Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #31  
Παλιά 27-03-08, 16:26
Το avatar του χρήστη trelokomio
trelokomio Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 06-02-2008
Μοντέλο: E12 1.4 f/l
Περιοχή: Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 253
trelokomio είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
η δικη μου αποψη ειναι οτι οταν γινει(και αμα γινει αυτο σε 4-5 χρονια που λες γιατι εγω νομιζω οτι θα γινει στο πολυ πιο μακρινο μελλον) το συζηταμε τοτε. σημερα ομως στο 2008 που ζουμε αυτα φανταζουν παρα πολυ μακρινα και δεν βλεπω τον λογο που η toyota απουσιαζει απο αυτη την κατηγορια των gti. εγω αυτη την toyota εμαθα και αγαπησα με τα διαφορα διαμαντια που εβγαζε και τα αγοραζες αποκλειστικα και μονο για να βγαζεις τρελα γουστα.δεν λεω καλη η κατηγορια των 30+ αλλα οπως και ο panagiotisfx πολυ σωστα ανεφερε αυτη την κατηγορια την ειχε κερδισει ηδη, και δεν νομιζω πως η κατηγορια των 20-30 ετων ειναι παντελος αδιαφορη. υπαρχει και εκει ενα ευρη κοινο το οποιο ομως αν η toyota δεν κανει κατι θα χασει εντελος. και αυτο που αναφερθηκε σε προηγουμενο μυνημα για το lexus σχετικα με επιδοσεις-αξιοπιστια δεν νομιζω πως ειναι αναγκη να σκασεις τοσα χρηματα για να διαθετει ενα αυτοκινητο το πακετο επιδοσεων-αξιοπιστιας. δηλ. μια ts που κοστιζε 26000 η ενα ταπερ των 30000 δεν διεθεταν(και πολυ επιτυχημενα μαλιστα) αυτο το πακετο?
Απάντηση με παράθεση
  #32  
Παλιά 27-03-08, 17:29
Το avatar του χρήστη vassilis_vvti
vassilis_vvti Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 19-02-2006
Μοντέλο: Αvensis vvt-i 1.6
Περιοχή: ΕΛΛΑΔΑ
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 1.604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 397
vassilis_vvti είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Συμφωνω σε αυτα που λετε αλλα και τωρα βγαζει εκδοσεις που δεν πουλανε καθολου οπως...avensis 2000cc,yaris ts παλιο, yaris ts καινουριο ...ειδικα το τελευταιο ειναι μια αποτυχια.ποιος θα παει να το αγορασει???Που στοχευει αυτη η εκδοση????Εαν βγαλει ενα σπορ με καλες επιδοσεις(το γιαρις τς ειναι πατατα σε επιδοσεις τουλαχιστον)πιστευω θα πουλησει αρκει να εχει λογικη καπως για τα ελληνικα δεδομενα τιμη.
__________________
Toyota Avensis vvt-i
Απάντηση με παράθεση
  #33  
Παλιά 27-03-08, 17:55
Το avatar του χρήστη KOMIS
KOMIS Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-02-2007
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 54 male
Μηνύματα: 267
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 251
KOMIS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
δηλ. μια ts που κοστιζε 26000 η ενα ταπερ των 30000 δεν διεθεταν(και πολυ επιτυχημενα μαλιστα) αυτο το πακετο?


ειχα διαβασει σε ενα forum πιο παλια δεν θυμαμε που.οτι η toyota εκοψε την ts γιατι δεν πληρουσε τελικα τα στανταρ που η ιδια εταιρεια ηθελε.και για να το κανει αυτο ανεβαινε πολυ η τιμη του.ετσι αποφασισε να την σταματησει
__________________
}-Γ
Απάντηση με παράθεση
  #34  
Παλιά 27-03-08, 22:30
Το avatar του χρήστη trelokomio
trelokomio Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 06-02-2008
Μοντέλο: E12 1.4 f/l
Περιοχή: Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 253
trelokomio είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
ειχα διαβασει σε ενα forum πιο παλια δεν θυμαμε που.οτι η toyota εκοψε την ts γιατι δεν πληρουσε τελικα τα στανταρ που η ιδια εταιρεια ηθελε.και για να το κανει αυτο ανεβαινε πολυ η τιμη του.ετσι αποφασισε να την σταματησει
ακομα και ετσι να ειναι (που εμενα πρωσωπικα τo ts ηταν απο τα αγαπημενα μου αυτοκινητα) και δεν ξερω ποια στανταρ δεν τηρουσε αλλα το στανταρ τις αξιοπιστιας (οπως και καθε toyota )πιστευω πως το τηρουσε η ταπεινη μου γνωμη ειναι πως επρεπε να βγαζει και ενα αυτοκινητο στην κατηγορια των gti's και να μην απουσιαζει πληρως απο αυτη.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ranger : 28-03-08 στις 02:37.
Απάντηση με παράθεση
  #35  
Παλιά 28-03-08, 00:40
Το avatar του χρήστη T180
T180 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 20-10-2007
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 170
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 234
T180 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
η TS κοπηκε λογω ρυπων. Και μαλιστα ειχε ρυθμιστει με τετοιο τροπο ωστε να βγαζει οσο λιγοτερη βρωμα γινεται. Γιαυτο και δεν ειχε γραμμικη αποδοση, και το lift ηταν ψηλα.
Απάντηση με παράθεση
  #36  
Παλιά 28-03-08, 08:38
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 542
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Βρε παιδιά, δεν μπορεί να περνάνε ρύπους το τάπερ, όλα τα TSI κτλ, και να μην μπορεί να περάσει η TS!!!! Απλά η ΤΟΥΟΤΑ έψαχνε την αφορμή για να την κόψει... την δικαιολογία για τον πολύ κόσμο!

Είναι αδιανόητο να πιστέψω ότι η ΤΟΥΟΤΑ δεν μπορεί να βγάλει αυτοκίνητο σε κατηγορία Gti, που να μην μπορεί να περάσει τους ρύπους!

Απλά δεν ήθελε πλέον να το βγάζει. Και όπως είπαμε και πιο πάνω, Οταν δεν πουλάει..... δεν το προσφέρεις! Ο λόγος που κόπηκανε τα Celica + MR2 ήτανε καθαρά εμπορικός! 8500 κομμάτια είχε πουλήσει το Celica σε ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, και περίπου 5000 το MR2!!!! Με τέτοια νούμερα πολύ καλά έκανε και τα έκοψε! Οταν έχεις πατώσει σε μια κατηγορία, δεν υπάρχει λόγος να συνεχίζεις να παράγεις το μοντέλο αυτής της κατηγορίας! Και βέβαια, η Celica καλώς η κακώς, και επανερχόμαστε στης επιλογές, δεν διέθετε τα μοτέρ της προηγούμενης! Που πήγανε τα 180, 200, 225 άλογα???? Δεν μπορείς να βγάζεις ένα σπορτίφ μοντέλο χωρίς σπορτίφ μοτέρ! Celica με 147 άλογα? Αντε και η TS! Είναι δυνατόν? Αν κανείς συνυπολογίσει και την αυξημένη τιμή όλων των ΤΟΥΟΤΑ σε σχέση με τον ανταγωνισμό, καταλαβαίνει εύκολα κανείς, για πιο λόγο δεν είχανε τύχη να επιζήσουνε με τέτοιον ανταγωνισμό!

Πλέον αυτήν την κατηγορία -εκτός Japan- δεν την θέλει. Τουλάχιστον τώρα! Γιατί πιστεύω ότι θέλει - δε θέλει, θα πρέπει να επανέλθει σε αυτην την κατηγορία! Δεν μπορώ να εξηγήσω αλλιώς τόσα πολλά λεφτά που επενδύονται στην F1, S2000 κτλ κτλ κτλ. (με προοπτική επανόδου και στα WRC!!!). Γιατί, όπως ειπώθηκε και σε άλλο πόστ, αυτές οι διοργανώσεις οδηγούνε και σε σπορτίφ μοντέλα, ακριβώς για να ταυτίζονται με τα αγωνιστικά (άρα καλύτερες πωλήσεις!!!).
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Απάντηση με παράθεση
  #37  
Παλιά 28-03-08, 14:18
Το avatar του χρήστη panagiotisfx
panagiotisfx Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-07-2007
Μοντέλο: Ε12 pro f/l
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.038
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 322
panagiotisfx είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αυτη τη στιγμη γινεται χαμος απο gt,opc,typeR κ.α.Δεν νομιζω η Toyota να μεινει για πολυ εκτος....Ειμαι σιγουρος οτι γρηγορα θα ερθει απαντηση και μαλιστα καλη!
Απάντηση με παράθεση
  #38  
Παλιά 28-03-08, 14:27
Nikr Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 03-08-2007
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 634
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 294
Nikr έχει φοβερή αύρα Nikr έχει φοβερή αύρα Nikr έχει φοβερή αύρα
Μην είσαι σίγουρος για τίποτα.

Πάντως διαβάζοντας όλα τα ποστ, θα πω ότι δεν είμαστε παντρεμένοι με την Toyota (εκτός από μερικούς )
και οι λόγοι για τους οποίους ο κόσμος αγοράζει αυτά τα αυτοκίνητα, και έχει την εταιρία στην 2η θέση παγκοσμίως,
είναι απολύτως συγκεκριμένοι.

Η εταιρία δεν έχει λόγο να μην είναι ευχαριστημένη, και γι αυτό ακολουθεί την συγκεκριμένη πολιτική.

Προσωπικά, αν είχα χρήματα να αλλάζω κάθε 2 χρόνια αμάξι ίσως δεν θα έπαιρνα ποτέ toyota,
αλλά αυτά που είχα έφταναν μόνο γι αυτό το αμαξι 10ετίας που έχω...
και το οποίο ήθελα να 'ναι όσο πιο αξιόπιστο...
Απάντηση με παράθεση
  #39  
Παλιά 28-03-08, 23:43
Το avatar του χρήστη trelokomio
trelokomio Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 06-02-2008
Μοντέλο: E12 1.4 f/l
Περιοχή: Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 253
trelokomio είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από T180 Εμφάνιση μηνυμάτων
η TS κοπηκε λογω ρυπων. Και μαλιστα ειχε ρυθμιστει με τετοιο τροπο ωστε να βγαζει οσο λιγοτερη βρωμα γινεται. Γιαυτο και δεν ειχε γραμμικη αποδοση, και το lift ηταν ψηλα.
αυτος δεν ειναι ο λογος που η ts δεν ειχε γραμμικη λειτoυργεια και το lift ανοιγε ψηλα. ανοιγε στις 6000rpm περιπου γιατι ειναι αναγκαστικο το αυτοκινητο να εχει αυτες τις στροφες για να δουλεψει με τα αγριεμενα εκεντρα και αν το lift ανοιγε σε ποιο χαμηλες στροφες πολυ απλα το αυτοκινητο θα <<πνιγοταν>> και θα <<κρεμαγε>> δεν θα μπορουσε να δουλεψει σωστα. Ολα τα ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ αυτοκινητα με ΜΟΝΟΠΕΤΑΛΟΥΔΙ εισαγωγη που ειναι φτιαγμενα να στροφορουν μεχρι τις 8500+rpm και αποδιδουν ειδικη ισχυ 100+ps/1000 κυβικα εχουν αυτη τη χαρακτιριστικη ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΗ λειτουργεια με αποτομα ξεσπασματα στι ψηλες στροφες(5500+rpm) στο σημειο δηλαδη που αναλαμβανουν δραση τα αγριεμενα εκκεντρα.
Απάντηση με παράθεση
  #40  
Παλιά 07-04-08, 10:25
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 325
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από KOMIS Εμφάνιση μηνυμάτων
ο μεσος πολιτης ενδιαφερεται συνηθος για ενα καλο γερο αυτοκινητο,που να το εμπιστευεται.ο μεσος πολιτης θελει επισεις να ειναι σιγουρος οτι το αμαξι που θα παρει δεν θα εχει προβληματα μηχανικα η αλλα,δεν εχει τον χρονο αλλα και τα χρηματα κυριως για συχνες επισκεψεις στα συνεργεια.δεν τον ενδιαφερει και πολυ η ταχητητα τα τορμπο και τα πολλα αλογα.τον εδιαφερει πιο πολυ να κρατησει το αμαξι του για τουλαχιστον 6-7 χρονια χωρις προβληματα..
Πραγματικά, για αυτούς του λόγους αγοράζουμε Toyota όσοι "πονάμε" τα λεφτά που βγάζουμε.
Δυστυχώς όμως η "ποιότητα" Toyota έχει ξεφτίσει. Είναι πολύ θετικό ότι δεν μένεις στο δρόμο, αλλά οι επισκέψεις στο συνεργείο και η βαθειά βουτιά στην τσέπη γίνονται πολύ συχνές.
Η οικογενειακή εμπειρία από Corolla E12 1.4i και 1.8 TS είναι φρικτή. Οι συμπλέκτες είναι για πέταμα! Άνθρωπος που οδηγεί 40 χρόνια, χάρη στην Toyota απέκτησε την εμπειρία ζωής να "λειώσει" δίσκο συμπλέκτη σε 1.4i σε 30.000km ! Και η Toyota δεν αναλαμβάνει την ευθύνη.
Οι δισκόπλακες των φρένων που αλλάζαμε κάθε 100.000km τώρα θέλουν αλλαγή μαζί με τα τακάκια!
Σε τί φταίει ο οδηγός αν το ρουλεμάν του συμπλέκτη στο TS τα παίζει σε 40.000km? Και όταν η κατανάλωση λαδιού αρχίζει από τα 15.000km τότε τι περιμένεις για το χρόνο ζωής τους? Kαι προφανώς το πρόβλημα δεν αγγίζει την Τoyota, γιατί πόσοι στην Ελλάδα κάνουμε τόσα χιλιόμετρα σε 6 χρόνια για να φθάσουμε στο 1lt / 1000km.
Και υπάρχουν και χειρότερα, π.χ. στα 1.8 VVTi που βάζουν σε Avensis, κτλ. έχει δημοσιευθεί ότι είχαν κάνει κάποιο λάθος στα πιστόνια.
http://www.autoexpress.co.uk/news/au...gine_woes.html

Αγοράσαμε τα Toyota για να τα κρατήσουμε μέχρι να διαλυθούν οι λαμαρίνες τους. Δυστυχώς πιστεύω ότι τώρα δεν είναι αυτοκίνητα που τα κρατάς για να γεράσουν. Δεν κάνει λογική να δίνεις κάθε τόσο 500-αριές και βάλε όταν η αξία του θα είναι 1-2 χιλιάρικα.

Και για όλα αυτά δεν είναι τυχαίο που στο "Autobild TUV Report 2008" στη Γερμανία εξαφανίσθηκαν από τις πρώτες θέσεις τα Toyota, εκτος του προηγούμενου RAV4, σε αντίθεση με την θεαματική άνοδο της Mazda.
http://www.autobild.de/artikel/auto-...08_522911.html
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Toyota auris facelift - Αντιπροσωπεία Toyota Λαμίας xristosmk TOYOTA AURIS 17 10-12-10 18:24
New Toyota Toyota Corolla XRS 2009 LAKISdj TOYOTA COROLLA E15 19 02-12-10 21:18



Page generated in 0,25151801 seconds (83,11% PHP - 16,89% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:39.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)