Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
|
Πρόβλημα με μπάρα θόλων 3 σημείων |
|
04-08-08, 20:44
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πρόβλημα με μπάρα θόλων 3 σημείων
Από όταν πήρα την ΕΕ111 από τον μηχανικό με το 4E-FTE πάνω και πίσω άκρα από levin και μπάρα θόλων 3 σημείων, άκουγα τρελά τριξίματα! νόμιζα αρχικά ότι το έκαναν τα άκρα ζαμφορ που ήτανε διαλυμένα, έπιασα και τα άλλαξα αλλά τίποτα! μετά έψαξα την κρεμαριέρα, τα ψαλίδια κτλ αλλά τελικά δεν ήτανε τίποτα από αυτά! τελικά σήμερα είχα πάει σε έναν φίλο με βουλκανιζατερ και ανακαλύψαμε ότι το κάνει η μπάρα θόλων!!! βασικά έχω την εντύπωση ότι έφταιγε το σημείο που πιάνει στο αμάξωμα γιατί είχε βάλει 2 απλές λαμαρινόβιδες εκεί. Την έβγαλα την μπάρα και ησύχασα! θέλει και βάψιμο κιόλας! Το κακό είναι ότι όπως βίδωνα τα παξιμάδια των top mount στο αριστερό μου κόπηκε το σπείρωμα σε μια βίδα! έβαλα το παξιμάδι ανάποδα και βίδωσε αλλά αν μπει και η μπάρα δεν έχει χώρο να πιάσει. Ερωτήματα τώρα :
1) Πως μπορώ να αλλάξω το σπείρωμα που κόπηκε? υπάρχει σκέτο η πρέπει να αλλάξω όλο το top mount?
2) Πρέπει να βγάλω το αμορτισερ και να το λύσω ή γίνεται αν σηκωθεί το αμάξι ψηλά?
3) Την μπάρα θόλων 3 σημείων πως την βιδώνουμε επάνω στο αμάξωμα ώστε να είναι σταθερή εκεί και να μην κουνάει?
4) Η μπαρα πάει τοσο πολυ σφηνωτά στις βίδες των top mounts? είδα και επαθα να την βγάλω!!!
|
04-08-08, 22:31
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-01-2008
Περιοχή:
ΜΠΡΑΧΑΜΕΣ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 383
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
1ον καλυτερα να αλλαξεις φιλε μου tpo mount τουλαχιστων ετσι εκανα κ εγω σε παρομοια στραβη αν θυμαμαι κανα 10-20 εχει μεταχειρο ολοι οι μηχανικοι εχουν.
2ον ναι πρεπει να το βγαλεις το αμορτησερ απο το αμαξι
3ον ειναι ψιλο μανουρα σε κορολλα που δν εχουν μπαρα απο το εργοστασιο γιατι δν εχουν σπειρωμα απο πισω οποτε εγω αυτο που εκανα στν αε111 του πατερα μου ηταν να ξιλωσω υαλοκαθαριστηρες κ το πλαστικο τους καλυμα απο κατω κ παρω ανοξειδωτες βιδες κ παξιμαδια κ με πολυ υπομονη να τα βιδωσω.
4ον αν μπαινει με πολυ δυσκολια ισως εχει παρει λιγο ισιωσε την λιγο πριν τν βαλεις
Ελπιζω να βοηθησα αν μπορεσω θα ανεβασω κ φοτο
ετσι ειναι μετα το νικελ αυτην δν εχεις?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη endurasKE-30 : 05-08-08 στις 10:30.
|
|
|
|
04-08-08, 22:40
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Το κακό είναι ότι όπως βίδωνα τα παξιμάδια των top mount στο αριστερό μου κόπηκε το σπείρωμα σε μια βίδα! έβαλα το παξιμάδι ανάποδα και βίδωσε αλλά αν μπει και η μπάρα δεν έχει χώρο να πιάσει. Ερωτήματα τώρα :
1) Πως μπορώ να αλλάξω το σπείρωμα που κόπηκε? υπάρχει σκέτο η πρέπει να αλλάξω όλο το top mount?
2) Πρέπει να βγάλω το αμορτισερ και να το λύσω ή γίνεται αν σηκωθεί το αμάξι ψηλά?
3) Την μπάρα θόλων 3 σημείων πως την βιδώνουμε επάνω στο αμάξωμα ώστε να είναι σταθερή εκεί και να μην κουνάει?
4) Η μπαρα πάει τοσο πολυ σφηνωτά στις βίδες των top mounts? είδα και επαθα να την βγάλω!!!
|
το σπειρωμα αλαζει. μποζωνι ειναι και βγαινει απλα θελει τον τροπο του.
βαση λογικης θα χρειαστει να βγαλεις το αμορτισερ για πιο σιγουρια και να μην γινει χειροτερο κτλ γιατι μετα θα πρεπει να το τρυπησεις για να το βγαλεις με αναποδα κολαουζα.
η μπαρα θολων βιδωνει κανονικα και με το νομο εκει ακομα και σε 101 που δεν εχει μπαρα απο μαμα απλα επειδη ειναι ιδια καροτσα εχει τις υποδοχες και τα κεντρα για να την βαλεις. συνεπως προμηθευεσαι δυο παξιμαδια-περτσινια τα οποια κανεις μια τρυπα στη διαμετρο που θελουν και βιδωνοντας τις βιδες τους αυτα εκτονωνοντε και γινεται ενα σωμα. κατι σαν τα ουπα στον τοιχο που βαζουμε
αν η μπαρα παει πολυ σφηνωτα πιθανον να εχει στρεβλωσει λιγο το σασι σου. δεν ειναι τιποτα αυτο. ειναι συνηθες φαινομαινο. αμα βαλεις ενα γρυλακι απο κατω σε ενα σημειο στη γεφυρα(αρκει να σου κοβει που να το βαλεις) τα κεντρα αυτα της θολομπαρας τα κανεις οτι θελεις. ειτε τα ανοιγεις ειτε τα κλεινεις. πολυ απλα γιατι ακομα και ενα πεζοδρομιο να ανεβοκατεβεις θα δεις οτι τα κεντρα μετακινουντε...
ριξε μια ματια εδω. απλα φαινοντε οι αλενοβιδες που κρατανε στον καθρεφτη τη θολομπαρα. ειναι σπειρωμα Μ10 το θυληκο του παξιμαδιου-περτσινιου που ελεγα
http://www.corollaclub.com/forums/sh...E1%F4%E9%EA%E1
ελπιζω να βοηθησα!!!
__________________
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη MARMEL : 04-08-08 στις 22:45.
|
|
|
|
04-08-08, 23:36
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Λοιπόν ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας, αλλά θα το φτιάξω μετά τις διακοπές, τώρα δεν προλαβαίνω, ως τότε δεν θα είναι πάνω η μπάρα θόλων. Για το ότι αλλάζει θεση το σασι το ξέρω γιαυτό και σήκωσα με γρύλο το αμάξι από το πλάι για να βγει ποιό εύκολα η μπάρα. Στο top mount όντως αλλάζει η βίδα και μπορεί να μπει άλλη, δεν είναι ανάγκη λοιπόν να αλλαχτεί όλο. Ευκαιρία να αλλάξω και το κομμένο bump stop. MARMEL μπράβο έχεις κάνει φοβερή δουλειά στο αμάξι βλέπω και γρήγορο μοτερι! :Ppp αν σου είναι εύκολο υπάρχει κάπου καμια φωτο να φαίνονται ακριβώς τι είναι αυτά που λες? ή που μπορώ να τα ζητήσω και πως για να πάρω και εγώ? γιατί αλλιώς με ψευτολαμαρινόβιδες δουλειά δεν γίνεται! γαυτό έτριζε! Επειδή ασχολούμε με υδραυλικά και είμαι σε μαγαζί και έχω ήδη στήριξης ξέρω αρκετά αλλά κάτι σαν αυτό που λες δεν έχω, ξέρω μεταλλικά ούπα για μπετό, ούπα γυψοσανίδας, χημικά για μπετό πάλι αλλά τίποτα για μέταλλα. (
|
04-08-08, 23:49
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια...
καλυτερα παρε κανα τηλ τον φανη. καπου ξερει που τα πουλανε...
εμενα ο φανης μου τα προμηθευσε....
θελω μερικα χημικα ουπα για μπετο-ταβανι το οποιο το μποζωνι που ειναι μεσα για συγκρατηση να ειναι Μ10 η Μ12...
θελω να σηκωνω 400 κιλα χωρις να ερθει κατω ολη η χλαπατσα μαζι με το ταβανι ε?
για κανονισε....
__________________
|
04-08-08, 23:59
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 11-02-2005
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εχω κι εγω ακριβως το ιδιο προβλημα με τη θολομπαρα... τριζει αρκετα.
Θα κοιταξω κι εγω να τις βρω ωστε να το φτιαξω!
__________________
Μέρα χωρίς lift ίσον χαμένη μέρα!!!
..οταν μεγαλώσω θα γινω σαν το Ts του Corollapatra!!!
|
05-08-08, 00:10
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
τα ούπα αυτά τα δουλεύουμε εμείς στις δουλειές μας απέξω, με παραγγελεία φέρνουμε είναι της HILTI. http://www.hilti.gr/holgr/modules/ed...anchor_systems
είναι αυτό που λέει Χημικό αγκύριο HVU
Για στερεώσεις βαριάς καταπόνησης (ταχεία σκλήρυνση)
# HVU: Για στερεώσεις σε σκυρόδεμα και σκληρή φυσική πέτρα
janakasgr εσύ το είχες καταλάβει ότι φταίει η μπάρα? ή έψαχνες και εσύ σαν εμένα ?
|
05-08-08, 00:31
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 11-02-2005
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Στην αρχη ψαχνομουν, αλλα το καταλαβα σχετικα γρηγορα γιατι ειχα παρατηρησει οτι ξεκινησε να το κανει μετα την τοποθετηση της. Επισης για να το σιγουρεψω εσφιξα λιγακι ακομα τις 2 βιδες που ακουμπανε στον καθρεφτη και το εκανε πολυ λιγοτερο αλλα μετα απο 2 μερες το ιδιο..
Αν βρεις καπου τις συγκεκριμενες βιδες πες και σε μας,ε?!
__________________
Μέρα χωρίς lift ίσον χαμένη μέρα!!!
..οταν μεγαλώσω θα γινω σαν το Ts του Corollapatra!!!
|
05-08-08, 09:10
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εγώ θα το φτιάξω μετά τις διακοπές από Σεπτέμβρη δλδ, τώρα δεν έχω χρόνο, τρέχω! για να ξαναμπεί η μπάρα θέλει και βάψιμο, αλλά πρέπει να φτιάξω και το top mount πρώτα. Εμένα την ίδια στιγμή που μπήκε η μπάρα άλλαξαν πολλά στο αμάξι, μπήκε μοτερ 4E-FTE, νέα εξάτμιση, πίσω ακρα και ντίζες από levin, ιntercooler από starlet gt αλλά μπροστά. Όπως καταλαβαίνεις δεν πήγε καν το μυαλό μου στην θολόμπαρα και έτσι σκέφτηκα οτιδήποτε άλλο εκτός αυτό!
|
05-08-08, 12:57
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 11-02-2005
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
θελει βαψιμο η μπαρα ή το σημειο οπου ακουμπουσε στο κεντρο (καθρευτης)?
__________________
Μέρα χωρίς lift ίσον χαμένη μέρα!!!
..οταν μεγαλώσω θα γινω σαν το Ts του Corollapatra!!!
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17306209 seconds (82,26% PHP - 17,74% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:32. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|