Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002> |
|
|
|
|
|
11-12-11, 13:43
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 55
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TOUGHSPORT
...εγω θελω LIFT απο το ρελαντι,και αμεση αποκριση στο ποδι μου και οχι τουρμπο lag και τα λοιπα. τεςπα αυτα ειναι γουστα του καθενος και δεν τιθεται θεμα για διαξιφισμους.
|
Αν αυτό που γράφεις εδώ, είναι αυτό που πραγματικά θέλεις -και όχι κάποιες μύχιες σκέψεις και "wet dreams"- τότε, μάλλον μπήκες στον κόσμο της μετατροπής με λάθος τρόπο.
Αυτό που περιγράφεις στις λίγες γραμμές της δημοσίευσής σου που έχω παραθέσει, θα μπορούσες να το επιτύχεις με ανθρώπινο κόστος βάζοντας έναν 3sgte, όπως έχει κάνει σε πολλά αυτοκίνητα ο Μακατός -και σε μια 12άρα-.
Το τι κάνει αυτός ο κινητήρας, μπορείς να το μάθεις από τον marmel που τον έχει στην Corolla του.
ΥΓ: Πάνω στον ΜΡ62 "κουμπώνει" μια εισαγωγή που βγάζει τους αυλούς εισαγωγής για την κεφαλή του 2ΖΖ. Για τη συγκεκριμένη εισαγωγή σου μιλούσα. Αλλά, αν θέλεις, ανέβασε μία φωτογραφία των "κομματιών" που έχεις...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|
|
|
|
11-12-11, 15:19
|
banned
|
|
Εγγραφή: 14-02-2006
Περιοχή:
Θεσσαλονικη,μα δε με χωραει!!!
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 106
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
Ξερεις τι παροχη δινει αυτος ο κομπρεσορας????
Δεν ασχολουμαι με κομπρεσορες αλλα αν εχει παροχη για 350 ιππους τοτε με 0,7 ισως και να 300ρισεις!
Λεω ισως γιατι ειπαμε 100 αλογα με κομπρεσορα δεν ειναι ευκολη υποθεση!Ακομα και διλιτρος που θα εισαι, θα εισαι ατμοσφαιρικος γυρω στα 200-205 αλογα οποτε θεωρω μια ρεαλιστικη τιμη τα 270-280 αλογα που καθε αλλο παρα λιγα ειναι!
Αν θες 300 με 0,7 ανετα μονο με τουρμπινα!!Με μια 2860RS θα δεις αυτα τα αλογα στο 0,7-0,8!
|
παροχη τι εννοεις?? τα μεγιστα που μπορει να δωσει???
δε λεω 270-280 φανταζομαι να ειναι αρκετα ικανοποιητικα για να ξεκουναει ευκολα το σκαφος του Ε12...
οσο για τη τουρμπινα που μου λες,κ συ κ ο πιλοτος7, αρχιζεις να με βαζεις σε σκεψεις,για να μη πω στην πριζα.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pilotos7
Το 2ΖΖ με 28rs στο 0.9 βγάζει περιπου 330-340 ροδα με συμπιεση 9.0.
|
το ρημαδι το τουρμπο τι κανει ρε το ατιμο!!!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou
Αν αυτό που γράφεις εδώ, είναι αυτό που πραγματικά θέλεις -και όχι κάποιες μύχιες σκέψεις και "wet dreams"- τότε, μάλλον μπήκες στον κόσμο της μετατροπής με λάθος τρόπο.
Αυτό που περιγράφεις στις λίγες γραμμές της δημοσίευσής σου που έχω παραθέσει, θα μπορούσες να το επιτύχεις με ανθρώπινο κόστος βάζοντας έναν 3sgte, όπως έχει κάνει σε πολλά αυτοκίνητα ο Μακατός -και σε μια 12άρα-.
Το τι κάνει αυτός ο κινητήρας, μπορείς να το μάθεις από τον marmel που τον έχει στην Corolla του.
ΥΓ: Πάνω στον ΜΡ62 "κουμπώνει" μια εισαγωγή που βγάζει τους αυλούς εισαγωγής για την κεφαλή του 2ΖΖ. Για τη συγκεκριμένη εισαγωγή σου μιλούσα. Αλλά, αν θέλεις, ανέβασε μία φωτογραφία των "κομματιών" που έχεις...
|
το οτι μπηκα στο κσμο της μετατροπης και της βελτιωσης,με λαθος τροπο το ξερω,μαλλον.....το μαθανω καθε μερα, και νομιζω οτι ηδη εχω φαει τα μουτρα μου, τι να κανουμε? τη πατησα.
οχι τοσο για το 2ΖΖ οσο για τις παραμετρους που αφορουσαν τη συγκεκριμενη μετατροπη.
αλλα διψαω για να μαθω τον 2ΖΖ και το αμαξι μου,και μεσω του φορουμ νομιζω οτι θα βοηθηθω,και 8α διορθωσω και τις απερισκεψιες ποχω κανει.
η σκεψη του 3sgte μου ειχε περασει απτο μυαλο,
απλα προτιμησα ενα μοτερακι που θα κουμπωνε ακριβως επανω μου χωρις πολλα modifications.
γοσο αναφορα τισ φοτο 8α τις ανεβασω +τομα.
|
11-12-11, 21:37
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
|
11-12-11, 23:41
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-10-2008
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
300 ροδα ειχα γραψει στην αρχη αλλα διορθωσα το μνμ και δεν το αλλαξα.
Διορθωση λοιπον το 2ΖΖ με 9 συμπιεση στο 0.9 βγαζει 300 ροδα.Περιπου 330-340 στροφαλο.Λογικα καπου εκει πρεπει να ειναι.
Για την ακριβεια αυτο που φτιαξαμε εβγαλε 325 στροφαλο ΤΑΤ αρα 340+ σε οποιοδηποτε αλλο δυναμομετρο.Βεβαια παιζει και ρολο το προγραμμα και ο εγκεφαλος.
|
12-12-11, 00:33
|
|
|
|
Εγγραφή: 28-10-2008
Περιοχή:
ΛΑΡΙΣΑ
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 751
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Φιλε TOUGHSPORT αυτο που εχεις στο μυαλο σου μπορει και να μην γινει ποτε οπως ακριβως το θελεις.
Ειμαι και εγω αυτης της αποψης, του οτι αν θελεις αλογα βαλε τον 3sgte st205 ή st215 και πραγματικα θα ειναι αλλη φαση το πραγμα. Οσο αφορα τις μοντιφες για να μπει το μοτερ ειναι λιγες και πιστεψε αν το δεις δεν θα το πιστευεις οτι μπαινει. Αν θελει ο Μακατος ας ανεβασει μερικες φωτο απο την Ε12 του να δεις.
Η αποφαση δικη σου, παντος οτι και αν κανεις σου ευχομαι να το ευχαριστηθεις.
__________________
Τωρα πια πριονίζω.......
|
12-12-11, 06:14
|
|
|
Εγγραφή: 10-06-2009
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.447
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εγώ νομίζω καλύτερα είναι να κάνεις compressor η turbo την ts παρά να βάλεις άλλο μοτέρ 3sgte st205 ή st215 όχι οτι δεν είναι καλά μοτέρ αλλά μετά μπλέκεις αλλού!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
π.χ: βάζεις΄compressora μέχρι όπου μπορείς να πάς την πίεση και τέλος
το ίδιο και με turbo αν θές για παραπάνω και για τις 2 επιλογές αλλάζεις τα μέσα του για να αντέξουν........................και τέλος
πάντα κατα την γνώμη μου
|
|
|
|
12-12-11, 09:23
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Πολύ ωραία όλα αυτά που προτείνετε στον TOUGHSPORT περί 3sgte αλλά λογικά σκεπτόμενος (και χωρίς να ξέρω το πορτοφόλι του παιδιού), έχει ήδη μπει σε ένα διόλου ευκαταφρόνητο έξοδο (την αγορά και τοποθέτηση του 2zz) και έχει ήδη τη κατοχή του έναν compressor ή ένα μέρος αυτού. Το να μπει στη διαδικασία αγοράς νέου μοτέρ και μίας μετατροπής η οποία δεν είναι και η πλέον απλή (ούτε η πλέον φθηνή), θεωρώ ότι είναι too much. Καλό θα είναι να μάθει ο φίλος τι μπορεί να κάνει και που μπορεί να φτάσει σε απόδοση με αυτά που έχει. Και από όσο εγώ έχω ακούσει και διαβάσει, με τον Greddy μπορείς να φτάσεις αξιόπιστα χωρίς να ανοίξεις μοτέρ γύρω στα 270+ άλογα.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikos ts
εγώ νομίζω καλύτερα είναι να κάνεις compressor η turbo την ts παρά να βάλεις άλλο μοτέρ 3sgte st205 ή st215 όχι οτι δεν είναι καλά μοτέρ αλλά μετά μπλέκεις αλλού!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Εάν εννοείς το θέμα νομιμότητας και δήλωσης του μοτέρ, ούτε τώρα είναι νόμιμος, αφού δε τον έχει δηλώσει τον 2zz... Πιθανόν βέβαια η δήλωση του 3sgte να είναι πιο δύσκολη...
__________________
Lift, lift, lift...
|
|
|
|
12-12-11, 14:31
|
banned
|
|
Εγγραφή: 14-02-2006
Περιοχή:
Θεσσαλονικη,μα δε με χωραει!!!
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 106
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παιδες ηδη η μετατροπη που εχω κανει ειναι ηδη Μονοδρομος
εχω ''καει'' εν μερει απο αυτη τη μετατροπη,εν μερει ομως,αλλα τουλαχιστον εβαλα ενα μοτερακι που ετσι κ αλλιως υπαρχουν πολλα after market καλουδια για να κανει κανεις βελτιωσεις.
ο corollapatra, εχει δικιο σε αυτα που λεει,και να προσθεσω και εγω οτι δεν ειμαι πακετος ειμαι πρωην μικρομεσαιος, και πλεον μικρος στα οικονομικα, αλλα ειμαι ΑΙΜΟΔΟΤΗΣ στο βωμο της ταχυτητας της βελτιωσης.(απο δεν ξερω πολλα τωρα μαθαινω,μεχρι τωρα μου τα τρωγανε οι μηχανες)
επειδη οπως εχω προ αναφερει φοβαμαι να βαλω τον τσαρτζερ λογω πολλων χιλιομετρων,θα κανω υπομονη να μαζεψω και χρηματα,να κανω εναν σωστο σφυρηλατο (ισως και υπερκυβισμενο 2ΖΖ) με τον τσαρτζερ στα μεγιστα μεν αλλα ασφαλη δε, και θα μεινω εκει.
δε ξερω ποσα αλογα θα πιασω, δε ξερω ποσα θα πληρωσω,αλλα αυτο που ξερω ειναι οτι το γκαζι μου θα μετραει,θα το χαιρομαι,(θα το στησω και λιγο)
απλα θελω να ειναι το κορολλα μου μυστικο οπλο και στους γνώστες να υπαρχει respect.
και μπορει να δινω και καμια στεναχωρια σε τπτ μελη του VAG group. ετσι για το γαμοτο. χαχαχα
ιδου και ο υπαιτιος που με αρρωστησε και με εκανε να χασω τον υπνο μου,και με εβαλε να μπω στο χορο των αλογων,γτ μεχρι τοτε το κορολλα μου το ειχα κυριλε,και δεν ετρεχα πανω απο 140...(ναι αλλα ετρεχα με 240 με τη μηχανη )
|
13-12-11, 04:26
|
banned
|
|
Εγγραφή: 14-02-2006
Περιοχή:
Θεσσαλονικη,μα δε με χωραει!!!
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 106
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καi μια απορια παιδια τι διαφορα εχεο ΤΤΕ sypercharger με τον Greddy????
|
|
|
|
13-12-11, 09:15
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
O Greddy είναι aftermarket compressor φτιαγμένος για Celica TS και όχι για Corolla. Για να μπει στη Corolla γίνονται κάποιες μετατροπές (μικρής έκτασης βέβαια) στο engine bay. Ο ΤΤΕ είναι εργοστασιακός compressor ο οποίος βγήκε από τη μαμά ΤΟΥΟΤΑ και τοποθετήθηκε στο Corolla TS Compressor. Δεν πουλήθηκε ποτέ ως έξτρα αξεσουάρ, ενώ το Corolla TS Compressor ως έκδοση δεν εισήχθη ποτέ επίσημα στην Ελλάδα. Όποιος compressor TTE κυκλοφορεί ή πωλείται έχει βγει από κάποιο αυτοκίνητο, εκτός από κάποια περίπτωση πωλητή του εξωτερικού στο διαδίκτυο (βλέπε http://www.prolex-uk.com/) ο οποίος έχοντας μεγάλες άκρες στη ΤΟΥΟΤΑ πουλούσε κάποτε ολοκαινούργιους αχρησιμοποίητους compressor TTE που προφανώς είχαν περισσέψει στο εργοστάσιο της εταιρίας και τους "τσίμπησε"...
Ο ΤΤΕ Compressor εάν τοποθετηθεί σε Corolla TS εκ των υστέρων αποδίδει 225 άλογα και δεν έχει μεγάλα περιθώρια βελτίωσης (ίσως και καθόλου). Ο Greddy υπόσχεται μεγαλύτερες αποδόσεις και έχει αποδειχθεί ότι μπορεί να βελτιωθεί αρκετά, κυρίως με τη χρήση διαφορετικής τροχαλίας...
__________________
Lift, lift, lift...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,19661307 seconds (81,88% PHP - 18,12% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:55. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|