Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #41  
Παλιά 02-09-09, 21:45
Το avatar του χρήστη Roy-D
Roy-D Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 24-10-2005
Μοντέλο: RoyalΕ11 f/l
Περιοχή: Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 587
Roy-D είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
το θεμα ειναι οτι ακομα και στα γκαζια το υπερκυβησμενο με προγραμμα ειναι μπροστα απο ενα σχετικα μαμα 20v...

δεν θελω να γνωρισω τον 20v..και δεν εκανα την προσπαθεια γιατι εχω Ε12.... αν ειχα Ε111-Ε101 ή και ποιο παλια λογικα θα ηταν μονοδρομος...καθε τι στον καιρο του...
και μη πεις για τον gt4..γιατι εκει πας μονο για τα γκαζια και δεν εχει κατι παρομοιο η τογιοτα σε αυτα τα γκαζια αρα κι εκει εισαι βαση των επιλογων σου μονοδρομος....


Αλλα ρε Μαργαρη μεγαλα παιδια ειμαστε και εχουμε την γνωμη μας...δεν πηραζει αν εχεις αδικο μερικες φορες...αληθεια!
__________________
Corolla...ποιο απίστευτο πεθαίνεις...!
http://www.corollaclub.com/forums/vb...o=view&id=5477
Απάντηση με παράθεση
  #42  
Παλιά 03-09-09, 09:26
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 883
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από margaris Εμφάνιση μηνυμάτων
Λοιπόν επειδή βλέπω ότι δεν υπάρχει γνώση του αντικειμένου, ούτε καν του υπέρ κυβισμού, δε θα συνεχίσω την άσκοπη χρήση μηνυμάτων για να πίσω κανέναν σας. να ξέρετε μόνο ότι με αυτό το τρόπο δε πρόκειται να φτάσετε ούτε τα εργοστασιακά αλόγα ενός 1800 140hp, και για να το κάνετε αυτό θα πρέπει να χαλάσετε περισσότερα από όσο είναι η αξία του αυτοκινήτου σας σήμερα,άν τη γνωρίζετε, με τα νέα μέτρα. Πόσο μάλλον πλανάστε όταν λέτε ότι θα φτάσετε τα άλογα ενός 20v έστω και ασημένιου
Μία απλή αναζήτηση στο forum και λίγος χρόνος για να διαβάσεις τα σχετικά με τον υπερκυβισμό posts θα σε πείσουν για το αντίθετο...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από margaris Εμφάνιση μηνυμάτων
και ξανά λέω ότι όποιος λέει ανακρίβειες για τον 20v χωρίς να τον γνωρίζει είναι άσχετος με το θέμα.
Κανένας δεν λέει ανακρίβειες για τον 20v, αντιθέτως σου κάνουμε συγκεκριμένες ερωτήσεις να μας λύσεις τις απορίες μας... Από την άλλη όμως εσύ λες ανακρίβειες για τα υπερκυβισμένα χωρίς (όπως ο ίδιος έχεις δηλώσει) να γνωρίζεις για την συγκεκριμένη μετατροπή...
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
  #43  
Παλιά 25-05-10, 02:14
Το avatar του χρήστη thirty
thirty Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 03-05-2010
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 2
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
thirty είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
toyοta mania θα ηθελα να σου πω οτι ο 20 βαλβιδος δεν ηρθε ελλαδα οχι για λογους καταναλωσης κτλ αλλα λογο εμποριου . οπως εγινε και με αλλα toyοta της δεκαετιας του 90 ( gt 4, rz-supra, levin bz-r κα) . τωρα οσο αναφορα το 20 βαλβιδο εχουμε δει απειρα παραδειγματα στον ελληνικο χωρο για την παρουσα μετατροποη σε Ε12 και θεωρω ανοησια να κραζετε παλιο κινητηρα σε τι καινουργιο αυτοκινητο ( υποβαθμιζοντας την αξια του οπως λετε) οταν ο κινητηραςς αυτος εχει μακραν μεγαλυτερο tuning potential σε σχεση με τις αλχειμιες στα new school moter
Απάντηση με παράθεση
  #44  
Παλιά 25-05-10, 02:26
Το avatar του χρήστη agapiou
agapiou Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 20-05-2009
Μοντέλο: Ε12 f/l 5d 1.4
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 3.441
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 537
agapiou θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Άπειρα παραδείγματα 20v σε Ε12? Περίεργο με φαίνεται.
Τελοσπάντων, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Ο καθένας κάνει ότι νομίζει γι' αυτόν καλύτερο...
Απάντηση με παράθεση
  #45  
Παλιά 25-05-10, 19:41
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από makatos3sgte Εμφάνιση μηνυμάτων
Το 20β σε ε12 ναι μπαινει Και πολυ ευκολα Μετατροπυ θελει μονο η βαση συνοδειγου αλαγη στης τρυπες οι αλλες βασεις ταιργιαζουν κουτι σαζμαν 20β Ψυγειο ατ180 Ιμιαξονια 20β Αντλια βενζινης 20β Επιστρεφομενα βαζεις εχτρα σωλινακι υπαρχει αναμονη Ηλεκτρικα συνδεαιται παραλιλα ο εγκεφαλος του 20β με τον μαμα για δουλεπσει το οργανο θερμοκρασιας Το a/c ειναι ξεχοριστο κυκλομα και δουλευη μονο του αρκει να παρη εντολη ο εcu 20β για να ανεβαζη ρελαντη Τωρα αν αξιζη να το κανης εσυ αποφασιζης το Κοστος να το υπολογιζεις περιπου στα 3500-4000ε ολα κομπλε μαζι με εξατμιση με το κλειδει στο χερι και εναν χρονο εγγυησυ
Γιαυτο σε παω μαστορα μου..
Χρειαζεται αυτο και αυτο και κανει τοσο...
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #46  
Παλιά 25-05-10, 21:55
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 1.396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 389
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από th@nos Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγω μονο σε ενα πραγμα θα απαντησω...Στο αν φτανει το υπερκυβισμενο στα 140 αλογα ή ακομα καλυτερα στα αλογα του 20V...Καποιοι απο εδω μεσα υπερκυβισμενοι εχουν φτασει και ξεπερασει τα 140 αλογα...ο firebone εβγαλε 156 σε αυστηρο δυναμομετρο(MAHA)...για 20V μπορει να μην ξερω και το βουλωνω...αλλα για τα αλογα και τη ροπη που βγαζει το υπερκυβισμενο μπορω να μιλησω γιατι ξερω...Μαλλον αλλοι δεν τα ξερουν καλα για τα υπερκυβισμενα και το παιζουν ξερολες...



αν και παλιο το μυνημα του φιλου θελω να προσθεσω οτι αν το maha ειναι αυστηρο δυναμομετρο τοτε εγω ως 20v που μετρηθηκα σε ενα τετοιο και ασημοκαπακος μαλιστα,γιατι εβγαλα τα αλογα που λεει ο ιαπωνας 160?βεβαια σε αλλο δυναμομετρο τυπου περιοδικου power(dynomet)που μετρηθηκα ειχα 146-150...θελω να καταληξω οτι του παιδιου με το υπερκυβισμενο,αν εκανε το ιδιο τεστ θα εβλεπε οτι θα ειχε περιπου 10-13 αλογα κατω απο αυτα που ανακοινωνει το maha και ας σταματασει πλεον ο μυθος οτι τα maha ειναι αυστηρα το αντιθετο θα ελεγα.....

το ιδιο τεστ εκανε και ενα κολητος με megane coupe για να διασφαλισουμε αυτα που λεμε και ειχε ακριβως τα ιδια αποτελεματα με μενα...12 αλογα διαφορα,οσοι ειναι παραρτημα θεσσαλιας το ξερουν το θεμα με λεπτομερειες ας μιλησουν....
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #47  
Παλιά 25-05-10, 22:12
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1244
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
που το ξεθαψατε ρε σεις...
ισως ο ξεθαψιας δεν ειδε ημερομηνια...
τι κανει το Ε12 με 20v κινητηρα? υποβαθμιζεται ε?
απο ποια αποψη? μονο της ημερομηνιας παραγωγης του ενος και του αλλου..

αν πουλιοταν καινουργιο το Ε12 με 20v θα ταν υπερπανακριβο και φυσικα λογω κινητηρα γιατι κατι αλλο εκτος απο ομορφα οργανα και τρομερη μπλαφονιερα (φως) δεν εχει κατι ουσιαστικο να προσφερει σε σχεση με τον ανταγωνισμο της....
κι ομως πουλησε. πουλησε γιατι ειναι τουοτα η γιατι εχει χαρακτηρα ως αμαξι? αν ηταν της βοβλο ας πουμε το Ε12 ΩΣ ΕΧΕΙ ΘΑ ΠΟΥΛΟΥΣΕ?
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
  #48  
Παλιά 26-05-10, 18:47
Το avatar του χρήστη panagiotisfx
panagiotisfx Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-07-2007
Μοντέλο: Ε12 pro f/l
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.038
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 315
panagiotisfx είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL Εμφάνιση μηνυμάτων
που το ξεθαψατε ρε σεις...
ισως ο ξεθαψιας δεν ειδε ημερομηνια...
τι κανει το Ε12 με 20v κινητηρα? υποβαθμιζεται ε?
απο ποια αποψη? μονο της ημερομηνιας παραγωγης του ενος και του αλλου..

αν πουλιοταν καινουργιο το Ε12 με 20v θα ταν υπερπανακριβο και φυσικα λογω κινητηρα γιατι κατι αλλο εκτος απο ομορφα οργανα και τρομερη μπλαφονιερα (φως) δεν εχει κατι ουσιαστικο να προσφερει σε σχεση με τον ανταγωνισμο της....
κι ομως πουλησε. πουλησε γιατι ειναι τουοτα η γιατι εχει χαρακτηρα ως αμαξι? αν ηταν της βοβλο ας πουμε το Ε12 ΩΣ ΕΧΕΙ ΘΑ ΠΟΥΛΟΥΣΕ?
Κατσε γιατι εισαι αδικος...Το 2002 που βγηκε η Ε12 ο ανταγωνισμος τι καλυτερο ειχε να προσφερει δηλαδη;Τα Best Sellers οπως το Golf IV ειχε στην εκδοση 1400 κυβικα 75 αλογα ενω η 1600 ειχε 100.Ξεκιναγε η απλη εκδοση 14.230 ευρω και εφτανε η Full extra 1600 στα 19075 με 2 χρονια εγγυηση.Το Opel Astra απο την αλλη ειχε 90 αλογα η 1400 και 100 η 1600.Ξεκιναγε 13200 κι εφτανε τα 19690 με 2 χρονια εγγυηση(ή 3 δεν θυμαμαι να πω την αληθεια)!!!Το Ford Focus παλι 75 αλογα η 1400 και 100 η 1600.Τιμη απο 13940 κι εφτανε τα 18190 παλι με 2 ή 3 χρονια εγγυηση.Την στιγμη που το Ε12 στα 1400 ειχε 97 αλογα και στα 1600 ειχε 110!Ξεκιναγε στα 15800 κι εφτανε η full extra 20030 ευρω και 6 χρονια εγγυηση παρακαλω!Τοτε πιστευω επαιζε μονη της η Ε12.Το 2004 που βγηκε το facelift ειχαν ερθει πια τα καινουρια Golf και Astra αλλα περα της πιο ανανεωμενης εμφανισης παλι προσφεραν πιο λιγα απο το Corolla.Το Golf πια επαιζε στα 90 αλογα και 115 ενω το Astra δυναμωσε κι αυτο.Εγγυηση η VW το ιδιο κι η Opel ειχε πια 3+3 ετη.Γκαμες κινητηρων και εκδοσεων το Astra ειχε πια πολλες για ολα τα γουστα κι ολες τις τσεπες αλλα το ακολουθαγανε και αρκετα ηλεκτρικα κυριως προβληματα.Το Focus παλι προσθεσε απλα εναν ακομα κινητηρα τον 1800 με 115 αλογα και εγγυηση στα 5 χρονια.Τιμες πανω-κατω οι ιδιες σε ολα τα μοντελα.Τοτε ναι ειχε ανταγωνιστες η Corolla και πια δεν επαιζε μονη της.Οταν φυσικα το 2007 ειχαν αρχισει να ερχονται απο τους Γερμανους κι οι πρωτοι turbo κινητηρες ειχε πια αρχισει να αποσυρεται η Ε12 οποτε δεν την βαζω σε συγκριση καν(καλυτερα να παιξουν με το Auris αυτα).Αυτοι ηταν οι κυριοι ανταγωνιστες της Ε12 και τοτε ειχε βγει πρωτη σε πωλησεις!Το Civic τοτε ειχε αρκετους εχθρους λογω της θεσης του λεβιε ταχυτητων,τα κορεατικα πουλαγαν κλασσικα κι αυτα κυριως λογω τιμης και αξιοπιστιας.Μετα τα Γαλλικα με την απαρχαιωμενη το 2002 xcara,το Megane και το 307 ειχαν μικρο μεριδιο τοτε στην μικρομεσαια αγορα.
Σιγουρα το οτι ειναι Toyota το κανει best seller πριν καν βγει στην παραγωγη αλλα αν δει κανεις τον ανταγωνισμο πιστευω οτι ηταν οτι καλυτερο τοτε.Αν ηταν βολβο λογικα δεν θα πουλαγε τοσο αλλα νταξει την 1η θεση την πηρε και με το σπαθι του,το αξιζε!Δεν μιλησα καν για τις σπορτ εκδοσεις αφου παμε σε αλλη κατηγορια.

Υγ.Τιμες,ιπποδυναμεις και κυβικα τα ειδα απο περιοδικα που εχω απο τοτε κι οχι στην τυχη.
Συγνωμη για το μεγαλο ποστ και το offtopic...
Απάντηση με παράθεση
  #49  
Παλιά 27-05-10, 09:18
Το avatar του χρήστη Gorillas
Gorillas Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 30-01-2004
Μοντέλο: E12 1,8 3d Sol
Περιοχή: Κοκ. Μύλος
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 2.432
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 522
Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Roy-D Εμφάνιση μηνυμάτων
το θεμα ειναι οτι ακομα και στα γκαζια το υπερκυβησμενο με προγραμμα ειναι μπροστα απο ενα σχετικα μαμα 20v...
Μην είσαι τόσο σίγουρος. Σου έχω πει να μην λες πολλά και να κρατάς μικρό καλάθι.
Απάντηση με παράθεση
  #50  
Παλιά 27-05-10, 23:47
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1244
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
χαχαχαχαχα ειναι πλακωμενος ακομα απο το παπλωμα του χειμωνα ο χρηστος....
χεχεχεχεχεχεχε
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,18485498 seconds (83,47% PHP - 16,53% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:35.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)