Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > www.LpgPower.gr

www.LpgPower.gr Τα παντα γυρω απο το Υγραεριο και οχι μονο.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιά 30-08-13, 12:19
neoklis Offline:
 
Εγγραφή: 10-06-2009
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.447
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 434
neoklis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από agapiou Εμφάνιση μηνυμάτων
Βενζίνη για να ψεκάσει θα πρέπει να έχει και το κατάλληλο πρόγραμμα...Εγώ ας πούμε στο δικό μου ψεκάζει μόνο υγραέριο.
για το δημήτρη λέω....
τώρα όλα τα νέα ψεκάζουν
Απάντηση με παράθεση
  #22  
Παλιά 30-08-13, 14:02
tsizkeik Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 30-04-2013
Μοντέλο: 2003 T Sport 5d
Μηνύματα: 189
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 160
tsizkeik είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikos ts Εμφάνιση μηνυμάτων
μια σκέψη...........
γεμίζεις με αέριο οκ...........
γεμίζεις και με βενζίνα οκ...........
τώρα και με τα δύο γεμάτα αν κάνεις 500 χλμ με αέριο από βενζίνα τι έχει χαλάσει?
αφού με αέριο ψεκάζει και βενζίνα ..
πατημενος με αλλεπαληλα λιφτ καιει 1 λιτρο στα 100 χλμ, αλλα μιλαμε για συνθηκες που αρχιζεις να λυπασαι το αυτοκινητο.
Ο καταλληλος να απαντησει ειναι ο Φανης που σιγουρα ξερει καλυτερα απο μενα

παντως σε ταξιδι Αθηνα-Λευκαδα που δεν μπηκα καθολου στο λιφτ δεν ειδα να κατεβαινει καθολου ο δεικτης, ισως ψεκασε ελαχιστα, ισως καθολου
Απάντηση με παράθεση
  #23  
Παλιά 30-08-13, 16:35
christojr1 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-04-2009
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 119
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 207
christojr1 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Eγω συμπεραινω οτι η αξιοπιστια των 1-3-4zz ειναι υπερανω κριτικης και με την συνδρομη ενος καλου γνωστη εγκαταστατη ολα ειναι κομπλε...
Απάντηση με παράθεση
  #24  
Παλιά 30-08-13, 22:43
Νικος Βασ Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 20-11-2010
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 146
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 186
Νικος Βασ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
καλησπερα στους υγραεριοκινητους μια ερωτηση μετα απο καποια χιλ με υγραεριο μου ειπε η αντιπροσωπια να δουνε τις βαλβιδες για ρυθμιση γινετε αυτο? αφου εχουμε vvti ή θα το δουνε κ θα μου κανουν καμια μ@λ@κια κ θα ξεκινησουν τα προβληματα ενω μεχρι τωρα δεν ειχα
Απάντηση με παράθεση
  #25  
Παλιά 30-08-13, 23:06
Το avatar του χρήστη MITSOS
MITSOS Offline:
 
Εγγραφή: 04-12-2007
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 348
MITSOS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εγώ θα κάνω μια αναφορά σε αυτοκίνητο συγγενή μου και το
πρόβλημα που αντιμετωπίζει την τελευταία εβδομάδα και θα ήθελα ο
Φάνης να μου πει όχι το τί έχει χαλάσει αλλά τί θα έπρεπε να είχε γίνει
από την αρχή στο αυτοκίνητο ώστε να ήταν σωστή η εγκατάσταση και η
λειτουργία του υγραερίου (εταιρία, σύστημα, μέθοδος λειτουργίας, συντηρήσεις
τί τύπου και ανά πόσα χλμ κλπ).
Λοιπόν έχουμε και λέμε:
Αυτοκίνητο: FIAT SEDICI 1.6 4X4 (SUZUKI SX4 με άλλα σήματα δηλαδή).
έκδοση facelift με τον τελευταίο 1.6 με τα 120κάτι άλογα.
Ο θείος μου είναι άνθρωπος που δεν έχει τρέλα με το αυτοκίνητο και πήγε
κι έβαλε το υγραέριο όταν άκουσε μόνο και μόνο για οικονομία.
Και έβαλε και ότι είχε να του βάλει ο μάστορας και όχι και φτηνά
(1500ευρώ το 2011).
Μάρκα δεν ξέρω μιας και δεν το κοίταξα ποτέ και ούτε τώρα μπορώ να δω
αφού το αυτοκίνητο είνια στο συνεργείο.
Το μόνο που ξέρω σίγουρα είναι ότι είναι με ''πνεύμονα''.
Το υγραέριο μπήκε στο Βόλο από τον πιο παλιό ''υγραεριά'' της περιοχής
(δυο είναι αυτοί που ασχολούνταν από το '90).
Και μπήκε στα 2500χλμ του αυτοκινήτου.
Στο δια ταύτα λοιπόν.....
Μετά από 42000χλμ το αμάξι άρχισε να τρεμοδουλεύει στο ρελαντί και
αν πήγαινες και άκουγες πίσω την εξάτμιση σαν ραπτομηχανή (πππππππ).
Και τελικά μια εβδομάδα αργότερα το αμάξι άρχισε όταν πήγαινες πορεία
να κόβει και να κόβει ώσπου δεν πήγαινε ούτε με πρώτη. Αν το έσβηνες
και ξανάβαζες μπρος δούλευε και ξεκινούσες και μετά από λίγο πάλι τα
ίδια.
Και όλα τα παραπάνω με δυο επισκέψεις στον υγραεριά (εκεί γύρω στα 42000χλμ)
ο οποίος κουμπώνοντας και τον υπολογιστή έλεγε ότι όλα δουλεύουν ρολόι.
Αφού δεν ήταν κατάσταση αυτή πήγε το αυτοκίνητο στην τοπική FIAT
αφού εκεί είναι πελάτης μιας και έχει και FIAT γνήσιο (ένα PANDA DIESEL 4X4).
Εκεί σαν πρώτη δουλειά για να δουν την κατάσταση του κινητήρα,
το γυρίσαν στη βενζίνη και αφού δούλεψε καμία ώρα μετρήσαν πιέσεις
κυλίνδρων και ένας είχε 180 οι άλλοι δυο 120 και ο τελευταίος 80.
Σήμερα μετά από δυο μέρες στο συνεργείο ο υπεύθυνος του είπε ότι
μόνο είχαν κλείσει τα διάκενα των βαλβίδων και αφού τις ρυθμίσανε όλα
καλά.....
αλλά στις δοκιμές που έκαναν στο δρόμο (με απομονωμένο τον εγκέφαλο του
αερίου και καίγοντας βενζίνη) κάποια στιγμή άναβε το check
engine και το αμάξι δεν πήγαινε πάνω από 80.
Απ' ότι του είπαν από Δευτέρα θα μιλήσουν και με τον υγραεριά μην
τυχόν και έχει γίνει καμία ζημία σε από τον εγκέφαλο του αερίου σε αυτόν της βενζίνης.
Φάνη έχω στο μυαλό μου την κουβέντα που είχες κάνει με τον giannisgt
όταν τρώγαμε στο 'Ιλιον, μετά το DYNODAY το 2012 και ότι τα έλεγες πολύ
σωστά και ρεαλιστικά τα πράγματα περί του υγραερίου.
Ελπίζω να μας κατατοπήσεις επί του θέματος.
Πάντως η άποψή μου από την αρχή των προβλημάτων είναι ότι
την μ@λ@κία την έχει κάνει ο τοπικός υγραεριάς (πρόγραμμα
κονσέρβα και ότι βρέξει?).
ΑΑΑ να σημειώσω ότι από την ώρα που έγινε η τοποθέτηση
μέχρι τα 42000 χλμ δεν είχε γίνει κάποια συντήρηση στα μέρη του
υγραερίου (δεν του είχε πει κι εκείνος ''έλα στα τόσα χλμ να κάνουμε
αυτά'') και αλλάχτηκέ το φίλτρο υγραερλιου όταν άρχισαν τα παρατράγουδα
αλλά τίποτα.

Συγγνώμη για το μακροσκελές post.
Θα ήμουν ευγνώμων αν είχα μια απάντηση.
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη MITSOS : 30-08-13 στις 23:23.
Απάντηση με παράθεση
  #26  
Παλιά 31-08-13, 00:51
Το avatar του χρήστη agapiou
agapiou Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 20-05-2009
Μοντέλο: Ε12 f/l 5d 1.4
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 3.441
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 537
agapiou θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Νικος Βασ Εμφάνιση μηνυμάτων
καλησπερα στους υγραεριοκινητους μια ερωτηση μετα απο καποια χιλ με υγραεριο μου ειπε η αντιπροσωπια να δουνε τις βαλβιδες για ρυθμιση γινετε αυτο? αφου εχουμε vvti ή θα το δουνε κ θα μου κανουν καμια μ@λ@κια κ θα ξεκινησουν τα προβληματα ενω μεχρι τωρα δεν ειχα

Ναι ισχύει. Θα κοιτάξουν τις βαλβίδες εξαγωγής. Μετά από 50.000 χιλιόμετρα ( για μένα) καλό είναι να τις τσεκάρεις...
Απάντηση με παράθεση
  #27  
Παλιά 31-08-13, 19:53
Το avatar του χρήστη Fanis
Fanis Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μοντέλο: LEXUS IS 200
Περιοχή: Nikaia
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 4.504
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός
απο οτι βλεπω το προβλημα μαλλον ειναι με τον καταλυτη που πρεπει να εχει χαιρετησει ... θα πρεπει να βγει και να γινει οπτικη εξεταση του για να δειτε αν λειπουν κομματια και αν εχει κατι σαν ξερη λασπη....

σε αυτους τους καταλυτες καιγαιτε το υλικο τους και οταν αρχισουν τα προβληματα πρεπει να γινει επισκευη του με αδειασμα και τοποθετηση μεσα του μεταλικου καταλυτη που δεν θα ξαναχαλασει..

τωρα σε ολα τα κιτ της αγορας εκτος του brc καθε 40000χλμ ή 3 χρονια πρεπει να γινει επισκευη του πνευμονα γιατι εχει μια λαστιχενια μεβρανη στον πνευμονα και η οποια χαλαει και μπερδευει την υποπιεση του αυτοκινητου .

θα ηθελα περισσοτερα για το κιτ κτλ για να πω και εγω περισσοτερα.

επισης αυτο που εχει διαφορα στους εγκαταστατες τους παλιους ειναι οτι δεν εχουν πολλες γνωσεις για τα καινουργια αυτοκινητα οπως και εγω δεν εχω γνωσεις για συστηματα καρμπυρατερ lpg.
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663

Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..


Απάντηση με παράθεση
  #28  
Παλιά 31-08-13, 21:52
Το avatar του χρήστη MITSOS
MITSOS Offline:
 
Εγγραφή: 04-12-2007
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 348
MITSOS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σ' ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντησή σου Φάνη.
Όσο για τη μάρκα θα προσπαθήσω να τη μάθω το συντομότερο
δυνατό.
Σχετικά με τη μεμβράνη, όπως είπα στα 40 τόσες χιλιάδες χλμ
το αμάξι δεν πήγε ποτέ στον υγραεριά και στις τελευταίες δυο φορές
που πήγε τη μια ήμουν κι εγώ μπροστά και το μόνο που έκανε ήταν που άλλαξε φίλτρο και κούμπωσε και το pc στον εγκέφαλο του υγραερίου για
να δει αν ήταν ΟΚ οι ρυθμίσεις.
Τώρα αυτό με τον καταλύτη είναι όντως κάτι γιατί όπως ενέφερα
στο πρώτο ποστ στο αμάξι διορθώθηκε ο κινητήρας από τον επίσημο αντοπρόσωπο της FIAT στην πόλη μας και δουλεύοντας
με βενζίνη εξακολουθεί να κάνει πλακίτσες μετά από λίγη πορεία (το αμάξι
είναι ακόμη ''μέσα'' και το ψάχνουν).
Μια απορία που έχω είναι αν ο κινητήρας είναι ΟΚ αλλά υπάρχει θέμα με τον καταλύτη αυτό θα φαίνεται ξεκάθαρα στις μετρήσεις ενός καυσαναλυτή ή
πρέπει να λυθεί ο καταλύτης για να δουν τί έχει μέσα?
Και όπως πολύ σωστά είπες οι παλιοί μπορεί πχ να ξέρουν πιο πολλά
για τα καρμπυρατέρ αλλά αν δεν ασχολούνται και με προγραμματισμό
τότε....bye bye μοτέρ.
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!
Απάντηση με παράθεση
  #29  
Παλιά 01-09-13, 01:29
tsizkeik Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 30-04-2013
Μοντέλο: 2003 T Sport 5d
Μηνύματα: 189
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 160
tsizkeik είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Φανη ποση βενζινη ψεκαζει στο δικο μου;
Απάντηση με παράθεση
  #30  
Παλιά 01-09-13, 11:03
Νικος Βασ Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 20-11-2010
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 146
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 186
Νικος Βασ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Φάνη καλημερα για το δικο μου ερωτημα καμια γνώμη?
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > www.LpgPower.gr

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
9χρονος drifter alkis1984 Videos 2 20-01-13 21:44
sos γιατι πιεζει ο χρονος!!! CM80 TOYOTA COROLLA 111(G6) 7 12-12-09 20:28
Κινητηρας 4ΖΖ-FE, αξιοπιστια. Shadowjump TOYOTA COROLLA 111(G6) 6 27-03-09 12:14
Ιαπωνικη Αξιοπιστια!!! g6 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1 08-10-04 23:36



Page generated in 0,21268106 seconds (83,64% PHP - 16,36% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:38.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)