Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ Μαλώστε, διαφωνίστε όσο θέλετε!!!!!! |
|
|
|
|
|
11-07-08, 16:27
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 08-11-2003
Περιοχή:
Νέα Σμύρνη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.068
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Γιαννη εκει θέλω να καταλληξω μονο που διαφωνω στο τελικο σου συμπερασμα! Και εξηγω τη δικη μου λογικη!
Ο υ/κ εχει λογω υπαρξης μονο και μονο για ενα λογο (ετσι το βλεπω εγω ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ), οτι η μετατροπη που κανεις δεν φαινεται και δεν χρειαζεται να μπλεκεις με δηλωση κινητηρα κτλ.
Αν δεν γινοταν, τοτε η αμεσως επομενη κινηση θα ηταν να βαζουμε πανω 18αριδες με οτι αυτο συνεπαγεται. Αυτο θα ήταν αμεσα συγκρισημο με την μετατροπη σε 20v αφου θα είχαμε ιδια μετρα και σταθμα (οσον αφορα μετατροπη)
Τωρα ομως ειναι πολυ διαφορετικα τα πραγματα αφου καποιος προσπαθει να 'χτισει' ενα 18αρι κινητηρα και να τον κανει να δουλευει σωστα οπως αν θα τον επαιρνε ολοκληρο ως μετατροπη.
Αρα! το 3ο σταδιο υπερκυβισμου ΔΕΝ εχει καμια μα καμια σχεση με το 3ο σταδιο καμιας αλλης μετατροπης!
Ειναι σαν να λεμε οτι μια υπερκυβισμενη ε12 3ου σταδιου ειναι το ιδιο με μια Celica 1.8 3ου σταδιου!!! ΑΤΟΠΟ!!
__________________
Toyota Corolla E12 1.4 Linea Sol (2004)
Toyota Corolla ΚΕ70 1.3 (1983)
Το παρόν και το παρελθόν....
το μέλλον όμως?
|
11-07-08, 16:36
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Νομίζω ότι είναι λαθός αυτό που λές, γιατί, προσπαθείς να βελτιώσεις έναν κινητήρα (Δεν εξετάζω το γιατί!), και για να δείς ότι διαφέρει με αυτό που λές, φαίνεται ότι δεν έχεις ουσιαστικά έναν 1,8 μετά, αλλά έναν βελτιωμένο 1,8, καθώς οι επιδόσεις του είναι πιο πάνω απο τα 1,8 μοτέρ της ΤΟΥΟΤΑ! Απο την βλετίωση λοιπόν που του κάνεις, εξαρτάται και το επίπεδο που φτάνει.
Ομως δεν μπορείς να δέχεσαι το στάδιο/την βελτίωση μόνο για το ένα μοτέρ, και όχι για το άλλο! Η το/την δέχεσαι ή όχι. Δεν γίνεται επιλεκτικά! Δεν μπορείς να λές 3ο στάδιο το ένα (γιατί με βολεύει, και εκεί σε περνάω (υπο αίρεση αυτό)), και το άλλο στο μαμά επίπεδο! Αυτό είναι ακόμα πιο Ατοπο.
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|
11-07-08, 16:40
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
firebone εσυ ειπες μεχρι που φτανει και απο την στιγμη που υπαρχη κιτ που τουμπιζει 20v και φτανει 320+ αλογα δεν εχει σημασια τα ποσα λεφτα...αλλα που φτανει...κ αυτο το μοτερ φτανει μεχρι εκει ...το δικο σου φτανει?
|
11-07-08, 16:44
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 08-11-2003
Περιοχή:
Νέα Σμύρνη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.068
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τα σταδια του υπερκυβισμου για μενα να σου πω την αληθεια δεν υφιστανται και για μενα το σταδιο ειναι ενα και μονο! Να δουλευει το αυτοκινητο οπως πρεπει ΣΩΣΤΑ! Αν τωρα αυτο σημαινει για αλλους 1ο,2ο,3ο,....Νιοστο σταδιο δεν ξερω!
Τα σταδια για μενα ξεκινανε απο εκει και περα σε βελτιωσεις!
Αλλα και παλι αυτη ειναι η δικη μου λογικη και μονο... δεν σημαινει οτι ειναι και η σωστη!
__________________
Toyota Corolla E12 1.4 Linea Sol (2004)
Toyota Corolla ΚΕ70 1.3 (1983)
Το παρόν και το παρελθόν....
το μέλλον όμως?
|
|
|
|
11-07-08, 16:50
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 27-03-2005
Περιοχή:
'Ιλιον
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Έχεις πάρα πολυ δίκιο Χρήστο......
κοιτάχτε παιδία, πολλά πραγματα έχουν γραφτει...
Εγώ είμαι λίγο άσχετος με το θέμα καθώς δεν έχω μπει σε 20V και εχω μπει (και οδηγήσει για λίγο [ευχαριστω Νικο]) υπερκυβισμένο 1ου σταδίου. Θέλω να κάνω μια τοποθέτηση σε μια προσπάθεια να βάλω τα πράγμα σε μια τάξη και θα ήθελα το σχόλιο σας.
Είναι δύσκολο να συγκρίνεις τα μοτερ σε απόλυτες τιμές γιατι υπάρχουν πάρα πολλές περιφεριακές λεπτομέριες που όμως κάνουν τη διαφορα...
Το υπερκυβισμένο για να δουλέψει σωστα πρέπει ή βάλεις την ECU απο 1800 ή να κάνεις επαναπρογραμματισμο ή να βάλεις παράλληλο αν η μαμα ECU δεν παίρνει προγραμμα. Ομοίως κάποιος που έχει πχ ενα Ε101 1300 όταν βάζει το levin δεν μπορεί να κράτησει τον εγκέφαλο του 101. ή βρίσκει εγκέφαλο απο levin ή βάζει άγραφο. (άρα μαμά δεν είναι κανένα απο τα 2)
Το υπερκυβισμένο για να δουλέψει σωστα δε μπορει να μείνει με τη μαμα εξάτμηση, πρέπει να φτιάξει άλλη. ομοίως το 20V δε μπορεί να μείνει με την εξάτμηση που είχε το 101 όταν ήταν 1300 κυβικά, άρα και αυτό φοράει aftermarket εξάτμηση. (άρα μαμά δεν είναι κανένα απο τα 2)
Ανάλογα τι θα υπερκυβίσεις μπορεί να έχεις 5άρι ή 6άρι σαζμάν. ομοίως και τα Levin εχουν φορέσει ότι σαζμάν μπορεις να φανταστείς (6άρι απο 1300cc, 6 άρι απο 1600cc, 5άρι απο corolla, 5αρι απο Carina κτλ κτλ κτλ). Άρα και με τα σαζμάν άκρη δε βγάζεις (και όλοι ξέρουμε πόσο επηρεάζει είτε απο στάση, είτε απο ρεπριζ). (άρα μαμά δεν είναι κανένα απο τα 2)
Τα υπερκυβισμένα βάζουν πεταλούδα απο το 1800 για να μπορέσουν να δουλέψουν σωστα (είναι λίγο αναγκαστικο απο ενα σημειο και μετά να γίνει και αυτό το βήμα αν θες να έχεις ενα μοτέρ που θα δουλεύει σωστα). Αλλα και ασημένια υπάρχουν αρκετά που φοράνε τετραπετάλουδο απο μαύρο (που ως γνωστόν έχει μεγαλύτερες πεταλούδες!!!) (άρα μαμά δεν είναι κανένα απο τα 2)
Περίπου ότι κάνει ο ένας τα κάνει και ο άλλος... Αναγνωρίζω οτι το μοτέρ (και εννοώ μόνο το μπλόκ) του 20V μπορεί να θεωρηθεί μαμα, ενώ το υπερκυβισμένο είναι κάτι βελτιωμένο, αλλα με μαμά (και οχι aftermarket εξαρτήματα), εκμεταλλευόμενοι οτι η TOYTOA βγάζει ενα μπλόκ για όλους τους κυβισμούς. Αυτό μοιραία πρόκαλέι και αύξηση της συμπίεσης (τι να κάνουμε αυτό είναι αποτέλεσμα του υπερκυβισμού).
Επειδή όμως τα μοτέρ δεν τα συγκρίνουμε πάνω σε πάγκο, αλλα πάνω σε αυτοκίνητα παίζουν ρόλο όλα παραπάνω, όπως επίσης και σε τί καρότσα είναι το κάθε μοτερ.
Τα παραπάνω δεν τα είπα για να υπερασπιστώ τα υπερκυβισμένα, αλλα μην το παίζουν και οι 20βάλβιδοι τελείως μαμα... Μετατροπές είναι και τα δυο και μάλιστα όπως απέδειξα παραπάνω αρκετά πράγματα τα έχουν κάνει και οι δυο...
Συμπέρασμα: Αν θέλουμε να δούμε τι είναι πιο δυνατό, ας θέσουμε κάποια στάνταρ σύγκρισης, να βρούμε 2 αυτοκίνητα που να τα πληρουν και να κάνουν 2-3 ανοιγματα (απο στάση και ρολαριστοι) για να δούμε τι θα γίνει). Γιατι αλλίως θα αναλωνόμαστε σε κενές συζητήσεις που δε θα βγάζουν άκρη και σε χαζοκαυγάδες)...!
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων
Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
|
|
|
|
11-07-08, 17:06
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τα πρώτα σχόλια σε μια πολύ φρέσκια τοποθέτηση, που θα στείλει την κουβέντα αλλού.....
1. Οταν αγοράζεις το μπλοκ του Levin, έχει και εγκέφαλο μαζί! Αρα ΕΙΝΑΙ ΜΑΜΑ!!! αφού τον εγκεφαλό του χρησιμοποιεί... όχι άλλον! Το υπερκυβιμένο όμως, βάζει εγκέφαλο απο άλλο μοτέρ επάνω!
2. Μια απο τα ίδια με το παραπάνω σχόλιο! Αν και το 20ν μπορείς να το δουλέψεις και με άλλη εξάτμιση.
3. Σε όλα όσα έχω πει μέχρι τώρα, πάντα θεωρούσα ότι μιλώντας για μαμά, μιλάμε για ΜΑΜΑ, άρα βάζει και σαζμάν Levin επάνω. Δεν μίλησα ποτέ για "τροποποιήσεις". Οπότε πάλι ισχύει το σχόλιό μου απο την πρώτη ενότητα! Το Υπερκυβισμένο θα βάλει κάτι που δεν ανήκε στον κορμό του. Το 20ν βάζει κάτι με το οποίο κυκλοφορούσε στην αγορά!!!
4. Εδώ έδωσες μια απο τις πιθανές λύσεις προκειμένου να πείς ότι μπορεί να υπάρξει τροποποιημένο ασημοκάπακο! Δεν λέει κάτι αυτό, γιατί μιλάς πλέον για της διάφορες βελτιώσεις που μπορεί να δεχτεί το συγκεκριμένο μοτέρ! Οπότε εγώ που δεν το έχω αλλάξει, αλλά και όσοι δεν θα το κάνουνε, παραμένουνε ΜΑΜΑ!!! Αρα πάλι μόνο το Υπερκυβισμένο δεν είναι ΜΑΜΑ, γιατί βάζει κάτι που δεν του ανήκει!
Και σαν τελικό σχόλιο.... ΝΑΙ Βαγγέλη, το παίζω τελείως ΜΑΜΑ, γιατί το μοτέρ μου δεν έχει τίποτα επιπλέον επάνω, πέρα απο αυτά που έχει ενα ασημί όπως βγαίνει απο το εργοστάσιο (Δεν υπάρχει λόγος να προσθέσω κάτι!!!) Γιατί πρέπει ντε και καλά να αποδείξουμε ότι τα 20ν είναι πειραγμένα? Γιατί δεν μπορούμε να δεχτούμε, ότι υπάρχουνε και 20ν απείραχτα????
Αρα λοιπόν, αυτό που απέδειξες εσύ είναι ότι ΕΑΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ μπορεί να βελτιώσει ένα 20ν! Δεν είναι όμως αναγκαία και απαραίτητα αυτά τα βήματα σε ένα 20ν, όπως στο Υ/β (Εκεί είναι άκρως απαραίτητα!)!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ayrton : 11-07-08 στις 17:12.
|
11-07-08, 17:16
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 27-03-2005
Περιοχή:
'Ιλιον
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Σχετικά με τα σαζμάν φίλε Γιάννη δεν έχεις δίκιο. τα μισα 20V έρχονται χωρίς σαζμάν ή με αυτόματα και ο καθένα βάζει οτι σαζμάν βρει...
Επίσης είναι δύσκολο να βρείς τροπέτο μαζί με εξάτμηση, συνεπώς και η εξάτμηση των 20V δεν είναι μαμα...
Θα συμφωνήσω μαζί σου οτι υπάρχουν 20V που είναι μαμα (ενα απο αυτά είναι το δικό σου), ενώ κάτι αντίστοιχό δε μπορείς να το πεις για ενα υπερκυβιμένο (γιατι κανείς δεν αλλάζει το μοτερ του με μοτέρ απο mr2. Όλοι μετατρέπουν το μοτέρ τους με κάτι που μοιάζει με το μοτέρ του mr2).
Το θέμα είναι να τεθούν όρια στη σύγκριση, αλλιως δε θα βγάλουμε άκρη...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων
Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
|
|
|
|
11-07-08, 17:30
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-07-2006
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 1.484
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ayrton
Τα πρώτα σχόλια σε μια πολύ φρέσκια τοποθέτηση, που θα στείλει την κουβέντα αλλού.....
1. Οταν αγοράζεις το μπλοκ του Levin, έχει και εγκέφαλο μαζί! Αρα ΕΙΝΑΙ ΜΑΜΑ!!! αφού τον εγκεφαλό του χρησιμοποιεί... όχι άλλον! Το υπερκυβιμένο όμως, βάζει εγκέφαλο απο άλλο μοτέρ επάνω!
2. Μια απο τα ίδια με το παραπάνω σχόλιο! Αν και το 20ν μπορείς να το δουλέψεις και με άλλη εξάτμιση.
3. Σε όλα όσα έχω πει μέχρι τώρα, πάντα θεωρούσα ότι μιλώντας για μαμά, μιλάμε για ΜΑΜΑ, άρα βάζει και σαζμάν Levin επάνω. Δεν μίλησα ποτέ για "τροποποιήσεις". Οπότε πάλι ισχύει το σχόλιό μου απο την πρώτη ενότητα! Το Υπερκυβισμένο θα βάλει κάτι που δεν ανήκε στον κορμό του. Το 20ν βάζει κάτι με το οποίο κυκλοφορούσε στην αγορά!!!
4. Εδώ έδωσες μια απο τις πιθανές λύσεις προκειμένου να πείς ότι μπορεί να υπάρξει τροποποιημένο ασημοκάπακο! Δεν λέει κάτι αυτό, γιατί μιλάς πλέον για της διάφορες βελτιώσεις που μπορεί να δεχτεί το συγκεκριμένο μοτέρ! Οπότε εγώ που δεν το έχω αλλάξει, αλλά και όσοι δεν θα το κάνουνε, παραμένουνε ΜΑΜΑ!!! Αρα πάλι μόνο το Υπερκυβισμένο δεν είναι ΜΑΜΑ, γιατί βάζει κάτι που δεν του ανήκει!
Και σαν τελικό σχόλιο.... ΝΑΙ Βαγγέλη, το παίζω τελείως ΜΑΜΑ, γιατί το μοτέρ μου δεν έχει τίποτα επιπλέον επάνω, πέρα απο αυτά που έχει ενα ασημί όπως βγαίνει απο το εργοστάσιο (Δεν υπάρχει λόγος να προσθέσω κάτι!!!) Γιατί πρέπει ντε και καλά να αποδείξουμε ότι τα 20ν είναι πειραγμένα? Γιατί δεν μπορούμε να δεχτούμε, ότι υπάρχουνε και 20ν απείραχτα????
Αρα λοιπόν, αυτό που απέδειξες εσύ είναι ότι ΕΑΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ μπορεί να βελτιώσει ένα 20ν! Δεν είναι όμως αναγκαία και απαραίτητα αυτά τα βήματα σε ένα 20ν, όπως στο Υ/β (Εκεί είναι άκρως απαραίτητα!)!
|
1. Για να έχεις ένα σωστά ρυθμισμένο Υ/Κ πρέπει να βάλεις τον εγκέφαλο του 1.8. Επειδή όμως αν προγραμματίσεις τον ήδη υπάρχον θα βγάλει παραπάνω άλογα, αυτός είναι και ο λόγος που όλοι το προτιμούν. Οπότε ένα Υ/Κ έχει σίγουρα πρόγραμμα!!!! Καλύτερο από μαμά 1800.
2. Διαφωνώ ότι μπορείς να δουλέψεις το 20v με την παλιά εξάτμιση. Χρειάζεσαι μια εξάτμιση που να πληρεί τις προδιαγραφές του μοτέρ. Το μοτέρ δεν δουλεύει σωστά με εξάτμιση από 1300. Το ίδιο συμβαίνει και με τα Υ/Κ και αυτά χρειάζονται μεγαλύτερη εξάτμιση από τα 1400. Χρειάζονται την εξάτμιση ενός 1800. Άσχετα πάλι αν και στις 2 περιπτώσεις υπάρχουν κάποιοι που βάζουν πιο ελεύθερη εξάτμιση για να κερδίσουν επιδόσεις.
Με λίγα λόγια αυτό που θέλω να πω είναι πως ένα Υ/Κ με εντόστια 1800 και μπεκ και εισαγωγή είναι στην ουσία ένα 1800 με ΦΠΕ. Ενώ ένα 20v είναι τις περισσότερες φορές ένα 1.6 20v με Φίλτρο και εξάτμιση ή έστω αν υποθέσουμε πως δεν έχει μεγαλύτερη εξάτμιση ένα 1.6 20v εργοστασιακό μοτέρ.
|
|
|
|
11-07-08, 17:33
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Θα κανω τον δικηγορο τωρα και των δυο.
Μαμα 20v δεν υπαρχει, οσο και εαν χτυπιεστε απο κατω.
Εαν δεν κανω λαθος το μοτερ αυτο προερχεται απο τροπετο.Βρισκοταν σε αυτοκινητο επιδοσεων και οχι σε νεκροφορα.Αυτος που το ειχε το φουνταρε, γιαυτο αλλωστε εχετε εσεις τα μοτερακια.Αρα ηταν γκαζακιας και ειδικα στην Ιαπωνια αποκλειεται να παιρνανε LEVIN για να πανε στο super market.
Oλα τα 20v που ηρθαν Ελλαδα, ηρθαν σαν τροπετα.Αρα κανεις δεν ξερει εαν το μοτερ αυτο εχει λιγη τσιμπημενη συμπιεση, προγραμμα, εκκεντροφορους η οτι αλλο.
Ολα τα 20v εχουν τουλαχιστον εξατμιση και εισαγωγη.Δεν με ενδιαφερει εαν επρεπε να γινει η εξατμιση. Απο την στιγμη που δεν εχει ακριβως τις ιδιες κουρπες, διαμετρο και καζανακια με την εργοστασιακη, ειναι βελτιωτικη.
Τωρα το 18αρι φοριεταν και στο MR2, οπου εραβε
και για αυτο μοτερ υπαρχουν εκκεντρα-βολαν-τροχαλιες-παραλληλοι-προγραμματα-χταποδια κ.α
Δυστυχως δεν γινεται, αλλα θα ηταν ενδιαφερον κοντρα αναμεσα σε 2 εντελως μαμα(δηλαδη μονο βενζινη να εχουν μεσα) MR2 και LEVIN.
Τωρα κατα τα αλλα, οποιος φτιαξει το καλυτερο μοτερ θα ειναι πιο γρηγορος.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
11-07-08, 18:02
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-06-2007
Περιοχή:
κορυδαλλος-νικαια
Μηνύματα: 259
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
σωστοτατος ο toyota mania.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,19835806 seconds (80,57% PHP - 19,43% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:54. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|