Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
 |

13-09-13, 10:19
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-06-2009
Περιοχή:
θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 76
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Ειδικά με το ελαφρομενο βολάν φοβαμαι θα χασεις σε ροπη χαμηλά, οπότε ισως το μπλοκέ να στο κανει ακομα πιο βαρυ.
|
Σε avensis t25 (1zz) που ήδη φοράω απο monkeywrench, όχι μόνον δεν έχασε αλλά πήρε.... και επίσης μου κατέβασε τις στροφές στα 120 γύρω στις 300 κάτω.
|

13-09-13, 13:09
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από cchristos
Σε avensis t25 (1zz) που ήδη φοράω απο monkeywrench, όχι μόνον δεν έχασε αλλά πήρε.... και επίσης μου κατέβασε τις στροφές στα 120 γύρω στις 300 κάτω.
|
Πώς εξηγείται αυτό?
Για να πέσουν οι στροφές του κινητήρα στις οποίες επιτυγχάνεις την ίδια ταχύτητα με την ίδια σχέση, το μόνο που μπορεί να συμβαίνει είναι να μην πατινάρει πλέον ο συμπλέκτης.
Ή να έχει αλλάξει η τελική σχέση μετάδοσης με την αλλαγή κιβωτίου.
Το ελαφρωμένο βολάν ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να επιτύχει κάτι τέτοιο.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|

13-09-13, 13:18
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-06-2009
Περιοχή:
θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 76
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou
Πώς εξηγείται αυτό?
Για να πέσουν οι στροφές του κινητήρα στις οποίες επιτυγχάνεις την ίδια ταχύτητα με την ίδια σχέση, το μόνο που μπορεί να συμβαίνει είναι να μην πατινάρει πλέον ο συμπλέκτης.
Ή να έχει αλλάξει η τελική σχέση μετάδοσης με την αλλαγή κιβωτίου.
Το ελαφρωμένο βολάν ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να επιτύχει κάτι τέτοιο.
|
και εμένα μου φάνηκε αρκετά κουφό, γιατί μου το έλεγαν φίλοι με 20v vag και το είδα και στο δικό μου. τι να πώ..... το λογικό είναι απλά να ανεβάζει ή να κατεβάζει γρηγορότερα και όχι να μου αλλάξει το βήμα όπως λες
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17673302 seconds (77,93% PHP - 22,07% MySQL) with 28 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:27. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|