Μετα από 4μερες εξαντλητικών δοκιμών έφτασα στο συμπέρασμα ότι
1)Στις δυο πρώτες ταχύτητες μειώθηκε το σπινάρισμα και μετατράπηκε σε πρόσφυση!
2)σε γνωστό μου κατηφορικό πέταλο σαφή διαφορά μετά το apex σε κλίσεις και πρόσφυση
3)λίγο αμεσότερο τιμόνι
4)Αμελητέες διαφορές σε επίπεδο δρόμο ,ελαττώθηκε ελάχιστα η υποστροφή!
5)για ούτε 50ε τα κατάφερε τελεία αλλά αν έδινα τα 200ε που θα ήθελε καμιά ΤΤΕ θα τα ψιλοέκλαιγα!
Ευχαριστω Electro και πολύ για πρωτοβουλία σου!
Εμπροοοοος... και "πισω" μπαρα!