Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 11-09-13, 14:46
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από cchristos Εμφάνιση μηνυμάτων
φίλε μου ευχαριστώ για την απάντηση , μελέτησα αυτό το θέμα http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=23878 αλλά επειδή δεν ήταν γι' e12 δεν μπορούσα να βγάλω 100% σίγουρη απάντηση. Για το μπλοκέ απλά το βρήκα σε καλή τιμή γι'αυτό και είπα να το βάλω. όταν λες κόβει να υποθέσω είναι ποιο κοντό από το ανοιχτό σωστά?
Oταν λεω κοβει ,εννοω οτι υπαρχουν αυξημενες απωλειες ιπποδυναμης στους τροχους λογω αυξημενων τριβων, με αποτελεσμα οτι κερδιζεις (σε χρονο) στην 1η σου απο την καλυτερη προσφυση,να το χανεις με το που θα βαζεις 2α-3η κτλ γιατι το αμαξι σου στο δρομο θα βγαζει 5-10 αλογα λιγοτερα και θα εχει και αυξημενη αδρανεια και αυξημενη καταναλωση....αυτα ειναι ψηλα γραμματα για ενα τουρμπο με μπολικες ροπες αλλα σε ενα 1400αρακι με 13-14 κιλα ροπη και αρκετο βαρος , σιγουρα θα χασεις πιο πολλα απο οτι θα κερδισεις....τωρα αν εχεις σκοπο να ανεβασεις αλογα στο μελλον μεσω υπερκιβισμου-τουρμπισματος και το χεις βρει φτηνα ..βαλτο δεν χανεις τιποτα.. αλλα για να κουλαντρισεις 100 αλογα χωρις να εχεις ροπες...μαλλον περιττο ειναι
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 12-09-13, 00:58
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
Oταν λεω κοβει ,εννοω οτι υπαρχουν αυξημενες απωλειες ιπποδυναμης στους τροχους λογω αυξημενων τριβων, με αποτελεσμα οτι κερδιζεις (σε χρονο) στην 1η σου απο την καλυτερη προσφυση,να το χανεις με το που θα βαζεις 2α-3η κτλ γιατι το αμαξι σου στο δρομο θα βγαζει 5-10 αλογα λιγοτερα και θα εχει και αυξημενη αδρανεια και αυξημενη καταναλωση....αυτα ειναι ψηλα γραμματα για ενα τουρμπο με μπολικες ροπες αλλα σε ενα 1400αρακι με 13-14 κιλα ροπη και αρκετο βαρος , σιγουρα θα χασεις πιο πολλα απο οτι θα κερδισεις....τωρα αν εχεις σκοπο να ανεβασεις αλογα στο μελλον μεσω υπερκιβισμου-τουρμπισματος και το χεις βρει φτηνα ..βαλτο δεν χανεις τιποτα.. αλλα για να κουλαντρισεις 100 αλογα χωρις να εχεις ροπες...μαλλον περιττο ειναι
+100000000000000!!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 12-09-13, 17:50
cchristos Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 10-06-2009
Περιοχή: θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 76
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 197
cchristos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
....τωρα αν εχεις σκοπο να ανεβασεις αλογα στο μελλον μεσω υπερκιβισμου-τουρμπισματος και το χεις βρει φτηνα ..
μα ο απώτερος σκοπός όλων των 4zz δεν είναι να γίνουν 1zz? ή κάνω λάθος? εκτός και εάν το κόστος καλύπτει τον 2zz
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 13-09-13, 04:23
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από cchristos Εμφάνιση μηνυμάτων
μα ο απώτερος σκοπός όλων των 4zz δεν είναι να γίνουν 1zz? ή κάνω λάθος? εκτός και εάν το κόστος καλύπτει τον 2zz
ριξε τα λεφτα του διαφορικου σε μια coilover και ελαφριες ποιοτικες ζαντουλες...θα παρεις αυτο που θες χωρις να χασεις γκαζια, ισως να κερδισεις κιολας λογω ελαφρωματος ...μπορεις καλλιστα να βαλεις κι ελαφρομενο βολαν που στα ατμοσφαιρικα , κανει διαφορα μαζι με το κοντο σαζμαν και δεν ειναι ακριβο.....Οταν περασεις τα 200hp με καποια τουρμπινα ή ροτρεξ και βλεπεις οτι η μουρη ψαρευει δεξια αριστερα σε καθε τουρμπισμα....τοτε σκεψου σοβαρα το μπλοκε διαφορικο....βαρος =προσφυση....δεν εχεις σταρλετ φτερο στον ανεμο με 14αρες ζαντες για να χρειαζεσαι μπλοκε στα 130-160hp..To type-r 200 αλογα εργοστασιακο και το μπλοκε ερχεται ως εξτρα...παρολα αυτα σκιζει ( εσκιζε) κωλους και χωρις αυτο ...μια καλη αναρτηση χρειαζεσαι μονο ..
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 13-09-13, 10:45
cchristos Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 10-06-2009
Περιοχή: θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 76
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 197
cchristos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
ριξε τα λεφτα του διαφορικου σε μια coilover και ελαφριες ποιοτικες ζαντουλες...θα παρεις αυτο που θες χωρις να χασεις γκαζια, ισως να κερδισεις κιολας λογω ελαφρωματος ...μπορεις καλλιστα να βαλεις κι ελαφρομενο βολαν που στα ατμοσφαιρικα , κανει διαφορα μαζι με το κοντο σαζμαν και δεν ειναι ακριβο.....Οταν περασεις τα 200hp με καποια τουρμπινα ή ροτρεξ και βλεπεις οτι η μουρη ψαρευει δεξια αριστερα σε καθε τουρμπισμα....τοτε σκεψου σοβαρα το μπλοκε διαφορικο....βαρος =προσφυση....δεν εχεις σταρλετ φτερο στον ανεμο με 14αρες ζαντες για να χρειαζεσαι μπλοκε στα 130-160hp..To type-r 200 αλογα εργοστασιακο και το μπλοκε ερχεται ως εξτρα...παρολα αυτα σκιζει ( εσκιζε) κωλους και χωρις αυτο ...μια καλη αναρτηση χρειαζεσαι μονο ..
το αμαξάκι είναι σε διαδικασία γενικής αναδιωργάνοσης.
Έχουν ήδη παραγγελθεί και περιμένουμε να μπούνε
  • Ελαφρομένο βολάν (αλήθεια κάπου διάβασα ότι δεν κάθεται η μίζα από το 4zz και θέλει από 1zz)
  • Εισαγωγή, πεταλούδα μπεκ από 1zz
  • Εκκεντροφόροι crower 1ου σταδίου
  • Φρένα από ts
  • Σωληνάκια υψηλής
  • Φρένα χαραχτά τρυπητά με τακάκια abc
  • Αντιστρεπτική ULTRARACING 19mm
  • Μπάρα θόλων
  • Αμορτισερ kyb
  • Πολλαπλή εξαγωγής ppe
  • Κτλ κτλ…..
Οπότε το μόνο που έμεινε να ψαχτό είναι είναι για σασμαν/διαφορικό αφού το συγκεκριμένο αμαξάκι δεν θα τουρμπιστεί….
Απάντηση με παράθεση
  #16  
Παλιά 13-09-13, 11:14
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Ειδικά με το ελαφρομενο βολάν φοβαμαι θα χασεις σε ροπη χαμηλά, οπότε ισως το μπλοκέ να στο κανει ακομα πιο βαρυ.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #17  
Παλιά 13-09-13, 11:19
cchristos Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 10-06-2009
Περιοχή: θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 76
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 197
cchristos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Ειδικά με το ελαφρομενο βολάν φοβαμαι θα χασεις σε ροπη χαμηλά, οπότε ισως το μπλοκέ να στο κανει ακομα πιο βαρυ.
Σε avensis t25 (1zz) που ήδη φοράω απο monkeywrench, όχι μόνον δεν έχασε αλλά πήρε.... και επίσης μου κατέβασε τις στροφές στα 120 γύρω στις 300 κάτω.
Απάντηση με παράθεση
  #18  
Παλιά 13-09-13, 14:09
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 55 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από cchristos Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε avensis t25 (1zz) που ήδη φοράω απο monkeywrench, όχι μόνον δεν έχασε αλλά πήρε.... και επίσης μου κατέβασε τις στροφές στα 120 γύρω στις 300 κάτω.
Πώς εξηγείται αυτό?
Για να πέσουν οι στροφές του κινητήρα στις οποίες επιτυγχάνεις την ίδια ταχύτητα με την ίδια σχέση, το μόνο που μπορεί να συμβαίνει είναι να μην πατινάρει πλέον ο συμπλέκτης.
Ή να έχει αλλάξει η τελική σχέση μετάδοσης με την αλλαγή κιβωτίου.
Το ελαφρωμένο βολάν ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να επιτύχει κάτι τέτοιο.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση
  #19  
Παλιά 13-09-13, 14:18
cchristos Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 10-06-2009
Περιοχή: θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 76
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 197
cchristos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou Εμφάνιση μηνυμάτων
Πώς εξηγείται αυτό?
Για να πέσουν οι στροφές του κινητήρα στις οποίες επιτυγχάνεις την ίδια ταχύτητα με την ίδια σχέση, το μόνο που μπορεί να συμβαίνει είναι να μην πατινάρει πλέον ο συμπλέκτης.
Ή να έχει αλλάξει η τελική σχέση μετάδοσης με την αλλαγή κιβωτίου.
Το ελαφρωμένο βολάν ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να επιτύχει κάτι τέτοιο.
και εμένα μου φάνηκε αρκετά κουφό, γιατί μου το έλεγαν φίλοι με 20v vag και το είδα και στο δικό μου. τι να πώ..... το λογικό είναι απλά να ανεβάζει ή να κατεβάζει γρηγορότερα και όχι να μου αλλάξει το βήμα όπως λες
Απάντηση με παράθεση
  #20  
Παλιά 13-09-13, 14:32
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 55 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Κάτι έχει γίνει εκεί μέσα...
Κάποια γρανάζια έκαναν καινούριες γνωριμίες, δεν μπορεί...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Ερώτηση για Corolla E12 corolla 1.6 VVT-i TOYOTA COROLLA E 12 10 24-07-11 15:35
Ερώτηση για Corolla 1,6 Kwstas87 TOYOTA COROLLA E 12 17 22-04-09 13:19
corolla gti 88 Ερώτηση apsogos ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 82 28-01-09 13:07
Corolla κιβώτιο MMT dvachtse TOYOTA COROLLA E15 3 15-08-08 19:06
Κιβώτιο Σχέσεων stm2001gr TOYOTA COROLLA E*101 22 22-07-06 15:17



Page generated in 0,17972302 seconds (84,09% PHP - 15,91% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:21.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)