Με 130ΗΡ με μπλε γραμματα και TVIS δεν βγηκε ποτε. Υπαρχουν διαφορες μοναδες μετρησεις οπως din, bmp κλπ.
Στην Ελλαδα το μπλε καπακι (παντα με tvis το μπλε καπακι) ηρθε πρωτα στην ΑΕ86 με 120ΗΡ. Στην Ιαπωνια το ιδιο μοτερ με 124HP ισως λογω βενζινης), στην Αυστραλια με 115ΗΡ λογω καταλυτη και τελος στην Αμερικη με 112ΗΡ λογω μειωσης ρυπων και AFM.
Το μπλε καπακι συνεχιστηκε και στο AE92 (87-89). Σε καποιες χωρες μπηκε ο καταλυτης και σε καποιες οχι. Στην Ελλαδα, μου φαινεται πως οχι. Μετα στο ΑΕ92 μπηκε το κοκκινο καπακι (χωρις tvis 89-92). Αναφορικα δεν ξερω εαν ηρθε στην Ελλαδα αυτο το μοτερ αλλα σιγουρα Αγγλια και αλλες χωρες στην Ευρωπη κλπ.
Κυριακο, μαυροκαπο και tvis δεν υπαρχει.
KOSTAS KE35, ελληνικο tvis με 118 δεν υπαρχει. Ωστοσο μπορει να ειναι απο ΑΕ92 αλλα και παλι δεν θα μπορουσες να τον βαλεις στην πισωκουνα ΚΕ35. Θα ειχες προβλημα με το tvis και την εισαγωγη που θα κοιτουσε τον καθρεπτη. Μπορει και να μπαινει.
Οπως και να χει και οποιον και να χεις μπλε καπακι, τα εντοσθια ειναι ιδια.
Με τους 272 εκκεντροφορους υπολογισε περιπου 150-160ΗΡ στο στροφαλο.
Καποιες πληροφοριες για ατμοσφαιρικη βελτιωση θα βρεις εδω:
http://www.twincam.info/index.php?showtopic=27794
http://www.billzilla.org/4agmods.htm