Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιά 10-09-08, 09:03
Το avatar του χρήστη Stetas
Stetas Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 17-07-2006
Μοντέλο: Corolla E111L HB G6
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 403
Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Πιθανό τότε ο αισθητήρας του οργάνου που είναι πάνω στο μπλόκ να χρειάζεται αντικατάσταση. Βαλε τον παλιό σου απο το μαμά μοτέρ.
__________________
Stelios's E111L HB G6

Corollaclub
Πάτρα
Απάντηση με παράθεση
  #22  
Παλιά 13-09-08, 02:33
Το avatar του χρήστη dimitrise111
dimitrise111 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 07-11-2005
Μοντέλο: E11 WRC REPLICA
Περιοχή: Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 333
dimitrise111 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ευχαριστω φιλε μου,θα το δοκιμασω κι αυτο και ας ελπισουμε να γινει η δουλεια!
__________________
japcars❤️
Corolla WRC❤️
Corolla E11❤️
http://www.corollaclub.com/forums/vb...o=view&id=5505
Απάντηση με παράθεση
  #23  
Παλιά 01-11-09, 21:54
Το avatar του χρήστη DJKEY
DJKEY Offline:
 
Εγγραφή: 24-05-2004
Μοντέλο: Corolla TS 10/03
Περιοχή: Papagou/Athens
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 734
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 324
DJKEY είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
παιδες...καλησπεριζω και ευχομαι καλο μηνα σε ολους!

Κατοχος TS οπως αρκετοι γνωριζετε...απο χθες το απογευμα παρατηρω κατι στον δεικτη θερμοκρασιας που μου εχει κινησει το ενδιαφερον και θα ηθελα την αποψη σας.

Παντα απο την ωρα που εβαζα μπρος...μεσα σε 6-7 λεπτα νορμαλ οδηγησης ο δεικτης θερμοκρασιας ειχε πιασει την μεση ακριβως...κι εμενα παντα αγαλμα. Αυτο που ομως παρατηρω απο χθες ειναι οτι για να φτασει στη μεση κανει και 15 λεπτα πλεον...χωρις υπερβολη. Σημερα ειδικα ξεκιναω απο Ν.Φιλαδελφεια μπαινω αττικη οδο και πλεον στην περιφερειακη υμηττου αγγιξε τη μεση και σταθεροποιηθηκε εκει, ενω επιανε τη μεση με το που εμπαινα αττικη οδο. δλδ μιλαμε για τεραστια διαφορα και χιλιομετρικη αλλα και χρονικη. Μιλαμε το κοιτουσα...κι ελεγα...μα ειναι δυνατον? Τι λετε ρε παιδια? Να παω να τον αλλαξω? Ακομα και λιφτ χτυπησα στη μεση της διαδρομης μπας και ξεκουνησει...και τπτ. Εχετε καμμια ιδεα? Να παω για αλλαγη θερμοστατη?
__________________
και μετα τις 6.000...ερχεται η απογειωση...!!!
Απάντηση με παράθεση
  #24  
Παλιά 01-11-09, 22:24
Το avatar του χρήστη antonios7
antonios7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-11-2006
Μοντέλο: Corolla 1.3 G6
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 327
antonios7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
δες το κι άλλες μέρες καλύτερα μπας και φταίει η απότομη αλλαγή εξωτερικής θερμοκρασίας.
αν περνάει τη μέση είναι το πρόβλημα.
Απάντηση με παράθεση
  #25  
Παλιά 01-11-09, 23:01
Το avatar του χρήστη jason
jason Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 23-02-2007
Μοντέλο: suzuki swift sport
Περιοχή: αργυρούπολη
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 482
jason είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
μαλλον απο το πολυ κρυο.
Απάντηση με παράθεση
  #26  
Παλιά 01-11-09, 23:28
Nikr Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 03-08-2007
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 634
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 287
Nikr έχει φοβερή αύρα Nikr έχει φοβερή αύρα Nikr έχει φοβερή αύρα
----------

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikr : 11-12-09 στις 19:33.
Απάντηση με παράθεση
  #27  
Παλιά 02-11-09, 09:31
makatos3sgte Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-02-2009
Μοντέλο: Ε12 ΛΕΥΚΟ
Περιοχή: ΛΑΡΙΣΑ
Ηλικία: 53 male
Μηνύματα: 345
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 227
makatos3sgte είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dimitrise111 Εμφάνιση μηνυμάτων
Εμένα όσο είχα το μαμά μοτέρ,χειμώνα-καλοκαίρι ήταν στη μέση και μόνο μια φορά σε ταξίδι έπεφτε και μου είχε πεί ο μηχανικός μου ότι κόλλησε προς τα κάτω!Τώρα με το glanza προσπαθώ να βρώ τρόπο να σταθεροποιήσω το όργανο ,ενώ το βερντιλατέρ ανοίγει κανονικά γιατί το μέτρησα με ψηφιακό θερμόμετρο!Αν κάποιος γνωρίζει κανένα τρόπο να το κάνω ας μου πει!
Εχεις λαθος συνδεσμολογια απο το μοτερ στο οργανο να ξανα κοιταξεις τα καλωδια

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από DJKEY Εμφάνιση μηνυμάτων
παιδες...καλησπεριζω και ευχομαι καλο μηνα σε ολους!

Κατοχος TS οπως αρκετοι γνωριζετε...απο χθες το απογευμα παρατηρω κατι στον δεικτη θερμοκρασιας που μου εχει κινησει το ενδιαφερον και θα ηθελα την αποψη σας.

Παντα απο την ωρα που εβαζα μπρος...μεσα σε 6-7 λεπτα νορμαλ οδηγησης ο δεικτης θερμοκρασιας ειχε πιασει την μεση ακριβως...κι εμενα παντα αγαλμα. Αυτο που ομως παρατηρω απο χθες ειναι οτι για να φτασει στη μεση κανει και 15 λεπτα πλεον...χωρις υπερβολη. Σημερα ειδικα ξεκιναω απο Ν.Φιλαδελφεια μπαινω αττικη οδο και πλεον στην περιφερειακη υμηττου αγγιξε τη μεση και σταθεροποιηθηκε εκει, ενω επιανε τη μεση με το που εμπαινα αττικη οδο. δλδ μιλαμε για τεραστια διαφορα και χιλιομετρικη αλλα και χρονικη. Μιλαμε το κοιτουσα...κι ελεγα...μα ειναι δυνατον? Τι λετε ρε παιδια? Να παω να τον αλλαξω? Ακομα και λιφτ χτυπησα στη μεση της διαδρομης μπας και ξεκουνησει...και τπτ. Εχετε καμμια ιδεα? Να παω για αλλαγη θερμοστατη?
Να τον αλαξεις αμεσως και με την ευκαιρια βαλε εναν τις TRD (71)
__________________
Ε12-3SGTE EE 111van

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 02-11-09 στις 11:10. Αιτία: Συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση
  #28  
Παλιά 02-11-09, 18:51
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Το ίδιο είχα πάθει και εγώ πριν μερικό καιρό! έκανε ΠΑΡΑ πολύ ώρα να πάει ο δείκτης στην μέση! αυτό σημαίνει ότι ο θερμοστάτης σου έχει κολλήσει ανοιχτός! οι μαμά (toyota) κολλάνε αν χαλάσουν ανοιχτοί οπότε παθαίνεις αυτό που λες δλδ δεν φτάνει στην θερμοκρασία λειτουργίας και μπορείς να δεις σκαμπανεβάσματα, αλλά χωρίς να σου ανεβάζει θερμοκρασία. Οι imitation συνήθως κολλάνε κλειστοί με αποτέλεσμα ανεβάσματα θερμοκρασίας και αν δεν προσέξουμε και με τα γνωστά αποτελέσματα για το μοτερ μας! πάντα γνήσιους λοιπόν. Και δεν σημαίνει ότι επειδή δεν ανεβάζει δεν έχει πρόβλημα! το να μην πηγαίνει στην σωστή θερμοκρασία είναι πρόβλημα! για τα μέταλλα δλδ. Σου συνιστώ να βάλεις θερμοστάτη της Toyota. Εγώ που έχω 4Ε-FTE έβαλα από passeo 5E, επειδή ανοίγει στους 76,5 βαθμούς αντί στους 82 που άνοιγε ο δικός του, για καλύτερες θερμοκρασίες το Καλοκαιράκι. Παραθέτω και μια φωτο.

Απάντηση με παράθεση
  #29  
Παλιά 02-11-09, 19:52
Το avatar του χρήστη diafanh-psyxh
diafanh-psyxh Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 05-03-2004
Περιοχή: αθηνα
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 762
diafanh-psyxh είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Νικηφόρε εμένα μου είχαν πει ότι συνήθως κολάνε ανοιχτοι οι θερμοστάτες και σπάνια κλειστοι.πάντως καλό είναι να τους αλλαζουμε.δεν είναι από χρυσό
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους


www.eseepa.gr

Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
Απάντηση με παράθεση
  #30  
Παλιά 02-11-09, 20:58
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Σε ένα φίλο σε starlet ep82 πάντως του κόλλησε κλειστός! όμως είχε imitation! ευτυχώς ήταν μέσα στην πίστα στα Μέγαρα και το έσωσε το μοτερ! πάντως σε γνήσιους μου είπαν ότι πάντα κολλάνε ανοιχτοί! οπότε να κάψουμε μοτερ δεν πρόκειτε, αλλά δεν είναι ότι καλύτερο να μην δουλεύει το μοτερ στην θερμοκρασία λειτουργίας αλλά σε πολύ χαμηλότερες!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Υψηλές θερμοκρασίες σε μοτερ 4EFTE NikiforosGT TOYOTA COROLLA 111(G6) 60 08-11-18 20:43
Υψηλές θερμοκρασίες νερών & υδρατμοί στην εξάτμιση vega SUPPORT 7 20-03-15 10:56



Page generated in 0,17011189 seconds (82,34% PHP - 17,66% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:22.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)