Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιά 03-08-09, 21:02
Το avatar του χρήστη giorgisrog
giorgisrog Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 11-11-2008
Μοντέλο: Ε12 1.4 2005 5d
Περιοχή: Ηράκλειο Κρήτης
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 390
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 236
giorgisrog είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Ξαναλέω πάλι το κουμπί που είπα στις BMW ήταν για το ABS, με την μία έχω πάει βόλτα και όντως το έβγαζε το κουμπί, το άλλο είναι για άλλη δουλειά, είπα το smart για παράδειγμα, δεν είμαι άσχετος ξέρω τι είναι το καθένα! γιατί δεν μπορείς να πας σε κάποιον και να βάλεις μετά κουμπί να το κλείνεις? αν βγάλεις την ασφάλεια ή κανά ρελέ του το ABS δεν βγαίνει off? να είναι σαν να μην έχεις? και θεωρητικά δεν το βλέπω τόσο δύσκολο να γίνει, απλά νομιζα ότι το είχε από μαμά! απλά το είπα σαν σύγκριση ότι δλδ όπως μπορούμε να κάνουμε το antispin να βγαίνει off, μπορούμε και το ABS, απλά προφανώς πιστεύω δεν το βάζουν το κουμπί να υπάρχει για λόγους ασφαλείας.
οπως το λεει ο nikiforosgt εχει δικιο. προσωπικα δεν εχω δει bmw που να εχει κουμπι απενεργοποιησης,ομως σε ενα προβλημα που ειχε βγαλει το δικο μας bmw(αναμεσα στα χιλλαδες αλλα) απενεργοποιοταν το αντισπιν και το abs. το αμαξι πηγαινε μια χαρα αλλα σπινιαρε και δεν ειχε abs. αρα θεωρω οτι αυτο ρυθμιζεται και δεν ειναι κατι δυσκολο.αλλα επισης θεωρω πως δεν υπαρχει λογος να το βγαλεις. εκτος αν το θες σε ειδικες περιπτωσεις!
__________________
...corollaclub ΚΡΗΤΗ...
Απάντηση με παράθεση
  #22  
Παλιά 03-08-09, 21:18
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Γούστα είναι αυτά, απλά μερικοί πιστεύουν ότι το αμάξι τους είναι καλύτερο στο φρενάρισμα και χωρίς ABS και άλλοι όχι. Πάντως πολλούς έχω ακούσει ότι δεν τους αρέσει και θα προτιμούσαν να μην έχουν. Όταν έκανα το Starlet ep82 που είχα σε GT όταν ήρθε ο καιρός για φρένα μπορούσα μου είπαν να βάλω και το ABS (το τροπέτο είχε πάνω) αλλά δεν το ήθελα γιατί εκτός του κόστους ήταν και 1ης γενιάς (1994) και σίγουρα θα ήταν αρκετά μειονεκτικό, μάλιστα στο starlet συγκεκριμένα υπήρχαν αναμονές σε ασφαλειοθήκη για ρελέ και ασφάλεια ακόμα και λαμπάκι στο ταμπλό είχε! εγώ δε νομίζω ότι χάνω κάτι που δεν έχω πάντως, προτιμώ να διαλέγω εγώ τον τρόπο που θα φρενάρω και όχι το αμάξι μόνο του.
Απάντηση με παράθεση
  #23  
Παλιά 03-08-09, 22:07
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
προτιμώ να διαλέγω εγώ τον τρόπο που θα φρενάρω και όχι το αμάξι μόνο του.
Σου ευχομαι να μην τυχεις σε φρεναρισμα πανικου σε γλιστερο οδοστρωμα γιατι 1ον πανω στον πανικο σου σιγα μην εχεις την ψυχραιμια να πατας και να αφηνεις το φρενο και 2ον... δεν θα εχεις τιμονι καθολου...
Οποτε μπορει να διαλεγεις εσυ το τροπο που θα φρεναρει το αμαξι σου αλλα το αμαξι σου θα διαλεγει το που θα σε πηγαινει αντι να το πηγαινεις εσυ...

Με λιγα λογια... ειναι πολυ πιο καλο να εχεις "τιμονι" και ας σταματησεις και λιγο παρακατω...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #24  
Παλιά 03-08-09, 22:23
Το avatar του χρήστη diafanh-psyxh
diafanh-psyxh Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 05-03-2004
Περιοχή: αθηνα
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 762
diafanh-psyxh είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Σου ευχομαι να μην τυχεις σε φρεναρισμα πανικου σε γλιστερο οδοστρωμα γιατι 1ον πανω στον πανικο σου σιγα μην εχεις την ψυχραιμια να πατας και να αφηνεις το φρενο και 2ον... δεν θα εχεις τιμονι καθολου...
σε αυτό Μιχάλη μην πέρνεις και όρκο.όπως έχω ξαναπεί θα ήθελα να είχα και εγώ ABS αλλά όχι πάντα.σήμερα φρέναρα όπως αναφέρεις παραπάνω και όντως μπλόκαραν οι τροχοί και όντως αυτόματα το πόδι μου μόλις είδα ότι τραβάει δεξιά το αυτοκίνητο έφυγε από το φρένο και ματαξαναπροσγειώθηκε πάλι στο πετάλ του φρένου ενώ ένα συνεφο καπνού με πέρασε.το αποτέλεσμα?ο παπακιας που μπήκε αναποδα στη λεωφόρο να τα δει κοληώμενα,όχι πως εγώ δεν τα είδα αλλά φρέναρα.με το ABS στη δεδομένη περίπτωση θα τον είχα μαζέψει και θα τον είχα αφήσει τουλάχιστον 10 μέτρα παρα κάτω αφού ούτε ελιγμό μπορούσα να κάνω ούτε τίποτα.το μόνο που θα μου πρόσφερε θα ήταν ένα πιο σταθερό τιμόνι δηλαδή δεν θα τραβούσε δεξια αφού έτσι ειναι ο δρόμος εκεί.
θα μου πεις ότι τα λέω τραγικά,ρώτα όμως και το octavia gt που ερχόταν από πίσω μου να σου πει αν του άρεσε η αντίδραση του αυτοκινήτου του που είχε ΑBS.αν δεν άφηνα το φρένο πολύ απλά θα μου την είχε φορέσει και μαζί θα κάναμε βόλτα οι τρεις μας.η corolla,το octavia και το παπί τραγουδώντας το παπάκι πάει στη ποταμια.
ο τυπάς στο φανάρι μου είπε το εξής:ρε φίλε τι φρένα φοράς?
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους


www.eseepa.gr

Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
Απάντηση με παράθεση
  #25  
Παλιά 03-08-09, 22:29
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
και όμως μου έχει τύχει αυτό που λες και κατάφερα και έκανα και ελιγμό με πολλά χλμ και με φρενάρισμα ταυτόχρονα χωρίς να σκάσω πάνω στον ταρίφα που σταμάτησε ξαφνικά μπροστά μου! και μου έχει τύχει και άλλες φορές κάτι παρόμοιο. Όπως είπα θέμα συνήθειας είναι, αν κάποιος έχει αμάξι με ABS και δεν οδηγεί ένα χωρίς δεν μπορεί χωρίς αυτό με τίποτα πιστεύω. Ετσι δεν έλεγε και το παιδί που ξεκίνησε αυτό το topic? τιμόνι καθόλου δεν έχεις αν μπλοκάρουν εντελώς τα φρένα, αν φρενάρεις λιγότερο έχεις μια χαρά, απλά είναι υπολογισμός που θέλει συνήθεια πολύ για να το πετυχαίνεις, εγώ πιστεύω και στα 2 αμάξια που είχα και στο starlet gt και τώρα στην corolla μπορώ να το πετυχαίνω. Στο τελευταίο που λες χρειάζεται το κουμπί απενεργοποίσης του ABS, OFF για μέσα στην πόλη, ON για απέξω και σε ειδικές συνθήκες όπως σε βροχή πχ που είναι όντως πολύ καλύτερο το ABS, ή σε χιόνια κτλ. έτσι πιστεύω εγώ και το λένε και πολλοί άλλοι. Δεν αντιλέγω ότι σαφώς και είναι καλύτερα να έχεις ABS αλλιώς δεν θα το βάζανε κιόλας, απλά έχει να κάνει η χρησιμότητα του και από θέμα συνήθειας. Οτι περισσότερο συνηθίσει ο καθένας το θεωρεί απαραίτητο να το έχει, έτσι πάει. Πες τα diafane όπως τα λες ακριβώς είναι τα πράγματα! καλά μαζί το γράφαμε το post??? φιλαράκι έχει ford focus 2008 και μου λέει τα ίδια για το ABS ότι αργει να φρενάρει και πολλές είναι οι φορές που παραλίγο να κολλήσει στον μπροστινό του! και εγώ όταν πηγαίνουμε βόλτες το ίδιο βλέπω σε σχέση με την corolla μου. Αν μάλιστα κατεβάζω και ταχύτητα φρενάρει πολυ καλά και δεν συζητώ για τώρα με νέα τακάκια και υγρά και σωληνάκια υψηλής, άλλη φάση!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 03-08-09 στις 22:36.
Απάντηση με παράθεση
  #26  
Παλιά 03-08-09, 23:37
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Ρε Κωστα εσυ πατησες και αφησες φρενο μια φορα. Οταν μπει το ABS παταει και αφηνει 10 φορες... Και δεν θα ειχες απλα σταθερο τιμονι. Θα ειχες τιμονι. Δλδ σε περιπτωση που περνουσε μια κυρια με το καροτσακι της και το παιδι της μεσα θα μπορουσες να κανεις μια τιμονια και να το αποφυγεις. Ενω χωρις ABS θα ειχες πεσει επανω της ανημπορος...

Τεσπα... εκει που καταληγουμε δλδ ειναι οτι αν εισαι μαγκας και οδηγαρα καλυτερα ειναι να μην εχεις ABS ενω για εμας τους υπολοιπους που ειμαστε κουλοι... ευτυχως που εχουμε ABS...

Να προτεινω και κατι αλλο. Να καταργησουμε και του αεροσακους. Πιστευω πως καλυτερα κρατιεμαι απο το τιμονι σε περιπτωση τρακαρισματος παρα να σκασει το κεφαλι μου στον αεροσακο... Ασε που μπορει να κουφαθω...

Παιδια ας ειμαστε λιγο σοβαροι....

Δεν ειναι θεμα συνηθειας... Απαραιτητο ειναι! Γιατι μπορει στην πολη να γλιτωσεις μια γρατζουνια στον προφυλακτηρα ενω στις μεγαλες ταχυτητες να γλιτωσεις τη ζωη σου...

Οποτε δεν μπορω να ακουω "ευτυχως που δεν εχω ABS"... Ελεος...


ΥΓ: Νικιφορε απ'ότι ειδα δεν εχεις οδηγησει αμαξι με ΑΒS αρα βασιζεσαι μονο σε αυτα που σου λενε. Εγω εχω οδηγησει και τα δυο. Μαλλον δεν εχεις καταλαβει καλα. Δεν αργει να φρεναρει. Ποιος το ειπε αυτο? Φρεναρει αμεσως. ΑΠΛΑ δεν αφηνει τον τροχο να μπλοκαρeι και να τσουλισει. Δλδ σε οποια φαση εσενα θα μπλοκαρε ο τροχος. ΜΟΝΟ σε αυτη την περιπτωση μπαινει το ABS. Κατα τα αλλα φρεναρεις σαν να φρεναρει το δικο σου. Ή δεν καταλαβες καλα ή ο φιλος σου με το φοκους εχει προβλημα στο αμαξι.
Και μην ξεχνατε πως για να πουμε οτι χωρις ABS εχεις ενα μικρο πλεονεκτημα στις μικρες ταχυτητες πρεπει ολοι οι παραγοντες να ειναι στην εντελεια δλδ καλα λαστιχα και καλη ασφαλτος... Αν η ασφαλτος ομως ειναι Ελληνικη ή είναι βρεγμενη ή γλιστερη ή με χωμα κτλπ (δλδ 80% των περιπτωσεων στην Ελλαδα)... τοτε παλι το ABS εχει πλεονεκτημα...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη madvinegar : 03-08-09 στις 23:53.
Απάντηση με παράθεση
  #27  
Παλιά 04-08-09, 02:58
stefg Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-04-2009
Μηνύματα: 44
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 196
stefg είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σε στεγνούς δρόμους, προτιμώ το αμάξι χωρίς abs. Σε όλες όμως τις άλλες περιπτώσεις, με abs.

Αλήθεια, γίνεται να μπει abs σε αμάξι που δεν έχει; (Περίπτωση 2) Γνωρίζει κανείς το κόστος;
Απάντηση με παράθεση
  #28  
Παλιά 04-08-09, 09:45
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Εγώ δεν εννοούσα ότι είναι καλύτερο να μην έχουμε ABS απλά μερικοί προτιμούν να μην έχουν, για την συνήθεια είπα ότι όποιος συνηθίσει με ABS δεν μπορεί χωρίς. Φυσικά εννοείτε ότι το ABS είναι καλύτερο αλλά μερικές φορές προτιμούν μερικοί να μην έχουν, όπως είπε και το παιδί παραπάνω. Εγώ προσωπικά δεν ξέρω να πω σίγουρα, γιατί δεν είχα ποτέ αμάξι με ABS. Πάντως σε αυτό που λες για τον φίλο μου ίσως έχει δίκιο γιατί για χρόνια είχε αμάξι χωρίς ABS. Δεν είπα εγώ κανέναν κουλό μην λέμε και ότι θέλουμε, το πως οδηγώ το αμάξι μου είναι δικό μου θέμα, δεν είπα κανέναν κουλό, μην τα γενικεύουμε τόσο πολύ. Για την ασφάλεια με τους αερόσακους είναι πολύ καλύτερα να έχουμε buckets (χέστρες) με ζώνες 3-4 σημείων όπως και είχα από το 2001-2007 ΔΕΚ που είχα το starlet GT και ακόμα να συνηθίσω χωρίς! παρά αερόσακο, μου λείπει η ασφάλεια που είχα τότε! Είπα την γνώμη μου και δεν συνεχίζω άλλο για να μην δημιουργούμε προβλήματα στο forum.

Εμένα μου είπαν στο σταρλετ ότι μπορούσε να μπει, αλλά θες και άκρα με ABS και πολλά άλλα και πάει πολλά. Σε μένα πάνω από 500-600 ευρώ! υπόψην ότι αυτό έβγαινε στην Ιαπωνία και με ABS και εδώ δεν είχαν, δλδ έχει αναμονές σε ασφαλειοθήκες, στο χώρο του μοτερ, στο ταμπλό κτλ, αλλιώς ίσως να μην μπορεί να μπει σε αμάξια που δεν έχουν. Αλλά δε νομίζω ότι αξίζει τον κόπο να βάλεις μετά!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 04-08-09 στις 10:03.
Απάντηση με παράθεση
  #29  
Παλιά 04-08-09, 10:42
Το avatar του χρήστη endurasKE-30
endurasKE-30 Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 08-02-2005
Περιοχή: Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 914
endurasKE-30 έχει φοβερή αύρα endurasKE-30 έχει φοβερή αύρα
Μιχαλη εσυ τα ισοπεδωσες ολα.
Επειδη καποιος δεν εχει καλη εικονα για το ABS σε καποιες περιπτωσεις δεν εννοει να καταργησουμε ολα τα συστηματα ασφαλειας.
Το περιστατικο που περιγραφει ο Κωστας το εχω ζησει και εγω και αντι να φρεναρω πηγαινα και πηγαινα....
Στην εινικη ομως με πολλα με εχει σωσει.
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
http://img22.imageshack.us/img22/7020/followxr9ly1jn0vz1.gif

Απάντηση με παράθεση
  #30  
Παλιά 04-08-09, 10:49
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Ετσι είμαι εγω... Ισοπεδωτικός...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΠΩΣ ΕΝΑ BMW ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ... MITSOS Videos 7 11-07-10 19:02
Παραξενος θορυβος στο φρεναρισμα madvam TOYOTA AURIS 6 25-02-10 18:13
Οτι Καλυτερο toyota mania SUPPORT 3 24-07-06 15:19
Καλυτερο Φρεναρισμα Για Corolla Ae111 andreascorolla SUPPORT 22 05-06-06 18:37



Page generated in 0,18364310 seconds (83,49% PHP - 16,51% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:32.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)