Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΦΟΡΟΥΜ Οτιδήποτε έχει σχέση με το φόρουμ μας, όπως νέα, αναβαθμίσεις και τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχει κάποιος. |
|
|
|
Ποιο σασμάν λειτουργεί καλύτερα σε 1zz-υπερκυβισμό ? |
|
21-06-13, 21:39
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 31-03-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ποιο σασμάν λειτουργεί καλύτερα σε 1zz-υπερκυβισμό ?
Καλησπέρα στην παρέα ανοίγω αυτό το θέμα και θέλω της απόψεις σας και κυρίως από παιδιά που έχουν οδηγήσει και τα 2 σαμάν…… αφορά φυσικά το 5αρι και το 6αρι ποιο από τα δυο πιστεύετε ότι <λειτουργεί> καλύτερα σε ένα μοτέρ 1zz- υπερκιβησμενο και γιατί???
|
21-06-13, 21:50
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 31-07-2007
Περιοχή:
Αθηνα
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.038
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Για ποιο 5αρι και ποιο 6αρι θες να μαθεις;
|
21-06-13, 21:58
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 31-03-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
αυτο που φοραει η corolla 2000 και μετα g5-g6....
|
21-06-13, 23:30
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-12-2005
Περιοχή:
kavala
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 325
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
άποψη μου καλλίτερο το 6 σε πίστα και μεγάλα ταξίδια(κλιμάκωση ταχυτήτων κ οικονομία λόγο 6ς), το 5 σε μικρές μετακινήσεις λόγο μακριάς 4ς κ 5ς που σε λιγα χιλ. βοηθάει στην οικονομία.
|
22-06-13, 11:45
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 31-03-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Όσο αφορά την δύναμη του μοτέρ που πιστεύετε ότι αποδίδει καλύτερα ένας υπερκιβησμενοσ-1ζζ κινητήρας με το 5αρι η το 6αρι….?
|
22-06-13, 12:12
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 13-06-2011
Μηνύματα: 178
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Συμφωνώ με τον philipo πάνω.
Αν και δεν ξέρω ακριβώς την χαρτογράφηση που βγάζουν τα υπερκιβυσμένα για να έχω συγκεκριμένη άποψη μιας και εχω άλλο μοτερ, γενικά ισχύει για άνοιγμα απο εκκίνηση οτι βοηθάει το 5άρι περισσοτερο μιας και είναι πιο μακριές οι σχέσεις και μπορει το μοτερ να τις ανοίξει καλύτερα, αυτά βέβαια αν το μοτέρ έχει την απαραιτητη δύναμη κατα την γνωμη μου.
Εγω για παράδειγμα 6αρι σε corolla 4efte καλα λάστιχα 1-2αρα και χάνω πάρα πολύ σε χρόνο από εκκίνηση.
Το 6αρι ειναι απολαυση αναβαση σε ορεινη διαδρομη και ταξίδι.
Αν δεν το στήνεις σε φανάρια βάλε 6αρι κατά την γνώμη μου.
|
22-06-13, 12:31
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 31-03-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Έχω 5αρι σαμάν σε 1ζζ κινητήρα το οποίο το αποτέλεσμα είναι η 1 με την 2 έως της 4000 στροφές που ανοίγει το vvt-ι να της νιώθω πολλή ψόφιες από κει και πέρα με το που ανοίξει η 2 και κουμπώσει η 3 είναι σαν να έχω άλλο αμάξι σε δύναμη μεγάλη διαφορά και φυσικά ακόμα και η 5 δίνη (χρειάζομαι και 6 αλλά δεν έχω) …επίσης στο μόνο μέρος που μπορώ να το ευχαριστηθώ είναι εθνική η Αττική λόγο μεγάλων σχέσεων στην πόλη δεν προλαβαίνεις να ανοίξεις λόγο κίνησης και φαναριών… το θέμα μου είναι στη εκκίνηση από στάση 1 με 2 λοιπόν και δεν ξέρω εάν φταιει το σαμάν η απλά το μοτέρ είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να αποδίδει μόνο σε μεγάλες ταχύτητες και κυρίως ψηλά ….
|
22-06-13, 13:09
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 13-06-2011
Μηνύματα: 178
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αν οπως μου το περιγράφεις "κρεμαει" 1-2αρα τότε σίγουρα με το 6αρι θα δεις μεγάλη βελτίωση μέχρι τα 100. Απλα να ξέρεις οτι η 3η μετα θα σου είναι σαν πολυ μακρια δευτέρα, η δευτέρα σαν φαρμακερη πρώτη απο 5αρι μακρυ(στην πράξη θα χρησιμοποιεις τριτη αντι για δευτέρα). Η πρώτη ειναι απελπιστικα αργη.
Η αλήθεια είναι οτι στην ατμοσφαιρα που εχεις δύναμη πιο ψηλα βοηθάει να εχεις κοντο σασμαν. Το βασικό είναι πως το χρησιμοποιεις το αμαξι.
Το καλύτερο αν έχεις όρεξη είναι να κάνεις ενα διάγραμμα με τις σχέσεις ανα στροφές που θα έχεις με τα 2 διαφορετικά σασμαν και να δεις στα χιλιομετρα που κινείσαι τι ταχυτητα θα είχες και τι στροφες. Η πιο απλα κανε μια βολτα και 2 αμαξια με 5αρι και εξαρι και δες τι βολευει. Ειχα φτιάξει ενα διάγραμμα αν το βρω θα το βαλω.
|
22-06-13, 14:30
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 31-03-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου για τον χρόνο σου και την βοήθεια σου η αλήθεια είναι ότι ίσως πρέπει να κάνω μια βόλτα και με ένα αμάξι με 6αρι σαμάν απλά θα πρέπει να είναι με ο ίδιο μοτέρ για να συγκρίνω ποιο σωστά εάν μου κάνει το 6αρι η το 5αρι…..
|
22-06-13, 16:11
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-10-2008
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
1ΖΖ μοτερ γ@μαει με το 6αρι που ειχαν τα Ε11.
Αυτα περι καταναλωσεων παραπανω με το 6αρι δεν ισχυουν.Παιζει να ειναι το καλυτερο σασμαν σε κλιμακωση για ατμοσφαιρικο μοτερ ή για τουρμπο μεχρι 200 αλογα.
__________________
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16509199 seconds (81,42% PHP - 18,58% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:14. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|