγμα και βαραει πυρακια παλι. Στην τελευταια περιπτωση δεν επαιρνε ευκολα μπροστα, εκανε σαν τρακτερ με κρυο μοτερ, ρεταρε μερικες φορες και εκανε εναν ηχο περιεργο αλλα δεν θα το ελεγα ΚΡΑ ΚΡΑ ακριβως, λιγο τρακτερ μου θυμιζε.

τα λαδια σε καμια απολυτως περιπτωση δεν μπορω να πιστεψω οτι φταινε.
Οι βενζινες μπορει αλλα οταν ειναι απο αυτες συμβαινουν και ολα τα παραπανω + οτι μου εχει τυχει και σε αλλους να βγαζει λευκο πυκνο καπνο δλδ παρα πολυ φτωχο μιγμα.

Τελος πρεπει να φτιαχτει ΑΜΕΣΑ εαν βαραει πυρακια γιατι ειναι παρα παρα πολυ επικυνδυνο στο να παθει ο κινητηρας μεγαλη ζημια με πολυ μεγαλο κοστος.
Οποτε κοιταξτε το και μην το αφηνετε!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 24-05-17 στις 18:49.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 24-05-17, 19:14
Το avatar του χρήστη antonios7
antonios7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-11-2006
Μοντέλο: Corolla 1.3 G6
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 326
antonios7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
δεν έχω απολύτως κανένα σύμπτωμα από αυτά που περιγράφεις. όταν πατάω γκάζι ακούγεται ένα κρακρα, μόνο αυτό. ούτε ρετάρει ούτε τρεμοπαίζουν οι στροφές, ούτε λιγότερο δίνει, ούτε αρυθμίες. μόνο ακούγεται όταν ζορίζεται λίγο.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 24-05-17, 20:01
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 208
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ρε παιδια 5αρακι λαδι ποιος σας ειπε να βαλετε σε 4E μοτερ?
Μην βαζετε οτι λαδι και οτι μπουζι σας λεει ο καθε κατσαπλιας σε αυτα τα μοτερακια.
υμισυνθετικο 15-50 δουλευουν αυτα τα μοτερ για το κλιμα της Ελλαδας.το 5αρι ειναι για θερμοκρασιες πολων.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 24-05-17, 22:11
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από antonios7 Εμφάνιση μηνυμάτων
δεν έχω απολύτως κανένα σύμπτωμα από αυτά που περιγράφεις. όταν πατάω γκάζι ακούγεται ένα κρακρα, μόνο αυτό. ούτε ρετάρει ούτε τρεμοπαίζουν οι στροφές, ούτε λιγότερο δίνει, ούτε αρυθμίες. μόνο ακούγεται όταν ζορίζεται λίγο.
καλα πως ειναι πυρακια και δεν εχει κανενα συμπτωμα? υπαρχει περιπτωση να σηκωθει καπου ο ηχος να δω και εγω πως ακουγεται?
οποτε εχω δει πειρακια εχει ασχημα συμπτωματα οπως αυτα που ειπα.
Αλλο ενα πχ, φιλη με starlet GT και 4EFTE φυσικα, της χαλασε ο διανομεας, πηρε ο πατερας της τον αλλαζει αλλα τον βιδωσε τερμα κατω με αποτελεσμα το avans (προαναφλεξη) να παει περιπατο.
Σε αυτα με τον διανομεα τον ρυθμιζουμε γυρνοντας τον μπρος-πισω.
Οταν το ακουσα το αμαξι που βαραγε πυρακια ακουγοταν σαν να κανει παφ παφ παφ παφ, μικρα τετοια σαν μικρες εκρηξεις μεσα στο μοτερ.
Επισης δεν τραβαγε βημα και δεν μπορουσε να πιασει μεγαλες ταχυτητες και ρεταρε του σκοτωμου.
Κοιταω τον διανομεα τον ειδα πως ειναι βιδωμενος τερμα μπροστα, τον γυρναω στην μεση της διαδρομης του περιπου (ειχα μαζι μου εργαλεια οπως παντα) και με το αυτι το εβαλα περιπου εκει που ειναι το δικο μου και μετα πηγαινε κομματια χωρις κανενα απολυτως συμπτωμα.
της ειπα να παει στον μηχανικο να το ρυθμισει με το εργαλειο-ματι για το avans.

Μηπως δεν ειναι πυρακια αυτο που λες Αντωνη και ειναι κατι αλλο?
απο ποτε εχει γινει αυτο? ποτε το κανει?
μηπως ειναι κατι αλλο και χτυπαει? που ακουγεται μεσα στο μοτερ?
σου ειπε καποιος που το τσεκαρε απο κοντα οτι ειναι πυρακια ή το υποθετεις?
αν δεν εχεις συμπτωματα αλλα και κανει μονο αυτον τον θορυβο που λες, προσωπικα δεν πιστευω οτι ειναι πυρακια παντως.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 24-05-17 στις 22:26.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 25-05-17, 13:33
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 09-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 64 male
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 187
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Shadowjump Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλημερα σε ολους. 4E-FE σε Ε110 Japan.

Επειδη ερχεται παλι καλοκαιρι, αρχισαν παλι να εμφανιζονται τα πυρακια!

Καμια ιδεα με το τι μπορω να ξεκινησω να κοιταω;

Ευχαριστω!

Καλημέρα.
Να δούμε τα πράγματα απο την αρχή μήπως βγάλουμε άκρη. (όπου ειμαι λάθος παρακαλώ διορθώστε με).
Για να έχει κρουστική καύση (πυράκια) ενας κινητήρας θα πρέπει να έχουμε προανάφλεξη η αυτανάφλεξη.
Προανάφλεξη έχουμε απο περισσότερο του κανονικού avans η προβληματικό αισθητήρα προαναφλέξεων.
Αυτανάφλεξη έχουμε απο ακατάλληλο κάυσιμο απο επικαθίσεις στην κεφαλή του εμβόλου και απο αύξηση συμπίεσης (π.χ λόγω πλανίσματος κυλινδροκεφαλής).
Η αυτανάφλεξη ειναι στην ουσία προανάφλεξη απλά διαφέρουν στο οτι στην προανάφλεξη ο σπινθήρας δίνεται απο το μπουζί πολύ νωρίς ενω στην αυτανάφλεξη αναφλέγεται το μίγμα πρίν δοθεί απο το μπούζι ο σπινθήρας.

Με βάση τα παραπάνω λοιπόν έχουμε.
Με καθαρό φίλτρο αέρα και με καινούρια μπουζί ελέγχουμε αν το avans ειναι εντός των προδιαγραφών του κατασκευαστή κι αν ο αισθητήρας προαναφλέξεων ειναι εντάξει.
( στην ΕΕ 111 ο 4E-FE φοράει μπουζί διπλού ηλεκτροδίου γείωσης).

Αν τα παραπάνω ειναι εντάξει δοκιμάζουμε με βενζίνη 100 οκτανίων.
Αν σταματήσουν τα πυράκια τότε το πρόβλημα ειναι στο καύσιμο.
Αν περιοριστούν σημαντικά τοτε πιθανόν στην κεφαλή του εμβόλου υπάρχουν καρβουνίλες απο την καύση λαδιού οι οποίες περιστασιακά (συνήθως οταν ζορίζεται ο κινητήρας) υπερθερμένονται και δημιουργούν αυταναφλέξεις.
Αν εχεις πλανιάρει το καπάκι και εχει ανέβει η συμπίεση τοτε η 100αρα ειναι μονόδρομος.

Παρατεταμένα πυράκια μπορούν να τρυπήσουν έμβολο.
Ενδειξη για παρατεταμένη και έντονη κρουστική καύση μπορούν να μας δώσουν τα μπουζί.
Αν η πορσελάνη εχει στίγματα συνήθως χρώματος αλουμινί ειναι ψήγματα απο την κεφαλη του εμβόλου που αποκολλούνται απο υπερθέρμανση λόγω κρουστικης καύσης.

Ελπίζω να βοήθησα.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 25-05-17, 14:11
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλημερα!
μπραβο Κωστα πολυ ωραια τα ειπες.

Και οποιος θελει ποιο τεχνικα εδω στην σελιδα 12 : http://www.chemeng.ntua.gr/courses/f...mber%20Lab.pdf
και http://www.oilplus.gr/Combustion%20Chamber%20GR.pdf
https://eclass.gunet.gr/modules/docu...E%A9%CE%9D.pdf Σε αυτο απο σελιδα 46 εκει λεει για την κρουστικη καυση.

Δειτε γιατι ειναι πολυ σημαντικα και ωραια να τα γνωριζουμε ολα αυτα.
Επισης τα εβαλα και στην Γνωσιακη βαση δεδομενων μιας και ειναι απολυτως σημαντικα : http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=25489

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 25-05-17 στις 14:30. Αιτία: προσθήκη link γνωσιακής βάσης δεδομένων
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Περίεργος ήχος από την μηχανή. (Σαν πυράκια). Γιώργος TOYOTA COROLLA 111(G6) 58 23-07-16 16:30
Πυράκια.... GIANNIS_G6 TOYOTA COROLLA 111(G6) 12 29-07-11 10:27
Πυράκια Avensis 2001 panagsarris CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 3 19-07-11 09:25



Page generated in 0,19395709 seconds (84,09% PHP - 15,91% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:00.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)