Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΦΟΡΟΥΜ

ΦΟΡΟΥΜ Οτιδήποτε έχει σχέση με το φόρουμ μας, όπως νέα, αναβαθμίσεις και τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχει κάποιος.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιά 22-01-13, 16:08
Το avatar του χρήστη Fanis
Fanis Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μοντέλο: LEXUS IS 200
Περιοχή: Nikaia
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 4.505
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός
ειναι κουκλα μην το πειραζεις καθολου !!!!
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663

Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..


Απάντηση με παράθεση
  #22  
Παλιά 22-01-13, 16:25
Το avatar του χρήστη Pete_Mpal_
Pete_Mpal_ Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2011
Μηνύματα: 178
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 183
Pete_Mpal_ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ρε συ πριν ανέφερα δύο ιδια μαμά μοτέρ με τελείως διαφορετική αναλογία καυσίμου, για να πω ότι στο δικό μ κάτι παίζει και έχω υπερβολικό καύσιμο. Δεν είπα ότι στο σταρλετ στο 0.6 ηταν φτωχό και στο 0.9 πλούσιο, γιατί επειδή ήταν τόσο φτωχό αν ήθελε ο ιδιοκτήτης του να ανεβάσει πίεση θα έπρεπε να βάλει ρυθμιστή καυσίμου για να ανεβεί και η αναλογία και να μην σπάσει!! Εξάλλου και εγώ πριν του ανεβάσω πίεση (0.9-1 Bar), το δούλευα 0.6 Bar(μαμα) και το καύσιμο ήταν ακόμα περισσότερο από αυτό που έχω τώρα.
Δεν ξέρω από που βγάζεις το συμπέρασμα ότι αν ανεβάσεις την πίεση ο κινητήρας ανεβάζει παράλληλα και το καύσιμο αλλα αυτό δεν ισχύει(τουλάχιστον στο glanza). Αν ήταν έτσι(μακάρι να ήταν) δεν θα έβαζε κανένας ρυθμιστή καυσίμου(που όλοι πανω από 1 bar αναγκάζονται να βάζουν)..απλα θα ανέβαζε την πίεση και θα ανέβαινε από μόνη της και η αναλογία. Γενικά τα μοτέρ glanza μπορούν να ανεβάσουν πίεση(όσο ανεβάζεις τόσο φτωχαίνει το μείγμα, όπως σε κάθε τουρμπάτο κινητήρα) μέχρι περίπου το 0.8-0.9 όπου το μείγμα θα φτάσει από το 10(που ήταν στο 0.6) γυρω στο 11.5+ όπου είναι και το μέγιστο για την ασφάλεια του κινητήρα με μαμα έμβολα στο 0.9.

Εγω το μόνο που ήθελα να με βοηθήσει κάποιος ρε παιδιά είναι να μου πει έναν έυκολο τρόπο να κάνω το μείγμα ελαφρά πιο φτωχό!!! (Απο το 9-10 που είναι τώρα 11!)
Απάντηση με παράθεση
  #23  
Παλιά 22-01-13, 16:34
Το avatar του χρήστη Pete_Mpal_
Pete_Mpal_ Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2011
Μηνύματα: 178
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 183
Pete_Mpal_ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μου είχε ραγίσει και το άλλαξα το χταποδάκι το πρώτο, αυτό είναι κομπλέ ακόμα.
Μου δείχνει με 1 Bar(εχω αντικόφτη) κατω από 10 αναλογία. Δεν ξέρω πόσο γιατί δεν δείχνει κάτω από 10 το hallmeter αναβοσβηνει..
Πάντως βλέπω φλόγα πίσω... Πολύ καύσιμο!!!
Απάντηση με παράθεση
  #24  
Παλιά 22-01-13, 16:38
Το avatar του χρήστη Pete_Mpal_
Pete_Mpal_ Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2011
Μηνύματα: 178
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 183
Pete_Mpal_ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σε ευχαριστώ Φάνη, να σαι καλά!!!
Δεν το πειράζω ρε... απλά βγάζω στην επιφάνεια τις δυνατότητες του μοτέρ που για διάφορους λόγους μου στερεί η μαμά Toyota....
Απάντηση με παράθεση
  #25  
Παλιά 22-01-13, 18:52
Το avatar του χρήστη jason
jason Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 23-02-2007
Μοντέλο: suzuki swift sport
Περιοχή: αργυρούπολη
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 483
jason είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Pete_Mpal_ Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν ξέρω από που βγάζεις το συμπέρασμα ότι αν ανεβάσεις την πίεση ο κινητήρας ανεβάζει παράλληλα και το καύσιμο αλλα αυτό δεν ισχύει(τουλάχιστον στο glanza). Αν ήταν έτσι(μακάρι να ήταν) δεν θα έβαζε κανένας ρυθμιστή καυσίμου(που όλοι πανω από 1 bar αναγκάζονται να βάζουν)..απλα θα ανέβαζε την πίεση και θα ανέβαινε από μόνη της και η αναλογία. Γενικά τα μοτέρ glanza μπορούν να ανεβάσουν πίεση(όσο ανεβάζεις τόσο φτωχαίνει το μείγμα, όπως σε κάθε τουρμπάτο κινητήρα) μέχρι περίπου το 0.8-0.9 όπου το μείγμα θα φτάσει από το 10(που ήταν στο 0.6) γυρω στο 11.5+ όπου είναι και το μέγιστο για την ασφάλεια του κινητήρα με μαμα έμβολα στο 0.9.



το 4efte μεχρι 0.6 - 0.7 ειναι φτωχο για να ειναι οικονομικο και απο 0.8-0.9 ειναι παρα πολυ πλουσιο για ασφαλεια.


οταν το πας πανω απο 0.9 φτωχαινει συνεχεια

τι αντικοφτη εχεις βαλει Hks ή greddy?



εγω με 25αρα εβλεπα στο 0.9 11.5 με 11.9

αν το πηγαινα στο 0.6 ηταν 12.5-13
Απάντηση με παράθεση
  #26  
Παλιά 22-01-13, 19:15
Το avatar του χρήστη endurasKE-30
endurasKE-30 Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 08-02-2005
Περιοχή: Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 915
endurasKE-30 έχει φοβερή αύρα endurasKE-30 έχει φοβερή αύρα
Μπραβο και απο εμενα ρε φιλε!
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
http://img22.imageshack.us/img22/7020/followxr9ly1jn0vz1.gif

Απάντηση με παράθεση
  #27  
Παλιά 22-01-13, 19:45
Το avatar του χρήστη tolisvvtl-i
tolisvvtl-i Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-01-2013
Μοντέλο: e111
Μηνύματα: 41
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 151
tolisvvtl-i είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
πολυ ομορφο το αμαξι σου φιλε το ζηλευω! εγω θα σου ελεγα τα χρηματα σου να τα δωσειs σε ενα αγραφο εγκεφαλο και μονο και για να δουλεψει σωστα και οικονομικα σε βενζινη και για μελλοντικα να κανειs οτι γουσταρειs και προστατευειs το μοτερ σου ακομα καλυτερα λογω λεπτομερειαs προγραματισμου
Απάντηση με παράθεση
  #28  
Παλιά 22-01-13, 19:47
Το avatar του χρήστη Pete_Mpal_
Pete_Mpal_ Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2011
Μηνύματα: 178
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 183
Pete_Mpal_ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σωστότατο σαν σκέψη αλλά είναι σίγουρα έτσι ρε φίλε? Εμένα στο 0.6 μου έδινε ακόμα περισσότερο κάυσιμο, τώρα λίγο λιγότερο αλλα και πάλι υπερπλούσιο. Αν είναι έτσι έχει απόλυτο δίκιο και ο "Pilotos" πιο πανω.

Το safc αυτό ακριβώς κάνει πάντως. Μπερδεύει τον εγκέφαλο ότι παίρνει διαφορετικές ενδείξεις από MAP με αποτέλεσμα να δίνει λιγότερες ή περισσότερες βενζίνες. Οπότε είναι σαν να δουλεύεις 0.9 και ο MAP να διαβάζει πχ. 0.4 στην δική μου περίπτωση για να έχω την αναλογία που θέλω(υποθετικά παντα). Σωστα?

Ο αντικόφτης είναι άλλης μάρκας ιαπωνικής για μένα άγνωστης δεν θυμάμαι όνομα.

Παιδιά ευχαριστώ με βοηθάτε πολύ!!!
Απάντηση με παράθεση
  #29  
Παλιά 22-01-13, 20:17
Το avatar του χρήστη jason
jason Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 23-02-2007
Μοντέλο: suzuki swift sport
Περιοχή: αργυρούπολη
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 483
jason είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
τα πραγματα ειναι οπως στα λεω εγω και ο Pilotos, απλα με το οργανο που εχεις δεν μπορεις να το δεις.

για το safc δεν ξερω αν μπορει να κατεβασει καυσιμο, δεν το γνωριζω
Απάντηση με παράθεση
  #30  
Παλιά 22-01-13, 21:19
Το avatar του χρήστη Pete_Mpal_
Pete_Mpal_ Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2011
Μηνύματα: 178
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 183
Pete_Mpal_ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ευχαριστώ ρε παιδιά να στε καλα!!! Όσον αφορά τον άγραφο..καλό δεν λέω αλλα πας αλλού μετα... μετά θες και έμβολα και πολλα άλλα...και ίσως βγαίνει το κόστος μεγαλύτερο και από το όνειρο..το 3sgte!!!

Ιάσωνα θα το δω και με wideband να σιγουρευτώ. Αν και χωρίς ακρίβεια και τώρα μπορώ να δω διαφορά στην αναλογία. Επίσης θα δοκιμάσω και έναν άλλο MAP να δω μην τυχόν φταίει κάτι τέτοιο που μ δίνει συνεχώς τόσο καύσιμο!!
Ευχαριστώ πάντως εσυ και ο Πιλότος με κατατοπίσατε!!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΦΟΡΟΥΜ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,17202997 seconds (82,34% PHP - 17,66% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 01:00.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)