Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
 |
|
 |
Aλλαγή παραφλού |
 |

12-02-09, 12:50
|
banned
|
|
Εγγραφή: 18-01-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 306
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Aλλαγή παραφλού
Καλησπέρα σε όλους,
θέλω να ρωτήσω για να αλλάξω τα ''νερά'' στο ψυγείο τι διαδικασία θέλει;
είναι αρκετά βρώμικα και θέλώ να είναι οκ.Μπορεί κάποιος να με καθοδηγήσει για το αμάξι μου...και αν χρειαστεί να κάνω και εξαέρωση και απο που;Τέλος αν χρειάζεται να πάρω συγκεκριμένα παραφλού
|

12-02-09, 14:29
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2005
Περιοχή:
Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Λοιπον αν ειναι βρωμικα παρε ενα καθαριστικο ψυγειου πχ Gunk και θα το προσθεσεις στο ψυγειο, θα κανεις μια βολτα 10-20 χλμ κατα την οποια θα ανοιξεις και το καλοριφερ.
Επειτα τα αδειαζεις ολα, ξεπλενεις με νερο με το λατιχο και επειτα προσθετεις καλο παραφλου Valvoline η Valeo ειναι κορυφαια για εμενα.
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
|

12-02-09, 14:56
|
banned
|
|
Εγγραφή: 18-01-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 306
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από endurasKE-30
Λοιπον αν ειναι βρωμικα παρε ενα καθαριστικο ψυγειου πχ Gunk και θα το προσθεσεις στο ψυγειο, θα κανεις μια βολτα 10-20 χλμ κατα την οποια θα ανοιξεις και το καλοριφερ.
Επειτα τα αδειαζεις ολα, ξεπλενεις με νερο με το λατιχο και επειτα προσθετεις καλο παραφλου Valvoline η Valeo ειναι κορυφαια για εμενα.
|
καταννοητο...απλα βοηθησε με λιγακι...εναν οδηγό.Πως θα τα αδειασω....ποσο θα βαλω στο γεμισμα...και αν θα κανω εξαερωση και απο που;
|

12-02-09, 16:43
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 04-03-2004
Περιοχή:
αθηνα
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
το ψυγείο έχει μια τάπα(συνήθως κάτω αριστερά από τη μέσα μερια).την ξεβιδώνεις και φεύγουν τα υγρά.πρέπει να βγάλεις όμως και τα υγρά από το κορμό της μηχανής( κάτι λύνεις αλλά δεν είμαι μηχανικός και δεν το γνωρίζω) και καλό είναι να αλλάξεις και το θερμοστάτη
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
www.eseepa.gr
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
|
 |
|
 |

12-02-09, 17:11
|
 |
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 18-12-2006
Περιοχή:
Larissa
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 120
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αφού κάνεις αυτό που σου είπε ο Enduras KE-30 Άφησε καμιά ώρα να κρυώσουν τα νερά.(να μην καείς)
Στο Ψυγείο του αυτοκινήτου (ένα σιδερένιο παραληλογραμμο ακριβός πίσω από την μπροστινή μάσκα) και απο το μέρος του κινητήρα υπάρχουν 2 μαύροι χοντροί σωλήνες (τα λεγόμενα κολάρα) που συνδέονται με το ψυγείο.
(παίρνεις μια λεκάνη και την βάζεις κάτω από τον κινητήρα αλλιώς κάνεις οικολογική καταστοφη)
Ξεβιδώνεις το κάτω και το διαχωρίζεις το το ψυγείο.
Αφού πρώτα έχεις ανοίξει την τάπα από το ψυγείο ή το παγουράκι του ψυγείου.
αφήνεις τα νερά να τρέξουν (πάντα μέσα στην λεκάνη)
Κλείνεις ο κολάρο (όπως ήταν πριν)
Βάζεις το νέο υγρό
βάζεις τον κινητήρα σε λειτουργία και το αφήνεις να δουλέψει 15λεπτα με ανοιχτή την τάπα
συμπληρώνεις αν χρειάζεται(και κλείνεις την τάπα)
μαζεύεις τα παλιά υγρά και τα πας στο πλησιέστερο συνεργείο να τα βάλει στην ανακύκλωση
Όταν επιστρέψεις κανε έναν έλεγχο την στάθμη και για διαρροές
|

12-02-09, 17:19
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 04-03-2004
Περιοχή:
αθηνα
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
και αυτά που κρατάει ο κορμός της μηχανής μέσα?
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
www.eseepa.gr
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
|

12-02-09, 17:51
|
banned
|
|
Εγγραφή: 18-01-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 306
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ευχαριστώ παρά πολύ για την βοήθεια!
Κλείνεις ο κολάρο (όπως ήταν πριν)
Βάζεις το νέο υγρό
βάζεις τον κινητήρα σε λειτουργία και το αφήνεις να δουλέψει 15λεπτα με ανοιχτή την τάπα
συμπληρώνεις αν χρειάζεται(και κλείνεις την τάπα)
μαζεύεις τα παλιά υγρά και τα πας στο πλησιέστερο συνεργείο να τα βάλει στην ανακύκλωση
Όταν επιστρέψεις κανε έναν έλεγχο την στάθμη και για διαρροές
[/quote]
|

12-02-09, 17:55
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2005
Περιοχή:
Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Για να φυγουν ολα, πρεπει με ανοιχτη την κατω ταπα του ψυγειου, να εχεις ενα λαστιχο νερου νε συμληρωνει και να δουλευει το μοτερ.
Επειτα ανοιγεις το κατω κολαρο να φυγουν ολα!
Και συμπληρωνεις με νεο παραφλου.
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
|

12-02-09, 18:01
|
banned
|
|
Εγγραφή: 18-01-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 306
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από endurasKE-30
Για να φυγουν ολα, πρεπει με ανοιχτη την κατω ταπα του ψυγειου, να εχεις ενα λαστιχο νερου νε συμληρωνει και να δουλευει το μοτερ.
Επειτα ανοιγεις το κατω κολαρο να φυγουν ολα!
Και συμπληρωνεις με νεο παραφλου.
|
αυτο
GUNK 10 MINUTE FLUSH 311 GR
ή
GUNK ANTI-RUST & WATER PUMP LUBE 311 GR
και κατι ακομη απο παραφλου αντιψυκτικο ειδα οτι υπαρχουν διαφοροι τυποι.
VALEO PROTECTIV 50 5 LT
VALEO PROTECTIV 40 5 LT
ποιο να παρω?
αυτο?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη apsogos : 12-02-09 στις 18:06.
|

11-12-10, 15:46
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 22-03-2008
Περιοχή:
thessaloniki
Μηνύματα: 34
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλησπερα παιδες..ηταν το πιο σχετικο τοπικ πιστευω για να το γραψω...το δοχειο σταθμης στο κορολα μου (ε12)ειχε ενα σπασιματακι,ειναι κολλημενο....ψιλοεξατμιζεται,χρειαστηκε να συμπληρωσω 2-3 φορες,υπαρχει κανενας πιο σιγουρος τροπος να κολληθει,η στη χειροτερη αν το αλλαξω ξερει καποιος αδερφος τιμη,δεδομενου οτι αυτο ειναι κομπλε μαζι με το πλαστικο που αγκαλιαζει τον ανεμιστηρα.....ευχαριστω παιδες...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17323303 seconds (82,46% PHP - 17,54% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:17. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|