Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
|
TOYOTA Optimal Drive |
|
04-12-08, 10:03
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
TOYOTA Optimal Drive
Toyota Optimal Drive
Σε μια λιτή αλλά ουσιαστική εκδήλωση, στο Ιόνιο Ίδρυμα στην Πλάκα, η Toyota παρουσίασε το Optimal Drive. Ο όρος μεταφράζεται σε ένα «πακέτο» μέτρων που θα ενσωματώνονται στα νέα μοντέλα της εταιρείας για το 2009. H αρχή θα γίνει από τα ανανεωμένα Aygo και Yaris και θα επεκταθεί σε ολόκληρη τη γκάμα. Η φιλοσοφία του Toyota Optimal Drive βασίζεται σε μία σειρά προχωρημένων τεχνολογικά κινητήρων και κιβωτίων με εξαρτήματα χαμηλής τριβής, σχεδίαση συμπαγών διαστάσεων και ελαφρού βάρους, καθώς και βελτιωμένη απόδοση καύσης.
Πέρα από το, μικρής έκτασης αλλά ουσιαστικό, facelift των δυο μικρών μοντέλων, τα καλά νέα έρχονται στον τομέα των κινητήρων και των κιβωτίων. Ο ήδη υπάρχων, και μάλιστα πολυβραβευμένος τρικύλινδρος του ενός λίτρου διατηρείται, αλλά πλέον έχει ακόμα μικρότερη κατανάλωση.
Στο Yaris, νέος και πολλά υποσχόμενος είναι ο κινητήρας των 1,33 λίτρων με σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βύθισης των βαλβίδων, που αποδίδει 101 ίππους με σχέση συμπίεσης 11,5:1 (η υψηλότερη συμπίεση στον κόσμο για συνιστώμενο καύσιμο 95 RON!), καταναλώνει 5,1 λτ./100 χλμ. στο μικτό κύκλο, εκπέμπει μόλις 120 γρ. CO2/χλμ. και συνδυάζεται με ένα ολοκαίνουριο σασμάν 6 σχέσεων, το οποίο θα «φορεθεί» επίσης στον 1,4 D-4D και στην έκδοση 1,8TS. Ο κινητήρας των 1,33 λίτρων θα εφοδιάσει τόσο το Auris, όσο και την Corolla μελλοντικά.
Εναλλακτικά, οι βενζινοκινητήρες 1.0 και1.33 και ο πετρελαιοκινητήρας 1,4 D-4D μπορούν να συνδυαστούν με «ρομποτιζέ» 6τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο τύπου MMT. Και η Toyota μπαίνει, τέλος, στο παιχνίδι των «mild hybrid», με το σύστημα Start&Stop που συνοδεύει τα συγκεκριμένα μηχανικά σύνολα.
Το ίδιο πακέτο θα έχει επάνω και το Avensis που περιμένουμε πώς και πώς! Μάλιστα στην περίπτωση του Avensis με το 6άρι σειριακό/αυτόματο κιβώτιο, το σαζμάν με της μεταβαλλόμενες σχέσεις, θα εξωμειώνει ουσιαστικά 7άρι σαζμάν, με ότι καλό συνεπάγεται κάτι τέτοιο. Πέρα απο την απόλυτη ροπή όποτε την χρειάζεσαι, αλλά και την οικονομία όποτε είναι απαραίτητο!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|
04-12-08, 10:18
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ayrton
Στο Yaris, νέος και πολλά υποσχόμενος είναι ο κινητήρας των 1,33 λίτρων με σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βύθισης των βαλβίδων, που αποδίδει 101 ίππους με σχέση συμπίεσης 11,5:1 (η υψηλότερη συμπίεση στον κόσμο για συνιστώμενο καύσιμο 95 RON!), καταναλώνει 5,1 λτ./100 χλμ. στο μικτό κύκλο, εκπέμπει μόλις 120 γρ. CO2/χλμ. και συνδυάζεται με ένα ολοκαίνουριο σασμάν 6 σχέσεων, το οποίο θα «φορεθεί» επίσης στον 1,4 D-4D και στην έκδοση 1,8TS. Ο κινητήρας των 1,33 λίτρων θα εφοδιάσει τόσο το Auris, όσο και την Corolla μελλοντικά.
|
Συγνωμη αλλα τελικά το μοτερ θα ειναι dual vvti ή vvtl-i ???
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
04-12-08, 10:27
|
|
|
|
Εγγραφή: 07-10-2005
Περιοχή:
KOZANH
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 699
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
απο ότι έχω ακούσει Dual-VVT-i . Και θα αποδίσει τους παραπάνω ίππους
|
04-12-08, 10:28
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Ετσι, βεντουζα.Μετα την δηλωση υψηλοβαθμου στελεχους τις mazda, οτι θα επιμεινουν ατμοσφαιρικα, βλεπω και η toyota επιμενει το ιδιο.
Προς τα τελη του 2009, θα αλλαξει και τα 16αρι auris μοτερ.Θα φοραει το μοτερ του avensis με τα 132ps.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
04-12-08, 10:42
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Το dual vvti εχει απλα μεταβλητο χρονισμο και στις βαλβιδες εισαγωγης αλλα και στις βαλβιδες εξαγωγης.
Δεν εχει και μεταβλητο βύθισμα...
Μεταβλητο βύθισμα έχει μονο το vvtl-i (lift), δλδ ο κινητηρας της TS.
Μπας και τα μπερδεψανε?
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
04-12-08, 10:47
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Κι εμένα θα μου έκανε εντύπωση εάν βάζανε VVTL-i στο "μικρό" Yaris.
Αυτό το μοτέρ με τα 101 άλογα, δεν είναι αυτό που μπήκε και στο Auris τώρα??? Εάν είναι μιλάμε για VVT-i. Γιατί Dual είναι το 16άρι.
Επίσης, σημαντικό αυτό που λέει και ο Ηρακλής. Είναι σημαντικό ότι η ΤΟΥΟΤΑ δείχνει ότι δεν προχωράει σε λύσεις Τούρμπο - κομπρέσορες κτλ, αλλά επιμένει σε Ατμόσφαιρα (Γιατί για να επενδύεις σε ολόκληρο σχέδιο προφανώς δεν σκοεπύεις να το αλλάξεις άμεσα, άλλωστε αυτό το έχει αποδείξει η ΤΟΥΟΤΑ χρόνια τώρα. Κρατάει ένα καινούργιο σχέδιο για χρόνια, και απλά το βελτιώνει κάθε τόσο!).
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|
|
|
|
04-12-08, 11:25
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Το καινουργιο 13αρι θα ειναι dual vvt-i.
Η ΤΟΥΟΤΑ εαν θα υπερτροφοδοτηση καποιο, θα ειναι με κομπρεσορα, οπου δεν μειωνει την αξιοπιστια, δεν ανεβαζει θερμοκρασια και κραταει τα ατμοσφαιρικα χαρακτηριστικα.
Η TOYOTA θελει να εχει ευχαριστημενους πελατες για χρονια(οπως εμενα).Εκει στηριχθηκε τοσα χρονια. Εκανε ενα ονομα και θελει να το κρατησει.Πελατες που μετα απο 10 χρονια και 230.000 δεν πειραξαν βιδα και γαζωνει το μοτερακι.
Επιση εχει καταλαβει οτι βελτιωση δεν ειναι μονο η αυξηση ιπποδυναμης.Πρωτος διδαξας σε αυτο ειναι η mazda.Βελτιωση ειναι η μειωση του βαρους.Εχουν φτασει τα αυτοκινητα να ειναι 2 τοννους.Αυτο εχει σαν αποτελεσμα την αυξηση του κυβισμου και την υπαρξη turbo, που οσο και να θελουν να τα παρουσιασουν οικονομικα δεν μασαμε κουτοχορτο.Ρωτηστε ποσο καινε τα vag υπο πιεση.
Ενα βαρη αυτοκινητο επισης ουτε στριβη, ουτε φρεναρει, ουτε εχει την αμεσοτητα ενας ελαφρυτερου.
Δηλαδη, εαν το ανανεομενο 13αρι auris, ειναι καμια 30-40 κιλα ελαφρυτερο και ποιο δυνατο, με καλυτερο σασμαν και καλυτερο κινητηρα παντου.Αυτο δεν θα ειναι πραγματικη βελτιωση.Βελτιωση δεν ειναι μονο το γκαζι στην ευθεια
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
04-12-08, 12:26
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 08-11-2003
Περιοχή:
Νέα Σμύρνη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.068
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Επισης βελτιωση ειδικα στο Auris θα ειναι να φυγει επιτελους αυτος ο ημιακαμπτος απο τον πισω αξωνα!! Για να λενε ολοι οτι εχει κορυφαιο κρατημα και οδηγικη συμπεριφορα με αυτο το πραγμα πανω του, ας φανταστουμε πως θα μεταμορφωθει αν ειχε πολλαπλους συνδεσμους!
__________________
Toyota Corolla E12 1.4 Linea Sol (2004)
Toyota Corolla ΚΕ70 1.3 (1983)
Το παρόν και το παρελθόν....
το μέλλον όμως?
|
04-12-08, 13:16
|
|
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.906
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Φανταστητε να βαζανε κινητηρες Dual VVTL-i..... Μαλλον θα γινοταν χαμος!!!!!!!!(με την καλη εννοια!)
|
04-12-08, 14:47
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από electro
Φανταστητε να βαζανε κινητηρες Dual VVTL-i..... Μαλλον θα γινοταν χαμος!!!!!!!!(με την καλη εννοια!)
|
Eιπαμε, οι ρυποι δουλευουν για τους Ευρωπαιους.Τα κανανε ετσι ωστε να βολευει τους turbo, μια και ατμοσφαιρικους δεν ξερουν να φτιαχνουν.
Παντως, δεν μπορω να καταλαβω γιατι οι ΤΟΥΟΤΑ σταματησε αυτα τα μοτερ, ενω συνεχιζει να προμηθευει την LOTUS.
Οι ELISE & EXIGE φορανε το 18αρι vvtl-i σε σε 4 εκδοσεις.
Aτμοσφαιρικη με 189ps
supergarger με 218, 240 και 257. Oι διαφορες εινα φυσικα στην πιεση και στον προγραμματισμο και η exige με τα 257 εχει και intercooler.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,18298197 seconds (82,94% PHP - 17,06% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:27. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|