Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από andreascorolla";p="
Τα φρενα απο levin τα βλεπω ακριβα διοτι με τοσα χρηματα (γυρω στο 1000αρικο δηλαδη) μπορω να βρω τετραπιστονα brembo.
Να φανταστω πως τα σωληνακια υψυλης ειναι 100 ευρω για μπροστα και 100 για πισω?Χρειαζεται να βαλω και πισω?τα πισω μου ειναι απο levin.Αν βρω μπροστινα απο levin μπαινουν κατευθειαν ή θελουν καμια πατεντα?
|
φιλε μου με 100 ευρώ παίρνεις σωληνάκια υψηλής πιέσεως μπρος πίσω και αν πας σε φρενά η τιμή θα κατέβει λίγο γιατί τα φτιάχνουν μόνοι τους.
τα φρένα του λεβιν είναι για μένα η καλύτερη λύση.θα σου πω ενα παράδειγμα.όταν πάμε ταξίδι και παρουμε την μπαγαζιέρα με το αυτοκίνητο του πατέρα μου Ε11( με μεμά φρένα) σε κάθε φρενάρισμα απότομο κάνω κατεβάσματα και πολλές φορές με πιάνει κρύος ιδρώτας όταν το έχω παραφορτωμένο.
όταν τραβάω με το δικό μου τη μπαγαζιέρα που φοράω τα φρένα του λεβιν μπρος πίσω το αυτοκίνητο φρενάρει πολύ καλύτερα από ότι του πατέρα μου με ένα άτομο μέσα και χωρίς φορτίο!
τώρα για την τοποθέσηση σε εμένα χρειαζόντουσαν απόστάτες.στοιχίζουν γύρω στα 150 ευρώ.αν τους αγόραζα δεν θα είχα λεφτά για να τα τοποθετήσω και θα έπρεπε να περιμένω μέχρι να τα συγκεντρώσω.έτσι έφαγα λίγο τις δαγκάνες (τις μπροστά) και μπείκαν μια χαρά.αν κοιτάξεις μια δαγκάνα από λεβιν και μία από μαμά κορόλα θα δεις πως το λεβίν στη πίσω πλεύρά έχει μια πατούρα.αν φας αυτό το κομμάτι η δαγκάνα γίνεται σαν τη μαμά που έχεις.αυτό συνεπάγεται όμως ότι θα μειώσεις λίγο τη διάσταση του δίσκου γύρω στο μισώ πόντο.με τα φρένα έχω κάνει 25000 χιλιόμετρα( το αυτοκίνητο κινείται καθημερινά) και μέχρι στιγμής δεν μου έχει βγάλει πρόβλημα.
βασική προυπόθεση για τα μπροστά φρένα του λεβιν είναι να φοράς 15άρα ζάντα.τί ζάντα φοράς?είσαι σίγουρος ότι οι τετραπίστονες της brembo μπαίνουν στη ζάντα που έχεις ή τα λεφτά που θέλεις να γλιτώσεις θα πάνε στις ζάντες και θα υπερδιπλασιαστεί το ποσό?