Corolla e11 G6 - Τα φώτα σας!!
Γεια σας ρε παιδια!!! Είπα και εγω να ανοίξω ένα θέμα (το πρώτο μου) να σας γνωρίσω...!! Να σας γνωρίσω και την κοριτσάρα μου, είναι μια Corolla G6 με μοτεράκι glanza.. Το οποίο μοτερ εχει μαμα εσωψυχα, με ελευθερη εξάτμιση φ60, κάτω το intercooler, αντλία βενζίνης wallbro, αλλαγμένη την εισαγωγή στην τουρμπίνα για να φύγει πάνω από την πολλαπλή, άλλο actuator για να σηκώσω πίεση και αντικόφτη. Το δουλεύω 0,9 Bar και παρόλα αυτά χωρίς ρυθμιστή καυσίμου η αναλογία a/f σε φουλ τούρμπισμα πέφτει στο 10 και ακόμα πιο κάτω, είναι δηλαδή πάρα πολύ πλούσιο. Ειδικά ρελαντι στην πόλη και τουρμπισματάκια (γκαν-γκουν) καίω τσάμπα βενζίνη. Θα ήθελα να ρωτήσω επειδή βλέπω ότι μερικοί το γνωρίζετε πολύ καλά αυτο το μοτέρ, αν αξίζει (και αν θα δω στην πράξη διαφορα) αν του βάλω ένα εγκεφαλάκι διαχείρησης αναλογίας καυσίμου (πχ safc) και επίσης σε τι βαθμό μπορώ να παίξω με την αναλογία μετα, σε τι ποσοστό(πχ μπορώ να ανεβάσω το a/f από 10 σε 11.5 στις χαμηλες στροφές μέχρι τις 4χλ και από εκεί και πάνω να αφήσω πιο πλούσιο το μείγμα?). Μην το βαλώ δλδ για να πάει από το 10 στο 10.5.. τζάμπα κόπος και χρήμα..
Συγγνώμη αν κούρασα με το μεγάλο μ post, χαίρομαι που μπαίνω ενεργά στο φόρουμ! Πέτρος
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Pete_Mpal_ : 30-09-15 στις 20:14.
|