Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΦΟΡΟΥΜ Οτιδήποτε έχει σχέση με το φόρουμ μας, όπως νέα, αναβαθμίσεις και τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχει κάποιος. |
|
|
|
Ε11 Αναβαθμιση |
|
05-09-16, 20:12
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 02-08-2006
Περιοχή:
VOLOS
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 3
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ε11 Αναβαθμιση
Καλησπερα σε ολη την παρεα.θα ηθελα να κανω μια ερωτηση οσον αφορα το corollaki μου,καταρχας το μονο που ψοραει αυτη τη στιγμη ειναι ενα φιλτρο κ/nστο φιλτροκουτι.την ελευθερας την εβγαλα λογω θορυβου.σκεφτομαι να αλλαξω ολη την εξατμιση απο αρχη δηλ.χταποδι μεχρι τελικο και καταλυτη να βαλω πιο ελευθερο.Το ερωτημα ειναι ...θα παρω τουλαχιστον 5-10 αλογα παραπανω ;;η πεταμενα λεφτα;θα χρειαστει και προγραμμα;και αν ναι τι κοστος ολο το πακετο;ευχαριστω!!!!!
|
06-09-16, 07:41
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλημερα, καταρχην αλλαγη εξατμισης απο την μαμα συνεπαγεται φασαρια.....εκτος αμα βαλεις μεσαιο και τελικο καζανακι πολυ κλειστα να μειωσουν αρκετα την βαβουρα. Αμα δεν βαλεις φιλτρο-προγραμμα που μαλλον δεν εχει για τα δικα μας πρεπει να βαλεις καποιο παραλληλο εγκεφαλο μαλλον, τοτε δεν θα δεις ουσιαστικες διαφορες μπορει και να χασεις κιολας.
Για μενα ειναι πεταμενα χρηματα. Δεν παιρνεις τοσα αλογα μονο με αλλαγη εξατμισης!!! αν ο κατασκευαστης το εχει πολυ μειωμενο κατι θα παρεις αλλα οχι τοσα πολλα.
αν θες βελτιωση καλη αλλαζεις μοτερ και βαζεις κατι απο τα γνωστα.
Αλλιως θα δινεις χωρις ουσιαστικες τρελες διαφορες στις επιδοσεις.
|
06-09-16, 09:59
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-12-2015
Μηνύματα: 44
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
βαλε ενα 1600 κομπλε με εξατμιση φρενα αλλιως φατα στα σουβλακια...
στο ειπα οσο πιο ωμα μπορουσα για να σε απομακρυνω απο το να πεταξεις τα λεφτα σου...
|
06-09-16, 10:23
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-06-2007
Περιοχή:
Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Λόγω προσωπικής πείρας, για κανένα λόγο μη βάλεις πιο ελεύθερη εξάτμιση εφόσον πρόκειται για ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο γενική χρήσεως και όχι αγωνιστικό. Εκτός του θορύβου (που στην αρχή θα σε "φτιάξει", κατόπιν ΣΙΓΟΥΡΑ θα κουράσει και εσένα αλλά και τους συνεπιβάτες σου, κυρίως σε ταξίδι)... θα χάσεις και συμπίεση => μειωμένη ροπή!! Φαντάσου ότι στην δική μου "εφαρμογή", που απαιτείται η ελεύθερη εξάτμιση, εγώ το φίμωσα περισσότερο!!!
Τα άλογα παράγονται από την καύση της βενζίνης. Οπότε, είτε θα πας σε πρόγραμμα-φίλτρο, είτε σε άλλο ανώτερο μοτέρ, ανάλογα με την τσέπη σου.
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
|
|
|
|
06-09-16, 11:02
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλημερα παλι! δεν ρωτησαμε τι ειναι 1300 ή 1600 το μοντελο σου G6?
ξεχασα να αναφερω αυτο που ειπε ο φιλος LISSAS το λεγομενο backpressure το χαλας, ετσι υπαρχει τεραστια πιθανοτητα να μην τραβαει καλα το μοτερι μετα.
Απο φασαρια αστα να πανε.....και εμενα αμα δεν εχω ορεξη μου την σπαει το δικο μου αλλα πολλες φορες και αν εχω επιβατες, σε ταξιδια δε με σταθερες ταχυτητες απλα βουλωνουν τα αυτια σου!
και εμενα δεν κανει πολυ φασαρια σε σχεση με αλλα, ομως δεν ειχα επιλογη εφοσον εχω αλλο μοτερ.
Σε μαμα μοτερ ΔΕΝ το συνιστω σε καμια απολυτως περιπτωση!!!
καλυτερα βαζεις ενα αλλο μοτερι και εχεις οτι θες.
Αν εχεις 1300αρι πας σε 4EFTE, αν εχεις 1600 πας σε 4A-GZE δλδ αυτο με τον κομπρεσορα, ή στο 4A-GE 20V με τετραπεταλουδο.
Σε καθε περιπτωση απο τις παραπανω επειδη ο τυπος μοτερ ειναι ιδιος δλδ 4Ε (1300) ή 4Α (1600) δεν θελει δηλωμα.
Αν εχεις 1300 και θες 1600 τοτε θελει και δεν ξερω αν δηλωνεται νομιμα επειδη ειναι παραπανω απο τα επιτρεπομενα cc (απ' οσο ξερω μεχρι 200cc πανω δηλωνεται νομιμα ίσως και 20% παραπανω απο τον αρχικο κυβισμο οποτε ισως να δηλωνεται, θελει ψαξιμο αυτο).
Επισης το 4A-GZE με αφαιρεση κομπρεσορα πολλοι το τουρμπιζουν και μιλαμε για τρελα αλογατα που αφηνιαζουν!
Σε αυτα ολα ναι θες αλλη εξατμιση.....
Με λιγα λογια γνωμη μου παντα, ειναι πεταμενα λεφτα στο μαμα μοτερ ατμοσφαιρα οτι βαλεις, και δεν εχει και περιθωρια βελτιωσης σημαντικης σε αναλογια με τα χρηματα που θα δωσεις.
Για τιμη εξατμισης πρεπει να πας να ρωτησεις σε εναν εξατμισα να σου πει ακριβως.
Η τιμη εξαρταται απο πολλα πραγματα, πχ αν θα ειναι ΙΝΟΧ ή οχι, αν θα εχεις μεσαιο καζανακι ή οχι, τι ειδους καταλυτη θα εχεις, τι ειδους τελικο θα εχεις.
Μπορει να ειναι 300 ευρω, μπορει και 800 ευρω και παραπανω.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 06-09-16 στις 11:09.
|
06-09-16, 14:27
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-06-2007
Περιοχή:
Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Η τιμη εξαρταται απο πολλα πραγματα, πχ αν θα ειναι ΙΝΟΧ ή οχι, αν θα εχεις μεσαιο καζανακι ή οχι, τι ειδους καταλυτη θα εχεις, τι ειδους τελικο θα εχεις.
Μπορει να ειναι 300 ευρω, μπορει και 800 ευρω και παραπανω.
|
Mόνο η πολλαπλή εξαγωγής (χταπόδι) έχει >300 ευρώ...
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
|
06-09-16, 22:52
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS
Mόνο η πολλαπλή εξαγωγής (χταπόδι) έχει >300 ευρώ...
|
αναφερομουνα απο χταποδι και μετα, δεν ειχα προσεξει οτι εγραφε και χταποδι! απαπαπα δεν λεει με τιποτα!
εγω ειχα βαλει στο 4EFTE εξατμιση με 300 ευρω αλλα οχι INOX μετα απο τουρμπινα ομως με ενα τελικο και καταλυτη μεταλλικο ελευθερο απο κατω διαμετρου 55mm η σωληνα.
Και ηταν μονοκοματη μπροστα δλδ δεν ειχε downpipe να λυνεται!!! κακως βεβαια αργοτερα πηγα και εφτιαξα φλαντζα.
Σε INOX ηθελα τουλαχιστον 600 ευρω και μιλαμε για τουρμπινα και μετα.
Και πολλαπλη μαζι θες τουλαχιστον αλλα 300.
Δεν ξερω διαφορα τιμης για ατμοσφαιρικο αλλα σε ΜΑΜΑ μοτερ σε ΚΑΜΙΑ απολυτως περιπτωση δεν αξιζει!
100% πεταμενα χρηματα οταν μαλιστα δεν ξερεις τι διαφορες θα δεις που μπορει να πηγαινει και χειροτερα!
|
07-09-16, 16:36
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 02-08-2006
Περιοχή:
VOLOS
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 3
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ευχαριστω για τις πληροφορίες !!!! το corolla ειναι το 1400cc G6 ,απλα ρωτησα γιατι με 10-15 αλογα προσωπικα θα ημουνα ευχαριστημενος.δεν θελω να μπω σε τουρμπισματα η αλλαγη μοτερ,το μοτερακι μου δεν καιει σταγονα λαδι οποτε δεν θελω να το πειραξω ,απλα ελεγα να του δωσω κατι να γινει λιγο πιο νευρικο.αν βγαλω το μεσαιο θα ακουγεται πολυ;
|
07-09-16, 22:04
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 16-07-2006
Περιοχή:
thessaloniki
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 185
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αν του αφαιρέσεις το μεσαίο το μονο αρνητικά αποτελέσματα θα εχεις.
Κατανάλωση , θόρυβος , και θα αδειάσει το αυτοκίνητο
__________________
Parisis Car Service
|
07-09-16, 23:46
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ακριβως οπως τα λεει ο φιλος απο πανω, καλυτερα μην γυρευεις τπτ, αν θες να κανει λιγο ηχο μονο τελικο βαζεις.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Παρόμοια Θέματα
|
Θέμα |
Δημιουργός |
Forum |
Απαντήσεις |
Τελευταίο Μήνυμα |
αναβαθμιση φρενων |
χρηστος |
Θελω βοηθεια |
11 |
12-06-15 14:11 |
Αναβαθμιση στην e12 |
panos sardanapalos |
TOYOTA COROLLA E 12 |
20 |
28-01-14 00:12 |
Θελω Αναβαθμιση |
NIKOS.99 |
TOYOTA COROLLA 111(G6) |
3 |
16-07-07 00:26 |
Page generated in 0,18249297 seconds (81,65% PHP - 18,35% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:20. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|