Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > OFF TOPIC

OFF TOPIC Εδώ μπορείτε να γράφετε ό,τι θέλετε!! Από ειδήσεις μέχρι τι φαγητό έχετε σπίτι!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιά 26-03-09, 00:09
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Η ταχυτητα δεν σκοτωνει.Η βλακεια σκοτωνει.Εαν παει καποιος, να παρει μια στροφη με 120, ενω περνεται με 70, δεν φταιει η ταχυτητα, αλλα η μαλακια που τον δερνει.
Εκτος χωριον και κατοικοιμενων περιοχων που δεν εχουν λεωφοριοδρομους, οτιδηποτε κατω απο 90, μονο ατυχηματα θα προκαλεσει.Γιατι τα σαλιγκαρια στο δρομο, μονο εκνευρισμους φερνουν, μποτιλιαρισμα και συμφωριση.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
  #22  
Παλιά 26-03-09, 00:18
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 883
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
O μέσος (και σωστός) οδηγός θέτει τα όρια με βάση τις συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή που κινείται και με βάση το όρια που ορίζονται από την σχετική νομοθεσία. Οι οδηγικές ικανότητες του καθενός δεν είναι κριτίριο για οδήγηση σε δημόσιο οδικό δίκτυο αλλά για πίστα. Ο Σεμπαστιαν Λεμπ μπορεί να πάει σε επαρχιακό δρόμο με 140 χλμ/ώρα, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να πηγαίνει με τόσα όταν οδηγάει εκτός αγώνων...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania Εμφάνιση μηνυμάτων
Η ταχυτητα δεν σκοτωνει.Η βλακεια σκοτωνει.Εαν παει καποιος, να παρει μια στροφη με 120, ενω περνεται με 70, δεν φταιει η ταχυτητα, αλλα η μαλακια που τον δερνει.
Εκτος χωριον και κατοικοιμενων περιοχων που δεν εχουν λεωφοριοδρομους, οτιδηποτε κατω απο 90, μονο ατυχηματα θα προκαλεσει.Γιατι τα σαλιγκαρια στο δρομο, μονο εκνευρισμους φερνουν, μποτιλιαρισμα και συμφωριση.
Έχετε την εντύπωση ότι επειδή φτιάχνεις έναν δρόμο με δύο και τρεις λωρίδες κυκλοφορίας και χωρίς στροφές, αυτό είναι από μόνο του που δίνει το ελεύθερο για μεγαλύτερες ταχύτητες; Για να οριστεί ένας δρόμος ως οδός ταχείας κυκλοφορίας απαιτεί ένα κάρο πράγματα και όχι μόνο καλή άσφαλτο και ευθεία... Απαιτεί διαχωριστικό τσιμεντένιο στηθαίο μεταξύ των δύο ρευμάτων κυκλοφορίας, φωτισμό στους κόμβους, ανισόπεδους κόμβους, περίφραξη σε όλο το μήκος της οδού για να μην μπορεί ο καθένας να έχει πρόσβαση και άλλα πολλά... Πράγματα δηλαδή που ελαχιστοποιούν τις πιθανότητες πρόκλησης ατυχήματος από όλες τις πιθανές αιτίες. Και όλα αυτά που φυσικά λείπουν από τις εθνικές οδούς που συναντάμε τα μικρά όρια ταχύτητας.
__________________
Lift, lift, lift...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 26-03-09 στις 00:29.
Απάντηση με παράθεση
  #23  
Παλιά 26-03-09, 01:00
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 55 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Cool

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
O μέσος (και σωστός) οδηγός θέτει τα όρια με βάση τις συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή που κινείται και με βάση το όρια που ορίζονται από την σχετική νομοθεσία...
Ο μέσος οδηγός και ο σωστός οδηγός είναι έννοιες που δεν ταυτίζονται, συνήθως, για να μην πω το ολίγον ακραίο ότι είναι έννοιες ασύμβατες... Αυτή είναι η άποψή μου, με την οποία συντάσσονται πολλοί. Εκτός του ότι, παραφράζοντας τη διαφήμιση, ο μέσος οδηγός απλά δεν υπάρχει! (Και όντως, είναι ένα στατιστικό μέγεθος).
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από =corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
.. Απαιτεί διαχωριστικό τσιμεντένιο στηθαίο μεταξύ των δύο ρευμάτων κυκλοφορίας, φωτισμό στους κόμβους, ανισόπεδους κόμβους, περίφραξη σε όλο το μήκος της οδού για να μην μπορεί ο καθένας να έχει πρόσβαση και άλλα πολλά... Πράγματα δηλαδή που ελαχιστοποιούν τις πιθανότητες πρόκλησης ατυχήματος από όλες τις πιθανές αιτίες. Και όλα αυτά που φυσικά λείπουν από τις εθνικές οδούς που συναντάμε τα μικρά όρια ταχύτητας.
Η λογική της ύπαρξης χαμηλών ορίων ταχύτητας για την προστασία των χρηστών των δρόμων (?) ή την ελαχιστοποίηση των πιθανοτήτων πρόκλησης ατυχήματος (?) -αν κατάλαβα σωστά τα παραπάνω- μου μοιάζει να είναι αντίστοιχη με την διατήρηση των 56k συνδέσεων internet έναντι των ευρυζωνικών, αφού έτσι περιορίζεται η δυνατότητα πρόσβασης σε μεγάλο όγκο πληροφορίας η οποία μπορεί να οδηγήσει σε ανεπιθύμητες συμπεριφορές...
Και, εν πάση περιπτώσει, αφού τα όρια που υπάρχουν, ορθώς υφίστανται και φροντίζουν για την ασφάλεια και την προστασία μας, γιατί αγοράζουμε καινούρια αυτοκίνητα που τα ξεπερνούν με την δεύτερη ή ακόμα και με την πρώτη σχέση στο κιβώτιο; Για την παθητική ασφάλεια που προσφέρουν;
Oh yes! Last year!
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση
  #24  
Παλιά 26-03-09, 02:13
nikos carina Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 11-02-2009
Μοντέλο: Corolla Ε12 D4D
Περιοχή: θεσ/νικη
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 167
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 210
nikos carina είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
παιδια μια διευκρινηση γιατι ειπωθηκαν πραγματα δεν ειμαι ο γκαζοφονιας που το λιωνει οποτε του σηκωθει,κανω ταξιδια με ταχυτητες που δεν ξεπερνουν τα 130 απλως πιστευω ακραδαντα πως στο συγκεκριμενο σημειο αν πηγαινα με 50 ολοι οσοι ειναι στο club αν βρικοταν πισω μου θα προσπερνουσαν καποιοι θα μουντζωναν για να μη πω οτι μεχρι και το ανακριτικο της τροχαιας θα πηγαινε γρηγοροτερα.δεν εχω 100% δικιο αλλα ουτε και φταιχτης νιωθω,ας βοηθησουμε το κρατος να βγει απο την κριση αν ειχα και κανενα ημιυπαιθριο κουκλος θα ημουν
Απάντηση με παράθεση
  #25  
Παλιά 26-03-09, 10:03
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 883
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Πάνο, μη το πηγαίνεις πολύ μακριά το θέμα... Τον όρο "μέσος οδηγός" εσύ τον έφερες στην κουβέντα και η σωστή για εμένα διατύπωση είναι ο "σωστός οδηγός". Από την άλλη, το παράδειγμα με το internet θεωρώ ότι καμία μα καμία συσχέτιση δεν έχει με το θέμα που συζητάμε...

Η αναφορά των απαιτήσεων των αυτοκινητοδρόμων έγινε για να εξηγήσω ότι η ύπαρξη και η τεχνολογική εξέλιξη των οχημάτων δεν αποτελεί από μόνη της μοναδικό κριτήριο για την ανάπτυξη και επίτευξη υψηλότερων ταχυτήτων. Σαφώς και αυτά τα στοιχεία βοηθούν περισσότερο στην ασφάλεια των επιβενώντων στα οχήματα. Αλλά ακόμα και εάν μπορώ να πάω με ένα νέο αυτ/το με 120 χλμ/ώρα και ξαφνικά μου πεταχτεί μες τη μέση του δρόμου ένα ζώο ή ένας πεζός, αφού οι δρόμοι αυτοί είναι προσβάσημοι από τον καθένα; Ή εάν μου πεταχτεί ένα άλλο όχημα σε έναν ΙΣΟΠΕΔΟ κόμβο που μόνο τέτοιοι υπάρχουν στο επαρχιακό και εθνικό δίκτυο χωρίς ηλεκτροφωτισμό; Τι θα κάνω; Σίγουρα θα φρενάρω πιο σύντομα από παλαιότερα, αλλά θα είναι αρκετό; Σίγουρα θα μπορέσω να κάνω ελιγμό πιο εύκολα από παλαιότερα, αλλά από το αντίθετο ρεύμα θα έρχεται κανείς;

Σε όλα τα παραπάνω (και σε πολλά περισσότερα) έγκειται και η ύπαρξη των (ορθών και όχι ξεχασμένων) χαμηλότερων ορίων ταχύτητας στα εθνικά απαρχαιωμένα δίκτυα της Ελλάδας.

Προς nikos carina: Νίκο, δεν κριτικάρει κανένας εδώ εσένα και το δικό σου περιστατικό. Απλά είναι η αφορμή για μία γενικότερη κουβέντα στο θέμα της οδικής ασφάλειας...
__________________
Lift, lift, lift...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 26-03-09 στις 10:14.
Απάντηση με παράθεση
  #26  
Παλιά 26-03-09, 11:20
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
Και όλα αυτά που φυσικά λείπουν από τις εθνικές οδούς που συναντάμε τα μικρά όρια ταχύτητας.
Τα διόδια όμως δεν λείπουν....

Πιστευω αυτό είναι που καίει τους περισσότερους, γιατί από τη μια να ονομαζεις ένα δρόμο "κλειστό αυτοκινητόδρομο" και την ίδια στιγμη να υπάρχει μια ταμπέλα με όριο τα 50 χλμ/ω (?).

Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις ελληνικών δρόμων που ενω κινείσαι νόμιμα με 120 χλμ βλέπεις ένα σημα που σε αναγκάζει να κατεβεις στα 70 χωρίς προφανη λόγο, χωρίς αλλαγή της ποιότητας του οδοστρόματος, της ορατότητας η οποιοδήποτε άλλου στοιχείου που μπορεί να κάνει το δρόμο περισσότερο επικίνδυνο ή περισσότερο ασφαλή...
Ο λόγος εμφανίζεται λίγο παρακάτω με μπλε στολή και ένα νεροπίστολο στο χέρι...

Εμενα πάντως με βγάζει από τα ρούχα μου ότι στην πόλη που ζω βλέπω αστυνομικούς μόνο σε προκαθορισμένα και γνωστά σε όλους μπλόκα για ζώνη ή κράνος.
Πουθενά αλλού...
Απάντηση με παράθεση
  #27  
Παλιά 26-03-09, 11:26
Nikr Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 03-08-2007
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 634
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 287
Nikr έχει φοβερή αύρα Nikr έχει φοβερή αύρα Nikr έχει φοβερή αύρα
Έχουμε γεμίσει γρήγορους σ' αυτή τη χώρα, κι είναι ένας ακόμα λόγος για τους τόσους νεκρούς από δυστυχήματα στους δρόμους.
Τώρα τι σχέση έχει το internet με την οδική ασφάλεια, το φτωχό μου μυαλό δεν μπορεί να το καταλάβει....
Το προηγούμενο ποστ δεν ήταν προσωπικά για κανέναν, ήταν για όλους όσους έχουν την άποψη, δικός μου ο δρόμος - όσο θέλω θα πηγαίνω...
Σίγουρα υπάρχουν ηλίθια (και πονηρά) τοποθετημένες πινακίδες για όρια ταχύτητας, υπάρχουν όμως και άλλες τόσες που πρέπει να τηρούνται...
Απάντηση με παράθεση
  #28  
Παλιά 26-03-09, 13:01
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 883
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308 Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα διόδια όμως δεν λείπουν....

Πιστευω αυτό είναι που καίει τους περισσότερους, γιατί από τη μια να ονομαζεις ένα δρόμο "κλειστό αυτοκινητόδρομο" και την ίδια στιγμη να υπάρχει μια ταμπέλα με όριο τα 50 χλμ/ω (?)
Άκη, όταν κατασκευάστηκαν αυτοί οι δρόμοι, θεωρούνταν κλειστοί αυτοκινητόδρομοι της εποχής... Η Ν.Ε.Ο. Πατρών - Αθηνών ήταν ο πρώτος κλειστός αυτοκινητόδρομος που κατασκευάστηκε ποτέ στην Ελλάδα. Πάνω σε αυτό πατάει τόσο το κράτος, όσο και οι συμφωνίες που έχει κάνει με τις κοινοπραξίες που έχουν αναλάβει τους μεγάλους οδικούς άξονες και ταυτόχρονα και την εκμετάλλευση των διοδίων, για να δικαιολογίσουν την είσπραξη διοδίων. Δε νομίζω να είναι συχνά τα φαινόμενα ύπαρξης χαμηλών και αδικαιολόγητων ορίων ταχύτητας στους νέους αυτοκινητόδρομους, όσοι έχουν φτιαχθεί τέλος πάντων... Όλα αυτά τα φαινόμενα υπάρχουν κυρίως στις εθνικές οδούς (πρώην αυτοκινητόδρομους)... Και όλα αυτά είναι στις περισσότερες φορές ξεχασμένα όρια, που κανένας δεν μπήκε στον κόπο να τα αφαιρέσει. Ακόμα και στις περιπτώσεις των συντηρήσεων αυτών των εθνικών δρόμων κανένας αρμόδιος φορέας δεν μπαίνει στον κόπο να επανεξετάσει την χρησιμότητα των προηγούμενων πινακίδων και απλά προχωρά στην απλή αντικατάστασή τους λόγω φθοράς...
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
  #29  
Παλιά 26-03-09, 21:41
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 55 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
Πάνο, μη το πηγαίνεις πολύ μακριά το θέμα... Τον όρο "μέσος οδηγός" εσύ τον έφερες στην κουβέντα και η σωστή για εμένα διατύπωση είναι ο "σωστός οδηγός"....
Δεν είχα σκοπό να ξαναγράψω στο συγκεκριμένο thread, αλλά θα ήθελα να διορθώσω μία λεπτομέρεια -πέρα από άλλα δύο πραγματάκια-.
Πήγα πίσω και ξαναδιάβασα τα μηνύματά μου σε αυτό το thread και πουθενά δεν είδα να αναφέρω τον όρο "μέσος οδηγός", παρά μόνο μετά τη δική σου αναφορά. Συνεπώς, δεν τον έφερα εγώ στην κουβέντα.

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
...Από την άλλη, το παράδειγμα με το internet θεωρώ ότι καμία μα καμία συσχέτιση δεν έχει με το θέμα που συζητάμε...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Nikr2007
Τώρα τι σχέση έχει το internet με την οδική ασφάλεια, το φτωχό μου μυαλό δεν μπορεί να το καταλάβει....
Προσπαθήστε να ξαναδιαβάσετε την "επίμαχη" παράγραφο και ίσως δείτε την ομοιότητα: Όπως το χαμηλό όριο σκοπεύει στην προστασία μας από ατυχήματα (δεν το πιστεύω), έτσι και η χαμηλή ταχύτητα πρόσβασης στο διαδίκτυο μας προστατεύει από "άσχημες" εικόνες και βίντεο μεγάλου όγκου και ακατάλληλου περιεχομένου, ή την εμπλοκή μας σε διαδικτυακά παιχνίδια και επαφές που μας "καίνε" το μυαλό ή μπορεί να μας οδηγήσουν σε άσχημες ατραπούς (ούτε και αυτό το πιστεύω)... Λίγο "ιδιόμορφο", όντως...
-
Επίσης, καλώ -ή αν θέλετε- προκαλώ όποιον υποστηρίζει την αυστηρή τήρηση των ορίων ταχύτητας να κάνει μια ηλιόλουστη ημέρα ένα ταξίδι από την Πάτρα ως τον Πύργο (και αντίστροφα), ή από την Αθήνα ως τη Θεσσαλονίκη (και αντίστροφα) και να μας πει πόσο χρόνο χρειάζεται για να διανύσει τα 100 ή 520km αντίστοιχα των ανωτέρω διαδρομών. Θα καταφέρει να παραμείνει νόμιμος; Πολύ αμφιβάλω! Αλλά μπορεί να τα βλέπω και τελείως λάθος και να είναι διαφορετικά τα πράγματα...
Από την άλλη, όμως, κάποιος "πολύς" δημοσιογράφος του ειδικού τύπου -που μεταπήδησε στο Ελληνικό Κοινοβούλιο- έκανε κάποια πολύ καυστικά σχόλια για τα συγκεκριμένα όρια ταχύτητας όσο ήταν δημοσιογράφος. Ούτε ένα, όμως, από τη στιγμή που έγινε βουλευτής...
-
Τελειώνοντας από την πλευρά μου, εξακολουθώ να διαφωνώ και θα διαφωνώ με τα όρια, για όσο καιρό η διαδικασία επιλογής τους θα είναι ίδια με αυτή που κάποιοι καθηγητές συνήθιζαν να περνάνε σπουδαστές και φοιτητές σε κάποιες σχολές, δηλαδή αυτή του ανεμιστήρα: στοιβάζουμε σελίδες στις οποίες έχουμε γράψει τα όρια ταχύτητας από τα οποία θα επιλέξουμε και ανοίγουμε τον ανεμιστήρα! Το χαρτί με τον αριθμό που θα φτάσει μακρύτερα θα αποτελέσει και το νέο όριο που θα πρέπει να τηρούν οι οδηγοί για τα επόμενα 20 ή 30 χρόνια...
Και βέβαια, και για όσο καιρό οι οδηγοί θα αποκτούν άδεια οπλοφορίας και όχι οδήγησης, εξ' αιτίας του διαβρωμένου συστήματος.
-
Σέβομαι το δικαίωμα του καθενός από τους συνομιλητές μου να διαφωνεί με τις απόψεις μου, όπως και εκείνοι θα πρέπει να κάνουν το ίδιο.
Θεωρώ πως το αποδεικνύω κάθε φορά που γράφω, με τον τρόπο με τον οποίο τους απευθύνομαι.
Η παρούσα δημοσίευσή μου είναι και η τελευταία στο παρόν thread, αφού θεωρώ πως περαιτέρω συμμετοχή μου δεν εξυπηρετεί σε τίποτε.
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση
  #30  
Παλιά 26-03-09, 22:13
Το avatar του χρήστη Μαρία
Μαρία Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 23-08-2007
Μοντέλο: Auris 1,4 diesel 5d
Μηνύματα: 1.527
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 370
Μαρία θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος Μαρία θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou Εμφάνιση μηνυμάτων
Επίσης, καλώ -ή αν θέλετε- προκαλώ όποιον υποστηρίζει την αυστηρή τήρηση των ορίων ταχύτητας να κάνει μια ηλιόλουστη ημέρα ένα ταξίδι από την Πάτρα ως τον Πύργο (και αντίστροφα), ή από την Αθήνα ως τη Θεσσαλονίκη (και αντίστροφα) και να μας πει πόσο χρόνο χρειάζεται για να διανύσει τα 100 ή 520km αντίστοιχα των ανωτέρω διαδρομών. Θα καταφέρει να παραμείνει νόμιμος; Πολύ αμφιβάλω! Αλλά μπορεί να τα βλέπω και τελείως λάθος και να είναι διαφορετικά τα πράγματα...
Τελειώνοντας από την πλευρά μου, εξακολουθώ να διαφωνώ και θα διαφωνώ με τα όρια, για όσο καιρό η διαδικασία επιλογής τους θα είναι ίδια με αυτή που κάποιοι καθηγητές συνήθιζαν να περνάνε σπουδαστές και φοιτητές σε κάποιες σχολές, δηλαδή αυτή του ανεμιστήρα: στοιβάζουμε σελίδες στις οποίες έχουμε γράψει τα όρια ταχύτητας από τα οποία θα επιλέξουμε και ανοίγουμε τον ανεμιστήρα! Το χαρτί με τον αριθμό που θα φτάσει μακρύτερα θα αποτελέσει και το νέο όριο που θα πρέπει να τηρούν οι οδηγοί για τα επόμενα 20 ή 30 χρόνια...
-Η παρούσα δημοσίευσή μου είναι και η τελευταία στο παρόν thread, αφού θεωρώ πως περαιτέρω συμμετοχή μου δεν εξυπηρετεί σε τίποτε.
Πάνος.
Πάνο...όχι μόνο σε ηλιόλουστη αλλά και σε βροχερή μέρα έκανα το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη τηρώντας αυστηρά τα όρια ταχύτητας που υπάρχουν.Χωρίς στάση το ταξίδι μου είχε διάρκεια 7 ώρες.Τα νεύρα μου τεντώθηκαν αρκετά και φυσικά στην κάθοδο μου δεν τήρησα κανένα από αυτά αλλά προσπάθησα απλά να οδηγώ με όρια λογικά λόγω του φόβου που είχα για τις κάμερες.Ναι...είναι εκνευριστικά και σε ωθούν μόνο που τα βλέπεις σε δρόμο με τρεις και τέσσερις λωρίδες να τα παραβιάσεις....
__________________
Beauty is on the mirror of your soul.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > OFF TOPIC

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Με Φαγανε Μπαμπεσικα!!! Anonymous ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 6 14-02-05 11:19



Page generated in 0,20295906 seconds (85,32% PHP - 14,68% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:13.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)