Οταν συγκρινεις 2 αμαξια ομοια (2 κορολα) τοτε και η ελαχιστη διαφορα παιζει ρολο μιας και μιλας για το ιδιο βαρος, ιδια αεροδυναμικη, ιδιο σασμαν κτλπ.
Οταν συγκρινεις 2 ανόμοια αμαξια παιζουν ρολο πολλά. Πχ μπορει το sciroco απο σταση (και λογω βαρους και τουρμπο) να σπινάρει παραπάνω.
Μπορει η μικρη τουρμπινα να το κανει να ψοφαει στα ψηλά.
Το οτι εχει ενα αμαξι 122 (ή 136 άλογα) δεν σημαινει αυτοματα οτι ειναι πιο γρηγορο απο ενα αμαξι 110 αλογων πχ. Αν ηταν ετσι δεν θα βαζαμε ποτε κοντρες. Απλα θα ρωτουσαμε ποσα αλογα εχει ο καθενας...
Παιζει τεράστιο ρόλο πως τα βγαζει τα άλογα κάτω στο δρομο το καθε αμαξι.
Ειμαι σιγουρος πως το sciroco θα ειναι πολυ πιο ευκολοδηγητο απο του Γιαννη το megane. Ροπη απο χαμηλα, δεν χρειαζεται να αλλαζεις ταχυτητα συχνα κτλπ. Αλλα σε περιβάλλον κόντρας σιγουρα ο γιαννης εχει πλεονεκτημα γιατι και πιο ελαφρυς ειναι, και το αμαξι του αποδίδει καλύτερα στα ψηλα.
Συν οτι εχει βαλει και το προγραμμα, εκκεντροφορους, βελτιωτικά βενζίνης, ελευθερα φιλτρα και εξατμισεις κτλπ που θα εχουν δωσει και κατι παραπανω στο αμαξι οσον αφορά την σπιρτάδα.
Αντιθέτως φαντάζομαι το sciroco θα ειναι φιμωμένο χειρότερα και απο το χανιμπαλ λέκτορ οταν τον μεταφέρανε δεμενο, με φιμοτρο πανω σε ενα καροτσάκι μετακομίσεων...