Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 12-08-09, 16:16
Το avatar του χρήστη endurasKE-30
endurasKE-30 Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 08-02-2005
Περιοχή: Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 914
endurasKE-30 έχει φοβερή αύρα endurasKE-30 έχει φοβερή αύρα
Ο τεντωτηρας του ιμαντα ειναι ενα ρουλεμαν δεν εχει λαδια.
Ποιος σου το ειπε αυτο?
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
http://img22.imageshack.us/img22/7020/followxr9ly1jn0vz1.gif

Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 12-08-09, 16:57
Το avatar του χρήστη ChrisTS
ChrisTS Offline:

Νεότατος
 
Εγγραφή: 16-04-2008
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 24
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 206
ChrisTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
εχει και το αμορτισερακι μαζι δεν ειναι μονο το ρουλεμαν!απο κει εχασε τα λαδια!
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 14-08-09, 21:07
Το avatar του χρήστη Γιώργος
Γιώργος Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 18-10-2007
Μοντέλο: Corolla G6 1.4 vvti
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 218
Γιώργος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ναι παιδια το αμορτισερ εννοω, αυτο ειχε προβλημα, σας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον.
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 11-05-12, 14:28
Το avatar του χρήστη GIANNIS_G6
GIANNIS_G6 Offline:
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: Ε11 vvt-i 1.4
Περιοχή: Αιγαλεω
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.238
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 376
GIANNIS_G6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ας "σηκώσω" το θέμα μιάς και μετά από αλλαγή του τεντωτήρα το πρόβλημα αυτό παραμένει σε εμένα.

Το check ανάβει για τον αισθητήρα του αέρα στον παππά αλλά δεν νομίζω οτι αυτό κάνει τα πυράκια (και όταν εννοώ πυράκια εννοώ ΠΥΡΑΚΙΑ) στις 2000-2500-3000 στροφές με 2α 3η και 4η ταχύτητα κυριώς σε ανηφορικούς δρόμους αλλά και στην ευθεία αν το πατήσω απότομα.Σαν να βαράνε σφυριά σε ακραίες φάσεις σε ανηφόρες ένα πράμα.

Ήθελα να ρωτήσω αν παίζει θέμα με το φίλτρο βενζίνης.Δεν το έχω αλλάξει ποτέ μιάς και δεν το αλλάζει η αντιπροσωπεία γιατί δεν χρειάζεται μου έλεγαν.Έχω 102.000χιλ και είναι το μονάδικο πράγμα που μου κάνει χωρίς να καίει σταγόνα λάδι.(από τους τυχερούς)Επίσης σκέφτομαι και την ρύθμιση βαλβίδων και ας μην ακούγονται μπας και φταίνε αυτές.Ο knock sensor αν ήταν χαλασμένος δεν θα το έδειχνε το διαγνωστικό?Δεν ξέρω τι άλλο να σκεφτώ έχω εξαντλησει όλα τα ενδεχόμενα.

Βενζίνες έχω βάλει από όλες τις εταιρείες και 100ρες και 98ρες και 95ρες αλλά τα ίδια και ίδια......
__________________
Και οπως θα παιρνω τις στροφες,εσυ αν θελεις κοιταζε μεεεεε!!!
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 11-05-12, 17:06
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
δεν ξερω να σου πω ακριβως για το προβλημα σου εμενα παντα μου βαραει πειρακια απο ελαχιστα εως αρκετα οταν επιταχυνω η πηγαινω σταθερα με 2500 στροφες μολις η βελονα βρεθει στις 2400-2600 ακους πειρακια.... οταν δουλευω 100αρα κι εχω καθαρο φιλτρο αερα και ΜΑF το "φαινομενο" εξαφανιζεται ,απο κει και περα οπωσδηποτε αλλαξε φιλτρο βενζινας ,γυρω στα 30 ευρω θα το βρεις απο ιαπωνικη και καλο ειναι να το αλλαζεις καθε 30000χλμ...ειναι ευκολο να αλλαχτει ,δεν το χουμε στην τρομπα βενζινης απανω...

Το ποιο πιθανο ειναι και τα φιλτρακια των μπεκ σου να ναι τιγκα στην λασπη ,οπωτε αν σου περισσευει ενα 50αρικο πηγαινε καθαρισε μπεκ...
θα δεις σημαντικη διαφορα στην δυναμη(περισσοτερη) και καταναλωση (μικροτερη) , σε συνδυασμο με καθαρα φιλτρα αερα βενζινης καθαρο ΜΑF και φυσικα με shell v power racing 100αρα......δοκιμασμενο ,Τσεκαρε και την εξατμιση σου μην εχει σαπισει κανα καζανι εσωτερικα και σου κανει αυτα τα τριξιματα+ επηρεαζει και το backpressure- αποδωση του κινητηρα

Υ.Γ...σιγα σιγα αρχισε να σκεφτεσαι την αλλαγη καταλυτη με μεταλλικο 200αρη HJS ,θα πηγαινεις ακομη καλυτερα ,με τα καυσαερια no problem και μην πειραξεις τιποτα αλλο

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 11-05-12 στις 17:11.
Απάντηση με παράθεση
  #16  
Παλιά 14-05-12, 10:29
Το avatar του χρήστη GIANNIS_G6
GIANNIS_G6 Offline:
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: Ε11 vvt-i 1.4
Περιοχή: Αιγαλεω
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.238
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 376
GIANNIS_G6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
δεν ξερω να σου πω ακριβως για το προβλημα σου εμενα παντα μου βαραει πειρακια απο ελαχιστα εως αρκετα οταν επιταχυνω η πηγαινω σταθερα με 2500 στροφες μολις η βελονα βρεθει στις 2400-2600 ακους πειρακια.... οταν δουλευω 100αρα κι εχω καθαρο φιλτρο αερα και ΜΑF το "φαινομενο" εξαφανιζεται ,απο κει και περα οπωσδηποτε αλλαξε φιλτρο βενζινας ,γυρω στα 30 ευρω θα το βρεις απο ιαπωνικη και καλο ειναι να το αλλαζεις καθε 30000χλμ...ειναι ευκολο να αλλαχτει ,δεν το χουμε στην τρομπα βενζινης απανω...

Το ποιο πιθανο ειναι και τα φιλτρακια των μπεκ σου να ναι τιγκα στην λασπη ,οπωτε αν σου περισσευει ενα 50αρικο πηγαινε καθαρισε μπεκ...
θα δεις σημαντικη διαφορα στην δυναμη(περισσοτερη) και καταναλωση (μικροτερη) , σε συνδυασμο με καθαρα φιλτρα αερα βενζινης καθαρο ΜΑF και φυσικα με shell v power racing 100αρα......δοκιμασμενο ,Τσεκαρε και την εξατμιση σου μην εχει σαπισει κανα καζανι εσωτερικα και σου κανει αυτα τα τριξιματα+ επηρεαζει και το backpressure- αποδωση του κινητηρα

Υ.Γ...σιγα σιγα αρχισε να σκεφτεσαι την αλλαγη καταλυτη με μεταλλικο 200αρη HJS ,θα πηγαινεις ακομη καλυτερα ,με τα καυσαερια no problem και μην πειραξεις τιποτα αλλο
Δεν ήξερα καταρχάς ότι πρέπει να αλλάζουμε φίλτρο βενζίνης.Στον Πασπαλιάρη αλλά και στον Κηφισσό δεν αλλάζεται το φίλτρο μου είχαν πεί.Ιδέα δεν έχω που είναι και έχω και γνώσεις.....

Με την 100αρα μειώνεται κάπως το δυνατό κροτάλισμα αλλά ακούγεται και πάλι.Το MAF έχει πρόβλημα και θέλει αλλαγή γιατί το βγάζω το καθαρίζω και μετά από 100χιλ ξανανάβει το Check.Το φίλτρο αέρα είναι καθαρό έχει 10.000χιλ και είναι σαν καινούριο.Είχα παλιά το ΚΝ και επειδη άναβε συνέχεια το Check το έβγαλα,μάλιστα πιστεύω ότι το λάδι του ΚΝ μάλλον χάλασε τον ασιθητήρα MAF.

Τώρα που το λές έχω αυξημένη κατανάλωση και μάλλον θα χρειαστώ καθαρισμό μπέκ.Για την εξάτμιση φοράω aftermarket ανοξείδωτη ελευθερη οπότε δεν έχει θέμα με το να επηρεαστει το backpressure ούτε ακούγεται κάτι από εκεί.Πάντως καυσαέρια όλα κανονικά δεν έχει θέμα ο καταλύτης,άσε που είναι πολλά τα ευρά για μια τέτοια αλλαγή.

Είδωμεν και πρέπει να βρώ και χρόνο να τα κάνω όλα αυτά....
__________________
Και οπως θα παιρνω τις στροφες,εσυ αν θελεις κοιταζε μεεεεε!!!
Απάντηση με παράθεση
..
  #17  
Παλιά 14-05-12, 10:36
Το avatar του χρήστη corollakiato
corollakiato Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 08-02-2009
Μοντέλο: toyota corolla g6
Περιοχή: κιατο κορινθοs
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 363
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 230
corollakiato είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
..

χιλιομετρα και τι εγγεφαλο φορασ φιλε μου?
Απάντηση με παράθεση
  #18  
Παλιά 14-05-12, 13:52
Το avatar του χρήστη GIANNIS_G6
GIANNIS_G6 Offline:
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: Ε11 vvt-i 1.4
Περιοχή: Αιγαλεω
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.238
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 376
GIANNIS_G6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Έχω 102.000χιλ και νομίζω ότι φοράω Denso εγκέφαλο,χωρίς να είμαι σίγουρος.
__________________
Και οπως θα παιρνω τις στροφες,εσυ αν θελεις κοιταζε μεεεεε!!!
Απάντηση με παράθεση
..
  #19  
Παλιά 14-05-12, 14:04
Το avatar του χρήστη corollakiato
corollakiato Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 08-02-2009
Μοντέλο: toyota corolla g6
Περιοχή: κιατο κορινθοs
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 363
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 230
corollakiato είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
..

επειδει το ειχα το προβλιμα αυτο και εγω εκανα επαναπρογραματισμο εγγεφαλου bocsh φοραο εγο και ισιχασα και πηρα και διναμι παραπανο... το αλλο ειναι να δοθλευεσ με πολι αχρηστι βενζινα και νε εχει πολλα καταλιπα ο κινιτρασ μεσα τα εμβολα διλαδι και να εχει σικοσει συμπιεσει και να βαραει πειρακια φιλε μου....αυτα τα ολιγα
Απάντηση με παράθεση
  #20  
Παλιά 12-10-14, 23:06
Το avatar του χρήστη thanasis85
thanasis85 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 22-09-2014
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 50
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 130
thanasis85 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπέρα!

Στην δική μου περίπτωση πρόσεξα τις τελευταίες 2 ημέρες ότι όταν πατάς το γκάζι ελαφρά για να ανεβάσει στροφές (απο 1.000 μέχρι και 3.000+), απο μπροστά ακούγονται ήχοι σαν πειράκια (ή βαλβίδες ?). Ο ήχος γίνετε όλο και πιο έντονος όσο περισσότερο βυθίζεις το γκάζι σε σημείο να ακούγετε απελπιστικά πολύ δυνατά, λες και είναι ντίζελ.

Είναι μοντέλο 2000, facelift 1.400, το αγόρασα την Πέμπτη 9/10/2014 απο μια κυρία που έπαιρνε το αυτoκίνητο να πάει βόλτα κάθε ΣΚ, έκανε τα σέρβις κάθε χρόνο, 1ο χέρι, 105.000χλμ.

Όταν το αγόρασα δεν άκουσα τίποτα που να κινεί υποψίες. Στον δρόμο για το σπίτι μου, απο Πειραιά προς Πεντέλη, ανέβηκα με 120χλμ/ω, και μετά ήρεμα στους μικρούς δρόμους.

Την επόμενη ημέρα - Παρασκευή, απλά το πήρα για να το πάω σε βενζινάδικο που ξέρω ότι έχει καλή βενζίνη, γιατί είχε κάτω απο 1/4 στο ντεπόζιτο.

Μετά κατέβηκα Λουτράκι με περίπου 120-140 χλμ/ω. Στις διαδρομές εντός Λουτρακίου μέσα στην πόλη, δεν άκουσα τίποτα.

Την επόμενη ημέρα - Σάββατο, πάλι μέσα στην πόλη, με χαλαρή οδήγηση άκουσα πρώτη φορά τα "πιράκια". Λέω ΟΚ παίζει να έβαζε οπουδήποτε βενζίνη και να είναι αποτέλεσμα απο χάλια ποιότητα. Δεν έδωσα ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Οι ήχοι ακουγόντουσαν ήρεμα, ένα απλό 'τακ τακ' σαν κάτι μικρό να χτυπάει (πχ πιράκια).

Την επόμενη ημέρα (σήμερα Κυριακή), πήγα Ακροκόρινθο (αν ξέρει κάποιος απο τις ανηφόρες). Στην διαδρομή όλα καλά, αλλά στο ανέβασμα/στροφές δρόμου, έκανε λες και ήταν ντίζελ. Όσο περισσότερο πάταγα το γκάζι, τόσο πιο δυνατά ακουγόταν. Και δεν έτρεχα ούτε το πίεζα - απλά πάταγα γκάζι με 2α και 20-40χλμ για να ανέβει ήρεμα την στροφή και μετά ευθεία. Αυτό μέχρι το τέλος της διαδρομής συνέχεια.

Την ίδια μέρα (σήμερα) γύρισα Αθήνα πάλι με 120-130 χλμ/ω. Μετά την εθνική έδειχνε να "έστρωσε" και να ακούγονται ελαφρά "τακ τακ". Το πίεζα για 3-5 δευτερόλεπτα με 2α ή 3η και ο ήχος απο μικρός και ελαφρός που ήταν, εξαφανιζόταν.

Σκέφτομαι αύριο να πάρω την TOYOTA στον κηφισό, και στην καλύτερη να δεχτούν για ένα τσέκ άπ, μιας και δεν έχω δικό μου μηχανικό που να ξέρει απο Toyota. Λέω κηφισό γιατί διαβάζω θετικές κριτικές απο εδώ μέσα, και κατά δεύτερον διάβασα ότι μπορώ να γίνω και μέλος του κλάμπ στην γραμματεία


Σκέφτομαι ότι μπορεί να έχει "μπουκώσει" επειδή η κυρία το πήγαινε ήρεμα και εγώ όχι τόσο... Απο την άλλη το αυτοκίνητο είναι μαμά, δεν έχει πειραχθεί κάτι (εισαγωγές, εξατμίσεις, ζάντες κτλ) ή μπορεί να είχαν πειραχθεί και να αλλάχτηκαν πριν την πώληση - αυτό δεν το ξέρω. Οπότε ένα 90% αποκλείω κάποιον παράγοντα απο aftermarket αξεσουάρ. Επίσης δεν είχε μπει ποτέ υγραέριο - αλλά κάποια στιγμή θα του βάλω εγώ στο μέλλον (διάβασα ότι βάζει ο "Φάνης", θα τον γνωρίσω κάποια στιγμή σε κάποιο meeting).

Νομίζω κάλυψα τις κοινές ερωτήσεις, δεν είμαι μηχανικός για να δώσω περισσότερες λεπτομέρειες αλλά ξέρω να αλλάζω λάδια

Απο αύριο πιστεύω να μπορούν να με δεχτούν και να το κοιτάξουν. Σκέφτομαι να το κλείσω στο γκαράζ και να πάρω πάλι την μηχανή για τις μετακινήσεις μου. Μην είναι βαλβίδες (λέω εγώ τώρα) και στον δρόμο εκτοξευθεί καμία στον ουρανό και γελάμε - ακόμα δεν το πήρα.



Offtopic
1)Συναντήσεις γίνονται ακόμα; Και που; Παρακαλώ κάντε ΠΜ γιατί αν απαντήσει κανείς εντός κειμένου, θα μαζευτούν όλοι εδώ για συναντήσεις!
2)Συγνώμη για το μέγεθος του κειμένου, προσπαθώ να δώσω όσο περισσότερο μπορώ!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
4E-FE πυράκια Shadowjump TOYOTA COROLLA 111(G6) 25 07-06-17 11:42
Πυράκια.... GIANNIS_G6 TOYOTA COROLLA 111(G6) 12 29-07-11 10:27
Πυράκια Avensis 2001 panagsarris CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 3 19-07-11 09:25
Περίεργος Ηχος Ayrton TOYOTA COROLLA E*90 15 28-01-09 08:53
Περίεργος Ήχος picolo TOYOTA COROLLA E*90 14 13-06-06 13:22



Page generated in 0,17215300 seconds (82,38% PHP - 17,62% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:45.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)