Νικηφορε δεν στραβωνουν απ τα νερα...Αν ηταν ετσι με τη καθε βροχη θα αλλαζαμε δισκοπλακες...Απο τα φρεναρισματα πολυ υψηλων ταχυτητων στραβωνουν (200χλμ/ωρα+)...Αν πχ πηγαινεις τελικιασμενος 220+χλμ/ωρα στην αριστερη λωριδα και σου πεταγονται απο τη μεσαια λωριδα και αναγκαζεσαι να πεσεις στα φρενα εκει τα θανατωνεις...Εκει σε αυτη τη περιπτωση στραβωνουν, οχι απο νερα...Το εχω παθει αρκετες φορες και το ξερω...Αμα κανεις τετοιου ειδους φρεναρισμα κανα δυο φορες δε παθαινουν τιποτα...Αμα το κανεις κανεις καμια 10αρια φορες τελειωσαν οι δισκοπλακες, στραβωσαν...
Θα εξηγησω το λογο γιατι συμβαινει αυτο ευθυς αμεσως...
Οταν φρεναρεις με αυτο το τροπο, υπερθερμαινεται υπερβολικα η εξωτερικη επιφανεια τριβης(οχι εσωτερικα,γιατι δε προλαβαινει) της δισκοπλακας...Δηλαδη ανεβαινει πολυ αποτομα η θερμοκρασια του δισκου εξωτερικα στην επιφανεια τριβης, ενω εσωτερικα ειναι σχεδον κρυος γιατι δε προλαβαινει να γινει μεταδοση θερμοτητας...
Αυτο εχει σαν αποτελεσμα το υλικο του δισκου στην επιφανεια τριβης να αλλαζει ιδιοτητες...Σαν να μετατρεπεται σε αλλου ειδους μεταλλο δηλαδη (βλεπε ''βαφη'' χαλυβα)...
Συνεπως στη δισκοπλακα μας, μετα το τσουρουφλισμα, ειναι σαν να εχουμε 2 διαφορετικα μεταλλα ενωμενα μεταξυ τους...Με συνεπεια????
ΔΙΜΜΕΤΑΛΙΚΟ ΕΛΑΣΜΑ...Συμπεριφερονται πλεον σαν διμμεταλικο ελασμα...
Αυξανεται η θερμοκρασια και καμπτονται πλεον, δηλαδη στραβωνουν...
Ετσι εχουν τα πραγματα.-
Μεινετε μαζι μου παιδια μου...Διπλα μου θα μαθετε πολλα πραγματα!
Χαχαχαχα πλακιτσα...