Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από alex-g
βασικα εισαι λαθος το μοτερ αυτο ειναι 100% τσεκαριμενο οπως και τον προιγουμενησ γενιας 20v το αμαξι οποτε θες το σκιζεις και δεν βγαζει αχνα ασε που μερικοι το εχουν φασει 3 stage κοντα στα 280+ αλογακια και συνεχιζει ακαθεκτο
|
Κοψε κατι, γιατι θα ξεχασουμε οτι ξερουμε.Του ξαδελφου τα τιναξε η τρομπα νερου στα 170.000 χιλ,ανεβασε θερμοκρασια και τωρα εχει παθε κριση.Το αμαξι ειναι τελεις μαμα με τα 150ps.Eγω του δινω αλλα 30.000 χιλ ζωης και η λειτουργεια του εντελως ταξιτζιδικη.
Ετσι και μου βρεις μοτερ με πανω απο 200.000 χιλ χωρις να εχει πειραχθει ουτε βιδα.Το τονιζω ουτε βιδα. Μονο λαδια. θα το παραδεχθω.Χωρια που η αποδοση τους πεφτει δραματικα μετα τα 100-120.
Αποσπασμα απο το GTC
χαιρετω το gtc..εχω ενα octavia gt...τι τυπο τουρμπινας φοραει??στα 17000χλμ εσπασε..η αντιπροσωπεια μου την αλλαξε με μια διαφορα...μου εστειλαν την κ03s..μου ειπαν οτι φορουσε την κ03 κ απλα δεν βγαινει απο την skoda η κ03 σαν ανταλακτικο..ετσι μου εστειλαν την αλλη...α να μην ξεχασω..ειδα διαφορα στο αμαξι οταν μπηκε η αλλη τουρμπινα..σε προσφατο περασμα μου απο γνωστο σε ολους συνεργειο(οχι αντιπροσωπεια) κ χωρις να του πω τι εχει συμβει μου ειπε το εξης..φοραω κ03 σαν μαμα gt κ για να βαλω την κ03s μου ειπε 850 ευρω..πολλοι λενε οτι ολα φορανε κ03s..δεν νομιζω ομως κ οι αντιπροσωπειες αλλα κ ο συγκεκριμενος μηχανικος να λεγανε ψεματα...please helpppppppppp)
Aυτα τα πραγματα δεν θελει η ΤΟΥΟΤΑ και βγαζει σπυρια με τις τουρπινες.
Τωρα ετυχε καποια παρτιδα με μπλοκ ZZ να εχει προβλημα με την καταναλωση λαδιου.Συμβαινουν αυτα και στις καλυτερες οικογενειες.