Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
30-03-09, 23:08
|
|
|
|
Εγγραφή: 13-03-2008
Περιοχή:
Ν. ΜΑΚΡΗ
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 145
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
δεν μιλαμε για παραπλανηση αλλα για απλη παραθεση προσφορων.ενταξει ο ενας βγηκε ακριβος αλλα και οι αλλοι δυο στους οποιους ρωτησα?και να σου πω την πικρη μου αληθεια μου φαινεται κ λογικο ποσο τα 3500.για να πας στα 5000 περιλαμβανονται πισω δισκοφρενα καινουριο σασμαν και νεος δισκος.ολοκληρη μετατροπη γινεται!εδω για να παρεις 10 αλογα δινεις 1000 ευρω σε μερεμετια!τελος παντων νομιζω οτι βγηκαμε εκτος θεματος.Νικηφορε στειλε μου ρε φιλε το τηλ σου σε πμ γιατι θελω διαφωτιση σε μερικα θεματα μιας κ σκεφτομαι σοβαρα το τροπετο.αν βγηκαμε εκτος θεματος παρακαλω να διαγραφει η παραθεση.
__________________
Υποστροφή έχουμε οταν χτυπάμε στον τοίχο με τη μούρη...
Υπερστροφή έχουμε οταν χτυπαμε στον τοίχο με τον κώλο...
Ισχύς είναι το ποσο γρηγορα θα πέσουμε πάνω στον τοίχο...
Ροπή είναι το πόσο μακριά θα πάρουμε σβάρνα τον τοίχο μαζί μας..
|
30-03-09, 23:10
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
οκ απλά εγώ θέλω να διαφωτίσω το παιδί που έκανε το topic για να δεί τι συμφέρει καλύτερα. Αν πειράζουν αυτά που είπαμε ας διαγραφούν αν το κρίνουν απαραίτητο οι mods.
|
30-03-09, 23:57
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-03-2009
Περιοχή:
thessaloniki
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ασχετο-->τα πισω ταμπουρα θα τα αντικαταστησω με τους δισκους που εχει το g6 1.6 4age Ετσι ωστε να ειναι ιδιοι. καλα δν θα κανω?οι προτεινετε να μπουν δισκοι tis aftermarket αγορας κ στους 4 τροχους? ειναι πολλα λεφτα ομως !!
|
31-03-09, 00:54
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
χωρίς να είμαι σίγουρος 100% νομίζω ότι δεν κάνουν αυτά που λες. Σαν αυτά που έχω εγώ από levin AE101 κάνουν σίγουρα και αλλάζεις άκρα και ντίζες μαζί. Κάνα 250-300 ευρώ πάνε κάπου εκεί αν δεν κάνω λάθος γιατί εγώ έκανα και άλλα μάζι στο αμάξι μου. Τι μοντέλο είναι το δικό σου? στρογγυλοφάναρο έτσι?
|
31-03-09, 01:18
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-03-2009
Περιοχή:
thessaloniki
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ναι το στρογγυλοφαναρο ειναι.
|
31-03-09, 02:05
|
|
|
|
Εγγραφή: 13-08-2006
Περιοχή:
Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Για τα πισω φρενα το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι αυτο που λεει ο φιλος Νικηφορος, να βαλεις απο Levin. Για μπροστα τωρα μπορω να σου πω για τους Nippon που φοραω εγω, οι οποιοι ειναι τρυπητοχαρακτοι στην μαμα διασταση. Το θεμα ειναι αν τους φερνει καποιος στη Θεσσαλονικη.
Υ.Γ: τωρα το παρατηρησα βασικα. G6 εχεις, και δεν εχει πισω φρενα??
|
31-03-09, 05:27
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-03-2009
Περιοχή:
thessaloniki
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
|
31-03-09, 11:57
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
να συμπληρώσω επειδή το έχω ψάξει στις στρογγυλοφάναρες οι 1300cc G6 πίσω έχουν ταμπούρο, μόνο οι 1600 είχαν δισκόφρενο, κάτι που δεν ισχύει για τις facelift. Και εγώ όταν κοίταγα να πάρω αμάξι όσες g6 1300 βρήκα ταμπούρο είχαν πίσω.
|
31-03-09, 15:52
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
να συμπληρώσω επειδή το έχω ψάξει στις στρογγυλοφάναρες οι 1300cc G6 πίσω έχουν ταμπούρο, μόνο οι 1600 είχαν δισκόφρενο, κάτι που δεν ισχύει για τις facelift. Και εγώ όταν κοίταγα να πάρω αμάξι όσες g6 1300 βρήκα ταμπούρο είχαν πίσω.
|
δεν ισχυει αυτο ειχαν και οι στρογγυλοφαναρες g6 δίσκους απλώς 3ακτινο τιμονι δεν είχαν εχω δει πολλες οπως και παρα πολες μουφες που εχουν αλαξει σαλονι ι σασμαν μονο
|
31-03-09, 18:31
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
οι 1600 (G6) στρογγυλοφάναρες είχαν πίσω δισκόφρενα, οι 1300 όχι, πως το εξηγείς όταν έψαχνα για αμάξι όσες G6 1300 βρήκα είχαν ταμπούρο πίσω? και δεν έχω δει ποτέ κιόλας. Μόνο στις 1600.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16657996 seconds (81,62% PHP - 18,38% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:31. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|