Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
 |
|

14-09-12, 11:04
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Στις 101 να δεις ποσο πανε!!! λογω χρονολογιων φυσικα! ενας φιλος με την ΕΕ111 sedan εχει σχεδον 250000χλμ παντως!
|
 |
απαντ |
 |

14-09-12, 11:50
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
απαντ
Στην 111 εχω 170.000 χλμ με την πιο προσεγμενη συντηρηση(ολα γνησια με αλλαγες στα μισα χλμ παντα)...
Ζημιες: Ρουλεμαν σαζμαν, ταμπλω, τα υπολοιπα ψιλοπραματα (κανα διακοπτακι, κορνα, θερμοστατη κλπ που δε θυμαμαι τωρα), τσιμπαει και λιγο λαδακι...
Στην 101 εχω 365.000 χλμ με την πιο προσεγμενη συντηρηση(ολα γνησια με αλλαγες στα μισα χλμ παντα)...Το μοτερ δεν εχει ανοιχτει, ουτε καν τσιμουχακια ουτε καν θερμοστατη, ουτε καν δισκο, ουτε απολυτως τιποτα μα τιποτα...
Ζημιες: Ρουλεμαν σαζμαν και απολυτως τιποτα μα τιποτα αλλο...Αλλαξα και μπιλιοφορο αλλα δε μετραει για βλαβη γιατι το ειχα 7 χρονια με κομμενη φουσκα...Λαδι ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ...Θα χτυπησει για πλακα τις 400.000 και μπορει και μισο εκατομμυριο και οταν βγαινω εθνικη χτυπαει τα 190 για πλακα(4efe)...Σαν καινουργιο παει...Ισως το καλυτερο αυτοκινητο που εχει κατασκευαστει EVER!!!!!!!
|

16-09-12, 15:28
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Συμφωνω για την 101 και μαζι και η 111 η στρογγυλοφαναρη ομως! :P καπως ετσι και τα starlet ep82-91 τα ποιο σκυλια Toyota αυτοκινητα EVER! και γενικα το μοτερ 4ΕFE όπως και το 4ΕFTE πραγματικα σκυλια λεμε! οσο ειναι σχετικα σε μαμα καταστασεις και να γινονται τα service τους κτλ, ε οκ αμα το αφησεις πχ χωρις λαδια καποια στιγμη καπουτ! ειπαμε....
|
 |
απαντ |
 |

16-09-12, 23:56
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
απαντ
Ξεχασα και την EE90 του πατερα μου!!
Ειναι μοντελο του 1989 και εχει 180.000...Κουφο αλλα αληθινο!! Δεν το δουλευε σχεδον καθολου...
Δεν εχει ουτε ιχνος σκουριας, το αμαξι ειναι σαν καινουργιο εσωτερικα-εξωτερικα, δεν τριζει το παραμικρο και εδω και 23 χρονια δεν εχει απολυτως καμια βλαβη...Ουτε καν ενα σωληνακι, ουτε καν ενα βιδακι, ουτε καν αμορτισερ, ουτε δισκο, ουτε ρελεδακι ουτε τιποτα...
Το μονο που αλλαξε στα 155.000χλμ ηταν τσιμουχακια βαλβιδων...Δεν χρειαζονταν αλλαγη γιατι τσιμπαγε ελαχιστα (200gr/ 5000χλμ), ομως επειδη τον ξενερωνε τον πατερα μου, το πηγε στη TOYOTA και του τα αλλαξανε...
|

17-09-12, 07:44
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εχει ενας ξαδερφος μου με 4ΕFTE και με αλλη τουρμπινα και παει κομματια!!!
τα τσιμουχακια γνωριζεις ποσο κοστισε η αλλαγή τους?
|

17-09-12, 16:43
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τα ανταλλακτικα εκαναν 130 ευρω και η εργασια εκανε 120 ευρω...
Συνολο 250 ευρω
Τα ανταλλακτικα ηταν:
-Τσιμουχακια βαλβιδων
-Φλατζα ψευτοκαπακου
-Ροδελες καπακιου
-Ελασματα τσιμουχακιων
Ολα αυθεντικα
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Edessaios : 17-09-12 στις 18:33.
|

17-09-12, 17:50
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ωραίος! thanks! καλά εννοείτε ότι αυτά τα βάζουμε αυθεντικά!!! να υποθέσω αν γνωρίζεις πως η αλλαγή τους έγινε με ανοιγμα του κινητηρα? γιατι γινεται με 2 τροπους είτε με ανοιγμα του κινητηρα ωστε να φανουν δλδ οι βαλβιδες και αυτο κοστιζει περισσοτερο καθως έχει περισσοτερη δουλειά και η αλλη λυση ειναι να βγει μονο το ψευδοκαπακο και οι εκκεντροφοροι και μετα απο τα μπουζι βαζουν ενα ματζαφλαρι και δινει πιεση ωστε ο βαλβιδες να σηκωθουν επανω! ετσι με εναν ειδικο εξολκεα τις πιανουν και καπως βγαζουν τα τσιμουχακια. Παντως με κανεναν απο τους 2 τροπους δεν γλιτωνουμε το ξηλωμα εκκεντροφορων! αυτο σε μοτερια 16V που εχουν 2 επικεφαλής. Δλδ τα τσιμουχακια συνηθως στα ποσα χλμ τα αλλαζουμε???
|

19-09-12, 01:51
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 21-01-2009
Μηνύματα: 190
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εγω εχω ενα 101 του 92 κι εχουμε κανει συνολικα 385000 απροβληματιστα km και σε λιγο καιρο ευελπιστω να του κανω αλλαγη καρδιας 
|

19-09-12, 03:06
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 23-02-2007
Περιοχή:
αργυρούπολη
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Craig
Εγω εχω ενα 101 του 92 κι εχουμε κανει συνολικα 385000 απροβληματιστα km και σε λιγο καιρο ευελπιστω να του κανω αλλαγη καρδιας 
|
glanza η gt θα βαλεις???
|
 |
απαντ |
 |

19-09-12, 07:46
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
απαντ
Του πατερα μου στην αντιπροσωπεια το αλλαξαν με το ματζαφλαρι. ''Φουσκωναν'' τους κυλινδρους για να μεινουν καρφωμενες πανω οι βαλβιδες και εκαναν την αλλαγη.
Τα EE90 με τη μηχανη 2Ε ειχαν πολυ ιδιαιτερο θεμα με τα τσιμουχακια τους, δεν αντεχαν πολλα χιλιομετρα σε φαση που θεωρουνταν νορμαλ φθορα αυτη η αλλαγη για τους 2Ε των ΕΕ90...Οσους ιδιοκτητες ξερω, το πολυ μεχρι τις 170.000 τα ειχαν αλλαξει ολοι. Μου το χουν πει και πολλοι μαστορες οτι αυτες οι μηχανες ''βγαζουν'' νωρις τσιμουχακια, τα αλλαζεις και ολα κομπλε...Οι υπολοιποι κινητηρες της TOYOTA δεν ειχαν τετοιο προβλημα, εβγαζαν πολλα χλμ τα τσιμουχακια τους πανω απο 250.000χλμ...Το προβλημα με τα τσιμουχακια το ειχαν μονο οι 2Ε, κανενα αλλο.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,22856903 seconds (80,50% PHP - 19,50% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:19. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|