Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
09-04-08, 14:05
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-11-2006
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ρε παιδιά ο άνθρωπος θέλει καινούργιο αμάξι και μέχρι 30k.
τι του λέτε πόσα άλογα θα πάρει αν δώσει τόσα.
αν ήθελε περισσότερα και διέθετε περισσότερα, υπάρχουν ΑΛΛΕΣ επιλογές σε καινούργια πάλι.
200 άλογα άλλωστε είναι υπεραρκετά σήμερα.
αν μπει στο τρυπάκι της βελτίωσης σημαίνει, έξοδα, άλλη κατανάλωση, ενδεχομένως γρηγορότερη φθορά κτλ κτλ.
Φαντάζομαι και τα 2 (honda - gti), (παρένθεση γιατί λέγεται τάπερ;;
καίνε μόνο 100άρα αμόλυβδη;
εκεί που έχουν πάει οι τιμές όλα χρειάζονται σκέψη.
|
|
|
|
09-04-08, 14:09
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Οσο αφορά το απλό Honda, το κιτ που υπάρχει ήδη στην αγορά σου δίνει 16 άλογα, και φτάνει την ροπή στα 22kg. Κοστίζει 650Ε.
Για το Revo, ήδη φίλος που το φοράει στο Cupra, έβγαλε 297 άλογα. Εχω την δυναμομέτρηση. Τροχό του βγάζει 254 άλογα. Του έδωσε δλδ περίπου 20 άλογα στον τροχό, και 40 στον στρόφαλο. Το Revo κάνει 1000Ε. Ταρίφα κομμένη παντού είναι.
Με ενδιαφέρει σαν σκέψη, ΠΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ πολύ πίσω στο μυαλό, εάν θα μπορώ εφόσον κάποια στιγμή το θελήσω να το πειράξω.
Παίζουνε και με απλή κανονικότατα. Δεν είναι απαραίτητη η 100άρα.
Τάπερ = TYPE-R=Ταϊπαρ
Επίσης, πολύ σωστό αυτό που λέει ο Αντώνης. 30κ είναι το όριο. Δεν πάω παραπάνω. Ακόμα και να θέλω να το πειράξω, θα το έκανα αρκετά μετά. αλλωστε υπάρχει και μια εγγύηση που θα τρέχει, οπότε και να 'θελα δεν θα το ακούμπαγα. Επίσης πολύ σωστά λέει, ότι εάν ήθελα κάτι πιο δυνατό, θα τα έδινα εξαρχής (εφόσον τα είχα) και δεν θα έψαχνα πως θα βελτίωνα ενα ολοκαίνουργιο τουτου).
Τέλος, θεωρώ κι εγώ ότι τα 200 άλογα είναι υπέραρκετά! Δεν χρειάζεσαι παραπάνω. Απλά με τον levin στα χέρια μου τώρα, θέλω κάτι παραπάνω. Δεν θα μπορούσα να πέσω σε δύναμη, κάτι που θα απαιτούσε και αλλαγή τρόπου οδήγησης, πράγμα δύσκολο μετά απο τόσα χρόνια. Αυτό το παραπάνω είναι το όριο των 200 αλόγων (και απο θέμα δύναμης, και απο θέμα χρημάτων!!!)
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ayrton : 09-04-08 στις 14:25.
|
09-04-08, 14:21
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ayrton
Για το Revo, ήδη φίλος που το φοράει στο Cupra, έβγαλε 297 άλογα. Εχω την δυναμομέτρηση. Τροχό του βγάζει 254 άλογα. Του έδωσε δλδ περίπου 20 άλογα στον τροχό, και 40 στον στρόφαλο. Το Revo κάνει 1000Ε. Ταρίφα κομμένη παντού είναι.
|
Πάντως στο seatclub όσα παιδιά έχουν βάλει REVO σε CUPRA έχουν πάνω από 300 άνετα...έως και 326 είδα!!
Αλλά ας μη χαλάμε αλλο το θέμα σου...
|
|
|
|
09-04-08, 14:33
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Ρε ακόμα δεν το πήρε και του το έχετε βελτιώσει 3ο στάδιο! Ηρεμήστε !!!
Εγω ξαναλέω... Θα εκτιμούσα την τεχνολογία που έχει φρύδια (και όχι την φρύδια τεχνολογία )
Τούρμπο σε 2λιτρα μοτερ έχουν βάλει πολλοί και έχουν βγάλει και πολύ περισσότερα απο 200 άλογα. (και σε 1800 εχουν βαλει τουρμπο και εχουν βγαλει πολλύ περισσότερα).
Την μοναδικότητα και τα φρύδια να βγαζει απο 2λιτρο μοτερ ατμοσφαιρικά 200 άλογα (ή/και 240 στο s2000) την εχει μονο η Honda σε αυτο το διαμαντι μοτερ που έβγαλε.
Δλδ θα το έπαιρνα το αμαξι μονο και μονο για να λεω ότι είχα στην κατοχη μου τον ΚΟΡΥΦΑΙΟ μακραν ατμοσφαιρικό κινητήρα. Και όταν λεω κορυφαιο ατμοσφαιρικό κινητηρα εννοω "παραγωγής" δλδ που περναει ελεγχους, καυσαερια. ρυπους, κατανάλωση, αξιοπιστια κτλπ. (για να μη βγει κανενας και μου πει ότι υπαρχουν κιτ-car που βγαζουν τόσα... ).
Αυτα που πετυχαίνουν οι άλλοι με 3 τούρμπο και 6 κομπρέσσορες, το ταπερ τα βγαζει naturally aspirated...
Υ.Γ.: 1. Δεν παιρνω προμήθεια απο το Σαρακάκη...
2. Γιατι το ταπερ το ιαπωνικό βγαζει 222 άλογα?
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
|
|
|
09-04-08, 14:41
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Ρε ακόμα δεν το πήρε και του το έχετε βελτιώσει 3ο στάδιο! Ηρεμήστε !!!
Εγω ξαναλέω... Θα εκτιμούσα την τεχνολογία που έχει φρύδια (και όχι την φρύδια τεχνολογία )
Τούρμπο σε 2λιτρα μοτερ έχουν βάλει πολλοί και έχουν βγάλει και πολύ περισσότερα απο 200 άλογα. (και σε 1800 εχουν βαλει τουρμπο και εχουν βγαλει πολλύ περισσότερα).
Την μοναδικότητα και τα φρύδια να βγαζει απο 2λιτρο μοτερ ατμοσφαιρικά 200 άλογα (ή/και 240 στο s2000) την εχει μονο η Honda σε αυτο το διαμαντι μοτερ που έβγαλε.
Δλδ θα το έπαιρνα το αμαξι μονο και μονο για να λεω ότι είχα στην κατοχη μου τον ΚΟΡΥΦΑΙΟ μακραν ατμοσφαιρικό κινητήρα. Και όταν λεω κορυφαιο ατμοσφαιρικό κινητηρα εννοω "παραγωγής" δλδ που περναει ελεγχους, καυσαερια. ρυπους, κατανάλωση, αξιοπιστια κτλπ. (για να μη βγει κανενας και μου πει ότι υπαρχουν κιτ-car που βγαζουν τόσα... ).
Αυτα που πετυχαίνουν οι άλλοι με 3 τούρμπο και 6 κομπρέσσορες, το ταπερ τα βγαζει naturally aspirated...
Υ.Γ.: 1. Δεν παιρνω προμήθεια απο το Σαρακάκη...
2. Γιατι το ταπερ το ιαπωνικό βγαζει 222 άλογα?
|
Δεν έχεις κ άδικο, όμως υπάρχει και μια πολυβραβευμένη (και μάλιστα από Ιάπωνες) τεχνολογία, που κατέχει to VAG...οπότε τεχνολογία και η μία τεχνολογία και η άλλη....Η μία τεχνολογία 15ετίας και η άλλη 3ετίας.....Οπότε...μάλλον ξεπρασμένη αυτή της HONDA...
Να μην παρεξηγηθώ, όντως διαμάντι το μοτέρ αυτό, αλλά πλέον η τεχνολογία έχει πάει αλλού...
Υ.Γ. : 1. Αυτό παίζεται....
2. Άλλο πρόγραμμα- χαρτογράφηση...μάλιστα κάπου είδα πως έχει βελτιωθεί ταπερ με πρόγραμμα από japan μεριά....
|
|
|
|
09-04-08, 14:45
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 08-02-2005
Περιοχή:
Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Την μοναδικότητα και τα φρύδια να βγαζει απο 2λιτρο μοτερ ατμοσφαιρικά 200 άλογα (ή/και 240 στο s2000) την εχει μονο η Honda σε αυτο το διαμαντι μοτερ που έβγαλε.
Δλδ θα το έπαιρνα το αμαξι μονο και μονο για να λεω ότι είχα στην κατοχη μου τον ΚΟΡΥΦΑΙΟ μακραν ατμοσφαιρικό κινητήρα. Και όταν λεω κορυφαιο ατμοσφαιρικό κινητηρα εννοω "παραγωγής" δλδ που περναει ελεγχους, καυσαερια. ρυπους, κατανάλωση, αξιοπιστια κτλπ. (για να μη βγει κανενας και μου πει ότι υπαρχουν κιτ-car που βγαζουν τόσα... ).
|
Τι λεει ρε παιδια αυτος?
Παλι μεθυσμενος ειναι?
Για να του θυμησει καποιος διλιτρα μοτερ ΤΟΥΟΤΑ και αποδοσεις και αξιοπιστια και και και...
Ηρακλη σου ερχεται στο μυαλο κανενα?
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
|
09-04-08, 14:49
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 20-10-2007
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 170
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
@dRiveR7
Σπαω το κεφαλι μου, αλλα δεν καταλαβαινω για ποια τεχνολογια του VAG μιλας. Αν μιλας για το DSG, εχει ηδη ξεπεραστει...
|
09-04-08, 15:00
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Προφανώς μιλάει για τον TSI που βραβεύτηκε, και μάλιστα δις, στην Ιαπωνία, ώς καινοτόμα και κορυφαία τεχνολογία.
Πάντως αυτό που λέει ο Driver είναι ένα θέμα. 15 συναπτά έτη το ίδιο μοτέρ!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|
09-04-08, 15:16
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Πάντως για να πω κ κάτι σχετικό με το θέμα, όποιο αυτοκίνητο από αυτά και να πάρεις, είτε είναι turbo, είτε ατμοσφαιρικό, είτε καινουρια, είτε παλιά τεχνολογία θα είναι πάρα πολύ καλό και έως το 8/10 ή 9/10 των δυνατοτήτων του θα λαμβάνεις την ίδια περίπου αίσθηση στιβαρότητας και ασφάλειας....Στο απόλυτο όριο ίσως να υπερέχει ελάχιστα το ένα ή το άλλο....
Οπότε όλα είναι θεωρητικά για να συζητάμε εμείς και να υποστηρίζει ο ένας τα γερμανικά και ο άλλος τα ιαπωνικά....Συζήτηση να γίνεται δηλαδή...
Όποιο σου κάνει εσένα το κλικ αυτό πάρε...και όποιο από αυτά που συζητάμε και να είναι, χαμένος δε θα βγεις και θα το καταευχαρηστηθείς....
|
09-04-08, 15:21
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από T180
@dRiveR7
Σπαω το κεφαλι μου, αλλα δεν καταλαβαινω για ποια τεχνολογια του VAG μιλας. Αν μιλας για το DSG, εχει ηδη ξεπεραστει...
|
να σε βοιθησω λιγο φιλε μου να δεις ποιο καθαρα fsi, tsi, tfsi ,s-tronic dsg , Biturbo, awd
αφηνο απεξο τα TDI διοτι θα γινει πανικος
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17751598 seconds (81,94% PHP - 18,06% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:39. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|