Καταρχάς εμενα με βγήκε στα 40000 χιλιόμετρα. Και τα μισά να είναι εθνικές με νορμάλ οδήγηση. Εμένα με τυραννούσε στα κατεβάσματα από 4η σε 3η. Στα μισά κατεβάσματα δεν την έπαιρνε. Αναγκαζόμουν, κατά τη σύμπλεξη-αποσύμπλεξη να δίνω γκάζι μέχρι τις 2500 στροφές περίπου για να την πάρει. Πήγα αντιπροσωπεία, αλλά την πρώτη φορά το οδήγησε ένας μηχανικός αλλά δεν είδε τίποτα, και με είπε όταν στο ξανακάνει έλα. Και έτσι, με το που το ξανάκανε, πήγα πάλι. Το αμάξι μπήκε συνεργείο έχοντας κλείσει ραντεβού, με περίμεναν δηλαδή. Σύμφωνα με την Toyota, αλλάχθηκαν 4 γρανάζια, 4 ρουλεμάν, συγχρονιζέ και δίσκο πλατό. Όλα μέσα στην εγγύηση. Και να πω ότι πατινάρω το αμάξι! Τι να πω? Μετά από αυτό όμως το σαζμάν δουλεύει ρολόι. Αφου πολλές φορές η όπισθεν μπαίνει τελείως αθόρυβα. Πάντως, είναι αυτό που λέει ο Μιχάλης. Οι Ε12 ψιλοέχουν ένα θέμα με το σαζμάν. Πάντως, όταν το πήρα το αμάξι, ο συμπλέκτης ήταν πανάλαφρος, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να τον άλλαξαν. Ελπίζω φίλε μου να ξεμπερδέψεις εύκολα.
|