Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 Ενα δωρακι για τους φιλους που ειναι κατοχοι και αυτοι μιας TOYOTA |
|
|
10-12-09, 11:18
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlos
Με την ανάρτηση που φοράω και τα 120 άλογα,
|
Το ηξερα, απλά ειπα να το σιγουρεψω επειδη διάβασα το πιο πανω σχόλιο...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
10-12-09, 19:05
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 19-02-2006
Περιοχή:
ΕΛΛΑΔΑ
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 1.604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Mαλλον θα εννοει οτι κατι θα εχει βαλει.
__________________
Toyota Avensis vvt-i
|
10-12-09, 19:55
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Ας μας πει και εμας να παρουμε 10 αλογα εξτρα σε VVTΙ κινητηρα!
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
10-12-09, 20:34
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 24-10-2005
Περιοχή:
Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
γιατι ρε ,mad? δεν εχεις παρει? χεχεχεχεχε!
|
10-12-09, 23:33
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Απλα ρωταω γιατι οπως ξερεις και εσυ ειναι δυσκολο να παρεις 10 πραγματικά άλογα πανω στο μοτερ μας με εξωτερικες παρεμβασεις.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
11-12-09, 22:43
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 22-02-2007
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 58
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Φίλτρο αέρα (χοάνη), πολλαπλή εισαγωγής, μεγαλύτερη πεταλούδα γκαζιού και πληροφοριακά, έβγαζε στα χαρτιά 110 και στην πραγματικότητα 116 άλογα!
Αλλά το θέμα έχει φτιαχτεί για άλλο λόγο και όχι για να προσπαθείτε να "μου την πείτε"!
Εκτός και αν κάνω λάθος!
__________________
Όταν το project ολοκληρωθεί, το avensaki 8α γίνει caldinaki...
Κι αν φουσκώσει η τουρμπίνα
|
12-12-09, 00:46
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 24-10-2005
Περιοχή:
Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
αυτα ηταν απο 18αρη? στα ψηλα θα εχεις διαφορα...στα χαμηλα παιζει να εχεις χασει κι ολας! αλλα δεν θελει κανεις να στην πει,απλα εχουμε ακουσει απειρα πραγματα γενικα και οκ κανουμε και λιγο χιουμορ....
|
12-12-09, 18:28
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Κανενας δεν θέλει να σου την "πει" φίλε μου. Απλά μια ερωτηση εκανα. Το ιδιο μοτερ εχω και εγω (ιδια φιλοσοφία εννοώ) και επειδη εχω κανει καποιες δοκιμες εχω δει ποσο δυσκολο ειναι να παρεις καποια πραγματικά άλογα. Και μόνο με αυξηση της ποσότητας του εισερχόμενου αέρα δεν κάνεις σχεδόν τίποτα... πιστεψε με... Ισως μαλιστα να προκαλεις και αντιθετο αποτελεσμα ειδικά στα χαμηλά. (Το δυναμομέτρησες ή απλά πιστευεις πως με αυτα που εβαλες πηρες 10 (ή εστω 5) άλογα?)
Τεσπα, οπως λες, το θεμα που εχεις ανοιξει ειναι για αλλο σκοπό, οπότε οκ, συνεχιζουμε οπως πριν. Και οπως λεει και ο Roy-D ... μη ψοφατε για παρεξηγηση εδω μέσα! Καλοπροαίρετη κουβέντα κάνουμε.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
15-12-09, 18:20
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 22-02-2007
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 58
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Η πεταλούδα ναι από 18άρη είναι, η πολλαπλή είναι αλουμινίου, δεν ξέρω από ποιο μοντέλο είναι, πάντως κουμπώνει μια χαρά και το φίλτρο που έβαλα, στα χαμηλά όπως αναφέρατε, μπερδεύει λίγο προς τα κάτω αλλά από τις 3500 και πάνω, πιάνει αισθητά μεγαλύτερη ροπή απ'ότι πριν, γι'αυτό χωρίς να το δυναμομετρήσω είπα ότι πρέπει να έχει κανένα 5άρι άλογα παραπάνω, πιθανόν να κάνω και λάθος. Αλλά έχει όντως διαφορά από πριν, κυρίως στις ψηλές στροφές!
__________________
Όταν το project ολοκληρωθεί, το avensaki 8α γίνει caldinaki...
Κι αν φουσκώσει η τουρμπίνα
|
15-12-09, 18:30
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Το καταλαβαινω αυτο που λες. Ειχα βαλει και εγω παλιοτερα το short ram της K&N. Οντως το αμαξι στα ψηλά πηγαινε πολυ καλυτερα, αλλα επρεπε συνεχως να το σκιζω για να το ευχαριστιεμαι δλδ να το δουλευω παντα ψηλα.
Απλά ειχε καταντησει λιγο κουραστικο στην νορμαλ οδηγηση, δλδ οταν το δουλευα στα χαμηλα, γιατι δεν "πήγαινε" και επρεπε παντα να του δινω πολυ γκαζι.
Την χωανη την εχεις "προστατεψει" καπως απο τη ζεστη του μοτερ?
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16727591 seconds (81,85% PHP - 18,15% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:29. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|