Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL
που το ξεθαψατε ρε σεις...
ισως ο ξεθαψιας δεν ειδε ημερομηνια...
τι κανει το Ε12 με 20v κινητηρα? υποβαθμιζεται ε?
απο ποια αποψη? μονο της ημερομηνιας παραγωγης του ενος και του αλλου..
αν πουλιοταν καινουργιο το Ε12 με 20v θα ταν υπερπανακριβο και φυσικα λογω κινητηρα γιατι κατι αλλο εκτος απο ομορφα οργανα και τρομερη μπλαφονιερα (φως) δεν εχει κατι ουσιαστικο να προσφερει σε σχεση με τον ανταγωνισμο της....
κι ομως πουλησε. πουλησε γιατι ειναι τουοτα η γιατι εχει χαρακτηρα ως αμαξι? αν ηταν της βοβλο ας πουμε το Ε12 ΩΣ ΕΧΕΙ ΘΑ ΠΟΥΛΟΥΣΕ?
|
Κατσε γιατι εισαι αδικος...Το 2002 που βγηκε η Ε12 ο ανταγωνισμος τι καλυτερο ειχε να προσφερει δηλαδη;Τα Best Sellers οπως το Golf IV ειχε στην εκδοση 1400 κυβικα 75 αλογα ενω η 1600 ειχε 100.Ξεκιναγε η απλη εκδοση 14.230 ευρω και εφτανε η Full extra 1600 στα 19075 με 2 χρονια εγγυηση.Το Opel Astra απο την αλλη ειχε 90 αλογα η 1400 και 100 η 1600.Ξεκιναγε 13200 κι εφτανε τα 19690 με 2 χρονια εγγυηση(ή 3 δεν θυμαμαι να πω την αληθεια)!!!Το Ford Focus παλι 75 αλογα η 1400 και 100 η 1600.Τιμη απο 13940 κι εφτανε τα 18190 παλι με 2 ή 3 χρονια εγγυηση.Την στιγμη που το Ε12 στα 1400 ειχε 97 αλογα και στα 1600 ειχε 110!Ξεκιναγε στα 15800 κι εφτανε η full extra 20030 ευρω και
6 χρονια εγγυηση παρακαλω!Τοτε πιστευω επαιζε μονη της η Ε12.Το 2004 που βγηκε το facelift ειχαν ερθει πια τα καινουρια Golf και Astra αλλα περα της πιο ανανεωμενης εμφανισης παλι προσφεραν πιο λιγα απο το Corolla.Το Golf πια επαιζε στα 90 αλογα και 115 ενω το Astra δυναμωσε κι αυτο.Εγγυηση η VW το ιδιο κι η Opel ειχε πια 3+3 ετη.Γκαμες κινητηρων και εκδοσεων το Astra ειχε πια πολλες για ολα τα γουστα κι ολες τις τσεπες αλλα το ακολουθαγανε και αρκετα ηλεκτρικα κυριως προβληματα.Το Focus παλι προσθεσε απλα εναν ακομα κινητηρα τον 1800 με 115 αλογα και εγγυηση στα 5 χρονια.Τιμες πανω-κατω οι ιδιες σε ολα τα μοντελα.Τοτε ναι ειχε ανταγωνιστες η Corolla και πια δεν επαιζε μονη της.Οταν φυσικα το 2007 ειχαν αρχισει να ερχονται απο τους Γερμανους κι οι πρωτοι turbo κινητηρες ειχε πια αρχισει να αποσυρεται η Ε12 οποτε δεν την βαζω σε συγκριση καν(καλυτερα να παιξουν με το Auris αυτα).Αυτοι ηταν οι κυριοι ανταγωνιστες της Ε12 και τοτε ειχε βγει πρωτη σε πωλησεις!Το Civic τοτε ειχε αρκετους εχθρους λογω της θεσης του λεβιε ταχυτητων,τα κορεατικα πουλαγαν κλασσικα κι αυτα κυριως λογω τιμης και αξιοπιστιας.Μετα τα Γαλλικα με την απαρχαιωμενη το 2002 xcara,το Megane και το 307 ειχαν μικρο μεριδιο τοτε στην μικρομεσαια αγορα.
Σιγουρα το οτι ειναι Toyota το κανει best seller πριν καν βγει στην παραγωγη αλλα αν δει κανεις τον ανταγωνισμο πιστευω οτι ηταν οτι καλυτερο τοτε.Αν ηταν βολβο λογικα δεν θα πουλαγε τοσο αλλα νταξει την 1η θεση την πηρε και με το σπαθι του,το αξιζε!Δεν μιλησα καν για τις σπορτ εκδοσεις αφου παμε σε αλλη κατηγορια.
Υγ.Τιμες,ιπποδυναμεις και κυβικα τα ειδα απο περιοδικα που εχω απο τοτε κι οχι στην τυχη.
Συγνωμη για το μεγαλο ποστ και το offtopic...