Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από hatzidi2
με το ελαφρυ βολαν ετσι όπως το καταλαβαίνω εγώ κερδίζεις στα ανοιγματα από χαμηλα μιας και γινεται ελαφρυτερο το όλο σύστημα, με το μαμα δηλαδή βαρύτερο ευνοείσαι οταν κινησε με μεγαλές ταχύτητες και σε βοηθαέι να της κρατήσεις. Θεωρητικα δηλαδή εαν το ιδιο αυτοκίνητο πατήσει με 6ή από τα 200χλμ και 6000 στροφές περιπου το βαρύτερο βολάν για εμένα ευνοεί.
Δεν ξέρω αν εγινα κατανοητός, ή αν ειμαι και σωστός σε αυτά που λέω.
|
αυτο εξαρταται κ απο το βαρος ομως ε?δηλαδη οσο πιο ελαφρυ ειναι τοσο πιο πολυ κερδιζεις χαμηλα κ χανεις ψηλα!
Με λιγα λογια με πολυ ελαφρομενο εχεις δυναμη χαμηλα κ εχεις χασει ψηλα..
Οποτε πρεπει να μαθω τι μαρκα ειναι αυτο που εχω αλλα κ το βαρος..Και καλη μαρκα να ειναι,αν δω οτι εχει μεγαλει διαφορα στο βαρος με το μαμα τοτε συγουρα θα το βγαλω..
ΥΓ.ξερει κανεις μηπως μεγιστα νουμερα που μπορεις να βαλεις?