Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από KOMIS
ο μεσος πολιτης ενδιαφερεται συνηθος για ενα καλο γερο αυτοκινητο,που να το εμπιστευεται.ο μεσος πολιτης θελει επισεις να ειναι σιγουρος οτι το αμαξι που θα παρει δεν θα εχει προβληματα μηχανικα η αλλα,δεν εχει τον χρονο αλλα και τα χρηματα κυριως για συχνες επισκεψεις στα συνεργεια.δεν τον ενδιαφερει και πολυ η ταχητητα τα τορμπο και τα πολλα αλογα.τον εδιαφερει πιο πολυ να κρατησει το αμαξι του για τουλαχιστον 6-7 χρονια χωρις προβληματα..
|
Πραγματικά, για αυτούς του λόγους αγοράζουμε Toyota όσοι "πονάμε" τα λεφτά που βγάζουμε.
Δυστυχώς όμως η "ποιότητα" Toyota έχει ξεφτίσει. Είναι πολύ θετικό ότι δεν μένεις στο δρόμο, αλλά οι επισκέψεις στο συνεργείο και η βαθειά βουτιά στην τσέπη γίνονται πολύ συχνές.
Η οικογενειακή εμπειρία από Corolla E12 1.4i και 1.8 TS είναι φρικτή. Οι συμπλέκτες είναι για πέταμα! Άνθρωπος που οδηγεί 40 χρόνια, χάρη στην Toyota απέκτησε την εμπειρία ζωής να "λειώσει" δίσκο συμπλέκτη σε 1.4i σε 30.000km ! Και η Toyota δεν αναλαμβάνει την ευθύνη.
Οι δισκόπλακες των φρένων που αλλάζαμε κάθε 100.000km τώρα θέλουν αλλαγή μαζί με τα τακάκια!
Σε τί φταίει ο οδηγός αν το ρουλεμάν του συμπλέκτη στο TS τα παίζει σε 40.000km? Και όταν η κατανάλωση λαδιού αρχίζει από τα 15.000km τότε τι περιμένεις για το χρόνο ζωής τους? Kαι προφανώς το πρόβλημα δεν αγγίζει την Τoyota, γιατί πόσοι στην Ελλάδα κάνουμε τόσα χιλιόμετρα σε 6 χρόνια για να φθάσουμε στο 1lt / 1000km.
Και υπάρχουν και χειρότερα, π.χ. στα 1.8 VVTi που βάζουν σε Avensis, κτλ. έχει δημοσιευθεί ότι είχαν κάνει κάποιο λάθος στα πιστόνια.
http://www.autoexpress.co.uk/news/au...gine_woes.html
Αγοράσαμε τα Toyota για να τα κρατήσουμε μέχρι να διαλυθούν οι λαμαρίνες τους. Δυστυχώς πιστεύω ότι τώρα δεν είναι αυτοκίνητα που τα κρατάς για να γεράσουν. Δεν κάνει λογική να δίνεις κάθε τόσο 500-αριές και βάλε όταν η αξία του θα είναι 1-2 χιλιάρικα.
Και για όλα αυτά δεν είναι τυχαίο που στο "Autobild TUV Report 2008" στη Γερμανία εξαφανίσθηκαν από τις πρώτες θέσεις τα Toyota, εκτος του προηγούμενου RAV4, σε αντίθεση με την θεαματική άνοδο της Mazda.
http://www.autobild.de/artikel/auto-...08_522911.html