Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από JL_e10
Λευτερη απο οσο ξερω μυριζει σαν κλουβιο αυγο. Με μια νορμαλ χρηση του αυτοκινητου, ο καταλυτης αλλαζεται στα 100.000 χιλιομετρα, χωρις βεβαια αυτο να ειναι πολυ απολυτο.
|
Ναι κάπως έτσι μυρίζει αλλά μπορεί να μην μυρίσει αν έχει σπάσει κάτι.
Αλλά είναι ΛΑΘΟΣ το οτι αλλάζει στα 100.000 χλμ. Δεν υπάρχει συγκεκριμένο όριο αλλαγης του καταλύτη. Παίζει σημαντικό ρόλο η χρήση του αυτοκινήτου, δλδ αν κινείται μέσα στην πόλη ή αν κάνει μακρινες αποστάσεις καθώς και αν ο καταλύτης κατα τις μετακινησεις του αυτοκινήτου πιάνει η όχι την απαιτούμενη θερμοκρασία για να κάνει την σωστή δουλειά.
Εξαρτάται απο την συντηρηση του συστήματος ψεκασμού, από τα καυσιμα, από την κατασταση των μπουζί, ακόμα και απο την κατάσταση (δύναμη θα το πω απλά) της μπαταρίας. Επίσης αν καίει λάδια παίζει και αυτό ρόλο.
Υπάρχουν αυτοκίνητα που έχουν 200.000 χλμ και οι καταλύτες τους είναι ακόμα ΟΚ.