Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
|
|
|
25-11-11, 21:59
|
|
|
Εγγραφή: 15-10-2007
Μηνύματα: 448
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ΜΑΝΩΛΗΣ 19
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
Μανωλη ειχε δυο εκδοσεις οπως λες αλλα οχι τετοιες!
1) 136 αλογα ,τρελλη κηδεια
2) Αυτη που σου ειπα με τα 167
Οτι το πηρε ετσι το αμαξι περιπλεκει και αλλο τα πραγματα γιατι πραγματικα δεν ξερεις τι εχει κανει ο προηγουμενος ιδιοκτητης!
Παντως απο την στιγμη που ανεφερες τα δυο αυτα πατηματα με αυτα τα αμαξια τοτε ειναι κατι παρα μα παρα πολυ καλο και σιγουρα οχι 170 και 180 αλογα ,αλλα πολυ παραπανω......
Αν και με το S2000 ειδικα δυσκολευομαι να πιστεψω οτι ενα τετοιο αμαξι με οτι και να του κανεις ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ να μπορεσει να ριξει 2 αμαξια σε S2000!
Εγω λεω οτι μου μυριζει ΝΙΤΡΑ η δουλεια.......
Οσο αφορα το 1λιτρο ενισχυτικο που λες και ολο το ντεποζιτο με ενισχυτικο να γεμισει δεν θα καταφερει κατι καλυτερο απο 4-5 αλογα παραπανω,αποδεδειγμενα απο μενα!
Ακομα και αγωνιστικο καυσιμο να βαλεις σε ενα μοτερ ,αν δεν τροποποιησεις το προγραμμα να δουλεψει για αγωνιστικο καυσιμο ,απλα πετας τα λεφτα σου και τιποτα παραπανω!Με 100 καθαρα οκτανια ενας κινητηρας ειναι στο 100% των δυνατοτητων του και ετσι ενα ενισχυτικο απλα ενισχυει την βενζινη πρατηριου!!!!
Μην σε παραμυθιαζει ο οποιοσδηποτε για να στο παιξει εξυπνος!!!
Εγω αυτα που σου λεω με τις βενζινες τα εχω πιστοποιησει και στο δυναμομετρο του φιλου μου μηχανικου!
Απο 95αρα σε 100αρα και σε 100αρα με 1 ενισχυτικο και σε 100αρα με 2 ενισχυτικα τα αποτελέσματα ειναι 2 εως 3 αλογα στα 120!!!! Μετα απο ενα σημειο και τα πολλα οκτανια λειτουργουνε αντιστροφως αναλογα και δημιουργουνε προαναφλεξη τα λεγομενα <πειρακια>!ΑΝ δεν τροποιησεις το προγραμμα ετσι.......
|
Μάλλον θα εννοεί τον τελευταίο δίλιτρο με τα 177 που μπήκε και στην σπέσιαλ έκδοση 206 RC! Αν και δεν νομίζω να μπήκε ποτέ αυτός ο κινητήρας στο Xsara εργοστασιακά. Μπορεί να έκανε engine swap.
Α, και τα Xsara της αστυνομίας τα περισσότερα είναι 1,6.
|
25-11-11, 22:59
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το τσοκ κλεινει αερα οποτε γινεται πολυ πλουσιο το μειγμα για να κραταει στροφες οταν ειναι κρυος ο κινητηρας!Φυσικα αν δεν το κλεισεις και πατας γκαζι δεν παει γιατι πολυ απλα πνιγεται και μπουκωνει!Οπως και να εχει μην καις τις ακριβες βενζινες με αυτο το λυκοτομαρο το καραβι.......
Τωρα ακομα και το μοτερ απο RC να εχει και στα κιλα του τρωει απο μαμα S2000 πανω απο 2 κολονες στα 400μ.Τα μπατσαδικα ναι τα περισσοτερα 1600!
Αλλα ειχε και διλιτρα!Ο Κουμπαρος μου στην Αθηνα μεχρι προτινος τετοιο διλιτρο οδηγουσε!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
|
|
|
|
25-11-11, 23:38
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή:
Βέροια
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Επειδή τύχαινε να δουλέψω και στην Citroen για 2-3 χρόνια και την εποχή που κυκλοφορούσε το XSARA II σας παραθετω τις εκδόσεις των κινητήρων βενζίνης.
XSARA I 1997-2000
1.4L (1361 cc 8 valve SOHC) 55 kW (75 PS; 74 hp) TU3JP 4 cylinder petrol 111 N·m
1.6L (1587 cc) 66 kW (90 PS; 89 hp) TU5JP 4 cylinder petrol 136 N·m
1.8L (1761 cc) 66 kW (90 PS; 89 hp) XU7JB 4 cylinder petrol
1.8L (1761 cc) 76 kW (103 PS; 102 hp) XU7JP 4 cylinder petrol
1.8L (1761 cc 16-valve DOHC) 82 kW (110 hp) XU7JP4 4 cylinder petrol 155 N·m
2.0L (1998 cc) 92 kW (125 PS; 123 hp) XU10J2C 4 cylinder petrol
2.0L (1998 cc 16-valve DOHC) 99 kW (135 PS; 133 hp) XU10J4R 4 cylinder petrol
2.0L (1998 cc 16-valve DOHC) 122 kW (166 PS; 164 hp) XU10J4RS 4 cylinder petrol (used in Xsara VTS)
Xsara II 2000-2004
1.4L (1361 cc 8 valve SOHC) 55 kW (74 hp) TU3JP 4 cylinder petrol 121 N·m (catalyst and itsposition were changed)
1.6L (1587 cc 16-valve DOHC) 81 kW (109 hp) TU5JP4 4 cylinder petrol (new, replaced 8 valve TU5JP engine)
2.0L (1998 cc 16-valve DOHC) 122 kW (164 hp) XU10J4RS 4 cylinder petrol (used till 2002)
2.0L (1998 cc 16-valve DOHC) 101 kW (135 hp) EW10J4 4 cylinder petrol (new, replaced XU10 engine)
Όλα τα υπόλοιπα για μένα είναι π@π@ριες....Είχαμε πουλήσει και XSARA I 2,0 VTS και έχω κάνει και βόλτα...Πολύ αργό αμάξι για την εποχή του. Ειδικά τα 1.4 τα οποία ήταν και τα περιπολικά (όσα-δλδ ολα-κάναμε σέρβις εμείς ήταν 1.4). Ο μόνος καλός-δυνατός κινητήρας της εποχής πριν το C4 ήταν του 1,6 16V με τα 110 άλογα.
Βέβαια ο δίλιτρος κινητήρας βελτιώνεται πολύ εύκολα και φτάνει γρήγορα τα 200-230 άλογα. Έχουμε 3 αγωνιστικά στην περιοχή μας με τον δίλιτρο peugeot-citroen!
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sotoskap : 25-11-11 στις 23:44.
|
25-11-11, 23:44
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Και ξερεις γιατι Σωτηρη ε?Γιατι ειναι αυτος που φορανε τα σαξοραλλα!Οκ με καποιες μικρες διαφορες αλλα ουσιαστικα αυτος ηταν!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
|
25-11-11, 23:52
|
|
|
Εγγραφή: 15-10-2007
Μηνύματα: 448
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Σωτήρη μήπως ξέρεις ποιος είναι ο κωδικός του κινητήρα απο το 206 RC; Μπήκε σε Citroen; Ο γνωστός 16βάλβιδος των σαξόραλλων τί κωδικό έχει;
|
26-11-11, 00:14
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή:
Βέροια
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από aliengoa
Σωτήρη μήπως ξέρεις ποιος είναι ο κωδικός του κινητήρα απο το 206 RC; Μπήκε σε Citroen; Ο γνωστός 16βάλβιδος των σαξόραλλων τί κωδικό έχει;
|
Δεν ξέρω Φίλιππε για το 206RC. Δίλιτρο δεν ήταν? Αν το ψάξω θα το βρω.
Πάντως ο τύπος κινητήρα των σαξόραλλων είναι TU5J4/L3 (NFX)
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
|
26-11-11, 00:30
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
EW10J4S ειναι ο κωδικος του RC!
0-100 σε 7.4 και τελικη 220 χμ.!
Χρησιμοποίησαν το 2 λίτρων κινητήρα EW10J4S, η οποία παρήγαγε 175 ίππους (130 kW? 177 PS), χάρη στο μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και τροποποιημένα πολλαπλές εισόδου και εξόδου!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
|
|
|
|
26-11-11, 02:44
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 16-04-2009
Περιοχή:
κορινθος
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 472
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από g6_saligkaros
επειδη το χρησιμοποιουν για να κραταει ρελαντι οταν ειναι κρυο υποθετω οτι δεν ανοιγει σωστα το αμαξι οταν ειναι τραβηγμενο λογω κακου μιγματος,μη χαλας τις βενζινες σου οπως και να χει..
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
Το τσοκ κλεινει αερα οποτε γινεται πολυ πλουσιο το μειγμα για να κραταει στροφες οταν ειναι κρυος ο κινητηρας!Φυσικα αν δεν το κλεισεις και πατας γκαζι δεν παει γιατι πολυ απλα πνιγεται και μπουκωνει!Οπως και να εχει μην καις τις ακριβες βενζινες με αυτο το λυκοτομαρο το καραβι.......
!
|
Οποτε ακυρο και αυτο το αποτελεσμα.Τσαμπα τις βενζινες καψαμε.Απλα μου αρεσει να ανοιγω με αμαξια που ειμαστε στα ιδια επιπεδα, για να βλεπω που βρισκομαι.
Υ.Γ Γιαννη επειδη εισαι και renault-ακιας θα σε ενδιαφερει αυτο. Παλαιοτερα ειχα ανοιξει και με το megane του ξαδερφου μου 1.4 100hp και του ειχα ριξει. Δεν υπονοω κατι,πληροφοριακα το γραφω...
|
26-11-11, 15:54
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τι megane ηταν το classic ή το Coupe σαν το δικο μου?
Δεν ειναι 100 αλογα το 1.4 αλλα 98,ετσι πληροφοριακα!
Καλα του εκανες!Τι θα πει ειμαι Renault(ακιας) ο πιο γρηγορος πρεπει να επικρατει!!! Λογικο το αποτελεσμα καθως τα corolla τα 14αρια ειναι πιο νευρικα απο τα 14 renault!
Στα 16αρια αλλαζουν λιγο τα πραγματα! Εσενα ειναι μαμα 14αρη?
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
|
|
|
|
26-11-11, 16:46
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 16-04-2009
Περιοχή:
κορινθος
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 472
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
Τι megane ηταν το classic ή το Coupe σαν το δικο μου?
Δεν ειναι 100 αλογα το 1.4 αλλα 98,ετσι πληροφοριακα!
Καλα του εκανες!Τι θα πει ειμαι Renault(ακιας) ο πιο γρηγορος πρεπει να επικρατει!!! Λογικο το αποτελεσμα καθως τα corolla τα 14αρια ειναι πιο νευρικα απο τα 14 renault!
Στα 16αρια αλλαζουν λιγο τα πραγματα! Εσενα ειναι μαμα 14αρη?
|
Ειναι το classic.Επειδη το οδηγω συχνα το megane δεν μπορω να πω οτι ειναι ανευρο,μεχρι τις 4000rpm καλα ανοιγει, αλλα μετα ψιλοπεφτει.Εκει πιστευω ειναι η διαφορα του με τη corolla, στις ψηλες στροφες,οπου ευνοουμαι λογω vvt-i.
Τοτε που ανοιξαμε ημουν τελειως μαμα,εκτος του οτι εγω βαζω παντα 100αρα βενζινη.Οχι οτι τωρα εχω τιποτα τρελα πραγματα πανω,απλα εχω βαλει μπουζι ιριδιου και ενα φιλτρο ελευθερας στο φιλτροκουτι,το οποιο σημειωτεον, με εχει βοηθησει αρκετα στα χαμηλα.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,19097710 seconds (76,42% PHP - 23,58% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:27. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|