Οποιος πηρε Ιαπωνικο για πρωτο αμαξι πηρε Ιαπωνικο και για 2ο ! Δεν συμβαινει το ιδιο με τα Ευρωπαικα και ειδικοτερα με τα vw (που τα μισω λιγο περισσοτερο απο τα αλλα Ευρωπαικα
)! Τα TOYOTA εχουν 6 χρονια εγγυηση ή 180.000 χιλιομετρα αλλα δεν παθαινουν τιποτα ουτε εντος αλλα ουτε και εκτος εγγυησης..απειρες οι περιπτωσεις !Τα vw εχουν μεγαλα προβληματα και εντος αλλα και εκτος εγγυησης που ειναι και μονο 2 χρονια!Επισης καποιος ειπε οτι την εγγυηση την πληρωνεις παιρνωντας ενα TOYOTA επειδη ειναι πανακριβα..το θεμα ειναι τι γινεται μετα την εγγυηση αλλα και παλι το οτι ειναι τοσο ακριβα και ειναι πρωτα σε πωλησεις δεν σας λεει κατι ? Και οσο πιο πολυ τεχνολογια βαζουν μεσα οι Ιαπωνες και ακριβαινουν τα αμαξια απο γενια σε γενια τοσο πιο πολυ τα αγοραζει ο κοσμος..αυτο εχει φανει τουλαχιστον τα τελευταια χρονια..! Τα vw ψοφια μοτερ εβγαζαν που ηταν και προβληματικα,εκαιγαν και λαδια.Πεταξαν μια τουρμπινα πανω για να ζωντανεψουν λιγο αλλα τα προβληματα και τα λαδια αυξηθηκαν αντι να μειωθουν..τεχνολογια ειναι αυτη ? Συμφωνω απολυτα με το παλικαρι που ειπε οτι η TOYOTA θα βγαλει μοτερ με τουρμπινα μονο αν ειναι να βγαλει κατι αλεξισφαιρο αλλα και αυτο ειναι δυσκολο..αφου πλεον εχουν πιαστει με τα υβριδικα..κοιταει μπροστα ο Ιαπωνας..
Αυτα απο μενα και σορρυ για το μεγαλο ποστ(αυτα που βαριεμαι τα κανω εγω τωρα
)
Υ.Γ Για επομενο αμαξι κανενα υβριδικο lexus νομιζω θα ηταν οτι πρεπει