Συμφωνω απολυτα μαζι σου και εγω τοτε στο starlet ep82 ηθελα να κανω τετοια πραγματα, και αρχισα με φιλτροχοανη simota τεραστια, μετα με ενα τελικο και ηθελα και παραπανω αλλα τελικα εβαλα μυαλο και εβαλα 4EFTE....
αυτο δλδ που εχω τωρα στην corolla E11 πλεον μαλιστα ο καταλυτης και το τελικο ειναι αυτα που ειχα και στο starlet!
Ξαναλεω ομως οτι το κατι κερδιζεις ειναι σχετικο, αναλογα το καθε μοτερ ποσο πολυ το εχει κοψει ο κατασκευαστης και το εχει θυσιασει σε επιδοσεις για να μην κανει πχ θορυβο. Ισως αλλοι να παρουν λιγο, αλλοι περισσοτερο και αλλοι να πηγαινουν χειροτερα. Δεν ειναι σιγουρο και απολυτο αυτο.
Για μενα ενα φιλτρο και τελικο που δεν κανουν πολλα λεφτα οκ, αλλα τιποτα παραπανω ουτε εξατμισεις ολοκληρες, χταποδια και ιστοριες.
Αλλο μοτερ θελει και μετα αυτα! οποιος θελει καλες επιδοσεις και ωραια πραγματα!
|