Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #101  
Παλιά 14-03-08, 13:09
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 379
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Η Volkswagen βραβεύτηκε με το βραβείο TechnoBest για τον συνδυασμό μηχανικού συμπιεστή και τούρμπο στους κινητήρες TSI που κατασκευάζει. Η εκδήλωση διεξήχθη στην Κωνσταντινούπολη και η κριτική επιτροπή έκρινε ότι οι Volkswagen TSI επέδειξαν σημαντική εξέλιξη στον τομέα της τεχνολογίας βενζινοκινητήρων.

Οι TSI συνδυάζουν τη χρήση συμπιεστή εξάτμισης και μηχανικού συμπιεστή και αποδίδουν ισχύ μεταξύ 140 και 170 ίππων. Αυτοί οι κινητήρες χρησιμοποιούνται ήδη στα Volkswagen Golf, Golf Plus, Golf Variant, Jetta, Touran και Tiguan. Το πλεονέκτημα του TSI, εν συντομία, είναι η παραγωγή της μέγιστης ισχύος με τη χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση. Μέχρι τώρα, 127.000 οδηγοί σε όλον τον κόσμο διαθέτουν την εν λόγω τεχνολογία κάτω από το καπό τους.

Η Volkwagen είναι η μόνη εταιρεία που χρησιμοποιεί αυτόν τον συνδυασμό σε μοντέλα μαζικής παραγωγής. Ο μηχανικός συμπιεστής παράγει δύναμη σε χαμηλές στροφές, βοηθώντας την επιτάχυνση μειώνοντας την υστέρηση, ενώ το τούρμπο παίρνει τα ηνία στις ψηλότερες στροφές. Λόγω του συνδυασμού αυτού, οι κινητήρες μπορούν να έχουν μικρότερη χωρητικότητα, με συνέπεια λιγότερες εκπομπές καυσαερίων.

Από το ντεμπούτο τους και μετά, οι κινητήρες TSI έχουν αποσπάσει πολλούς επαίνους και έχουν κερδίσει τα πιο σημαντικά βραβεία στον κόσμο, για παράδειγμα, το βραβείο Κινητήρας της Χρονιάς το 2006 και το 2007. Το τελευταίο τους βραβείο, το TechnoBest, απονέμεται από την Autobest, μια ανεξάρτητη κριτική επιτροπή, αποτελούμενη από δημοσιογράφους της ανατολικής και κεντρικής Ευρώπης.

πηγή sportdrive.gr
Απάντηση με παράθεση
  #102  
Παλιά 14-03-08, 13:13
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 379
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωσή της, η VW έχει ξεκινήσει την αντικατάσταση του κινητήρα 1.6 FSI με τον 1.4 TSI των 122ps. Ο TSI 122ps θα εξοπλίζει τα Golf, Golf Plus, Golf Variant, Jetta, Passat, Passat Variant και Eos.

Ο εν λόγω κινητήρας βασίζεται στον TSI των 140 και 170ps αλλά αντί για συνδυασμό κομπρέσσορα και turbo, εξοπλίζεται μόνο με turbo. Σύμφωνα με τη VW, ο υπετροφοδοτούμενος 1400ρης αποδίδει περισσότερη ιπποδύναμη και ροπή απο τον 1.6FSI ενώ ταυτόχρονα καταφέρνει να είναι πιο οικονομικός και να εκπέμπει λιγότερους ρύπους.

Ο TSI 122ps θα συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή το ολοκαίνουριο DSG των 7σχέσεων.

πηγη sportdrive.gr
Απάντηση με παράθεση
τεχνολογια tsi
  #103  
Παλιά 14-03-08, 13:20
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 379
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
τεχνολογια tsi

Βασισμένος επάνω στον "μικρό" FSI των 1,4 λίτρων, αποδίδει όσο ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας χωρητικότητας 2,3 λίτρων, με κατανάλωση όμως μικρότερη κατά 20%. Ο δρόμος για την ανάπτυξη ενός τέτοιου συνόλου, με άφθονη δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών και ειδική ισχύ της τάξης των 122,3 ίππων/λίτρο, κάθε άλλο παρά εύκολος θα μπορούσε να χαρακτηριστεί. Σαφώς και στην προκειμένη περίπτωση η υπερτροφοδότηση αποτελεί τη μόνη λύση, με δεδομένο όμως το μικρό κυβισμό, εγκυμονεί παράλληλα και διάφορα δυσεπίλυτα προβλήματα.

Η χρήση ενός υπερτροφοδότη αερίων εξασφαλίζει μεν τη μέγιστη ιπποδύναμη των 170 ίππων, όχι όμως στην περίπτωση ενός light turbo, αφού απαιτείται υψηλή συμπίεση. Αυτό με τη σειρά του συνεπάγεται έντονο lag, κενά ισχύος και μη γραμμική συμπεριφορά.

Η επιλογή ενός μηχανικού υπερσυμπιεστή, από την άλλη, θα έλυνε το πρόβλημα των χαμηλών στροφών, ψηλότερα όμως θα αύξανε υπέρμετρα τις τριβές και τις απώλειες, ενώ ταυτόχρονα δεν θα απέδιδε εύκολα τη ζητούμενη τιμή ισχύος.

Η λύση βρέθηκε κάπου ενδιάμεσα, με την υιοθέτηση και των δυο συστημάτων σε ένα πρωτόγνωρο, για τα δεδομένα της κατηγορίας, συνδυασμό. Πλέον αυτό που έμενε ήταν η εξεύρεση ενός "διαύλου επικοινωνίας" μεταξύ αυτών, όπως και η αναβάθμιση του μηχανικού συνόλου που θα τα φιλοξενούσε.

Σχετικά με το τελευταίο, επιλέχθηκε ο FSI κινητήρας της σειράς EA 111, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και ονομαστική ισχύ 90 ίππων. Η απόσταση μεταξύ των κυλίνδρων του είναι 82 χιλιοστά, ενώ αντίστοιχα η διάμετρος και η διαδρομή των εμβόλων είναι 76,5 και 75,6 χιλιοστά.

Οι αλλαγές που επιτελέστηκαν ώστε να είναι σε θέση να διαχειριστεί την επιπλέον δύναμη είναι οι εξής. Καταρχήν κατασκευάστηκε ένα νέο, υψηλής αντοχής σώμα από χυτοσίδηρο, ικανό να αντέχει σε πιέσεις 21,7 bar για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτό συνοδεύεται από μία αναβαθμισμένη αντλία νερού, με ενσωματωμένο μαγνητικό συμπλέκτη, κατάλληλη για τις ανάγκες ψύξης του συνόλου.

Κατόπιν επιλέχθηκαν νέα, υψηλής πίεσης, ακροφύσια καυσίμου των έξι οπών, αυξάνοντας παράλληλα την πίεση έγχυσης στις 150 ατμόσφαιρες. Η κίνηση αυτή θεωρήθηκε επιβεβλημένη, αφού οι διακυμάνσεις στην ποσότητα του καυσίμου από τις στροφές του ρελαντί μέχρι τις 6.000 σ.α.λ. της μέγιστης ισχύος είναι σημαντικές. Χάρη, μάλιστα, στην τεχνολογία του άμεσου ψεκασμού, επιτεύχθηκε λόγος συμπίεσης 10:1, ασυνήθιστα υψηλός για υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.

Κατόπιν τούτου, σειρά είχε το "Twincharger", ο συνδυασμός δηλαδή turbo-κομπρέσσορα. Το μεγάλο στοίχημα εδώ ήταν η ομαλή συνεργασία των δυο συστημάτων και η βελτιστοποιημένη λειτουργία του καθενός ξεχωριστά, με βάση το διάγραμμα των στροφών. Στην πράξη, χαμηλά όλη η ποσότητα του εισερχόμενου αέρα περνάει από το μηχανικό υπερσυμπιεστή, οδηγείται μέσω αυλών στο turbo, κατόπιν στο intercooler και καταλήγει στην πολλαπλή εισαγωγής. Η τακτική αυτή εξασφαλίζει άφθονα αποθέματα ισχύος και ροπή 200 Nm από τις 1.250 έως τις 6.000 σ.α.λ.!

Η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης αγγίζει τα "εξωπραγματικά" 2,5 bar στις 1.500 σ.α.λ., όπου τα δύο συστήματα λειτουργούν, αντίστοιχα, στις περίπου 1,53 ατμόσφαιρες. Από τις 2.400 σ.α.λ. έως και τις 3.500 σ.α.λ. μία βαλβίδα τοποθετημένη παράλληλα με τον κομπρέσσορα ανοίγει σταδιακά, μειώνοντας την πίεσή του ώστε να εξασφαλίζεται ομαλή λειτουργία στο turbo, ενώ από εκεί και πάνω, καθίσταται ανενεργός, με τον υπερτροφοδότη αερίων να αναλαμβάνει μόνος του έως και τις στροφές του κόφτη. Η διασύνδεση αυτή και η λογική λειτουργίας γίνονται εύκολα κατανοητές στα παρατιθέμενα σχήματα.

Ως αποτέλεσμα ο TSI αποδίδει, όπως προείπαμε, 170 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 240 Nm σε μία ευρεία περιοχή, από τις 1.750 έως και τις 4.500 σ.α.λ. Οσο για την κατανάλωση, στο συνδυασμένο κύκλο είναι μόλις 7,2 λίτρα/ 100 χλμ! Με τέτοιες τιμές, δεν είναι απίθανο το επόμενο διάστημα να δούμε και άλλους κατασκευαστές να προβαίνουν σε ανάλογες λύσεις. Πόσο μάλλον αφού η ισχύς είναι πάντα ευπρόσδεκτη, ενώ τα μελλοντικά όρια εκπομπών ρύπων θα οδηγήσουν, θέλοντας και μη, σε προσπάθειες μείωσης της κατανάλωσης.

Πηγή : in.gr
Απάντηση με παράθεση
  #104  
Παλιά 14-03-08, 13:42
Το avatar του χρήστη vassilis_vvti
vassilis_vvti Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 19-02-2006
Μοντέλο: Αvensis vvt-i 1.6
Περιοχή: ΕΛΛΑΔΑ
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 1.604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 390
vassilis_vvti είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Aν ειναι ολα τοσο ωραια γιατι βγαζει τοσα προβληματα????
Εμενα αυτα τα βραβεια δεν μου λενε κατι.Εδω βγηκε αυτοκινιτι της χρονιας το fiat 500 και περσυ το leon...αλλα εγω πολυ λιγα βλεπω στους δρομους και επιπλεον δεν ειδα να ειναι κανενα τιποτα εντυπωσιακο ουτε πουλανε πολυ.
__________________
Toyota Avensis vvt-i
Απάντηση με παράθεση
  #105  
Παλιά 14-03-08, 13:45
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πολυ ωραια ολα αυτα αλλα εχω να συμπληρωσω πραγμα
Τουρμπο και οικονομιαδεν συμβαδιζουν..
Υ.Γ.
Βασιλη και ολα τα λεον εχουν προβλημα στα ηλεκτρολογικα..
Αυτα τα βραβεια πιστευω οτι κατευθυνομενα..
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #106  
Παλιά 14-03-08, 13:52
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 379
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
πες μου ενα αυτοκινιτο που δεν εχει βγαλει προβλημα και μαλιστα οταν ειναι στις αρχες? και οσο για τιν εγγυηση δεν νομιζω ναχε κανενα τους ναχε προβλιμα με μπλοκ και αλα τετοια οστε να τους παει μεντες
Απάντηση με παράθεση
  #107  
Παλιά 14-03-08, 13:54
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Αυτα διάβασε και ο κολλητός του DJkey και πηγε και πηρε το GT... Για ρωτησε τον τωρα να σου πει...

Αλεξ, θέλεις να δεις πραγματική τεχνολογία με στύψιμο του μυαλού για να πετυχεις πολλά άλογα (και μαλιστα ατμοσφαρικα)? Read and weep...

Συστήματα Μεταβολής Χρονισμού
Μεταβολής της Φάσης και του Βυθίσματος του Εκκεντροφόρου
(Cam – Phasing + Cam – Changing)

Συνδυάζοντας τη μεταβολή του βυθίσματος των συστημάτων VVT και
την εναλλαγή της φάσης των εκκεντροφόρων μπορεί να επιτευχθεί σημανική αύξηση της αποδιδόμενης ισχύος του κινητήρα, σε συνδιασμό με την ομαλή και απροβλημάτιστη λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών. Ωστόσο ένα τέτοιο σύστημα είναι ιδιαίτερα πολύπλοκο και δύσκολο στο σχεδιασμό του, με αποτέλεσμα το κόστος του να είναι αρκετά υψηλό. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που ως τώρα οι μοναδικές εταιρίες που έχουν αναπτύξει τέτοιο σύστημα είναι η Toyota και η Porsche.

Toyota VVTL-I
Το VVTL-I της Toyota είναι το πιο σύνθετο και έξυπνο στη σύλληψή του σύστημα VVT. Συνδυάζει:
♦ Συνεχή μεταβολή της φάσης του εκκεντροφόρου
♦ Μεταβολή της βύθισης σε 2 στάδια
♦ Μεταβολή της διάρκειας σε 2 στάδια
♦ Είναι τοποθετημένος στον εκκεντροφόρο της εισαγωγής αλλά και σε αυτόν της εξαγωγής.
Μπορεί να πει κανείς ότι το σύστημα αυτό αποτελεί ένα συνδιασμό του
VVT-I και του VTEC της Honda, ωστόσο ο μηχανισμός του είναι διαφορετικός από αυτόν του VTEC.
Το σύστημα λοιπόν αυτό διαθέτει τον μηχανισμό μεταβολής της φάσης του VVT-I, ο οποίος και σε αυτή την περίπτωση καθοδηγείται από τον Η/Υ του κινητήρα λαμβάνοντας υπ΄ όψη του πολλούς παράγοντες του περιβάλλοντος και των συνθηκών οδήγησης. Ωστόσο όντας εξελιγμένος και τοποθετημένος και στον εκκεντροφόρο εξαγωγής, δίνει τη δυνατότητα συνεχόμενης μεταβολής του χρονισμού αλλάζοντας τη φάση του εκκεντροφόρου έως και 60ο. Συνεπώς είναι μάλλον το τελειότερο σύστημα μεταβολής της φάσης.
Επιπλέον το VVTL-I είναι εφοδιασμένο και με το σύστημα (Valve Lift System) το οποίο λειτουργεί όπως το VTEC. Ο εκκεντροφόρος λοιπόν διαθέτει 2 διαφορετικά έκκεντρα, ένα για μεγάλη βύθιση των βαλβίδων και μεγάλη διάρκεια και ένα για μικρή βύθιση και διάρκεια. Επίσης ένας υδραυλικά κινούμενος πείρος είναι σε θέση να εμπλέκει και να απεμπλέκει τα ωστήρια από το ¨άγριο¨ έκκεντρο. Ωστόσο όταν το ο μηχανισμός των ωστηρίων κινείται από το ¨άγριο¨ έκκεντρο, το ήπιο έκκεντρο ολισθαίνει πάνω σε έναν περιστρεφόμενο μικρό κύλινδρο έτσι ώστε να περιορίζονται οι απώλειες ισχύος λόγω τριβών.
Τελικά το μοναδικό περιθώριο βελτίωσης του συστήματος αυτού σχετίζεται με τη βύθιση. Είναι γεγονός ότι η βύθιση 2 σταδίων δεν αποτελεί καινοτομία στα συστήματα μεταβλητού χρονισμού. Ωστόσο αναμφίβολα το σύστημα VVTL-I της Toyota είναι το πιο εξελιγμένο σύστημα VVT έως τώρα.
Τα μοναδικά του πραγματικά μειονεκτήματα είναι η πολυπλοκότητά του καθώς και το υψηλό κόστος παραγωγής.


Δωρο στους κατόχους TS...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #108  
Παλιά 14-03-08, 13:58
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 379
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
σκεφτομουν να απαντησω σε αυτο αλα θα πλυγωσω πολους
Απάντηση με παράθεση
  #109  
Παλιά 14-03-08, 14:01
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Σε θέμα τεχνολογικής υπεροχής δεν νομίζω πάντως να υπάρχει καμία σύγκριση/αμφιβολία... Ο Ιάπωνας ειναι ετη φωτος μπροστα.
Για να μην αναφερθω γενικά σε S2000 ... 240 άλογα σε ατμοσφαιρικο 2λιτρο κινητήρα...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη madvinegar : 14-03-08 στις 14:11.
Απάντηση με παράθεση
  #110  
Παλιά 14-03-08, 14:01
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Απαντα ρε συ δεν εχουμε μετοχες της ΤΟΥΟΤΑ για να κλαψουμε..
Υ.Γ.
Ρε συ αλεξ ολα βγαζουν προβλημα αλλα να παιρνεις καινουργιο αμαξι και να σου ανατιναζετε το μοτερ ή να σου καιει λαδι αυτο ειναι μειονεκτημα..
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Seat Leon II endurasKE-30 OFF TOPIC 223 05-08-09 12:05
Ερώτηση LEON THEMIS ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 104 21-09-08 23:02
Γιατί καποιός να αγοράσει ένα TS και όχι ένα LEON 20V- IBIZA FR - GOLF GTI? gaspas TOYOTA COROLLA T-SPORT 79 17-05-08 20:55



Page generated in 0,19960093 seconds (82,25% PHP - 17,75% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:49.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)